Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun treffeillä näkee toisen ilmeestä ensimmäisen sekunnin aikana, että et ole se mitä hän haluaa

Vierailija
09.08.2020 |

Sitten kohteliaasti juodaan kahvit ja heipat.
Mutta jos onkin toisinpäin, että mies ei ole sitä mitä haluan ja tasan se näkyy ensireaktiossani naamastani. Miehet eivät ole koskaan huomanneet tätä. Aidosti ovat sitten yllättyneitä pakeista, vaikka treffit meni heidän mielestä hyvin.
Onko muut huomanneet samaa?

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta sitähän on tutkittu että miehet tunnistaa huonommin kasvonilmeitä kuin naiset.

Vierailija
2/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi on juuri tärkeää kertoa selkeästi haluaako vielä tavata vai ei. Luuleminen pilaa kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika masentava. Etenkin, jos sitä on edeltänyt tiivis kirjoittelu pidempään. Pari kertaa teki mieli sanoa, että kannattaa meidän kahville edes vaivautua.

Vierailija
4/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän tunteen miehenä, joidenkin kasvoista paistaa pettymys :(

Vierailija
5/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin huomanneeni tuon ilmeen ja ajattelin, että tästä ei nyt sitten kyllä tule yhtään mitään. Myöhemmin mulle selvisi, että miehellä menikin pasmat sekaisin mut nähdessään, hyvällä tavalla. En tiedä johtuiko virhetulkintani ensitreffien jännityksestä ja juuri siitä pelosta, että tuottaa pettymyksen.

Vierailija
6/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tämän kun exän kanssa mentiin kutsuttuna appiukon luo kylään. Siellä oli ilmeisesti ollut just joku riita ja appiukon vaimon ilmeestä näki ettei olla nyt tervetulleita. Mulla kesti tovi että sain mieheni uskomaan, että pitää jo lähteä, eikä jäädä koko illaksi. Autossa sitten räjähdin eikö hän huomannut miten kireä tunnelma oli, ei ollut huomannut mitään.

Vierailija
7/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mä lähde treffeille tyypin kanssa josta en pidä.

No kerran nuorena tuli tehtyä treffit valomerkin aikaan niin vahvassa humalassa

että seuraavana päivänä tyrmistyin. Tyyppi oli änkyräjuntti, mikä tuli ilmi ensimmäisten vaihdettujen lauseiden aikana, niin että emme ehtineet edes kävellä sataa metriä kahvilaan.

Liukenin paikalta jonkin selityksen varjolla.

Tyyppi oli jotenkin paitsi juntti myös pelottava. Sen jälkeen olin huomattavasti tarkempi siinä kenen kanssa teen treffejä.

Vierailija
8/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes jois niitä kahveja. Lähtisin samantien sanottuani "kiitos, ei!"

Vierailija
9/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olen huomannut että ehkä ei tästä mitään vuosisadan rakkaustarinaa synny, mutta silti viettänyt mukavan hetken toisen kanssa ja käyttäytynyt asiallisesti.

Vierailija
10/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en naisena muista ihan tuota samanlaista kokemusta, että jo ensimmäisestä kasvonilmeistä tajuaa saaneensa pakit. Johtuu ehkä siitä, että olen sitä ikäpolvea joka tutustui tyyliin baarissa ja ensimmäisiin treffeihin mentäessä oltiin jo tavattu kasvotusten. Treffien edetessä on kyllä  kerran tullut suorat pakit ja se oli aika kamalaa. Olin opiskeluaikana 2000-luvun alussa tavannut ikäiseni nuoren miehen baarissa ja mentiin seuraavalla viikolla treffeille. Kävi ilmi, että mies oli tyyliin todella varakkaasta ns. sivistyneistösuvusta, jossa oltiin akateemisia 1800-luvulta saakka. Jossain kohtaa treffien puolessa väliä jo mies sanoi, että "ollaan kyllä niin eri maailmoista, että ei tästä tule mitään mutta syödään nyt rauhassa loppuun kuitenkin". Ja samalla kun mies sanoi sen, hän katsoi mua päästä varpaisiin kuin jotain pilaantunutta makkaraa. Hyi saakeli, olisi pitänyt vaan nostaa pylly penkistä sen sileän tien ja sanoa heipat. Tunsin itseni tosi nöyryytetyksi koko lopputreffien ajan.  Nyt aikuisena ajattelen, että olipas hölmö ja sivistymätön mies. 

Vierailija
11/116 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en enää käy treffeillä. Liian paljon vaatii panostusta ja aikaa ja kuitenkin lopussa on pettymys. Parempi olla vain yksin jatkossakin.

M37

Vierailija
12/116 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
13/116 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta sitähän on tutkittu että miehet tunnistaa huonommin kasvonilmeitä kuin naiset.

Keskimäärin kyllä, tosin yksilökohtaiset erot ovat melkoisia.

Parhaan tuloksen (99/100 oikein, yksi leikillinen sekoittui halukkaaksi) sai sellainen mieskollega, joka ei tunnu piittaavan ihmisten tunteista lainkaan.

Se oli todella yllättävää.

Vierailija
14/116 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh miten voi tietää ensimmäisen sekunnin aikana?

Vierailija
15/116 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes jois niitä kahveja. Lähtisin samantien sanottuani "kiitos, ei!"

Moni taas ei halua loukata toista ja olla epäkohtelias...jos siis on empatia kunnossa ja käytöstapoja opetettu.

Vierailija
16/116 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin kyllä, tosin yksilökohtaiset erot ovat melkoisia.

Parhaan tuloksen (99/100 oikein, yksi leikillinen sekoittui halukkaaksi) sai sellainen mieskollega, joka ei tunnu piittaavan ihmisten tunteista lainkaan.

Se oli todella yllättävää.

Psykopaatit on yleensä hyvin taitavia tunnistamaan ihmisten tunnetiloja.

Vierailija
17/116 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI te menette treffeille ihmisen kanssa jota ette ole koskaan tavanneet? En vaan ymmärrä.

En ole KOSKAAN ollut missään helkkarin tinderissä ja deittisivustoilla (noloa ja epätoivoista). Ihan on miehiä riittänyt liiaksi asti siitä huolimatta. Kenenkään ei tarvitse yllättyä tai pettyä.

Vierailija
18/116 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vaihtanut sekä kuvia (uusia, ei poseerauksia) että viestejä, ja siltikin treffikumppanin ”ilme vääntyy”, poistun paikalta. Olen kerran näin tehnyt, ja saanut perääni viestin ”miksi näin?”. Sanoin suoraan, että jos ihminen on noin pinnallinen, en halua juoda hänen kanssaan edes kahvia, eikä minua kiinnosta minkäänlaiset perustelut. Minua on jo loukattu.

Vierailija
19/116 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis MIKSI te menette treffeille ihmisen kanssa jota ette ole koskaan tavanneet? En vaan ymmärrä.

En ole KOSKAAN ollut missään helkkarin tinderissä ja deittisivustoilla (noloa ja epätoivoista). Ihan on miehiä riittänyt liiaksi asti siitä huolimatta. Kenenkään ei tarvitse yllättyä tai pettyä.

Mulla ei ole koskaan riittänyt miehiä. Ei edes tindereiden kanssa.

Vierailija
20/116 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen.

Ihmiset on niin laiskoja ja epäsosiaalisia.

Helpompi vaan lääppiä puhelinta ja maata kotona, kuin kulkea maailmassa silmät ja korvat auki.

Kameran kaunistustoiminnot tekee naamasta muovisen pikkuoravan näköisen. Olen tavannut puutarhaihmisiä kasvien vaihdon merkeissä. Aina sama juttu: en ole tunnistaa. Kuvan perusteella odotan 20 vuotta nuorempaa ja 20 kiloa laihempaa kaunotarta. Sitten pihalla tallustaa tavallinen täti kasvi kainalossa.

Mitä järkeä levitellä "valokuvia" joissa piirteet on vääristyneet? Totuus paljastuu kuitenkin tavatessa. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia pallinaamoja.