En kestä, kun koulu- ja harrastusrumba taas alkaa!
Kai se taas sitten menee omalla painollaan, kun vauhtiin pääsee, muttaa nyt tuntuu niin työläältä aloittaa. Meillä kaksi harrastavaa lasta, ja matkaa kaupunkiin parikymmentä kilsaa. Oma työmatkakin 50km yhteen suuntaan. En tiedä miten tästä talvesta taas selviää.
Kommentit (26)
Minä en tajua tuota harrastamista.Se on ihan nössöpuuhaa nössölasten nössövanhempien maksamana. Hyi v... mitä länsimaista paskanjauhamista.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 09:10"]
Minä en tajua tuota harrastamista.Se on ihan nössöpuuhaa nössölasten nössövanhempien maksamana. Hyi v... mitä länsimaista paskanjauhamista.
[/quote]
No mitähän teikäläinen sitten puuhaa?
Ap, kuin minun näppäimistöstäni. Suuri helpotus on, että siippa huolehtii kuljetuksista pääsääntöisesti. Muuten kuljetuksista pitää tehdä "lukujärjestys". Sellaiset viemiset ottaa päähän, kun lapset olettavat, että heitä kuskaillaan kaverille ja takaisin (pääsevät pyörällä) ja heti, kun on töistä lösähtänyt sohvalle. Kuljetusten lisäksi on ruoanlaitosta ja syömisistä sovittava, energiapötkylät ja eväät tulevat kalliiksi nekin. (Bensa vasta halpaa onkin, heh.)
Sitten on se aika, mitä pitää käkkiä paluumatkaa odotellen. Toisinaan olen vain, mutta ikävästi siinä ehtii tehdä töitä. Saahan näistä asioista vuodataa, vaikka asioissa on ilonsa, vaativat ne meiltä vanhemmilta energiaa ja voimiakin työnantajan lisäksi.
On älyttömäksi mennyt lasten yletön harrastaminen..johan sen sanoo järkikin ettei ole hyvä olla lennossa viikon jokaisena päivänä..tulee kostautumaan takuulla.
Kyllä ne lapset kasvaa ja on onnellisia vaikka olisi yksi harrastus..se on vaan enemmän vanhempien keksintöä se että on pakko mennä sinne ja tänne..lopulta ei kukaan osaa rauhoittua, ei voine olla hyväksi se pakonomaisuus. Relatkaa hyvät ihmiset.
Onhan tuolla kadut täynnä niitä onnellisia lapsia, joiden ei ole tarvinnut harrastaa muuta kuin tupakanpolttoa ja maleksimista.
Meillä on kolme alakouluikäistä lasta ja harrastuksiin vien kutakin korkeintaan kerran viikossa. Viime vuonna oli kuljetusta kahtena iltana kun isommat harrastivat samaa. Jos haluavat lisää harrastuksia, niin saavat kulkea niihin pääsääntöisesti itse. Tyytyväisiä ja iloisia lapset näyttävät olevan, keksivät helposti tekemistä ja kavereilleen pääsevät kotoa vaikka juoksemalla, samoin kaverit meille. Myös koulussa ehtivät kavereitaan nähdä, sitä varten en heitä ala joka ilta kuskaamaan jonnekin harrastuksiin. Arvostan myös omaa aikaani.