Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vetäytyi ja muuttui kylmäksi tunteiden tunnustamisen jälkeen, mikä juttu?

Vierailija
08.08.2020 |

Ollaan hengailtu ja viestitty tiiviisti miehen kanssa. Treffit on aina pitkiä ja intensiivisiä, samoin keskustelut viestein. Mies on aloitteellinen viestijä, on ilmeistä, että kiinnostusta on. Ollaan siitä puhuttukin, selvä case. Seksi on tajunnanräjäyttävää, hengailu yhdessä kivaa.

Viimeisillä treffeillä sanoin tykkääväni hänestä, hän sanoi tykkäävänsä minusta.

Seuraavana päivänä mies oli kuin eri ihminen. Ei ottanut juuri kontaktia, torjui mun kosketuksen. Kun kysyin mikä juttu, mies sanoi, ettei halua antaa mulle vääriä signaaleja ja ettei tiedä mitä tuntee mua kohtaan tai mitä ajattelee tästä meidän jutusta. Kuulema on huomannut, että oon ihastunut häneen ja hän epäröi.

Tuon kohtaamisen jälkeen sanoi kuitenkin, että tietysti jatketaan yhteydenpitoa. Oli lämpimät hyvästit.

Mitähän v***a tässä oikein tapahtui?! Oon ihan puulla päähän lyöty. Enpä oo tähän 36 ikävuoteen mennessä kohdannut mitään vastaavaa. Mikä juttu?

Kommentit (427)

Vierailija
181/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tässä taas päässyt "vapautta" maistamaan pitkän liiton jälkeen.

Ei oikein kiinnosta sitoutua heti uudestaan.

Puistattaa tuo pesänrakennusvietti mikä tunkee esiin jo toisilla, viimeistään kolmansilla treffeillä.

Vapaa Mies.

Jännä muuten tässä minun jutussa, että mies oli se, joka asian toi jatkuvasti esiin. Hän itse kyseli multa mitä haluan tulevaisuudelta ja mahdolliselta suhteelta, jakoi itse omia ajatuksiaan, jotka tuntui olevan samansuuntaisia.

Ap

Kuulostaa niin tutulta. Mulla vedettiin vaan matto jalkojen alta parin vuoden jälkeen.. sillä hetkellä kun olin aivan rakastunut. Hetki sen jälkeen kun oltiin aikeissa muuttaa yhteen. Voin kertoa että se teki/tekee kipeää. Jatkettiin yhteydenpitoa.. luulin että oli vielä mahdollisuus mutta se olikin fyysistä hänen ehdoillaan..

Vierailija
182/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on ihan älyttömän ahdistavaa luettavaa. Olen nelikymppinen nainen, pitkä sinkkuvaihe takana ja nyt hiljattain olin kerrankin parisuhteessa hyvältä ja kunnolliselta vaikuttavan miehen kanssa. Miehen puolelta tuli keskustelua ja suunnittelua meidän yhteisestä tulevaisuudesta, ei mitään pilvilinnoja vaan ihan tavallista. Olin onnellinen ja rakastunut ja mies tiesi sen kyllä. Sitten kävi ilmi, että koko ajan mies oli ollut mua kohtaan tunteeton ja pelkästään helpon vakipanon perässä. Samaan aikaan oli pyörittänyt Tinderiä, ok cupidia ja varmaan jotain muuta paremman naisen toivossa. En osaa kuvailla, kuten pahalta tuntuu kun tuo kuvio tuli ilmi. Ja tätä ketjua lukiessa tuntuu, että ei kannata edes haaveilla oikeista suhteista kun kusetus taitaa olla niin yleistä. :(

Olen saman ikäinen ja kokenut viime aikoina samantyyppisen huijatuksi tulemisen. Kyllähän se sattui. Mutta on niitä hyviäkin miehiä olemassa, kaikesta huolimatta. Pitää vain olla varovainen ja olla rakastumatta päätäpahkaa, tutustua hitaasti ja rauhassa ja muistaa säilyttää elämässä riittävästi myös muita kiinnostuksen kohteita.

Tällaista meno on nykyään. :( Olen kohta 40 ja erosin 1,5 vuotta sitten. En ole vielä tavannut yhtään miestä, jota kiinnostaisi muu kuin panosuhde. Johtuneeko huonosta tarjonnasta vai siitä, että en ole merenrantaillallisista nauttiva kiinatar. Nyt minulla on useampi panosuhde, joista yksi on syvällisempi, mutta emme tule koskaan olemaan pari ja etsimme molemmat "parempaa". Ainoa edellytys millekään suhteelle on, että se on rehellinen. Treffeille lähden katsomaan sopisiko mies uudeksi panokaveriksi, jos joku edellinen kuihtuu pois. Nämä panosuhteet eivät siis ole pelkkää tunteetonta seksiä, vaan monimutkaisia ihmissuhteita ja jopa vaativampia kuin parisuhde. Ihmetyttää miksi miehet haluaa tällaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on ihan älyttömän ahdistavaa luettavaa. Olen nelikymppinen nainen, pitkä sinkkuvaihe takana ja nyt hiljattain olin kerrankin parisuhteessa hyvältä ja kunnolliselta vaikuttavan miehen kanssa. Miehen puolelta tuli keskustelua ja suunnittelua meidän yhteisestä tulevaisuudesta, ei mitään pilvilinnoja vaan ihan tavallista. Olin onnellinen ja rakastunut ja mies tiesi sen kyllä. Sitten kävi ilmi, että koko ajan mies oli ollut mua kohtaan tunteeton ja pelkästään helpon vakipanon perässä. Samaan aikaan oli pyörittänyt Tinderiä, ok cupidia ja varmaan jotain muuta paremman naisen toivossa. En osaa kuvailla, kuten pahalta tuntuu kun tuo kuvio tuli ilmi. Ja tätä ketjua lukiessa tuntuu, että ei kannata edes haaveilla oikeista suhteista kun kusetus taitaa olla niin yleistä. :(

Olen saman ikäinen ja kokenut viime aikoina samantyyppisen huijatuksi tulemisen. Kyllähän se sattui. Mutta on niitä hyviäkin miehiä olemassa, kaikesta huolimatta. Pitää vain olla varovainen ja olla rakastumatta päätäpahkaa, tutustua hitaasti ja rauhassa ja muistaa säilyttää elämässä riittävästi myös muita kiinnostuksen kohteita.

Tällaista meno on nykyään. :( Olen kohta 40 ja erosin 1,5 vuotta sitten. En ole vielä tavannut yhtään miestä, jota kiinnostaisi muu kuin panosuhde. Johtuneeko huonosta tarjonnasta vai siitä, että en ole merenrantaillallisista nauttiva kiinatar. Nyt minulla on useampi panosuhde, joista yksi on syvällisempi, mutta emme tule koskaan olemaan pari ja etsimme molemmat "parempaa". Ainoa edellytys millekään suhteelle on, että se on rehellinen. Treffeille lähden katsomaan sopisiko mies uudeksi panokaveriksi, jos joku edellinen kuihtuu pois. Nämä panosuhteet eivät siis ole pelkkää tunteetonta seksiä, vaan monimutkaisia ihmissuhteita ja jopa vaativampia kuin parisuhde. Ihmetyttää miksi miehet haluaa tällaista.

Minuakin ihmetyttää, miksi miehet haluavat tuollaista.

Samoin ihmetyttää, miksi sinä haluat tuollaista?

Useampi panosuhde kerrallaan, wtf?

Ja termit vielä luokkaa ”panosuhde” eikä esim. romanssi tai muu vähän kauniimpi...

Vierailija
184/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä ketjusta opimme?

1) Miehiä ei kannata ottaa vakavasti

2) Miehiin ei kannata satsata tunteita

3)Miehiin ei kannata panostaa

4)Miehistä kannattaa ottaa vaan kaikki hyöty irti, minkä saa

Nöin miehet toimivat, miksi meidän naisten pitäisi toimia toisin?

Vierailija
185/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa naisiin. Niin minä tein kun erosin mielestäni. En ole katunut. Jos tunnet yhtään vetoa, niin suosittelen lämpimästi!

Vierailija
186/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapailen miestä, jo viitisen kuukautta, jonka kanssa viestitellään ja tavataan aika harvakseltaan, harvemmin kuin haluaisin. Hänkin vaikuttaa jossain määrin pelkäävän liikaa kiintymistä tai sydänsurujen riskiä. Voihan olla, että hän paljastuu vielä useampia naisia pyörittäväksi huijariksi, mutta koitan luottaa vaistooni siitä, että hän on kunnollinen mies, vaikkakin varovainen etenemisessä. (En ole itsekään sellainen, joka hyppää uuteen suhteeseen pää edellä, koska olen kokenut aiemmin monia pettymyksiä.)

Nyt kun kirjoitin tuon, kuulostan aivan typerykseltä :) Vaan senhän aika näyttää.

Vierailija
187/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ihmetyttää, miksi miehet haluavat tuollaista.

Samoin ihmetyttää, miksi sinä haluat tuollaista?

Useampi panosuhde kerrallaan, wtf?

Ja termit vielä luokkaa ”panosuhde” eikä esim. romanssi tai muu vähän kauniimpi...

Miksi ihmeessä olisin vain yhden kanssa? Koska kyse ei ole parisuhteesta, niin ajan kanssa taiteilu on vaikeampaa ja aina se haluamansa kumppani ei ole saatavilla silloin, kun itselle sopisi. Näiden suhteiden luonteeseen myös kuuluu, että tulevaisuutta ei suunnitella ja nähdään, kun ehditään. Mitä terminologiaan tulee, niin tuo panosuhde kaikessa brutaaliudessaan kuitenkin kuvaa näitä suhteita parhaiten. Kirjainyhdistelmä fwb tai fb ei tee siitä sen kummempaa. Kyse ei ole romansseista. Etsin toki koko ajan oikeaa parisuhdetta, mutta en kuitenkaan halua olla ilman seksiä, niin parasta on tähän hetkeen vakituisemmat panosuhteet. En halua irtojuttuja.

Vierailija
188/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika perus. Halusi leikkiä jotain ja kun tajusi, että on menossa vakavammaksi, käytös muuttui.

Tämä voisi osua naulan kantaan. Ehkä sitten aikansa kuluksi leikki ja säikähti sitten. Ihmetyttää, miksi tunnusti ihastustaan sitten. Ehkä puheli lämpimikseen.

Ap

Mitäpä siihen muuta voi kohtelias ihminen vastata kun sanoit itse ensin tykkääväsi hänestä. Vastasi samoin. Minulle entinen työkaveri sanoi kaupassa että mun kans oli kiva tehdä töitä. Pakkohan siihen oli sanoa että kiitos samoin vaikka mielessä ajattelin ettei ikinä enää tuollaista epäpätevää riippakiveä työkaveriksi. 

Tämä! Juurikin näin! Olen miehenä useita kertoja ollut tilanteessa jossa tapailemani nainen sanoo tykkäävänsä minusta tosi paljon. Ei siinä tilanteessa voi vastata että "jaa, no ei mulla oo kovin kummoisia tunteita sua kohtaan". Toihan ois aivan uskomattoman tylyä ja nöyryyttävää toista kohtaan.

Kohteliaisuuttani sanon aina että "niin minäkin susta". Venkoilen sitten tilanteesta ulos muutaman seuraavan viikon aikana pikku hiljaa etääntymällä naisesta, ja laitan lopuksi viestin että ehkä parempi ettei enää tapailla koska en ehkä tunnekaan kipinää tms.

Miksi ihmeessä edes tapailet naista, josta et ole kiinnostunut?

Saa säännöllisesti seksiä.

Jep. Eli kassientyhjennys ja reikä. Joskus myös seura ok ja valmista ruokaa.

Mitäs minä naisena saan?

1) Parempaa seuraa saan kavereistani ja lemmikiltäni

2) Jos mies ei ole huippukokki, niin parempaa ruokaa saan kun käyn ravintolassa tai teen itse

3) Parempaa seksiä saan DIY- menetelmällä

Eli minä en naisena saa mitään. Miksi siis pitäisi ylipäätään olla tommoisten kanssa? Ei miksikään, parempaa seuraa on meille naisille tarjolla ja jos ei ole, niin en menetä mitään, päinvastoin, jos olen yksin

Saat parempaa seksiä "DIY- menetelmällä", mutta silti tapailet miehiä seksin merkeissä? Loogista?

eri

Etkö osaa lukea, vai etkö ymmärrä luettua? Tuossa hän sanottiin että miehiltä ei saa mitään, seksikin on parempaa DIY menetelmällä, miksi siis olla miehen kanssa, ei miksikään.

Onhan se tiet miehistä ikävää kun teidän klli ei kelpaa ja mies on huonompi sxissä kuin omat kädet

Oma vikanne, kun ette edes siihen kelpaa.

:D:D:D

Vierailija
189/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on naisten vapaa seksuaalisuus; panomiehet palkitaan, siinä missä oikeasti sitoutumishaluisia miehiä halveksutaan kriteereidensä vuoksi. Osaa naisista käy sääliksi, mutta olen kyllä vähän katkerakin.

Ongelma ei edelleenkään ole vapaa seksuaalisuus, vaan se että nämä miehet esittävät jotain mitä eivät ole, eivätkä tunne. Jos kaikki ympäriinsä paneskelijat ja polyamoriat vaan olisivat avoimia ja keskittyisivät kumppaneihin, jotka haluaa samaa, tätä ongelmaa ei olisi. Miksi pitää esittää parisuhdetta, teeskennellä ja valehdella toiselle?

Naisten vapaamilinen seksikäyttäytyminen on se, mikä tuhoaa miesten sitoutumishalut ja luo tarpeen teeskentelylle, koska naiset edelleen haluavat parisuhteen.

Niin, miehissä ei tietenkään voi olla mitään epäkunnioitettavaa? :D

Itse olen tosin nainen joka ei ole ikinä ollut parisuhteessa enkä aio ikinä ollakaan, vaikka vientiä olisi varmaan enemmän kuin monella muulla.

Ei vain kiinnosta enkä usko rakkauteen, miehet on yhä edelleen täysin biologiansa armoilla ja minäkin muuttuisin viimeistään hedelmällisen iän ohitettuani miehen silmissä vaihdettavaksi tavaraksi eli ei kiitos.

Todellista vapautta on tosiaan se vapaa seksi ja kaikinpuolin vapaa elämä, itseäni jotenkin käy vähän jopa sääliksi naiset joille parisuhde ja miehen rakkaus on tärkeää. Näen sellaisen jotenkin heikkona.

Itse kunnioitan lähinnä todella konservatiivisia uskovaisia miehiä jotka ovat koko elämänsä saman naisen kanssa, tai sitten sellaisia jotka ovat reilusti sinkkuja eivätkä kuseta ketään.

Tavallisia länsimaalaismiehiä kohtaan ei ole sellaista kunnioitusta, jota parisuhde vaatisi.

Sivusta

Et kunnioita, vaan halveksut, koska niillä miehillä on kriteereitä myös naisille. Kunnioitus on ansaittava, eikä se ole naisten määriteltävissä, millaista käytöstä miesten tulisi kunnoittaa. 

Vierailija
190/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään säikähtänyt vaan pelasi tietoisesti ja käytti hyväkseen. Mulle tehtiin samoin. "Oli etsimässä parisuhdetta, oli näet noin yksinäinen ja kevyt suhde ei missään nimessä kiinnostanut, koska pelkkää seksiä on kuulemma niin helppo saada, ettei sen takia kukaan käyttäisi kuukausia johonkin pelaamiseen, etenkin ei hän"

Ja tästä eteenpäin kohtelen miehiä just niin, että käytän vain hauskanpitoon. Annan viedä itseäni ulos ja viihdyttää, maksaa illalliset ja kaikki muu kiva ajanviettoon, deittailuun liittyvä. Mahdollisimman pitkään. Sit kun aikaa on kulunut niin kauan, että seksiä ei oikein enää millään onnistuisi vältellä, feidan pikkuhilja ja sanon, että sori musta tuntuu, ettei kuitenkaan olekaan täyttää kemiaa sua kohtaan, en olekaan valmiina etenemään ja kiltisti kiitos kaikesta kivasta.

Sen ei tarvi olla niin, että miehet käyttää meidät surutta hyväksi ja alentaa.  Teen just samoin ja vielä paljon pahemmin. Ja varmasti lähes jokainen mies on elämänsä aikana käyttänyt jotain tyttöä tai naista näin hyväksi ja naureskellut, mun ei tarvise edes harkita kovin paljon, kenen tuon kohdistan. Laskekoot karmaksi.

Uskon että jos olet keskimääräistä paremman näköinen nainen, niin pystyt halutessasi näin toimimaan.

Mutta ainakaan itse miehenä en siis tavisnaisille tarjoa kuin sen kahvikupin tai siiderin kun treffeillä ollaan, ei kävisi mielessäkään alkaa sen kummemmin illallisia tai muita tarjoamaan. Koko ajatus on ihan älytön, saan tavisnaisen treffeille koska vaan haluan ilman että panostan rahallisesti mitään.

Toki jos treffikumppani on selkeästi paremman näköinen kuin mitä normaalisti pystyn saamaan, niin olen kyllä valmis alkamaan lompakkoa avaamaan ihan eri tavalla.

Noni. Tämähän vain todistaa sen, että jos mies ei tarjoa, niin hän ei ole kiinnostunut. Rahallinen satsaus korreloi kiinnostuksen määrän kanssa miehillä.

Ainakin omalla kohdallani asia on juuri näin. Jos olen todella kiinnostunut, niin vien naisen vaikka kolmen ruokalajin illalliselle ensitreffeillä.

Mutta toi on kyllä tosi epätavallista että tollaseen tilanteeseen päädyn, sanoisin että 90 % mun treffeistä on että käydään kahvilla tai muutamalla lasillisella.

Kylmä fakta on se, että ne naiset joille mä se illallisen voisin tarjota, on jo niin

pirun hyvännäköisiä että ne kirjaimellisesti hukkuu miehiin jotka tarjoavat seuraansa, eli kilpailu on siinä määrin kovaa että on jo työn ja tuskan takana edes saada näitä naisia suostuteltua kanssani treffeille.

Ja suoraan sanottuna minusta nainen on yksinkertainen jos ei ymmärrä tätä. Kutsu ”huoltsikkakahville” on suora viittaus tasottomaan paariaan jota voi katseilta salaa ehkä panna, ”kahvi tai lasillinen” seksiseuraksi kelpaavaa ja näin päin pois. Nämä koodit ovat kaikilla tiedossa, joten valinta on aivan oma.

Ja jos nainen suostuu niin silloin suostuu säälistä ja on onnellinen että ei tarvitse näyttäytyä Urpon seurassa missään sellaisessa paikassa jossa joku tuttu näkisi. Vink vink. Ihan yleinen koodi naisten keskuudessa.

Vierailija
191/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa naiset miehet naisiin, niin uusi maailma aukenee teille. Minä vaihdoin, enkä kadu :D;D:D

Vierailija
192/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Pelko, kauhu ja työvuoro, sanoi aikoinaan Nikander leffassa Varjoja paratiisissa kun työkaveri kysyi mikä estää menemästä naisen luo...

Pelko.

Vierailija
193/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihehan on herättänyt keskustelua, ehkä hyvä niin! En ole yksin tässä paatissa, valitettavasti.

Paljon hyviä spekulointeja ja analyysejä olette kyllä kirjoittaneet tänne. Veikkaan, että mies tosiaan tahtoi (tunteiden tunnustamisesta huolimatta) vain jotain kevyttä ja panikoi, kun alkoi näyttää menevän liian vakavaksi. 

Hämmästelen silti sitä, miksi mies ottaa yhä yhteyttä vaikka laiva meni jo. Tänäänkin tullut jo lukuisia viestejä ja puhelu. Ehkäpä en sitten tätäkään puolta ymmärrä deittailumaailmasta vieraantuneena, kuulunee miesten pelitaktiikkaan. Samoin kuin se, että esitellään ystäville ja perheelle, vaikkei haluta mitään enempää. Hämmästelin näitä liikkuja vähän itsekin, kun en nyt varsinaisesti mitään vakavaa hänestä ollut välttämättä vielä hakemassa. Alkuvaiheen tunnustelua vasta.

Ap

Vierailija
194/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on naisten vapaa seksuaalisuus; panomiehet palkitaan, siinä missä oikeasti sitoutumishaluisia miehiä halveksutaan kriteereidensä vuoksi. Osaa naisista käy sääliksi, mutta olen kyllä vähän katkerakin.

Ongelma ei edelleenkään ole vapaa seksuaalisuus, vaan se että nämä miehet esittävät jotain mitä eivät ole, eivätkä tunne. Jos kaikki ympäriinsä paneskelijat ja polyamoriat vaan olisivat avoimia ja keskittyisivät kumppaneihin, jotka haluaa samaa, tätä ongelmaa ei olisi. Miksi pitää esittää parisuhdetta, teeskennellä ja valehdella toiselle?

Naisten vapaamilinen seksikäyttäytyminen on se, mikä tuhoaa miesten sitoutumishalut ja luo tarpeen teeskentelylle, koska naiset edelleen haluavat parisuhteen.

Itse olen tosin nainen joka ei ole ikinä ollut parisuhteessa enkä aio ikinä ollakaan, vaikka vientiä olisi varmaan enemmän kuin monella muulla.

Ei vain kiinnosta enkä usko rakkauteen, miehet on yhä edelleen täysin biologiansa armoilla ja minäkin muuttuisin viimeistään hedelmällisen iän ohitettuani miehen silmissä vaihdettavaksi tavaraksi eli ei kiitos.

Todellista vapautta on tosiaan se vapaa seksi ja kaikinpuolin vapaa elämä, itseäni jotenkin käy vähän jopa sääliksi naiset joille parisuhde ja miehen rakkaus on tärkeää. Näen sellaisen jotenkin heikkona.

Itse kunnioitan lähinnä todella konservatiivisia uskovaisia miehiä jotka ovat koko elämänsä saman naisen kanssa, tai sitten sellaisia jotka ovat reilusti sinkkuja eivätkä kuseta ketään.

Tavallisia länsimaalaismiehiä kohtaan ei ole sellaista kunnioitusta, jota parisuhde vaatisi.

Sivusta

Et kunnioita, vaan halveksut, koska niillä miehillä on kriteereitä myös naisille. Kunnioitus on ansaittava, eikä se ole naisten määriteltävissä, millaista käytöstä miesten tulisi kunnoittaa. 

Siis mitä en kunnioita?

Pidit siitä tai et, niin kunnioitan kyllä niitä koko elämänsä saman naisen kanssa olevia kunnollisia uskovaismiehiä ja toisaalta myös ultraliberaaleja sinkkumiehiä jotka eivät kuseta ketään.

Miksi haluat väkisillä vääntää, että muka halveksuisin tuollaisia?

Tottakai kaikilla saa olla kriteerinsä, mutta tavallisten, maallistuneiden sarjamonogamististen länkkärimiesten olisi hyvä tiedostaa, ettei heissä itsessäkään ole monien naisten mielestä mitään kunnioitettavaa.

Vierailija
195/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden miesten kanssa kannattaa toimia kuten he toimivat eli 1) käyttää vain hauskanpitoon 2) käyttää vain tyydyttämiseen välineinä 3) kun mies kertoo "tunteistaan", eli valehtelee saadakseen , niin kannattaa sanoa miehelle, että voi ei, en tunne samoin, olet vain hauskanpitoa ja pnemista varten, et ole vakavasti otettava mies. Voin taata että mies suuttuu!

Olettepa hassuja. Voin taata, että mies kiittää. Tuo on palkinto, ei rangaistus...

Vierailija
196/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaa naiset miehet naisiin, niin uusi maailma aukenee teille. Minä vaihdoin, enkä kadu :D;D:D

Miksi pitäisi vaihtaa? Miehiltähän saa seksiä aina kun haluaa, eli ei tarvetta vaihtaa.

En ymmärrä mikä pakko on löytää joku parisuhde?

Ei itseäni ainakaan edes kiihota naiset, koska olen hetero ja rakastan miesvartaloa ja penistä. Miehen tuoksu ym. kaikki sellaista mistä minä kiihotun, joten aika absurdi ajatus ”vaihtaa naisiin”.

Vierailija
197/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Siis mitä en kunnioita?

Pidit siitä tai et, niin kunnioitan kyllä niitä koko elämänsä saman naisen kanssa olevia kunnollisia uskovaismiehiä ja toisaalta myös ultraliberaaleja sinkkumiehiä jotka eivät kuseta ketään.

Tottakai kaikilla saa olla kriteerinsä, mutta tavallisten, maallistuneiden sarjamonogamististen länkkärimiesten olisi hyvä tiedostaa, ettei heissä itsessäkään ole monien naisten mielestä mitään kunnioitettavaa.

Minä olen se konservatiivinen (uskovaisuus poisluettuna) mies, joka on käytönnössä ollut elämänsä yhden naisen mies. Halveksut meitä, koska monogamisten miesten ehdoton kriteeri naisille on siveys.

Vierailija
198/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
199/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Siis mitä en kunnioita?

Minä olen se konservatiivinen (uskovaisuus poisluettuna) mies, joka on käytönnössä ollut elämänsä yhden naisen mies. Halveksut meitä, koska monogamisten miesten ehdoton kriteeri naisille on siveys.

Siis miksi halveksuisin?

Jos olet itsekin siveä ja haluat vaimoksesi kaltaisesi naisen jonka kanssa elää elämän yhdessä, niin eipä tuossa mitään halveksuttavaa ole?

Huomaa muuten, ettei sinulla sitä uskovaisuutta ole, sen huomaa ihan tuosta yhdestäkin viestistä.

Ja tosiaan korostan, että minä mainitsin nimenomaan uskovaiset kunnolliset miehet, eli jos et ole uskovainen niin et kuulu siihen joukkoon.

Ai niin, unohdin mainita että viestini oli sivusta (eli tuo jossa kerroin etten halua parisuhdetta enkä kunnioita maallistuneita länkkärimiehiä jne)

Vierailija
200/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma ahdistuin myos kevaalla kun eras alkoi kertoa tunteistaan.Oon hanesta kiinnostunu myos, mut han on tasokkaampi kuon mina.

Ahdistun nykyaan kaikesta. Ma kans vetaydyin mut ei me sillai olla oltu ikina.Viela enemman harmittaisi jos oltais silleen oltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä