Klara Kivilahti osti baby shower -lahjaksi Armanin vauvapeiton, ihan kiva!
Tasokkaat baby showerit!
http://www.elle.fi/blogit/klaran-kengissa/ihana-baby-shower-iltapaiva
Kommentit (17)
"Osti". Merkkiliikkeen myyjänä (ja omistajan tyttärenä) Klaran tuskin tarvitsee virallisesti ostaa ko. peittoa... Vai luuletteko todella, että jokainen Kivilahti-trion merrkivaate, joka julkisuudessa heidän päällään nähdään on aidosti ostettu omaan käyttöön?
Eiköhän tuo ole ihan markkinointia ja myynninedistämistä, joskus jopa luonnollista hävikkiä. Toki myös merkkituotteiden b2b-kauppiaat kohdistavat usein jälleenmyyjiinsä voitelua, jolloin siis tilauksen tehdessään saa kaupan päälle jotakin kivaa myös omaan käyttöön.
ööh, mainitsi blogissaan että oli ostanut peiton naapurikaupasta, ei omastaan. oman kaupan tuotteita varmasti saavat ilmaiseksi lainaan tai ostavat alennuksella. toki naapurin kauppiaskin voi antaa ystäväalennusta.
Ei voinut sanoa kuin että hohhoijaa ja haukotus tuosta blogista.
Miksi Tuire on tehnyt tarjoilut omaan babyshoweriin? Meillä ainakin järjestetään ne äidille yllätyksenä?
Peitto oli suloinen, tarjoilut kauniita ja naiset upeasti puettuja. Toki kaikesta kauniista saa mielessään rumaa, kun haluaa olla ilkeä.
Yllättävän ei-sileä peitto, olisin odottanut Armanin tuotteelta enemmän, mutta jos tuo on jostain jälleenmyyjältä, jossa tuotteet eivät sitten ehkä ole samassa kunnossa kuin normaalisti, mene ja tiedä
Sitähän jokainen vauva tarvitseekin. Not.
Olkoon vaikka kuinka Armani, mutta ruma peitto toi on.
Olkoon vaikka kuinka Armani, mutta ruma peitto toi on.
En tiedä tuosta Armanin peitosta, mitä materiaalia on jne, mutta mielestäni tuollaiset MERKKI! -tuotteet, joissa tärkein asia on se, että logo näkyy ja kauas, ovat todella mauttomia. En ikinä käärisi vauvaani tuollaiseen, se tuntuisi kornilta, ihan kuin vauvani olisi joku Armanin mainostaja.
Tjaa, tämä on vissiin taas ei niin hyvätuloisen kateutta ja panettelua, mutta ihan sama. Toki merkkituotteet ovat usein laadukkaitakin, mutta ne voisi toteuttaa hyvällä maulla niin, ettei merkki ole siinä keskellä kissankokoisin kirjaimin!!! Ilmeisesti ihmiset ovat niin hemmetin tyhmiä, että se merkki on siinä juuri se pääasia.
Täytyy käydä tsekkaamassa tuo liike, ihan uusi tuttavuus Armani Babya myyvä liike keskustassa, toisaalta viime vuosina keskustan tarjonta on monipuolistunut, esim aiemmin Kämp Gallerian pohjassa ollut Della Marga (myyvät Chanelia yms) sijaitsee nyt Teatterissa (entisissä Marimekon) isoissa tiloissa ja oikein näyttävä ja varmaan ihan kannattavakin liike. Itseasiassa erittäin edustavan ja kansainvälisen näköinen liike, mutta eipä ole tullut käytyä, kun ei tule muutenkaan ostettua juuri mitään Suomesta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 08:52"]
En tiedä tuosta Armanin peitosta, mitä materiaalia on jne, mutta mielestäni tuollaiset MERKKI! -tuotteet, joissa tärkein asia on se, että logo näkyy ja kauas, ovat todella mauttomia. En ikinä käärisi vauvaani tuollaiseen, se tuntuisi kornilta, ihan kuin vauvani olisi joku Armanin mainostaja.
Tjaa, tämä on vissiin taas ei niin hyvätuloisen kateutta ja panettelua, mutta ihan sama. Toki merkkituotteet ovat usein laadukkaitakin, mutta ne voisi toteuttaa hyvällä maulla niin, ettei merkki ole siinä keskellä kissankokoisin kirjaimin!!! Ilmeisesti ihmiset ovat niin hemmetin tyhmiä, että se merkki on siinä juuri se pääasia.
[/quote]
Mä olen tästä ihan samaa mieltä. Olen perinyt sen verran rahaa että halutessani jopa pystyisin ostelemaan merkkituotteita, eli kateudesta ei ole kiinni, mutta minusta vaan olisi todella mautonta julistaa jotain merkkiä tai vielä pahempaa, omaa varakkuuttaan, räikeästi kissankokoisen luksusmerkin esittelyllä. Ostan mieluummin hyvää laatua, mutta hilliittyä, sellaista joka ei huuda "katsokaa minua, minulla on rahaa" tai "katsokaa minua, seuraan viimeisimpiä trendejä"...
Mua nauratti ne kanyewestziuseppedanottigorgonzoolafruttidimaare-korkkarit :D helevetin rumat kengät.
No nyt on kyllä löytynyt se turhista turhin blogi. Kiitos tästä.
Täällä kettukuoro taas huutaa pihlajanmarjoista
Oli kyllä aika ruma peitto. Tuskinpa ostettu laadun vaan merkin takia
Asut oli kivat tosin ja tykkäsin kengistäkin.