IS: Niko Ranta-Aho hermostui kesken haastattelun. Pyysi muokkaamaan kysymyksiä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006600517.html
Nolouden huippu. Narsisti mikä narsisti.
Kommentit (322)
Toi on oikeasti jotenkin jälkeenjäänyt. Persoonallisuushäiriöinen mieslaps
Ihan käsittämätöntä, että tuollaisista hyvistä oloista lähtee tekemään tuollaista, missä vanhemmat ovat olleet? Ilmeisesti läsnäolo ja kasvatus on ”korvattu” rahalla
Herrajestas tuo poika on itseään täynnä. Näkee selvästi, että Niko ei ole saanut minkäänlaista mediakoulutusta. Tuollaisia juttuja voi käydä läpi oman luottotoimittajan kanssa, mutta aina pitää olla tietoinen, että jokainen sana voidaan kyllä julkaista.
Kutistaa huomaa kuinka mediaan edustajilla on mennyt maku tämän ”kuninkaan” pompotteluun ja tapaan pitää itseään jonain. Tuo loppukirjoitus oli hyvä lisä juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Herrajestas tuo poika on itseään täynnä. Näkee selvästi, että Niko ei ole saanut minkäänlaista mediakoulutusta. Tuollaisia juttuja voi käydä läpi oman luottotoimittajan kanssa, mutta aina pitää olla tietoinen, että jokainen sana voidaan kyllä julkaista.
Kutistaa huomaa kuinka mediaan edustajilla on mennyt maku tämän ”kuninkaan” pompotteluun ja tapaan pitää itseään jonain. Tuo loppukirjoitus oli hyvä lisä juttuun.
Siis Jutusta huomaa 😂
Joku voisi vetää Nikolle yliannostuksen heroiinia ja jättää äidille lopun ”voimia.”
Ei taida ymmärtää että Suomessa on lait, kun vertaa itseään Alkon toimitusjohtajaan.
Miksi rikolliset on 97% aina noin saakurin tyhmiä.
Haha, tuli mieleen Voldemort. Sama tyyli määräillä ja pitää itseään muita ylempänä.
– Tai en mä halua tuohon ollenkaan kommentoida mitään, koska toivon, että sitä ei kirjoiteta siihen juttuun. Sen takia en halua kommentoida sitä, jos siinä sanotaan kuolema. Elikkä toivon, että tuommoinen kysymys voidaan jättää kokonaan pois siitä, mutta se voidaan se kysymys muokata, ottaa se kuolema-sana sieltä pois. Sitten pystyn vastaamaan siihen.
Hyvä kun toimittaja ei tätä poistanut, nyt sekopää lisäsi juttuun jo monta kuolema-sanaa ihan itse. Hahhah.
Täytyy kerrankin kehua IS:n toimittajaa kun oli tehty näin kriittiseen sävyyn juttu ja julkaistu kaikki Nikon kommentit.
Ihme glorifiointia saanut tyyppi osakseen. Tekisi mieli mielenkiinnosta ja viihteen takia katsoa se tv-sarja, mutta toisaalta en haluaisi antaa yhtään lisää katselukertoja tuollaiselle roskalle.
Tämän jälkeen Ranta-ahon äänensävy muuttuu vaativammaksi.
– Lähtökohtaisesti, jos mä teen ihmisen tai jonkun lehden kanssa haastattelun, niin mä päätän ne kysymykset, ja niitä muokataan, tai sitten mä voin sanoa, etten mä anna ollenkaan haastattelua. Ei tarvitse kiiltopestä mitään, mutta en halua myöskään paskajuttua tehdä. Jos puhutaan kuolemasta. Se ei ole kuin yhden sanan muokkaaminen siellä, niin sitten mä pystyn vastaamaan siihen.
Ja taas idiootti lisäsi juttuun itse kuolema-sanan.. Tämähän onkin oikein einstein tämä niko.
Katsoin dokkarin ekan osan ja luin haastattelun. Tyyppi on tyhmä kuin saapas. Joku persoonallisuushäiriö ja varmaankin adhd tms vielä lisämausteena tyhmyyteen. Rikas perhe ja ulkonäkö on kyllä siloittanut tietä merkittävästi, mutta toivottavasti pääsisi istumaan sen 4-5 vuotta. Rehellistä veronmaksajaa tästä ei ikinä tule, tai no ehkä jotain perintöveroja joutuu maksamaan joskus, mutta nekin on varmaan perhe yhdessä ketkuillut johonkin Espanjaan.
Mitä haluaisit sanoa äidille, jonka lapsi on kuollut huumausaineisiin?
"Mä olen päihdekuntoutuksen käynyt ja kaikkea, niin se voi olla jopa helpotus jonkun elämään oikeesti kuolla, mutta enhän mä voi sitä noin sanoa".
Vierailija kirjoitti:
Tämän jälkeen Ranta-ahon äänensävy muuttuu vaativammaksi.
– Lähtökohtaisesti, jos mä teen ihmisen tai jonkun lehden kanssa haastattelun, niin mä päätän ne kysymykset, ja niitä muokataan, tai sitten mä voin sanoa, etten mä anna ollenkaan haastattelua. Ei tarvitse kiiltopestä mitään, mutta en halua myöskään paskajuttua tehdä. Jos puhutaan kuolemasta. Se ei ole kuin yhden sanan muokkaaminen siellä, niin sitten mä pystyn vastaamaan siihen.
Ja taas idiootti lisäsi juttuun itse kuolema-sanan.. Tämähän onkin oikein einstein tämä niko.
Pitää itseään jonain suurenakin "starana" ja kuvitteli saavansa valkopesujutun, jossa kerrotaan vaan sellaista minkä hän itse hyväksyy:
"Lähtökohtaisesti, jos mä teen ihmisen tai jonkun lehden kanssa haastattelun, niin mä päätän ne kysymykset, ja niitä muokataan".
Vierailija kirjoitti:
Katsoin dokkarin ekan osan ja luin haastattelun. Tyyppi on tyhmä kuin saapas. Joku persoonallisuushäiriö ja varmaankin adhd tms vielä lisämausteena tyhmyyteen. Rikas perhe ja ulkonäkö on kyllä siloittanut tietä merkittävästi, mutta toivottavasti pääsisi istumaan sen 4-5 vuotta. Rehellistä veronmaksajaa tästä ei ikinä tule, tai no ehkä jotain perintöveroja joutuu maksamaan joskus, mutta nekin on varmaan perhe yhdessä ketkuillut johonkin Espanjaan.
Toihan on ruma kuin saapas. Ei näytä edes suomalaiselta vaan balkanin tuliaiselta.
Tämä hemmo on niin käsittämättömän tyhmä, ettei edes tajua ihan oikeasti tappaneensa ihmisiä (hyvin todennäköisesti myös lapsia) pikku projektillaan.
Todistaa vaan, ettei menestyminen aina vaadi älykkyyttä, vain runsaasti tuuria ja moukan itsetunnon.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ihan päinvastainen kuva. Ei varmaan älykkö mutta tietyllä tapaa erittäin kyvykäs tyyppi. Ei tuollaista muuten pysty rakentamaan.
Toivottavasti tämän hirviön luksuselämä loppuu lyhyeen. Toki on kaiken omaisuuden tietysti laittanut muiden nimiin, mutta jospa silti valtio saisi tolta omansa takaisin.
Harvinaisen tyhmä ihminen. Hävettäisi tuntea tuollainen.