Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen - pettäjä vai ei?

Vierailija
11.08.2020 |

Kaverini oli sinkkuna ollessaan hetken aikaa ns. toinen nainen. Omasta mielestää ei ole pettänyt ketään, itse olen toista mieltä. Miten on, kumpi on enemmän oikeassa?

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut syrjähyppy vuosia sitten miehelle, johon olin ollut nuorena aikuisena tosi ihastunut. Mies oli sinkkuna silloin ihastumiseni alkuaikoina ja meillä oli lyhyt seksisuhde ennenkuin alkoi seurustelemaan naisensa kanssa. Olin pettynyt, kun ei valinnut minua kumppanikseen, mutta toisaalta ymmärsinkin. Olihan meillä eri tavoitteet pitkän tähtäimen tulevaisuuden suunnitelmissa ja muitakin asioita, miksi emme olisi passanneet yhteen.

Pari vuotta myöhemmin mies otti yhteyttä, oli kiinnostunut tapaamaan "niissä merkeissä" ja olin onnesta soikeana, vaikka tiesin tämän seurustelevan vieläkin. Harmitti tietenkin naisen puolesta ja olo oli syyllinen, kun hän ei tiennyt mitään missä miehensä juuri tällä hetkellä oli. Ja toisaalta myhäilin mielessäni kun vanha ihastukseni ajatteli minua vieläkin.

Miehellä oli kummallinen ajatus syrjähypyn "säännöistä". Oli huonompi homma kun hän sai ja minä en (vaikeutti nautintoa tietää tekevänsä väärin). Ei oltu kuulemma tasavertaisesti yhtä pahoilla teillä.

Hän on yhä yhdessä naisensa kanssa, enkä tiedä olinko ainoa kerta kun petti, saatika ainoa nainen jonka kanssa petti. Elämä kaipasi kuulemma jännitystä.

Kadun ja en kadu.

Masentavaa että naiset on näin miesriippuvaisia. Äijä dumppaa toisen takia, vuosien päästä napsauttaa sormia ja dumpattu nainen on heti selällään ilman housuja JA mikä käsittämätöntä on iloinen siitä että saa toimia miehen runkkualustana, saamatta itse hommasta mitään.

EI NÄIN!! Kasvattakaa please edes tyttärenne siihen että ovat arvokkaita olentoja jotka ansaitsevat kunnioitusta ja joiden itsetunto ei riipu miesten huomiosta. Ei enää kynnysmattoja jotka juoksevat nusaistavaksi kun käsky käy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi