Toinen nainen - pettäjä vai ei?
Kaverini oli sinkkuna ollessaan hetken aikaa ns. toinen nainen. Omasta mielestää ei ole pettänyt ketään, itse olen toista mieltä. Miten on, kumpi on enemmän oikeassa?
Kommentit (181)
Itsekäs ihminen löytää a i n a oikeutuksen omille teoilleen muista välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse sinkku, kun tutustuin nykyiseen puolisooni, joka oli silloin kihloissa toisen naisen kanssa. Hän se minuun ihastui ja sallin sen. Joskus myöhemminkin omatunto kolkutti.
Mieheni mukaan suhde oli ollut pitkään huono ja hän ei vaan saamattomuuttaan saanut siitä lähdetyksi. Minun kanssani hän kihlautui, avioitui ja hankki nopeaan tahtiin pojan. Hänen eksänsä löysi myös myöhemmin aviomiehen ja sai kaksi poikaa. Edelleenkään he eivät edes moikkaa toisiaan.
Entä kun miehesi löytää taas uuden, moikkaatko?
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen ei ole pettäjä, mikäli ei tietty ole parisuhteessa jonkun toisen kanssa samaan aikaan. Vain omassa suhteessaan voi pettää. Muttei tämä tarkoita sitä etteikö olisi teoistaan vastuussa eli osallinen toisen ihmisen pettämiseen ja parisuhteen luottamuksen rikkomiseen. Myös varastettuun tavaraan ryhtyminen on rikos samoin kuin varastetun tavaran kätkeminen,ei pelkkä varkaus. Pettämistä ei laissa kielletä, mutta se kuitenkin onmoraalisesti väärin.
Kaikkien täyspäisten oma moraalikoodisto kyllä sanoo että varattujen kanssa ei pelehditä. Ei siinä ole kahta sanaa. Lusikat enste jakoon sitte jokainen tehköön mitä tahtoo!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaverillasi on kyky ja taito olla niin miesten kuin naisten kanssa ystävä. - Ja jos hän on/ oli sinkku, niin hänellä oli aikaa enempi myös jo(i)llekin mies -puolsielle ystävälleen/ kaverilleen kuin silloin kun hän eli ja oli parisuhteessa.
Tai sitten tuo hänen (kaverisi) kumppani (nainen) tuli mahdottoman mustasukkaiseksi (koska osa on vankasti sitä mielä, että nainen ja meis eivät voi mienkään olla ystäviä), niin ystäväsi ja miehen väliseen ysävyyteen tuli kupru, ja ystäväsi ystävämies joutui hyvin kiusalliseen tilanteeseen.
En ymmärrä tästä tarinasta mitään, mitä siinä yritetään sanoa?:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaverillasi on kyky ja taito olla niin miesten kuin naisten kanssa ystävä. - Ja jos hän on/ oli sinkku, niin hänellä oli aikaa enempi myös jo(i)llekin mies -puolsielle ystävälleen/ kaverilleen kuin silloin kun hän eli ja oli parisuhteessa.
Tai sitten tuo hänen (kaverisi) kumppani (nainen) tuli mahdottoman mustasukkaiseksi (koska osa on vankasti sitä mielä, että nainen ja meis eivät voi mienkään olla ystäviä), niin ystäväsi ja miehen väliseen ysävyyteen tuli kupru, ja ystäväsi ystävämies joutui hyvin kiusalliseen tilanteeseen.
Suomennos; miehiä, naisia, ykkösiä, kakkosia, sinkkuja, ystäviä, ystävänystäviä, jne :)
Kyllä se on pettämistä, muu on saivartelua ja itsepetosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennos; miehiä, naisia, ykkösiä, kakkosia, sinkkuja, ystäviä, ystävänystäviä, jne :)
.....mustasukkaisuutta, kupruja......huh!
sama
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs ihminen löytää a i n a oikeutuksen omille teoilleen muista välittämättä.
Ihminen löytää A I N A syyn jostain muualta kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Tosi on! Vaikka sitä kutsuisi millä nimellä tahansa niin kyllä pettäminen on aina pettämistä, kakkonen mukana juonessa. Ei ketään varattu vahingossa tökkää heppiä toiseen edes niin että toinen ei sitä huomaa.
Nyt oikeasti järki käteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi on! Vaikka sitä kutsuisi millä nimellä tahansa niin kyllä pettäminen on aina pettämistä, kakkonen mukana juonessa. Ei ketään varattu vahingossa tökkää heppiä toiseen edes niin että toinen ei sitä huomaa.
Näin ajattelee ihminen jonka mielestä kaikki universumissa jotenkin liittyy häneen. Ei sitä toista naista kiinnosta senttiäkään sun elämäs, et ole hänelle tärkeä, etkä ilmeisesti miehellesikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ajattelee ihminen jonka mielestä kaikki universumissa jotenkin liittyy häneen. Ei sitä toista naista kiinnosta senttiäkään sun elämäs, et ole hänelle tärkeä, etkä ilmeisesti miehellesikään.
Ansaitset mitallin itseriittoisuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitset mitallin itseriittoisuudesta!
Ansaitset pokaalin siitä hyvästä ettei kukaan ymmärrä mitä viesteilläsi yrität sanoa!
Olen ollut syrjähyppy vuosia sitten miehelle, johon olin ollut nuorena aikuisena tosi ihastunut. Mies oli sinkkuna silloin ihastumiseni alkuaikoina ja meillä oli lyhyt seksisuhde ennenkuin alkoi seurustelemaan naisensa kanssa. Olin pettynyt, kun ei valinnut minua kumppanikseen, mutta toisaalta ymmärsinkin. Olihan meillä eri tavoitteet pitkän tähtäimen tulevaisuuden suunnitelmissa ja muitakin asioita, miksi emme olisi passanneet yhteen.
Pari vuotta myöhemmin mies otti yhteyttä, oli kiinnostunut tapaamaan "niissä merkeissä" ja olin onnesta soikeana, vaikka tiesin tämän seurustelevan vieläkin. Harmitti tietenkin naisen puolesta ja olo oli syyllinen, kun hän ei tiennyt mitään missä miehensä juuri tällä hetkellä oli. Ja toisaalta myhäilin mielessäni kun vanha ihastukseni ajatteli minua vieläkin.
Miehellä oli kummallinen ajatus syrjähypyn "säännöistä". Oli huonompi homma kun hän sai ja minä en (vaikeutti nautintoa tietää tekevänsä väärin). Ei oltu kuulemma tasavertaisesti yhtä pahoilla teillä.
Hän on yhä yhdessä naisensa kanssa, enkä tiedä olinko ainoa kerta kun petti, saatika ainoa nainen jonka kanssa petti. Elämä kaipasi kuulemma jännitystä.
Kadun ja en kadu.
Kamalan (ei Harris) onnettomia tarinoita täällä kakkosena olemisesta.
Tosiasia on että siinä oikeassa parisuhteessa on jotain niin vialla että jompikumpi puolisoista lähtee / ajautuu hakemaan ymmärrystä muualta. Ei hyvästä parisuhteesta mennä naapurin puolelle eikä siihen mahdu kolmatta ihmistä väliin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
5) Ovat empaattisia, eläinrakkaita ja ihmisrakkaita ihmisiä, pidettyjä niin töissä kuin ystäväpiirissä. Tapaavat kiinnostavan, hauskan, haluttavan miehen joka on liikenteessä avoimin kortein; hyvä seksi ja seura kelpaa, mutta ketään ei ole tarkoitus loukata. Vietetään yhdessä jonkin verran aikaa seksin ja muun yhdessäolon merkeissä (FWB). Vaimo ei saa koskaan tietää, ja mitä ei tiedä, se ei voi loukata.
Tämä on sitten jo 1+2+3.
Ensinnäkin, että puolisoaan kusettava mies "on liikenteessä avoimin kortein". Ei tietenkään/itsestäänselvästi ole, mies on valehtelija, jonka ON aivan täysi tarkoitus loukata ja halventaa puolisoaan/suhdettaan / vähintäänkin on täysin välinpitämätön asian suhteen. Tiedoksi myös että miehet yleensä ottaen eivät kunnioita sivupanojaan -> Jos mies virittelee kanssasi suhdetta ollessaan toisen kanssa hän yksinkertaisesti pitää sinua ns. helppona nakkina joka tyytyy tällaiseen järjestelyyn.
Toiseksi, ei siis ole tarjolla niitä kiinnostavia, hauskoja ja haluttavia sinkkumiehiä vaan varatulle jalkojen levittäminen on ainoa konsti saada seuraa..
Kolmanneksi "Lässynlässyn vaimo ei saa tietää lässynlässyn" eli juurikin tämä ylimielinen holhoava asenne, että tässähän nyt todella itseasiassa ihan SUOJELLAAN sitä vaimoa ja ajatellaan hänen parastaan. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tullut mieleenikään. Olen se, jolla oli seksisuhde varattuun mieheen. Hän kertoi heti alussa olevansa varattu ja aikovansa pysyä varattuna. Sen enempää emme hänen parisuhteestaan tai perheestään puhuneet. Jos hän joskus myöhemmin koki tarvetta avautua asiasta vaimolleen, se on ollut puhtaasti hänen asiansa. Pidän erittäin todennäköisenä, että minä olin kuitenkin vain yksi monista naisista, joilta hän haki seksiä koska ei sitä parisuhteessaan saanut. Ja minä taas en kaivannut siinä kohtaa, juuri parisuhteesta eronneena, mitään muuta.
Mikset aloittanut seksisuhdetta kivan vapaan miehen kanssa?
Annas kun arvaan, se ei ollut vaihtoehto, ei ollut ketään kivaa sinkkumiestä joka olisi ollut sinusta kiinnostunut. Joten yksinäisyyttäsi päädyit sekoilemaan varatun kanssa. Ja tosiaan nämä "haluan olla sinulle rehellinen,haen tällä hetkellä vain seksiä, kunnioitan puolisoani enkä halua erota mutta kaipaan enemmän seksiä" - diipadaapat upposi kuin veitsi kuumaan voihin ja sinäkin koet olevasi jotenkin jopa hyvä ihminen ja joku independent woman siksi että annoit tuheroa mutta osasit pitää suusi kiinni. Hämmästyttävää.
Väitteet siitä että halusit nimenomaan varatun koska muut "jää roikkumaan" tai "sinkkumies olisi kuitenkin rakastunut minuun koska olen niin ihana" voit unohtaa, noita nyt ei usko Erkkikään :D
Vierailija kirjoitti:
Olin itse sinkku, kun tutustuin nykyiseen puolisooni, joka oli silloin kihloissa toisen naisen kanssa. Hän se minuun ihastui ja sallin sen. Joskus myöhemminkin omatunto kolkutti.
Mieheni mukaan suhde oli ollut pitkään huono ja hän ei vaan saamattomuuttaan saanut siitä lähdetyksi. Minun kanssani hän kihlautui, avioitui ja hankki nopeaan tahtiin pojan. Hänen eksänsä löysi myös myöhemmin aviomiehen ja sai kaksi poikaa. Edelleenkään he eivät edes moikkaa toisiaan.
Ja voit olla 100% varma että hän pettää sinua. Toisaalta luultavasti itsekin käyt vieraissa, ehkä vaan ns. menee tasan ja kumpikaan ei piittaa. Voit myös olla 100% varma että miehesi on vongannut tältä exältään seksiä pitkän aikaa sen jälkeen kun menitte yhteen. (Oma exäni vonkasi 7 vuotta eromme jälkeen.) Tosin miehesi ex näyttää onneksesi olevan suoraselkäistä tyyppiä ja on leikannut miehesi elämästään sen sijaan että olisi jäänyt vellomaan eroon ja kostamaan sinulle paneskemalla miestäsi. Miehesi ei moikkaa koska on tästä loukkaantunut.
Kiertäisin tuollaiset jatkuviin salasuhteisiin menevät kaverit kaukaa. Moraalisesti läpimätiä.