Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia ovat naapurisi?

Vierailija
10.08.2020 |

Pidätkö heistä, onko ongelmatapauksia tai levottomuutta?

Kommentit (50)

41/50 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun omakotitaloasukkaita ja tilallisia. Yhdessä talossa parin talon päässä on perhekoti, eli kodin ulkopuolelle sijoitettuja lapsia. Naapureita ja muita kyläläisiä tervehditään.

Naapuriapua annetaan puolin ja toisin.  Äsken toi naapuri vajaan kilon kurkkuja omalta palstaltaan.

Vierailija
42/50 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihime juoppoja tai muita hörhelöitä tai hiippailijoita

🤯😱🦍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan kaikkia ja muutan heti kun vuokrasoppari tulee täyteen. Oikealla puolella asuu vietnamese mail order bride ä pärineen ja miehineen ja ä pärän kiljunta kuuluu asuntooni. Vasemmalla asuu vanha pariskunta jolla tv huutaa niin että saan hakata vasaralla seinää kunnes hiljenee. Muut kaksi samassa kerroksessa asuvaa naapuria; alkoholisti ja toinen tv:n huudattaja. Alapuolella asuva sankari polttaa ketjussa tupakkaa (hajut tulevat asuntooni) ja katsoo läppärillään täysillä elokuvia kellon ympäri parvekkeellaan ja nyt kirsikkana kakun päälle joku r unkkari joka polttaa pilveä parvekkeellaan ja hajut tulevat asuntooni. En malta odottaa että pääsen pois!

On kyllä hyvä että SINÄ muutat.... et ole sopiva tuohon asuntoon jossa muuten luultavasti kukaan ei valita toisistaan ja ovat saaneet riesaksi tuollaisen niuhottajan.

Vierailija
44/50 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa_hanmuuttajanaapureilla kansalaisuuteen katsomatta on sellainen hieno yhteisöllinen tapa kuskata roskikseen kaikki roina mistä haluavat päästä eroon roskiskatokseen. On niistä moni ihan kivoja, jotkut naiset moikkaavat, miehet vain mulkoilevat, mutta oikeasti luulevat että sieltä se kama katoaa johonkin ilmaiseksi.

Joo ja kun ne ostaa uuden telkkarin tai huonekaluja, ne jättää sen jättikokoisen pahvilaatikon täynnä styroksiä roskiksen eteen, sen sijaan että ottaisivat ne pehmusteet sieltä sekajätteeseen ja heivaisivat pahvilaatikon kartonkikeräykseen. Ei vaan pysty käsittämään...

Vierailija
45/50 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet alakerran naapurit eivät vielä tajua minkälaista meteliä pitävät, mutta eiköhän muutama klo 5:n herätys saa heidätkin nukkumaan ajoissa ja oppimaan talon tavoille.

Erilaiset unirytmit, kyynel, huara.

Vierailija
46/50 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet alakerran naapurit eivät vielä tajua minkälaista meteliä pitävät, mutta eiköhän muutama klo 5:n herätys saa heidätkin nukkumaan ajoissa ja oppimaan talon tavoille.

Ei osaa mennä aikasin nukkumaan eikä halua aikaisin herätä, kaikkihan pitäis mennä SINUN rytmin ja vuorojen mukaan tai ovat häiritseviä, mutta et koe että itse häiritset heitä yhtälailllla herätessäsi 5 aikaan kolistelemaan mikä tarkoittaa ainakin minulle melkein aamuyötä.

Vierailija
47/50 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa mennä aikasin nukkumaan eikä halua aikaisin herätä, kaikkihan pitäis mennä SINUN rytmin ja vuorojen mukaan tai ovat häiritseviä, mutta et koe että itse häiritset heitä yhtälailllla herätessäsi 5 aikaan kolistelemaan mikä tarkoittaa ainakin minulle melkein aamuyötä.

Tunnistan kommentistasi että olet tuilla elävä jonka elämisen saan maksaa ihan omasta pussistani verojen muodossa, joten mikä oikeus sinulla on mitään sanoa?

Vierailija
48/50 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsossa, välillä on jotain kolinaa yöllä, täs talos kuuluu runkoäänet ja hormien kautta sellasta epämääräistä puhetta mistä ei saa selvää, muutoin ihan hiljaista. Itse en pidä juurikaan ääntä kun olen lähes tulkoon kokoajan koneella.

Vierailija
49/50 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalattoman uteliaita

Vierailija
50/50 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan kommentistasi että olet tuilla elävä jonka elämisen saan maksaa ihan omasta pussistani verojen muodossa, joten mikä oikeus sinulla on mitään sanoa?

Yhtälainen oikeus sananvapauteen mitä sinullakin vaikka olet paremmassa asemassa. Voin mennä puolestasi työelämään ja herätä joka aamu töihisi vaikka silloin viideltä jos sinä otat vaihdossa minun elämäni ja 12 mielenterveysdiagnoosia mibkä takia en pääse edes opiskelemaan vaikka olen nuori, millon vaihdetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä