Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vetäytyi ja muuttui kylmäksi tunteiden tunnustamisen jälkeen, mikä juttu?

Vierailija
08.08.2020 |

Ollaan hengailtu ja viestitty tiiviisti miehen kanssa. Treffit on aina pitkiä ja intensiivisiä, samoin keskustelut viestein. Mies on aloitteellinen viestijä, on ilmeistä, että kiinnostusta on. Ollaan siitä puhuttukin, selvä case. Seksi on tajunnanräjäyttävää, hengailu yhdessä kivaa.

Viimeisillä treffeillä sanoin tykkääväni hänestä, hän sanoi tykkäävänsä minusta.

Seuraavana päivänä mies oli kuin eri ihminen. Ei ottanut juuri kontaktia, torjui mun kosketuksen. Kun kysyin mikä juttu, mies sanoi, ettei halua antaa mulle vääriä signaaleja ja ettei tiedä mitä tuntee mua kohtaan tai mitä ajattelee tästä meidän jutusta. Kuulema on huomannut, että oon ihastunut häneen ja hän epäröi.

Tuon kohtaamisen jälkeen sanoi kuitenkin, että tietysti jatketaan yhteydenpitoa. Oli lämpimät hyvästit.

Mitähän v***a tässä oikein tapahtui?! Oon ihan puulla päähän lyöty. Enpä oo tähän 36 ikävuoteen mennessä kohdannut mitään vastaavaa. Mikä juttu?

Kommentit (427)

Vierailija
141/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisille treffeille ei kannata lupautua illalliselle, jos ei viihdy yhtään, pääsee nopeammin pois. Yhden kerran olen lähtenyt jo 25 minuutin päästä juotuani miehen tarjoaman juoman, koska ko. tyyppi oli kauhea. Illallinen olisi ollut karmivaa kidutusta.

N26

Vierailija
142/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään säikähtänyt vaan pelasi tietoisesti ja käytti hyväkseen. Mulle tehtiin samoin. "Oli etsimässä parisuhdetta, oli näet noin yksinäinen ja kevyt suhde ei missään nimessä kiinnostanut, koska pelkkää seksiä on kuulemma niin helppo saada, ettei sen takia kukaan käyttäisi kuukausia johonkin pelaamiseen, etenkin ei hän"

Ja tästä eteenpäin kohtelen miehiä just niin, että käytän vain hauskanpitoon. Annan viedä itseäni ulos ja viihdyttää, maksaa illalliset ja kaikki muu kiva ajanviettoon, deittailuun liittyvä. Mahdollisimman pitkään. Sit kun aikaa on kulunut niin kauan, että seksiä ei oikein enää millään onnistuisi vältellä, feidan pikkuhilja ja sanon, että sori musta tuntuu, ettei kuitenkaan olekaan täyttää kemiaa sua kohtaan, en olekaan valmiina etenemään ja kiltisti kiitos kaikesta kivasta.

Sen ei tarvi olla niin, että miehet käyttää meidät surutta hyväksi ja alentaa.  Teen just samoin ja vielä paljon pahemmin. Ja varmasti lähes jokainen mies on elämänsä aikana käyttänyt jotain tyttöä tai naista näin hyväksi ja naureskellut, mun ei tarvise edes harkita kovin paljon, kenen tuon kohdistan. Laskekoot karmaksi.

Uskon että jos olet keskimääräistä paremman näköinen nainen, niin pystyt halutessasi näin toimimaan.

Mutta ainakaan itse miehenä en siis tavisnaisille tarjoa kuin sen kahvikupin tai siiderin kun treffeillä ollaan, ei kävisi mielessäkään alkaa sen kummemmin illallisia tai muita tarjoamaan. Koko ajatus on ihan älytön, saan tavisnaisen treffeille koska vaan haluan ilman että panostan rahallisesti mitään.

Toki jos treffikumppani on selkeästi paremman näköinen kuin mitä normaalisti pystyn saamaan, niin olen kyllä valmis alkamaan lompakkoa avaamaan ihan eri tavalla.

Sama juttu. Paikan valitsen tason mukaan; ABC-huoltsikka kelpaa kehnommalle, ja siitä sitten ylöspäin. Nuoria kiinattaria olen toki kestinnyt merenrantaravintoloissakin pitkän kaavan mukaan - siihen on syynsä 😉

M56

Haluaisin ne syyt, eriteltyinä ja selkeinä,

Haha, odota hetken aikaa, kun se keksii niitä. Koska oikeasti kukaan ei ole vilkaissutkaan häneen päin. Tarkoitus on vain mollata naisia, verrata nuorempiin jne.

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit _tuheroa_? Eikö sulle kotona ole opetettu perusasioita kassientyhentäjistä? Hyväksikäyttäjiä!

Opettaako täällä monikin lapsilleen "perusasioita kassientyhjentäjistä"? Ei ole kyllä itsellä käynyt mielessä, vaikka meillä aika avoimesti seksistä puhutaankin. Ei kyllä omatkaan vanhemmat 80-luvulla näistä kertoneet. Onneksi, koska olisin kokenut tilanteen melkoisen vaivaannuttavaksi.

Vierailija
144/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tässä sitten muuta kuin ottamaan oppia. Jos työssäkäyvä mies ehdottelee naiselle muuta kuin täyskattausta viineineen merenrantaravintolassa, kannatta suoraan kieltäytyä; ei ole ihastusta ilmassa tarpeeksi. Kukapa nyt haluaisi olla kassit tyhjentävä Plan B, jolle tarjotaan kahvi tai kalja. En minä ainakaan.

Hyi saatana mitä miehiä.

Ja sitten kuorossa itketään miten kamalia lompakkoloisia naiset on ja pitää maksaa puoliksi treffeillä, koska tasa-arvo. Oikeasti se taitaa olla juuri näin: jos mies ei aukaise lompakkoa hyvin anteliaasti, niin se pitää paariana jota voi ehkä panna paremman puutteessa.

Vierailija
145/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jostain 4-kymppisistä miehistä luku on huomattavasti pienempi. Vapaana on kirjaimellisesti vain kaikissa suhteissaan epäonnistuneita ja sitoutumiskammoisia haaskoja.[/quote]

Näin 4-kymppisenä sinkkumarkkinoille siirtyvänä naisena olen varautunut siihen, että loppuelämä vietetään yksin, tämäkin ketju sitä käsitystä vahvistaa. Seksiä on kuitenkin tarjolla-onneksi miehet sentään tarjoavat edes sitä-joten otetaan siitä ilo irti ja muuten keskitytään muihin asioihin kuin toimivan parisuhteen etsimiseen elämässä.[/quote]

Seksiä saa onneksi myös niiltä komeilta 20-30-vuotiailta. Ota ilo irti, kun ei ole mitään dadbodya raapimassa muniaan sohvalla TV:n ääressä.

Vierailija
146/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika perus. Halusi leikkiä jotain ja kun tajusi, että on menossa vakavammaksi, käytös muuttui.

Tämä voisi osua naulan kantaan. Ehkä sitten aikansa kuluksi leikki ja säikähti sitten. Ihmetyttää, miksi tunnusti ihastustaan sitten. Ehkä puheli lämpimikseen.

Ap

Mitäpä siihen muuta voi kohtelias ihminen vastata kun sanoit itse ensin tykkääväsi hänestä. Vastasi samoin. Minulle entinen työkaveri sanoi kaupassa että mun kans oli kiva tehdä töitä. Pakkohan siihen oli sanoa että kiitos samoin vaikka mielessä ajattelin ettei ikinä enää tuollaista epäpätevää riippakiveä työkaveriksi. 

Tämä! Juurikin näin! Olen miehenä useita kertoja ollut tilanteessa jossa tapailemani nainen sanoo tykkäävänsä minusta tosi paljon. Ei siinä tilanteessa voi vastata että "jaa, no ei mulla oo kovin kummoisia tunteita sua kohtaan". Toihan ois aivan uskomattoman tylyä ja nöyryyttävää toista kohtaan.

Kohteliaisuuttani sanon aina että "niin minäkin susta". Venkoilen sitten tilanteesta ulos muutaman seuraavan viikon aikana pikku hiljaa etääntymällä naisesta, ja laitan lopuksi viestin että ehkä parempi ettei enää tapailla koska en ehkä tunnekaan kipinää tms.

Miksi ihmeessä edes tapailet naista, josta et ole kiinnostunut?

Saa säännöllisesti seksiä.

Jep. Eli kassientyhjennys ja reikä. Joskus myös seura ok ja valmista ruokaa.

Mitäs minä naisena saan?

1) Parempaa seuraa saan kavereistani ja lemmikiltäni

2) Jos mies ei ole huippukokki, niin parempaa ruokaa saan kun käyn ravintolassa tai teen itse

3) Parempaa seksiä saan DIY- menetelmällä

Eli minä en naisena saa mitään. Miksi siis pitäisi ylipäätään olla tommoisten kanssa? Ei miksikään, parempaa seuraa on meille naisille tarjolla ja jos ei ole, niin en menetä mitään, päinvastoin, jos olen yksin

Saat parempaa seksiä "DIY- menetelmällä", mutta silti tapailet miehiä seksin merkeissä? Loogista?

eri

Vierailija
147/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään säikähtänyt vaan pelasi tietoisesti ja käytti hyväkseen. Mulle tehtiin samoin. "Oli etsimässä parisuhdetta, oli näet noin yksinäinen ja kevyt suhde ei missään nimessä kiinnostanut, koska pelkkää seksiä on kuulemma niin helppo saada, ettei sen takia kukaan käyttäisi kuukausia johonkin pelaamiseen, etenkin ei hän"

Ja tästä eteenpäin kohtelen miehiä just niin, että käytän vain hauskanpitoon. Annan viedä itseäni ulos ja viihdyttää, maksaa illalliset ja kaikki muu kiva ajanviettoon, deittailuun liittyvä. Mahdollisimman pitkään. Sit kun aikaa on kulunut niin kauan, että seksiä ei oikein enää millään onnistuisi vältellä, feidan pikkuhilja ja sanon, että sori musta tuntuu, ettei kuitenkaan olekaan täyttää kemiaa sua kohtaan, en olekaan valmiina etenemään ja kiltisti kiitos kaikesta kivasta.

Sen ei tarvi olla niin, että miehet käyttää meidät surutta hyväksi ja alentaa.  Teen just samoin ja vielä paljon pahemmin. Ja varmasti lähes jokainen mies on elämänsä aikana käyttänyt jotain tyttöä tai naista näin hyväksi ja naureskellut, mun ei tarvise edes harkita kovin paljon, kenen tuon kohdistan. Laskekoot karmaksi.

Uskon että jos olet keskimääräistä paremman näköinen nainen, niin pystyt halutessasi näin toimimaan.

Mutta ainakaan itse miehenä en siis tavisnaisille tarjoa kuin sen kahvikupin tai siiderin kun treffeillä ollaan, ei kävisi mielessäkään alkaa sen kummemmin illallisia tai muita tarjoamaan. Koko ajatus on ihan älytön, saan tavisnaisen treffeille koska vaan haluan ilman että panostan rahallisesti mitään.

Toki jos treffikumppani on selkeästi paremman näköinen kuin mitä normaalisti pystyn saamaan, niin olen kyllä valmis alkamaan lompakkoa avaamaan ihan eri tavalla.

Sama juttu. Paikan valitsen tason mukaan; ABC-huoltsikka kelpaa kehnommalle, ja siitä sitten ylöspäin. Nuoria kiinattaria olen toki kestinnyt merenrantaravintoloissakin pitkän kaavan mukaan - siihen on syynsä 😉

M56

Haluaisin ne syyt, eriteltyinä ja selkeinä,

Eiköhän ne ole tuossa jo ihan selkeästi eriteltynä, nuoret aasialaiset naiset on tämän miehen mieleen.

Vierailija
148/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit _tuheroa_? Eikö sulle kotona ole opetettu perusasioita kassientyhentäjistä? Hyväksikäyttäjiä!

Opettaako täällä monikin lapsilleen "perusasioita kassientyhjentäjistä"? Ei ole kyllä itsellä käynyt mielessä, vaikka meillä aika avoimesti seksistä puhutaankin. Ei kyllä omatkaan vanhemmat 80-luvulla näistä kertoneet. Onneksi, koska olisin kokenut tilanteen melkoisen vaivaannuttavaksi.

Opetan. Kuten myös sen, että nuukailevalle ja vain kahvia/olutta tarjoavalle miehelle viitataan kintaalla - pedarisieluisten setämieshyväksikäyttäjien saastaisia tuheronmetsästäjäpoikia.

Näin se elämä koulii.

Vierailija
149/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa on myös ymmärrys ja kärsivällisyys loppunut ihan kokonaan näitä "yksinäisiä" "rakkautta etsiviä" tunteista ja yhteisestä tulevaisuudesta lässyttäjiä kohtaan jotka eivät sitten kuitenkaan halua mitään vakavaa. Miksi sitä p_askaa pitää sitten jauhaa? Itselläni ei ole mitään seksiä vastaan, mutta musta on noloa, säälittävää ja jopa selkärangatonta valheilla ja satuilulla kiristää sitä naisilta. Moni nainenkin haluaa välillä vain pitää hauskaa eikä meitä tarvitse aliarvioida sepittämällä näitä satuja.

Moni nainen on hyvä ja ilmoittaa olevansa seksiin käytettävissä, eikä valita jälkeenpäin miesten sitoutumiskyvyttömyydestä.

Vierailija
150/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetan. Kuten myös sen, että nuukailevalle ja vain kahvia/olutta tarjoavalle miehelle viitataan kintaalla - pedarisieluisten setämieshyväksikäyttäjien saastaisia tuheronmetsästäjäpoikia.

Näin se elämä koulii.

Anteeksi mutta mistä sä ammennat tota sanavarastoasi 😂

Vierailija
151/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö, on aika yleinen nykyään miehillä mutta myös naisilla. Minäkin tunsin tuon tyylisen miehen: ehdotti mm. yhteisiä lomia jne. sitten muuttui kylmäksi ja torjui netissä yks kaks, vuosi sitten ilmestyi "yks kaks" samaan paikkaan mutta sillä kertaa minä torjuin enkä vastannut mitään vaikka hän yritti puhua, nyt sitten kun vilkaisin miehen profiilia siellä oli vaihtunut koko etunimi jonkun bändin nimeen. En aluksi tiennyt että miehellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja kauan ihmettelin miksi hän torjui minut ja olisikin halunnut jutella, nuo on selviä merkkejä mt-ongelmasta. Kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön kuuluu se ettei tiedä mitä haluaa, eikö halua suhdetta vai haluaako, haluaako jutella vai eikö halua, haluaako edes olla ystävä vai eikö halua, haluaako käyttää omaa nimeä vai jotain toista. Yritän jatkossa pysyä kaukana ja tutustua mieluiten ihmisiin joilla ei ole kaksisuuntaista.

Vierailija
152/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M56

Kiinalaisnaisten asema on perseestä kotimaassakin eikä näytä paranevan Suomeen lähdön myötä :(

Vierailija
153/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksisuuntainen mielialahäiriö, on aika yleinen nykyään miehillä mutta myös naisilla. Minäkin tunsin tuon tyylisen miehen: ehdotti mm. yhteisiä lomia jne. sitten muuttui kylmäksi ja torjui netissä yks kaks, vuosi sitten ilmestyi "yks kaks" samaan paikkaan mutta sillä kertaa minä torjuin enkä vastannut mitään vaikka hän yritti puhua, nyt sitten kun vilkaisin miehen profiilia siellä oli vaihtunut koko etunimi jonkun bändin nimeen. En aluksi tiennyt että miehellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja kauan ihmettelin miksi hän torjui minut ja olisikin halunnut jutella, nuo on selviä merkkejä mt-ongelmasta. Kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön kuuluu se ettei tiedä mitä haluaa, eikö halua suhdetta vai haluaako, haluaako jutella vai eikö halua, haluaako edes olla ystävä vai eikö halua, haluaako käyttää omaa nimeä vai jotain toista. Yritän jatkossa pysyä kaukana ja tutustua mieluiten ihmisiin joilla ei ole kaksisuuntaista.

Onko hän nykyisin Kalmydia vaiko Viitasen Piia?

Vierailija
154/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tässä sitten muuta kuin ottamaan oppia. Jos työssäkäyvä mies ehdottelee naiselle muuta kuin täyskattausta viineineen merenrantaravintolassa, kannatta suoraan kieltäytyä; ei ole ihastusta ilmassa tarpeeksi. Kukapa nyt haluaisi olla kassit tyhjentävä Plan B, jolle tarjotaan kahvi tai kalja. En minä ainakaan.

Hyi saatana mitä miehiä.

Ööööh, miten tämä nyt menikään? Muutama päivä sitten palstan naiset nuijivat minut miltei maan rakoon, kun kerroin tapailleeni ennen vakiintumistani ainoastaan sellaisia miehiä, jotka olivat maksaneet myös mun aterian, jos olimme olleet syömässä vaikkapa vähän hienommassa ravintolassa. Mua nimiteltiin todella ala-arvoiseen sävyyn maailman vanhimman ammatin harjoittajaksi siitä huolimatta, etten ollut harrastanut kenenkään kanssa s eks iä. Mun mielestä moni nainen on kaivanut itse oman kuoppansa. Kuinka kukaan mies arvostaisi sellaista naista, jonka eteen ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa? Jolle se ksi on ihan kiva asia ilman tunteitakin ja joka ei tasa-arvon nimissä tajua vaatia yhtikäs mitään.

N23

Älä välitä. Olet tehnyt ihan oikein. "Reiluuden" ja "tasa-arvon" nimissä moni nainen on aivopesty uskomaan, ettei heillä ole oikeutta edellyttää itselleen mitään, tai tulla kohdatuksi naisena. Monesta miehestä tulee romanttinen ja avokätinen, kun kiinnostusta on riittävästi. Jos ei ole, naisen ei kannata tuhlata aikaansa ja lähteä rikkomaan sydäntä ja itsetuntoa.

Vierailija
155/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana mitä miehiä.

Ööööh, miten tämä nyt menikään? Muutama päivä sitten palstan naiset nuijivat minut miltei maan rakoon, kun kerroin tapailleeni ennen vakiintumistani ainoastaan sellaisia miehiä, jotka olivat maksaneet myös mun aterian, jos olimme olleet syömässä vaikkapa vähän hienommassa ravintolassa. Mua nimiteltiin todella ala-arvoiseen sävyyn maailman vanhimman ammatin harjoittajaksi siitä huolimatta, etten ollut harrastanut kenenkään kanssa s eks iä. Mun mielestä moni nainen on kaivanut itse oman kuoppansa. Kuinka kukaan mies arvostaisi sellaista naista, jonka eteen ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa? Jolle se ksi on ihan kiva asia ilman tunteitakin ja joka ei tasa-arvon nimissä tajua vaatia yhtikäs mitään.

N23

Älä välitä. Olet tehnyt ihan oikein. "Reiluuden" ja "tasa-arvon" nimissä moni nainen on aivopesty uskomaan, ettei heillä ole oikeutta edellyttää itselleen mitään, tai tulla kohdatuksi naisena. Monesta miehestä tulee romanttinen ja avokätinen, kun kiinnostusta on riittävästi. Jos ei ole, naisen ei kannata tuhlata aikaansa ja lähteä rikkomaan sydäntä ja itsetuntoa.

Kuuluisi määrätä laki, että jos naisen vie treffeille ja laittaa suhteessa omaan palkkaansa riittävästi rahaa, niin naisen on pakko antaa pillua.

Vierailija
156/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana mitä miehiä.

N23

Kuuluisi määrätä laki, että jos naisen vie treffeille ja laittaa suhteessa omaan palkkaansa riittävästi rahaa, niin naisen on pakko antaa pillua.

Miksi ihmeessä? Oletko joku patriarkkaattiin takaisin hamuava naistenalistaja? Isäsikö sinut kouli?

Vierailija
157/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä meinasin itsekin kommentoida. Eikä välttämättä tarvitse edes olla mikään niin iso juttu kuin kaksisuuntainen. Jotkin mt-ongelmat ja persoonallisuushäiriöt saavat ihmisen toimimaan ailahtelevasti ja impulsiivisesti. Tämä koskee myös ihmissuhteita ja seksuaalisuutta. Ei kannata aina olettaa että vika on itsessä.

Vierailija
158/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana mitä miehiä.

N23

Miksi ihmeessä? Oletko joku patriarkkaattiin takaisin hamuava naistenalistaja? Isäsikö sinut kouli?

Oli hyvää aikaa kun patriarkaatti oli vielä olemassa. Nykyisin ei ole kuin pieni vähemmistö superrikkaita, superkomeita, superstatuksekkaita miehiä, joille naiset pyllistävät heti pyynnöstä, mutta muilla miehillä ei ole mitään patriarkaattia.

Vierailija
159/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana mitä miehiä.

N23

Johtuuko se nuukailu siis siitä, ettei mies ole varma saako pimpulaa, vai onko se pimpula merenrantaillallisen arvoinen? Olen nyt tosi hämmentynyt :D

Vierailija
160/427 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana mitä miehiä.

N23

Oli hyvää aikaa kun patriarkaatti oli vielä olemassa. Nykyisin ei ole kuin pieni vähemmistö superrikkaita, superkomeita, superstatuksekkaita miehiä, joille naiset pyllistävät heti pyynnöstä, mutta muilla miehillä ei ole mitään patriarkaattia.

Johan jo tässäkin ketjussa on 56-vuotias se-tämies hukkumassa p-illuun. En toki heteäkään kyseenalaista hänen statustaan ja komeuttaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme