Tehosteväri tapetille jossa sinistä, beigeä, valkoista ja kuviossa ripaus kullan kiiltoa
Tilaan tulee paneelia joka pitäisi maalata. Saman sävyn beige/valkoinen/sininen tuntuu vähän tylsältä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuohon enää tehosteväriä tarvitse...
No jollain värillä se paneeli täytyy maalata🤷♀️ ap
Hui miten värikkäältä kuulostaa toi tapetti
Kuva ois kiva, mulle tulee noista väreistä päähän vaan visio fabergen överi-blingbling munista
No ei todellakaan ole mikään väri-överi tapetti. Noihin väreihin stemmaisi punainen. Myös joku murrettu mintunvihreä / vanha vihreä voisi sopia hyvin. Kiva olisi tietysti tietää, minkälainen paneeli on kyseessä, onko iso tms.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole mikään väri-överi tapetti. Noihin väreihin stemmaisi punainen. Myös joku murrettu mintunvihreä / vanha vihreä voisi sopia hyvin. Kiva olisi tietysti tietää, minkälainen paneeli on kyseessä, onko iso tms.
Paneelia ei ole iso ala. Vihreä ei kyllä sovi tuohon vaikka siitä tykkäänkin. Itsellä oli mielessä sellainen harmahtava puuteriroosa mutta mietin tuleeko vähän liian romanttisen lälly lopputulos. Ap
Suomalaiset on niin värisäikkyjä. Arvatkaapa paljonko inspiroi, kun joku mamma tulee aivan tärinässä hakemaan ideaa tapettiinsa, jossa on kolmea eri sävyistä beigeä.... Itse en juuri edes näe siinä mitään väriä tai vivahdetta ja tekisi mieli sanoa se asiakkaalle suoraan. Ja loppujen lopuksihan siihen valitaan sitten lisää beigeä verhojen, mattojen tai jonkun muun sisustuselementin muodossa, koska - HERRA PARATKOON - joku kunnollinen värihän olisi aivan liian radikaalia................
On todella piristävää, kun joskus joku oikeasti uskaltaa sisustaa rohkeasti ja käyttää myös värejä ja kuoseja. Muutakin kuin sitä iänikuista harmaata, beigeä tai PELLAVAA....................
Tehostevärin voi valita vastaväreistä, MUTTA omasta mielestäni on huono idea tehdä kovin radikaaleja, pysyviä ratkaisuja pintamateriaaleissa. Tapetti itsessään kuulostaa siltä, että siinä on jo paljon kaikenlaista. Itse maalaisin paneelit ihan tylsästi valkoiseksi ja tekisin muun sisustuksen tekstiileillä ja huonekaluilla.
Käyttäjä35224 kirjoitti:
Hui miten värikkäältä kuulostaa toi tapetti
Kuva ois kiva, mulle tulee noista väreistä päähän vaan visio fabergen överi-blingbling munista
Huh miten värikkäältä :D Sinistä, beigeä, valkoista ja kultaa, kylläpä on räikeetä :D On kyllä nyt niin suomalainen mielipide, että!
Mistä väristä pitää, riippuu siitä. Itse valitsisin petroolin sinisen (ei kovin vaaleana eikä tummana) tai hunajan keltaisen/intian keltaisen, käy kullan värin kanssa yhteen ja sitten vähän korostaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneelia ei ole iso ala. Vihreä ei kyllä sovi tuohon vaikka siitä tykkäänkin. Itsellä oli mielessä sellainen harmahtava puuteriroosa mutta mietin tuleeko vähän liian romanttisen lälly lopputulos. Ap
Tuo kuulostaa kivalta!
Oranssi, sinapinkeltanen, turkoosi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on niin värisäikkyjä. Arvatkaapa paljonko inspiroi, kun joku mamma tulee aivan tärinässä hakemaan ideaa tapettiinsa, jossa on kolmea eri sävyistä beigeä.... Itse en juuri edes näe siinä mitään väriä tai vivahdetta ja tekisi mieli sanoa se asiakkaalle suoraan. Ja loppujen lopuksihan siihen valitaan sitten lisää beigeä verhojen, mattojen tai jonkun muun sisustuselementin muodossa, koska - HERRA PARATKOON - joku kunnollinen värihän olisi aivan liian radikaalia................
On todella piristävää, kun joskus joku oikeasti uskaltaa sisustaa rohkeasti ja käyttää myös värejä ja kuoseja. Muutakin kuin sitä iänikuista harmaata, beigeä tai PELLAVAA....................
Suomalaisten asunnot ja kodit ovat myös verraten pieniä ja pimeitä, joista väriöverit tekevät lähinnä tunkkaisen ja kaoottisen. Näitä ihanan värikkäitä, persoonallisia ratkaisuja on Oikotie täynnä eikä kukaan halua sellaista ostaa ja jos ostaa, niin ensimmäisenä tapahtuu pintaremontti.
Niin tylsää kuin se onkin, valkoiset, harmaat ja beiget ovat hyvin turvallisia valintoja seiniin ja keittiöön. Muulla sisustuksella voi aina lisätä väriä ja yksityiskohtia. On ihan eri asia laittaa värikästä tapettia tilaan, jossa on kunnon huonekorkeus, isot ikkunat ja paljon tilaa ympärillä kuin 12m2 koppiin.
Harmahtavan sininen tai voimakas sininen. Keltaiset värit käy myös.
Vierailija kirjoitti:
Tehostevärin voi valita vastaväreistä, MUTTA omasta mielestäni on huono idea tehdä kovin radikaaleja, pysyviä ratkaisuja pintamateriaaleissa. Tapetti itsessään kuulostaa siltä, että siinä on jo paljon kaikenlaista. Itse maalaisin paneelit ihan tylsästi valkoiseksi ja tekisin muun sisustuksen tekstiileillä ja huonekaluilla.
No muutama neliötä paneelia maalaa äkkiä. Mutta tykkään väreistä ja kuvioista nimenomaan seinillä, niitä on käytetty muuallakin ja tiedän etten kyllästy. Tila on käytävämäinen johon ei tule maton ja ehkä yhden verhon lisäksi muita tekstiilejä eikä edes huonekaluja. Ap
Miten olis pinkki?
No ei. Oikeesti poimisin noi värit siitä tapetista, ja voimistaisin/tummentaisin esim sinisen, sama sävy, mutta tummempi. Riippuu tietysti teidän tyylistä ja sisustuksesta; itseäni riipii epäsointuvat värit, mutta eihän ne kaikkia haittaa, sen huomaa kyllä ihmisten sisustus- ja vaatetusratkaisuista.
Ihan tumma ruskea. Se on pehmeämpi kuin musta. Tasapainottaa ja rauhoittaa tuota kirjoa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä väristä pitää, riippuu siitä. Itse valitsisin petroolin sinisen (ei kovin vaaleana eikä tummana) tai hunajan keltaisen/intian keltaisen, käy kullan värin kanssa yhteen ja sitten vähän korostaa sitä.
Kiitos, toi keltainen kuulostaa kivalta! Voisi olla yksi vaihtoehto. Pitää katsella mikä sävy sopisi. Ap
Ei kai tuohon enää tehosteväriä tarvitse...