Kumpi on paremman näköinen Jare vai Jere?
Minusta Jere.
Kommentit (14)
Itse kaksosena luin mielenkiinnolla jutun. Kaksosten suhdetta ei todellakaan voi verrata sisarusuhteeseeni. Minän lisäksi on paljon vahvempi me-tunne. En tiedä kuinka paljon tuohon tunteesen vaikuttaa ovatko kaksoset samaa vai eri sukupuolta.
Jare on komeempi ja se hymy sulattaa jään.
No hyi tuo Jere, aiva kauhia!! :D Jare <3
Tässä Cheekin veli sanoo
"Hän on minua kohtaan hirmu avulias ja avokätinen."
Ymmärrän niin että menestyksestä on myös veli päässyt hyötymään taloudellisesti. Hienoa.
Uskon myös että Teemu Selänne tunnettuna hyväntekijänä auttaa myös läheisiään.
Eikös nämä suomalaiset urheilulla rikastuneet ole yleensäkin tukeneet perheitään, tulee mieleen Mika Häkkinen ja Kimi Räikkönen.
Jos itse menestyisin taloudellisesti (lottovoitto) niin kyllä siitä läheiseni saisi osansa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 11:50"]
Itse kaksosena luin mielenkiinnolla jutun. Kaksosten suhdetta ei todellakaan voi verrata sisarusuhteeseeni. Minän lisäksi on paljon vahvempi me-tunne. En tiedä kuinka paljon tuohon tunteesen vaikuttaa ovatko kaksoset samaa vai eri sukupuolta.
[/quote]
Jare ja Jere eivät ole identtisiä kaksosia, identtisillä kaksosilla se yhteys on aivan eri luokkaa kuin epäidenttisillä.
No hyi, ei oo kumpikaan mun makuun.
Räppärin veli on paljon miehekkäämpi tyyppi :)
Vaikuttaa tuo Jere-veli hiukan yksinkertaisemmalta, ei ilmeisesti ole ainakaan lukumiehiä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 11:50"]
[/quote]
Jare ja Jere eivät ole identtisiä kaksosia, identtisillä kaksosilla se yhteys on aivan eri luokkaa kuin epäidenttisillä.
[/quote] niin o
ulkonäköasiaan en ota kantaa mutta jäi taas mietityttämään tämä veljesten erilainen menestyminen elämässä. Menestymistähän voidaan mitata monella eri tavalla, mutta jos nyt puhutaan taloudellisesta. Toinen veljespari on Teemu selänne ja en muista veljensä nimeä. Ovat puhuneet joskus julkisuudessa elämäntilanteistaan. Mitenhän sitä itse suhtautuisi, jos oma sisarus loisi uraa ja rahaa ja itse raataisi 8-4 paskapalkalla?