Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä alkanut piikittelemään imitoimalla minua

Vierailija
09.08.2020 |

Vuosi seurustelua, ei asuta yhdessä. Aiemmin sujunut ainakin mielestäni varsin hyvin. Nyt alkanut tulla miesystävän puolelta uutena asiana sellaista imitointia minua kohtaan, minkä koen loukkaavana. Siis toistaa jotain, minkä minä olen sanonut sellaisella kimeällä ja piikikkäällä äänellä.

Esim. eilen olimme menossa piknikille ja mulla oli päällä farkut ja t-paita (yhdistelmä, mitä mies on aiemmin kehunut että sopii mulle hyvin). Nyt mies sanoikin, että "eikö sulla ole muita vaatteita kun noi, laittaisit vaikka jonkun kesämekon". Sanoin, että joo sopii kyllä kesämekko mutta siinä menee noin 5 min kun pitää silittää se ensin. Siihen mies vastaa sillä vikisevällä ja inhottavalla imitointiäänellä "mutku pitää silittääääääää".

Siis tän tyyppisiä on ollut viimeisten viikkojen aikana useampia, ei ihan joka päivä mutta melkein. Ekoihin naurahdin mutta eilen piknik-reissulla oli useampia noita ja siihen kommentoin, että hei voitko lopettaa, tuntuu mun mielestä ilkeälle ja loukkaavalle. Mies puolustautui, että tää on vitsi ja että älä oo tosikko. Mutta en mä nyt tyhmä ole, joku tuota miestä on nyt alkanut viime aikoina nyppiä, koska ei aiemmin ole ollut tuollaisia imbesillejä "vitsejä". Lisäksi näen, että imitoidessaan minua mies näyttää siltä, että minä jotenkin ällötän tai ärsytän häntä ja nuo imitoinnit tulee ihan spontaanina reaktiona.

Harmittaa, koska suhde vaikutti muutoin hyvältä ja lupaavalta.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vuoden seurustelleet ja tämä pilkkaaminen alkanut pari viikkoa sitten. Tilannekuva on selvä, sillä on uusi mutta toivoo, että sinä pistät poikki tai katoat maisemista.

Vierailija
62/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vuoden seurustelleet ja tämä pilkkaaminen alkanut pari viikkoa sitten. Tilannekuva on selvä, sillä on uusi mutta toivoo, että sinä pistät poikki tai katoat maisemista.

Tämä on niiiin yleistä miehillä. Ollaan löydetty uusi tai muuten suhde ei enää tunnu hyvältä mutta ei puhettakaan, että nostettaisiin kissa pöydälle ja keskusteltaisiin asiasta niin kuin aikuiset. Parempi idea on alkaa mitätöidä, pilkata, raivota, ryypätä, haukkua puolisoa mieluiten vieraiden läsnäollessa, flirttailla räikeästi vieraille naisille tai jankata vastaan joka asiaan, minkä kumppani sanoo. Kyllä se jossain vaiheessa sitten ottaa ja lähtee eikä itse tarvitse olla se pahis, eix jeh?

Voi olla, että naisillakin saattaa ilmetä vastaavanlaista käytöstä mutta siihen en voi ottaa kantaa, koska en ole naisen kanssa koskaan seurustellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja se uusi ei ole vielä plakkarissa täysin. Siksi tulee treffeille imitoimaan ja vääntämään naamaa, sillä ei voi ottaa riskiä että jää tyhjän päälle. Jos uusi suhde alkaa, tämä tyyppi ghostaa ap:n ihan itse.

Vierailija
64/64 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorimies, sanoisin. Ei kannata ottaa liian vakavasti, on opittava nauramaan mukana.

-mamma75