Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat näkemäsi "Suutarin lapsella ei ole kenkiä" tapaukset?

Vierailija
07.08.2013 |

- Lastantarhanopettaja ei todisteista huolimatta usko, että hänen lapsellaan on adhd

- Neurologi pyöräilee ilman kypärää

- Poliisi ajaa kännissä tutkaan

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenystäväni (tyttö) äiti oli ammatiltaan siivooja ja heidän kotinsa oli aina yks ihan hirveä sokkelo ja sikolätti- ja juuri tämä hänen tyttärensä suurempi possu entä nuorempi veljensä.

Pitkäaikaisen tuttavani (nainen) äiti on sosiaalityöntekijä ja tämä tuttavani, hänen siskonsa sekä heidän lapsensa olisivat kaikki valmiita sosiaalihuollon asiakkaita (mutta äidin suojeluksen vuoksi eivät ole)

Vierailija
102/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Poliisin narkomaanipoika.

- Upseerin työtoimisto järjestetty millintarkasti, kämppä kuin pommin jäljiltä.

- Langanlaihan ravintoterapeutin syömishäiriöstä kärsivä tytär, joka tällä hetkellä makaa lastenosastolla ja BMI on 13.

- Opettaja, jolla on kurittomat lapset. Koulussa hänet on tunnettu jöötä pitävänä, ankarana opettajana.

- Lakimiehen vankilassa istuva huumehörhö poika.

Onhan näitä meidän lähipiirissä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvojapariskunta, joiden oma parisuhde on lievästi sanottuna kummallinen ja hyvin ongelmainen. Minkäköhänlaisia asiakkaita heillä on...?

Vierailija
104/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisope, joka on työssään hyvä ammattilainen, oikeasti hyvä työssään. Omat lapset kasvaneet täysin ilman rajoja, esikoisella adhd ja muut vaan käyttäytyvät muuten huonosti. 

Vierailija
105/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisope, joka on työssään hyvä ammattilainen, oikeasti hyvä työssään. Omat lapset kasvaneet täysin ilman rajoja, esikoisella adhd ja muut vaan käyttäytyvät muuten huonosti. 

Vierailija
106/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoneuvoja, joka on itse eronnut.

Vierailija
107/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 19:15"]

- Langanlaihan ravintoterapeutin syömishäiriöstä kärsivä tytär, joka tällä hetkellä makaa lastenosastolla ja BMI on 13.

[/quote]

Kaverini opiskelee ravitsemusterapeutiksi ja on kertonut että opiskelukavereissa on todella paljon syömishäiriöisiä.

Vierailija
108/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntema ravitsemusterapeutti oli monta vuotta hoidossa anoreksian takia teini-iässä.

Vierailija
109/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:06"]

Lääkäri, joka vei lapsensa sairaalaan liian myöhään, seuraili ja hoiti vain lasta kotona itse eikä halunnut ehkä turhaan vaivata päivystäjää. Lapsi kuoli.

[/quote]

Jos tämä on totta, niin ikävän tunnistettava. Tiedän kyllä useita tapauksia jossa lääkäri on seurannut lapsensa vointia ehkä hiukan keskivertoa pidempään.

Vierailija
110/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain parissa työskentelevä lääkäri (neuvolaa yms). Olen osittaisimettänyt lapsiani 3-5kk, aloittanut vellit 2kk ja kiinteät 3kk iässä. Kaikki ovat saaneet tutit, ja vettä janoon jo vauvoina. Pullot ja tutit olen sterilonut vain 1kk ikään. Myös rokotusaikataulut ovat eläneet, enkä ole ottanut kaikkia vapaaehtoisia rokotteita.

Monista asioista kerron asiakkaille suositukset ja sitten tuen vanhempia omissa ratkaisuissa (lapsen ja perheen parhaaksi).

Vierailija
111/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalihuollossa lastensuojelussa työskentelevä, jonka oma lapsi olisi aivan heitteillä, jos mummot eivät hoitaisi lasta.

Lääkäripariskunta, jolla läjä lapsia (osa vahinkoja) ja lapsilla jo alle kouluikäisinä paljon reikiä hampaissa. Lisäksi lapset pompottavat vanhempia aivan urakalla. 

Terveydenhoitajan ja poliisin lapset matkustivat vuoden vanhasta etupenkillä ilman turvaistuimia ja söivät lähes pelkästään kebabia ja eineksiä. 

Pari opettajaa, joiden lapset ovat aivan kauhukakaroita ja/tai koulukiusaajia.

Vierailija
112/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:56"]

Itse olen vain parissa työskentelevä lääkäri (neuvolaa yms). Olen osittaisimettänyt lapsiani 3-5kk, aloittanut vellit 2kk ja kiinteät 3kk iässä. Kaikki ovat saaneet tutit, ja vettä janoon jo vauvoina. Pullot ja tutit olen sterilonut vain 1kk ikään. Myös rokotusaikataulut ovat eläneet, enkä ole ottanut kaikkia vapaaehtoisia rokotteita.

Monista asioista kerron asiakkaille suositukset ja sitten tuen vanhempia omissa ratkaisuissa (lapsen ja perheen parhaaksi).

[/quote]

Siis vain lasten parissa.

Vierailija
113/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumepoliisin lapsi kasvatteli kämpillään kannabista.

Vierailija
114/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanope, joka kasvatti omasta kuopuksestaan patalaiskan nahjuksen, jolle pitää ruokakin kantaa suun eteen. Peruskoulun päättötodistuksen sai parikymppisenä ja on siitä asti ollut työttömänä, nyt jo useamman vuoden.

Poliisikomisario, joka nussi kollegoidensa kanssa putkassa ollutta humalaista naista ja kuulemma myös omaa tytärtään. *oks*

Työterveyslääkäri, joka painaa varmaan 200kg.

Vierailija
115/136 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 21:35"]

Poliisikomisario, joka nussi kollegoidensa kanssa putkassa ollutta humalaista naista ja kuulemma myös omaa tytärtään. *oks*

[/quote]

Hyi yök, siis ihan Suomessa vai? Miksei tästä ole ollut lehdissä juttua, vai onko minulta mennyt vain ohi?

Vierailija
116/136 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

huoh, eikä tämä.

[/quote]

Huoh vaan itsellesi! SINÄ et tainnut ymmärtää tätä ketjua!!

Vierailija
117/136 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:40"]

Olen lastenvaatekauppias mutta ostan lasten vaatteet kirppareilta. Jäänyt tavaksi...

[/quote]

Hyvä tapa! Miksi ostaa kalliilla kaupasta, kun kirpparilta saa hyvä kuntoista käytettyä 1/5 hinnalla tai jopa halvemmalla.

Vierailija
118/136 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja EA:ssa/päivystyspoliklinikalla.

Olen kuullut niin monelta kolleegalta ja lääkäreiltä siitä, kun eivät ole osanneet

tuoda omaistaan, yleensä lastaan ajoissa hoitoon.

Ollaan kotona tarkailtu vointia, eikä olla haluttu pikku asian vuoksi lähteä päivystykseen. Koska siellä on jonossa jo niin monta Erkki-Kyllikkiä pikku nuhan kanssa.

Sen vuoksi olenkin sanonut miehelleni, joka on aivan eri alalle, että hän tekee päätöksen koska lapsemme viedään päivystykseen. Luotan enemmän häneen arvioon, kuin omaani.

Ja pakko sanoa, että ottaisin tod. näköisemmin jonkun muun lapsen hoitoon samoilla oireilla, kuin omani.

Vierailija
119/136 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:31"]

[/quote]

Kaverini opiskelee ravitsemusterapeutiksi ja on kertonut että opiskelukavereissa on todella paljon syömishäiriöisiä.

[/quote]

olen kuullut ihan samaa! surullista...

Vierailija
120/136 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]

En epäile yhtään! Syömishäiriöinen lähes anoreetikko kaverini yrittää hakea alalle. Ei päässyt ensi yrittämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi