Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyn olemaan antamatta anteeksi miehelleni..?

Vierailija
09.08.2013 |

Teen joka kerta saman virheen: mies loukkaa minua, minä annan anteeksi vaikka suuttuisin kuinka verisesti. Usein mies ei edes esitä anteeksipyyntöä!
Nyt en enää halua olla miehen haukuttavana (tai no en aiemminkaan), vaan näyttää että en suvaitse moista käytöstä. Luonteeltani olen aivan liian kiltti ja varmastikkin juuri tämän takia annan liian helposti anteeksi, mies ei opi että minua ei saa kohdella miten haluaa. Yleensä tässä kohtaan teen virheen: mies tulee lähelleni, saattaa silittää hiuksiani tai muuten yrittää pitää hyvänä,.. EN lähde pois, vaan tässä kohtaa jo sulan ja olen valmis antamaan kaiken anteeksi! Mies tietää että rakastan sitä että hiuksiani hiplataan tai niskaa sivellään.. En ymmärrä miksi en vain lähde pois, vaikka olis miten ihanaa hyvänsä..

Ja kysytte varmaan, miksi en halua antaa miehelleni anteeksi. Noh, viimeisen vuoden aikana mieheni on enemmän tai vähemmän kommentoinut ulkonäköäni negatiivisesti. Synnytettyäni tilanne vain paheni. Mies alkoi  heti sairaalasta päästyäni tentata että milloin alan laihduttamaan, minun pitäisi laihtua kun maha roikkuu.. Lenkillekkin pitäisi mennä ja yrittää patistella sinne tai kysellä lähtisinkö hänen mukaansa!
Mies on puristellut läskejäni ja haukkuu minua mm. löllömahaksi/perseeksi.. Kerran laittoi lapsen mahani päälle ja sanoi vauvalle, että ''tässä on hyvä pomppia äidin löllömahan päällä''... Eilen hän suututti minut kommentoimalla taas mahaani, suutuin verisesti!

Hetken raivottuani asiasta miehelle, siitä etten jaksa että hän haukkuu aina ulkonäköäni. Milloin hiukset pitäisi värjätä, milloin sitä ja tätä!! Hän sanoi että sanoo kaiken VITSILLÄ??? EI KANNATA OTTAA TOSISSAAN?
Okei, mä olen ilmeisesti miehelleni täysi vitsi. Sovitaan sitten niin. 
Mut mä en enää kuuntele yhtään kommenttia ulkonäöstäni, tää on ihan melkeen päivttäistä. Aina musta löytyy joku vika mistä pitää kommentoida. Milloin roikkuva kengurupussi tai naamassa oleva finni! Voi hyvä luoja mä sanon, että mun itsetunto on romahtanu aivan totaalisesti... Millainen ihminen haukkuu omaa kumppaniaan? 
Kyllä miehessäkin on paljon vikaa.. Raskausarpia, kaljamaha, voisi pitää parempaakin huolta ulkonäöstään (rehottavat naamakarvat). Mutta mä en KOSKAAN ole kommentoinut näistä asioista miehelle, koska en halua loukata häntä. En edes pidä niitä kaikkia asioita mainitsemisen arvoisena. Ei tulisi mieleenkään alkaa haukkumaan miehen mahaa, koska RAKASTAN HÄNTÄ. Mutta ilmeisesti tunne ei ole molemminpuolinen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 12:59"]

Kivan isän olet lapsellesi valinnut!!

[/quote]

Kiitos kannustuksesta.. Mies ei suhteen alkuaikoina käyttäytynyt noin, vaan tämä alkoi siitä kun tulin raskaaksi ja mahani alkoi kasvaa. Yhtäkkiä en enää kelvannutkaan enää minkäänlaisena. Tai ainakin mies antaa minun ymmärtää niin käytöksellään.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän