Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä alkanut piikittelemään imitoimalla minua

Vierailija
09.08.2020 |

Vuosi seurustelua, ei asuta yhdessä. Aiemmin sujunut ainakin mielestäni varsin hyvin. Nyt alkanut tulla miesystävän puolelta uutena asiana sellaista imitointia minua kohtaan, minkä koen loukkaavana. Siis toistaa jotain, minkä minä olen sanonut sellaisella kimeällä ja piikikkäällä äänellä.

Esim. eilen olimme menossa piknikille ja mulla oli päällä farkut ja t-paita (yhdistelmä, mitä mies on aiemmin kehunut että sopii mulle hyvin). Nyt mies sanoikin, että "eikö sulla ole muita vaatteita kun noi, laittaisit vaikka jonkun kesämekon". Sanoin, että joo sopii kyllä kesämekko mutta siinä menee noin 5 min kun pitää silittää se ensin. Siihen mies vastaa sillä vikisevällä ja inhottavalla imitointiäänellä "mutku pitää silittääääääää".

Siis tän tyyppisiä on ollut viimeisten viikkojen aikana useampia, ei ihan joka päivä mutta melkein. Ekoihin naurahdin mutta eilen piknik-reissulla oli useampia noita ja siihen kommentoin, että hei voitko lopettaa, tuntuu mun mielestä ilkeälle ja loukkaavalle. Mies puolustautui, että tää on vitsi ja että älä oo tosikko. Mutta en mä nyt tyhmä ole, joku tuota miestä on nyt alkanut viime aikoina nyppiä, koska ei aiemmin ole ollut tuollaisia imbesillejä "vitsejä". Lisäksi näen, että imitoidessaan minua mies näyttää siltä, että minä jotenkin ällötän tai ärsytän häntä ja nuo imitoinnit tulee ihan spontaanina reaktiona.

Harmittaa, koska suhde vaikutti muutoin hyvältä ja lupaavalta.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, katkaiskaa tuollainen käytös heti alkuunsa. Joko vi ttuilette takaisin niin lahjakkaasti että mies jää jalkoihin tai osoitatte ovea. Ikävä kyllä miehen kunnioitusta ei saa olemalla se joustava, kypsä osapuoli. Joko voitatte heidät heidän omassa lapsellisessa pelissään tai vihellätte sen poikki.

Ihmettelen aina näitä pyhimysnaisia, jotka kestävät mieheltä nöyrästi vaikka mitä p.rseilyä ja vänkymistä. Kasvattakaa munasarjat.

Vierailija
42/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olet päättänyt lopettaa homman. Neuvoisin, että tämän tyypin voi vaan kylmästi ghostata. Ei kannata käydä mitään keskustelua jossa kerrot että hänen käytöksensä satuttaa. Takuulla tietää sen jo, eikä vaan välitä. No contact. Jos viestittää , älä vastaa mitään. Yhtään mitään, ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on narsistin toimintaa , pilkataan toista ja jos toinen suuttuu tai harmistuu vastaus on "ai että sä oot herkkä tai leikkiähän se  oli hehhehee". Tee sama miehelle ja huomaat ettei hälle sanota noin , saa nimittäin hirveät raivarit. Itse erehdyin kerran sanomaan eksälle takas ja vielä tuon "hehhehhee täytyyhän sun leikkiä ymmärtää"  hyvä että oon vielä hengissä.  Jätä paska haisemaan omaan kasaansa.

Vierailija
44/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin vähän kokemusta tuollaisen käytöksen kohteena olemisesta, mutta olen ajatellut että tuollaiselta ihmiseltä pitäisi kysyä: loukkaatko minua tahallasi vai vahingossa? Silloin ei pitäisi jäädä muuta vaihtoehtoa kuin myöntää tahallisuus tai pyytää vahinkoa anteeksi ja luvata parantaa tapansa.

Vierailija
45/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvin vähän kokemusta tuollaisen käytöksen kohteena olemisesta, mutta olen ajatellut että tuollaiselta ihmiseltä pitäisi kysyä: loukkaatko minua tahallasi vai vahingossa? Silloin ei pitäisi jäädä muuta vaihtoehtoa kuin myöntää tahallisuus tai pyytää vahinkoa anteeksi ja luvata parantaa tapansa.

Etkö ole lukenut viestejä? Eihän hän loukkaa, tahallaan tai tahattomasti vaan on vain hauska. On oma ongelma on loukkaantuu, se on vaan läppä.

Ainoa mikä voisi tosiaan asettaa hänet oman käytöksensä äärelle, olisi tehdä sama pilkkaamisrituaali ja sitten ihmetellä hänen tosikkomaisuuttaan.

Tosin siinä vain tuhlaa aikaa ja voimavaroja tympeään ihmiseen, jonkinlainen huomionosoitus se viimekädessä hänelle kuitenkin on. Ja mitä järkeä on olla suhteessa, joka on molemminpuolista nokittelua.

Vierailija
46/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä olet päättänyt lopettaa homman. Neuvoisin, että tämän tyypin voi vaan kylmästi ghostata. Ei kannata käydä mitään keskustelua jossa kerrot että hänen käytöksensä satuttaa. Takuulla tietää sen jo, eikä vaan välitä. No contact. Jos viestittää , älä vastaa mitään. Yhtään mitään, ikinä.

Palsta mammat kertoo taas hyviä ohjeita :D

Kun mies ghostaa naisen niin mitään itsekkäämpää ja kpäisempää ei oo mutta nainen saa sen tehdä vapaasti miehelle ja täällä kannustetaan viellä siihen :D

Vierailija
47/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mikä aarre mieheksi! Nyt kyllä käy kateeksi ap. Tännekin kaivattaisiin tuollaista hassunhauskaa, suorastaan ratkiriemukasta imitaattoria. Not.

Jätä vaan vastaamatta sille mitään. Saa perseillä ja imitoida jatkossa ihan itsekseen. Ja anna kun arvaan, syy tähän muutokseen asenteessa ja käytöksessä on että mies on löytänyt toisen/rakastunut toiseen ja nyt etsii vikoja ap:ssa oikeuttaakseen jättämisen/pettämisen tai yrittää saada ap:n lopettamaan suhteen, jottei tarvitse potea huonoa omaatuntoa.

Vierailija
48/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ghostaa naisen niin mitään itsekkäämpää ja kpäisempää ei oo mutta nainen saa sen tehdä vapaasti miehelle ja täällä kannustetaan viellä siihen :D

Kyllä neuvo yhtä pätevä miehelle, jolla on naisystävä joka inhoten imitoi häntä ja mies miettisi täällä palstalla, että onko hänellä "oikeutta" loukkaantua vai onko se tosiaan vain huumoria.

Vierailija
49/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei (onneksi) ole ollut samanlaista miesystävää kuin aloittajalla mutta muuten käytös kuulostaa tutulta. Miehissä on paljon henkisiä pikkupoikia, joiden huumori on toisen naurunalaiseksi tekemistä ja jotka purkavat ärsytyksensä ja turhaumansa toiseen ihmiseen niin ilkeästi, että tämä alkaa itse hävetä ja inhota itseään. Uskomatonta kyllä, olen törmännyt myös pariin ihan aikuiseen mieheen, jotka osoittivat ihastumisensa tuolla ivallisella matkimisella. Ei tullut treffejä enkä muutenkaan halunnut tutustua näihin millään tasolla. En tiedä, tajuavatko nämä edes, kuinka raukkamaista tuollainen lyttääminen on vai ovatko liian sairaita sitä tajutakseen.

Vierailija
50/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa mies kuitenkin jo tietää mitä tekee väärin ja hänellä on mahdollista muuttaa tapojaan. Jos ei muuta niitä, niin mitä mahdollisuuksia siinä enää on? Ainoa selitys minkä nainen voi miehelle ymmärrettävästi antaa on se, että tuo "huumori" sattuu ja mies ajattelee nyt, että onpa nainen huumorintajuton.

Joskus täytyy ghostata jos toinen on niin idiootti, ettei tajua selvää puhetta.

Tuollainen pilkka on ap todella julmaa ja olen samaa mieltä kuin moni muukin, juokse ja lujaa. Nyt näet millainen mies on. Toinen vaihtoehto on, että annat hänelle vielä mahdollisuuden jos hän ymmärtää mikä siinä toiminnassaan on väärin ja lopettaa typeryytensä välittömillä keinoilla pysyvästi. Kaikki muu välimalli on turhaa ja silkkaa itsekidutusta, joka lopulta murentaa sinut palasiksi.

Vierailija
51/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun mieheltä :D tehnyt tuota suhteen alusta asti ja itse teen samaa hänelle, se on meidän huumoria mutta ymmärrän kyllä ettei sovi jokaiselle. Juttelisin miehen kanssa jos susta tuntuu inhottavalta.

Vierailija
52/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa mies kuitenkin jo tietää mitä tekee väärin ja hänellä on mahdollista muuttaa tapojaan. Jos ei muuta niitä, niin mitä mahdollisuuksia siinä enää on? Ainoa selitys minkä nainen voi miehelle ymmärrettävästi antaa on se, että tuo "huumori" sattuu ja mies ajattelee nyt, että onpa nainen huumorintajuton.

Joskus täytyy ghostata jos toinen on niin idiootti, ettei tajua selvää puhetta.

Tuollainen pilkka on ap todella julmaa ja olen samaa mieltä kuin moni muukin, juokse ja lujaa. Nyt näet millainen mies on. Toinen vaihtoehto on, että annat hänelle vielä mahdollisuuden jos hän ymmärtää mikä siinä toiminnassaan on väärin ja lopettaa typeryytensä välittömillä keinoilla pysyvästi. Kaikki muu välimalli on turhaa ja silkkaa itsekidutusta, joka lopulta murentaa sinut palasiksi.

Tietääkö mies tekevänsä jotain väärin? Aikaisemmin täällä oli vastaava tilanne missä nainen teki samaa ja silloin se oli oikeutettua, koska mies pystyy puolustamaan itseään?

Vierailija
53/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas ikävät muistot ja paha mieli puolestasi. Meillä exä käveli ympäri kämppää imitoiden ryhtivirhettäni ja kimittävällä äänellä sanomisiani. Tulihan sieltä myös suoraa verbaalista kiusaamista ja nimittelyä, myöhemmin nyrkkiä ja tappouhkausta. Kamala ihminen ja sun miehesi kuulostaa myös ilkeältä. Jätä sika.

Vierailija
54/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imitoi sinäkin miestä. Jospa huomaa miltä se kuulostaa. Ei vaikuta kyllä hyvältä tuollainen. Alkaisin kyseenalaistaa suhteen jatkoa. Määräilee vielä puketumistakin.

Joo tuo pukeutumisen määräilykin on uusi juttu. Aiemmin on nimenomaan kehunut, miten hyvältä näytän farkuissa. Siten se kommentti että eikö ole muita vaatteita ja etenkin se tapa, millä mies kysyi sen jäi vaivaamaan. :( 

Ei ollut yllättäen ollenkaan kivat piknik-treffit. 

ap 

Sellaiset miehet jotka kontrolloivat naisen pukeutumista, eivät kunnioita naista aikuisena erillisenä ihmisenä. Heille sopisi kumppaniksi nukke.

Sian jättäminen olisi nyt sulla tässä ihan muutaman päivän sisään edessä.

Et voi korjata tuollaista miestä. Heillä on niin syvällä ohjelmoituna se naishalveksunta, ettei se korjaannu ikinä.

Vierailija
55/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas ikävät muistot ja paha mieli puolestasi. Meillä exä käveli ympäri kämppää imitoiden ryhtivirhettäni ja kimittävällä äänellä sanomisiani. Tulihan sieltä myös suoraa verbaalista kiusaamista ja nimittelyä, myöhemmin nyrkkiä ja tappouhkausta. Kamala ihminen ja sun miehesi kuulostaa myös ilkeältä. Jätä sika.

Mikä v...u on meillä exä??? -_-

Vierailija
56/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin "hyvä" puoli pitäisi tällaisista aloituksista keksiä, niin se, että nyt viimeistään osaan ja uskallan olla rehellisen nirso ja vaativa mahdollisten kumppaniehdokkaiden suhteen. Usein nimittäin vaikuttaa siltä, että narsistit, henkisesti pikkupojat ja tunne-elämän ongelmista kärsivät ovat niitä innokkaimpia parisuhteen metsästäjiä.

Aloittajalle ja kohtalotovereilleen haluaisin sanoa sen, että vaikka tuollainen sairas pilkka jättää jälkensä, niin sellainen ivaaminen kertoo vain ja ainoastaan pilkkaajasta itsestään. Olette kaikki tärkeitä, osaavia, kauniita ja rakastamisen arvoisia ja on puolisoidenne/exienne häpeä, etteivät teitä osanneet arvostaa ja kohdella kuin omaa rakasta puolisoa tulisi kohdella.

Vierailija
57/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v...u on meillä exä??? -_-

Miten paha olo ja tyhjä elämä sulla sitten on kun vaivaudut kirjoittamaan tämmöisen nollapostauksen?

Vierailija
58/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi nostetaan jotta tiput korkeammalta. 

Vierailija
59/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä neuvo yhtä pätevä miehelle, jolla on naisystävä joka inhoten imitoi häntä ja mies miettisi täällä palstalla, että onko hänellä "oikeutta" loukkaantua vai onko se tosiaan vain huumoria.

Tuollainen imitointi ja arvostelu luokitellaan henkiseksi väkivallaksi, joten todellakin tyypin saa ja voi jättää huoletta ghostaamalla. Hän on sitä jo pyytänyt käytöksellään.

Vierailija
60/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nuoria olette? Kuulostaa idioottimaiselta, mutta jos kasvuprosessi on kesken, antaisin itse kerran anteeksi. Mutta jos tahallaan jatkaa toimintaa, jonka tietää loukkaavan, sellaista en katselisi.

Olemme ihan aikuisia ihmisiä, miehellä lapsetkin aiemmasta liitosta. 

ap

No ei ole ihme, että miehellä on avioero takana! Eroja tulee tulevaisuudessa lisääkin.

Huonokäytöksinen sellaisena pysyy.