Lue keskustelun säännöt.
Ei ollut turvavälejä ja ruoka otettin itse.
11.08.2020 |
Koulu alkoi ja oikeastaan mitään poikkeavaa ei ollut. Ihan sama meininki kuin ennen koronaa. Koulussa 1-6 luokkalaiset.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi sitten jauhetaan ihan muuta? Että on turvallista kun noudatetaan sitä ja tätä. Eikä kuitenkaan tehdä muuta kuin pestä kädet ennen ruokailua. Ap
Suosituksia ei ole pakko noudattaa. Avi ei siis voi puuttua. Laiska reksi kiittää, kun voi tehdä kuten ennenkin.