Mies vetäytyi ja muuttui kylmäksi tunteiden tunnustamisen jälkeen, mikä juttu?
Ollaan hengailtu ja viestitty tiiviisti miehen kanssa. Treffit on aina pitkiä ja intensiivisiä, samoin keskustelut viestein. Mies on aloitteellinen viestijä, on ilmeistä, että kiinnostusta on. Ollaan siitä puhuttukin, selvä case. Seksi on tajunnanräjäyttävää, hengailu yhdessä kivaa.
Viimeisillä treffeillä sanoin tykkääväni hänestä, hän sanoi tykkäävänsä minusta.
Seuraavana päivänä mies oli kuin eri ihminen. Ei ottanut juuri kontaktia, torjui mun kosketuksen. Kun kysyin mikä juttu, mies sanoi, ettei halua antaa mulle vääriä signaaleja ja ettei tiedä mitä tuntee mua kohtaan tai mitä ajattelee tästä meidän jutusta. Kuulema on huomannut, että oon ihastunut häneen ja hän epäröi.
Tuon kohtaamisen jälkeen sanoi kuitenkin, että tietysti jatketaan yhteydenpitoa. Oli lämpimät hyvästit.
Mitähän v***a tässä oikein tapahtui?! Oon ihan puulla päähän lyöty. Enpä oo tähän 36 ikävuoteen mennessä kohdannut mitään vastaavaa. Mikä juttu?
Kommentit (427)
Luin yöllä koko ketjun koska itsekin samassa tilanteessa.
Mies on pari kuukautta ilmaissut ihastustaan hyvinkin suorasti, suunnitellut jo tulevaisuutta, esitellyt kaikille, haluaa joka paikkaan mukaan jne ja kylmeni heti kun sai vastakaikua ja nyt vaan ihmettelen.
Musta on todella surullista että täällä jauhetaan jo 20 sivua siitä, että naisen ei tule uskoa miehen sanoja tai edes tekoja vaan naisen tulee itse miehen puolesta päättää mitä se haluaa.
Kai niilläkin joku oma tahto ja vastuu on? Kuinka pitkään niiden kanssa pitäis jaksaa leikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää luonnollisena sitä, että ensin tulee seksi ja sitten vasta mietitään onko mitään vakavampaa niin tulee myös varautua siihen, että mitään vakavampaa ei tule.
Tämä. Eikä vain varautua, vaan lähtä siitä oletuksesta, että mitään syvempää ei todennäköisesti kehity.
Ainakin itse olen mennyt sänkyyn ihan omasta halustani kiinnostavan ihmisen kanssa ja ollut yllättynyt kun haluavat vielä tavata seksin jälkeenkin. Ihan monen vuoden suhteita niistä on seurannut.
Eli siis jos mies seksin jälkeen alkaa selittää ihastustaan, hakeutuu seuraan ja ihailee niin sitä ei pidä missään nimessä uskoa, se on vaan pllun sokaisema hölmö joka ei itse tiedä mitä haluaa ja mun naisena tulee päättää koska "kaikki miehet"? Mun pitää teroittaa aikuiselle miehelle, että se on nyt vaistojensa vietävissä ja haluaa vaan seksiä?
Nyt jumalauta oikeesti, tässä puhutaan aikuisista ihmisistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää luonnollisena sitä, että ensin tulee seksi ja sitten vasta mietitään onko mitään vakavampaa niin tulee myös varautua siihen, että mitään vakavampaa ei tule.
Tämä. Eikä vain varautua, vaan lähtä siitä oletuksesta, että mitään syvempää ei todennäköisesti kehity.
Ainakin itse olen mennyt sänkyyn ihan omasta halustani kiinnostavan ihmisen kanssa ja ollut yllättynyt kun haluavat vielä tavata seksin jälkeenkin. Ihan monen vuoden suhteita niistä on seurannut.
Eli siis jos mies seksin jälkeen alkaa selittää ihastustaan, hakeutuu seuraan ja ihailee niin sitä ei pidä missään nimessä uskoa, se on vaan pllun sokaisema hölmö joka ei itse tiedä mitä haluaa ja mun naisena tulee päättää koska "kaikki miehet"? Mun pitää teroittaa aikuiselle miehelle, että se on nyt vaistojensa vietävissä ja haluaa vaan seksiä?Nyt jumalauta oikeesti, tässä puhutaan aikuisista ihmisistä..
Olen mies ja voin tueksesi kertoa, että seksin ajoitus ei ole ratkaiseva tekijä siinä, syntyykö pitkä suhde vai ei. Seksi liikkuu ihan omalla akselillaan siinä sivussa. Viehättävien naisten kanssa tekee aina mieli seksiä, joskus se jää siihen ja joskus se alkaa syventyä suhteeksi. Omista suhteista olen kylläkin huomannut sen, että vaikka itse olisin valmis odottamaankin, käytännössä pitkät suhteeni ovat alkaneet vain silloin, kun seksi on tullut heti alussa kuvioon. Olen sitä tyyppiä, että homma joko alkaa rytinällä tai sitten kuolee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksisuuntainen mielialahäiriö, on aika yleinen nykyään miehillä mutta myös naisilla. Minäkin tunsin tuon tyylisen miehen: ehdotti mm. yhteisiä lomia jne. sitten muuttui kylmäksi ja torjui netissä yks kaks, vuosi sitten ilmestyi "yks kaks" samaan paikkaan mutta sillä kertaa minä torjuin enkä vastannut mitään vaikka hän yritti puhua, nyt sitten kun vilkaisin miehen profiilia siellä oli vaihtunut koko etunimi jonkun bändin nimeen. En aluksi tiennyt että miehellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja kauan ihmettelin miksi hän torjui minut ja olisikin halunnut jutella, nuo on selviä merkkejä mt-ongelmasta. Kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön kuuluu se ettei tiedä mitä haluaa, eikö halua suhdetta vai haluaako, haluaako jutella vai eikö halua, haluaako edes olla ystävä vai eikö halua, haluaako käyttää omaa nimeä vai jotain toista. Yritän jatkossa pysyä kaukana ja tutustua mieluiten ihmisiin joilla ei ole kaksisuuntaista.
Tätä meinasin itsekin kommentoida. Eikä välttämättä tarvitse edes olla mikään niin iso juttu kuin kaksisuuntainen. Jotkin mt-ongelmat ja persoonallisuushäiriöt saavat ihmisen toimimaan ailahtelevasti ja impulsiivisesti. Tämä koskee myös ihmissuhteita ja seksuaalisuutta. Ei kannata aina olettaa että vika on itsessä.
Suojelkaa itseänne kaikelta tuollaiselta epämääräiseltä. Luottakaa intuitioon ja siihen tunteeseen joka varoittaa, vaikka toinen tekisi kaiken hiljentääkseen sen.
Vierailija kirjoitti:
Luin yöllä koko ketjun koska itsekin samassa tilanteessa.
Mies on pari kuukautta ilmaissut ihastustaan hyvinkin suorasti, suunnitellut jo tulevaisuutta, esitellyt kaikille, haluaa joka paikkaan mukaan jne ja kylmeni heti kun sai vastakaikua ja nyt vaan ihmettelen.Musta on todella surullista että täällä jauhetaan jo 20 sivua siitä, että naisen ei tule uskoa miehen sanoja tai edes tekoja vaan naisen tulee itse miehen puolesta päättää mitä se haluaa.
Kai niilläkin joku oma tahto ja vastuu on? Kuinka pitkään niiden kanssa pitäis jaksaa leikkiä?
Kaikilla ei ole edes omaa tahtoa, vastuusta puhumattakaan.
Helppoa, mies halusi vain pillua ja sitä hän sai. Ei mitään perässäroikkujaa.
Hyvinkö toimii, unelmien kumppani löytynyt ja elät ihanassa suhteessa?