Ärsyttävin insta sanonta!
Ootte kyselly mistä tää mekko on?
Ootte kysellyt mun huulipunasta!
Näin aloitettu on aina mainos!
Miten tyhminä jotkut pitää muita!
Kommentit (15)
Ihana-sana on kärsinyt inflaation. Myös: En kestä! -kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Myös kaikki keskustelut täällä ärsyttää, joissa on otsikossa yhdys sana virhe
Oliko tuo ironinen kommentti vai tarkoititko "yhdyssanavirhe" ?
Mua ärsyttää tekokynsillä naputtelu ja rapsuttelu. Yleensäkin typerät äänitehosteet.
"On tullut paljon kysymyksiä" - onkohan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo ironinen kommentti vai tarkoititko "yhdyssanavirhe" ?
No mietihän...
Kaikista eniten ärsyttää sana SUPER. Joka ikisessä asiassa. Mutta ei se siltikään vakavaa ole :)
Tehdään itsestä "suosittu" näillä kysymyksillä!
Niin läpinäkyvää!
Sara Parikka: "Vitsit, että..." Sika sitä sika tätä. Lapsensakin puhuu jo noin. Myös kun mainostaa (mainostaa usein) niin "huljuvat" vaatteet on ihkuja.
*Saatu
Moniko yritys lähettelee tavaroita ja vaatteita instaajille.
Tämäpä menee niin että nämä pyytää ja joskus joku sitten antaa jonkun tuotteen.
Erittäin harhaanjohtavaa kirjoittaa saatu!
Mainos pitäisi kirjoittaa eikä saatu!
"Vaikuttajille" (esim. Parikka) lähetetään kaupallisien yhteistöiden merkeissä paljon ihania leluja lapsille. Kateellinen en ole, mutta ihmettelen, että millainen on Joulu, jos lapset saavat koko ajan jotain?
Palajo on [ nolla ] palajo kyselyitä tullu [ ei yhtään ], palajo on kyselleet näistä [ ei kukaan ] niin aattelin kertoo [ mainostaa ] kertoo [ mainostaa ] tästä tuotteesta [ jonniinjoutavaa rihkamaa ] joka voi auttaa sinua arjessa [ hukkaamaan aikaas ] edullisesti [ kalliilla ] ja parantaa [ huonontaa ] parantaa elämänlaatuas [ pilata sen ].
Sitten nämä ilmaisen tavaran saajat kauppaavat Relovessa kovalla hinnalla rättejään. Mun täytyy sanoa että tämä on kerskakulutusta eikä muuta. Kerran insta kuvassa sikamagee, huomenna myynnissä! Ei järin uskottavaa mainosta! Tälläisten tyyppien on turha puhua ekologisuudesta!
Tilin biossa lukee olen aito! Ei herranpieksut, onko muut sitten feikkejä?Ärsyttää nämä oman kilven kiillottajat.
Entä tää, parisuhde hehkutusta. Käsi kädessä kuvan päällä pitkä teksti miten pariduhde onnaa! Tää nyt vaa yks esimerkki. Tulee fiilis että pitää muita tyhmänä!