Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat näkemäsi "Suutarin lapsella ei ole kenkiä" tapaukset?

Vierailija
07.08.2013 |

- Lastantarhanopettaja ei todisteista huolimatta usko, että hänen lapsellaan on adhd

- Neurologi pyöräilee ilman kypärää

- Poliisi ajaa kännissä tutkaan

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään viittomakielen tulkin joka ei ole ollut, eikä halua olla kuurojen kanssa juuri missään tekemisissä työnsä ulkopuolella. Itse opiskelen samaa alaa, ja pyrin viettämään aikaa kuurojen kanssa niin paljon kun vain pystyn.

Vierailija
42/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi väitellyttä kasvatustieteilijää. Toisen lapsi tappoi itsensä, toisella oli salaa kaksi perhettä yhtä aikaa, iäkkäämpänä erakoitui täysin, eikä halunnut tavata lapsiaan lainkaan.

Sairaanhoitajista moni tupakoi. Myös tupakoivia lääkäreitä tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen läheisesti sosiaalityöntekijän, joka tukistaa lapsiaan, ja sulkee välillä ulos kiukuttelun vuoksi.

Itse olen sairaanhoitaja, joka tupakoi.

Lisäksi tunnen monta mielenterveystyötä tekevää ihmistä, joilla on oma psykiatrinen diagnoosi, terapialla tai ilman. Päihdetyöntekijä, jolla välillä oma juominen lähtee lapasesta... Silti uskon, ja tiedän, että nämä henkilöt työssään pystyvät hyvään, vaikka oma pesä ei olekaan ihan puhdas :)

Vierailija
44/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Auer ja edesmennyt miehensä.

Vierailija
45/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni työskenteli Unicefissa naisten aseman parantamiseksi - hänen oma tyttärensä sairasti pitkälle edennyttä anoreksiaa. Sama sikso lähetti minulle synnärille imetyshysteriaoppaan - aivan, juuri kun hän ei itse osannut ruokkia omaa tytärtään!!! Tuo lapsen anoreksia salattiin minulta eikä sisareni vieläkään puhu asiasta kenellekään!

Vierailija
46/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 00:50"]

Lisäksi tunnen monta mielenterveystyötä tekevää ihmistä, joilla on oma psykiatrinen diagnoosi, terapialla tai ilman.

[/quote]

Aika yleistä, että jonkun oman kriisin jälkeen hakeudutaan alalle. Eri asia on sitten se, onko hoitanut / käsitellyt oman kriisinsä vai meneekö alalle hoitamaan itseään.

Huumetyötä tekevissä on entisiä narkkareita.

Vierailija
47/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäselvänäkijä Claudia Eve ei nähnyt omaa avioeroaan eikä lapsensa kotibileitä, joissa irtainta tuhoutui huomattavasti.

Vierailija
48/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisissa tärkeässä virassa ollut isä, jonka lapsesta melkein teimme rikosilmoituksen kotihäirinnän takia. Soittelut loppuivat siihen, koulukiusaaminen ei.

Vierailija
49/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri toisessa polvessa, joka ei kuitenkaan tiennyt kysyttäessä, miten kukkia hoidetaan (sellaisia, joita itse kasvatti)

Vierailija
50/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan tytöllä niskassa suurin ikinä näkemäni takku. Opettajan lapsella (omallani) läksyt usein tekemättä. Touhukkaan ja taitavan ikuisen kotiäidin lapsista kasvoi täysiä uusavuttomia. Timpurin pojalla ei pysy edes vasara kädessä. Papin tyttö huoraa kylillä.

Vierailija
51/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutin poika, joka kärsii skolioosista, istui jatkuvasti väärissä asennoissa, surkeilla tietokonetuoleilla, nukkui liian lyhyissä vuoteissa yms. 

Vierailija
52/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin siivooja, niin kotimme oli aikamoinen sekamelska ja väillä jopa läävä. ei vain jaksanut töiden jälkeen kun oli lapsetkin siinä ja muuta puuhaa :) 

onneksi nyt päässyt siitä ajasta ja työstä niin koti näyttää taas kodilta lähes joka pvä! :) eli sekainen, mutta siisti :D

Vierailija
53/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatesuunnittelija ja pukeudun pääasiassa reikäisiin vanhoihin verkkareihin ja trikooriepuihin. Jos minulla olisi lapsia, kirmaisivat varmaankin alastomina.

Vierailija
54/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi ja psykiatri -vanhempien lapsi jolla ei mitään alkeellisiakaan käytöstapoja.

Vierailija
55/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuojeluinsinöörin poika ei käytä pyöräilykypärää.

Vierailija
56/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puutarhuri, mutta omat viherkasvini tapan hetkessä. En ole perehtynyt niihin, pidän puutarhoista. Mutta silti.. aika noloa.

Vierailija
57/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin kesätöissä siivoojana, niin oma koti oli silloin paskaisempi kuin ikinä. Siivoapa ensin 8 tuntia muitten sotkuja ja tule sitten kotiin vielä siivoamaan, ei kiitos. :)

Vierailija
58/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alakoulussa aineenopettajana. Olen todella kärsivällinen oppilaiden kanssa enkä koskaan hermostu niin että se näkyisi. 

Kotona huomaan välillä huutavani lapsille kuin palosireeni.

Vierailija
59/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 21:49"]

Eläinlääkäri joka inhosi eläimiä, kaikkia muita kuin tuotantoeläimiä ja koiria joilla oli "paperit". Varsinkin kissoja inhosi, mutta myös sekarotuisia koiria.

Tällainen oli meidän kunnassa kunnan eläinlääkärinä, vielä muutama vuosi sitten.

Sanoi todella törkeästi, kun käytettiin sekarotuista koiraamme siellä rokotettavana, että "pyh, tällaisiakin rakkeja on pilvin pimein". Eikä edes kysytty siltä mitään., eikä edes puhuttu sille.

Ihan hullu äijä.

[/quote]

Tämä ei ymmärtänyt kysymystä.

Vierailija
60/136 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:56"]

Olen alakoulussa aineenopettajana. Olen todella kärsivällinen oppilaiden kanssa enkä koskaan hermostu niin että se näkyisi. 

Kotona huomaan välillä huutavani lapsille kuin palosireeni.

[/quote]

eikä tämä, eikä näköjään moni muukaan ketjussa.