Mies vetäytyi ja muuttui kylmäksi tunteiden tunnustamisen jälkeen, mikä juttu?
Ollaan hengailtu ja viestitty tiiviisti miehen kanssa. Treffit on aina pitkiä ja intensiivisiä, samoin keskustelut viestein. Mies on aloitteellinen viestijä, on ilmeistä, että kiinnostusta on. Ollaan siitä puhuttukin, selvä case. Seksi on tajunnanräjäyttävää, hengailu yhdessä kivaa.
Viimeisillä treffeillä sanoin tykkääväni hänestä, hän sanoi tykkäävänsä minusta.
Seuraavana päivänä mies oli kuin eri ihminen. Ei ottanut juuri kontaktia, torjui mun kosketuksen. Kun kysyin mikä juttu, mies sanoi, ettei halua antaa mulle vääriä signaaleja ja ettei tiedä mitä tuntee mua kohtaan tai mitä ajattelee tästä meidän jutusta. Kuulema on huomannut, että oon ihastunut häneen ja hän epäröi.
Tuon kohtaamisen jälkeen sanoi kuitenkin, että tietysti jatketaan yhteydenpitoa. Oli lämpimät hyvästit.
Mitähän v***a tässä oikein tapahtui?! Oon ihan puulla päähän lyöty. Enpä oo tähän 36 ikävuoteen mennessä kohdannut mitään vastaavaa. Mikä juttu?
Kommentit (427)
Mies on sitoutumiskammoinen. Sulla on ollut hyvä tuuri kun et tuohon ikään ole ennen tuohon sorttiin törmännyt.
Se saattaa roikottaa sua nyt vaikka viis vuotta vonkaamassa jos alat siihen. Ensin ottaa etäisyyttä, ja kun olet suurinpiirtein valmis lyömään hanskat naulaan, kuumenee ja lämmittelee sut siihen tilaan että voi taas ottaa etäisyyttä. Tämä tarve olla sitoutumatta voittaa kaikki muut tarpeet ja tunteet. Mies voi kuvitella jopa tuntevansa aitoja tunteita aina kun on kuuman vaiheen vuoro, mutta eniten sillä on tunteita ihan itteensä kohtaan.
Tulet saamaan varmaan paljon vastauksia joissa kerrotaan että anna sille aikaa läpä läpä. Tuon ikäsen ihmisen on jo tiedettävä mitä haluaa. Jos se on noin sitoutumiskammonen vieläkin, ei se tule siitä paremmaksi muuttumaan.
Tässä on kirja asiasta, paras jonka olen löytänyt, en tiedä onko suomennettu koskaan: https://www.amazon.com/MEN-CANT-LOVE-Steven-Carter-ebook/dp/B006VOMKV6/…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tässä sitten muuta kuin ottamaan oppia. Jos työssäkäyvä mies ehdottelee naiselle muuta kuin täyskattausta viineineen merenrantaravintolassa, kannatta suoraan kieltäytyä; ei ole ihastusta ilmassa tarpeeksi. Kukapa nyt haluaisi olla kassit tyhjentävä Plan B, jolle tarjotaan kahvi tai kalja. En minä ainakaan.
Hyi saatana mitä miehiä.
Ööööh, miten tämä nyt menikään? Muutama päivä sitten palstan naiset nuijivat minut miltei maan rakoon, kun kerroin tapailleeni ennen vakiintumistani ainoastaan sellaisia miehiä, jotka olivat maksaneet myös mun aterian, jos olimme olleet syömässä vaikkapa vähän hienommassa ravintolassa. Mua nimiteltiin todella ala-arvoiseen sävyyn maailman vanhimman ammatin harjoittajaksi siitä huolimatta, etten ollut harrastanut kenenkään kanssa s eks iä. Mun mielestä moni nainen on kaivanut itse oman kuoppansa. Kuinka kukaan mies arvostaisi sellaista naista, jonka eteen ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa? Jolle se ksi on ihan kiva asia ilman tunteitakin ja joka ei tasa-arvon nimissä tajua vaatia yhtikäs mitään.
N23
Älä välitä. Olet tehnyt ihan oikein. "Reiluuden" ja "tasa-arvon" nimissä moni nainen on aivopesty uskomaan, ettei heillä ole oikeutta edellyttää itselleen mitään, tai tulla kohdatuksi naisena. Monesta miehestä tulee romanttinen ja avokätinen, kun kiinnostusta on riittävästi. Jos ei ole, naisen ei kannata tuhlata aikaansa ja lähteä rikkomaan sydäntä ja itsetuntoa.
Kuuluisi määrätä laki, että jos naisen vie treffeille ja laittaa suhteessa omaan palkkaansa riittävästi rahaa, niin naisen on pakko antaa pillua.
Tavallaan sellaisia lakeja on ollut olemassa, mutta ne ovat myös velvoittaneet miestä – menemään naimisiin.
eri
Kyllä minulle kelpaisi naimisiinmeno sopivan naisen kanssa. Naisethan ne nykyään on, ainakin ikäluokassa 20-40v, jotka vastustavat avioliittoa ja perhettä ja sitoutumista ja uskollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tässä sitten muuta kuin ottamaan oppia. Jos työssäkäyvä mies ehdottelee naiselle muuta kuin täyskattausta viineineen merenrantaravintolassa, kannatta suoraan kieltäytyä; ei ole ihastusta ilmassa tarpeeksi. Kukapa nyt haluaisi olla kassit tyhjentävä Plan B, jolle tarjotaan kahvi tai kalja. En minä ainakaan.
Hyi saatana mitä miehiä.
Ööööh, miten tämä nyt menikään? Muutama päivä sitten palstan naiset nuijivat minut miltei maan rakoon, kun kerroin tapailleeni ennen vakiintumistani ainoastaan sellaisia miehiä, jotka olivat maksaneet myös mun aterian, jos olimme olleet syömässä vaikkapa vähän hienommassa ravintolassa. Mua nimiteltiin todella ala-arvoiseen sävyyn maailman vanhimman ammatin harjoittajaksi siitä huolimatta, etten ollut harrastanut kenenkään kanssa s eks iä. Mun mielestä moni nainen on kaivanut itse oman kuoppansa. Kuinka kukaan mies arvostaisi sellaista naista, jonka eteen ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa? Jolle se ksi on ihan kiva asia ilman tunteitakin ja joka ei tasa-arvon nimissä tajua vaatia yhtikäs mitään.
N23
Älä välitä. Olet tehnyt ihan oikein. "Reiluuden" ja "tasa-arvon" nimissä moni nainen on aivopesty uskomaan, ettei heillä ole oikeutta edellyttää itselleen mitään, tai tulla kohdatuksi naisena. Monesta miehestä tulee romanttinen ja avokätinen, kun kiinnostusta on riittävästi. Jos ei ole, naisen ei kannata tuhlata aikaansa ja lähteä rikkomaan sydäntä ja itsetuntoa.
Kuuluisi määrätä laki, että jos naisen vie treffeille ja laittaa suhteessa omaan palkkaansa riittävästi rahaa, niin naisen on pakko antaa pillua.
Miksi ihmeessä? Oletko joku patriarkkaattiin takaisin hamuava naistenalistaja? Isäsikö sinut kouli?
Oli hyvää aikaa kun patriarkaatti oli vielä olemassa. Nykyisin ei ole kuin pieni vähemmistö superrikkaita, superkomeita, superstatuksekkaita miehiä, joille naiset pyllistävät heti pyynnöstä, mutta muilla miehillä ei ole mitään patriarkaattia.
Johan jo tässäkin ketjussa on 56-vuotias se-tämies hukkumassa p-illuun. En toki heteäkään kyseenalaista hänen statustaan ja komeuttaan :D
Teki ihan selväksi täällä kaikille, ettei mammat ole hänen viiden ruokalajin merenranta illallisen arvoisia. Tuli jotenkin etäisesti mieleen Hyacinth Bukee :D varmaan yhtä miellyttävä meno illallisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana mitä miehiä.
N23
Miksi ihmeessä? Oletko joku patriarkkaattiin takaisin hamuava naistenalistaja? Isäsikö sinut kouli?
Oli hyvää aikaa kun patriarkaatti oli vielä olemassa. Nykyisin ei ole kuin pieni vähemmistö superrikkaita, superkomeita, superstatuksekkaita miehiä, joille naiset pyllistävät heti pyynnöstä, mutta muilla miehillä ei ole mitään patriarkaattia.
Johan jo tässäkin ketjussa on 56-vuotias se-tämies hukkumassa p-illuun. En toki heteäkään kyseenalaista hänen statustaan ja komeuttaan :D
Tunnen mun opintojen kautta monia ikäisiäni kiinalaisia tyttöjä ja he ovat todella tarkkoja seuransa suhteen. Siksi mun on hyvin vaikea kuvitella, että joku heidän ikätovereistaan suostuisi s ek siin 56-vuotiaan ukon kanssa, kun tämä olisi syöttänyt heitä ensin kylliksi jossain rantaravintolassa. Enpä vain usko:)
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus. Halusi leikkiä jotain ja kun tajusi, että on menossa vakavammaksi, käytös muuttui.
Tämä voisi osua naulan kantaan. Ehkä sitten aikansa kuluksi leikki ja säikähti sitten. Ihmetyttää, miksi tunnusti ihastustaan sitten. Ehkä puheli lämpimikseen.
Ap
Mitäpä siihen muuta voi kohtelias ihminen vastata kun sanoit itse ensin tykkääväsi hänestä. Vastasi samoin. Minulle entinen työkaveri sanoi kaupassa että mun kans oli kiva tehdä töitä. Pakkohan siihen oli sanoa että kiitos samoin vaikka mielessä ajattelin ettei ikinä enää tuollaista epäpätevää riippakiveä työkaveriksi.
Tämä! Juurikin näin! Olen miehenä useita kertoja ollut tilanteessa jossa tapailemani nainen sanoo tykkäävänsä minusta tosi paljon. Ei siinä tilanteessa voi vastata että "jaa, no ei mulla oo kovin kummoisia tunteita sua kohtaan". Toihan ois aivan uskomattoman tylyä ja nöyryyttävää toista kohtaan.
Kohteliaisuuttani sanon aina että "niin minäkin susta". Venkoilen sitten tilanteesta ulos muutaman seuraavan viikon aikana pikku hiljaa etääntymällä naisesta, ja laitan lopuksi viestin että ehkä parempi ettei enää tapailla koska en ehkä tunnekaan kipinää tms.
Miksi ihmeessä edes tapailet naista, josta et ole kiinnostunut?
Johonkin ne kassit on tyhjennettävä. Tunnepuhe uppoaa naisiin, sillä saa reikää.
Esimerkki miehestä, joita on paljon:tunnekylmä , itsekeskeinen, jolle nainen on vain reikä.ja tyydyttämiseen väline. Miksi miehet ihmettelevät, että naiset ovat niin "kranttuja" teidän suhteen? Se kranttuudesta ei tarkoita rahaa, mainetta tai ulkonäköä, vaan sitä että saisi katsottua nämä mlkut pois. On vaan niin vaikeaa, kun näitä on niin paljon. Kun vielä näiden lisäksi pitää karsia pois jurpot, urpot, juntit ja hörhöt, niin paljon ei jää vaihtoehtoja. Tinderissä suurin osa miehistä on noita, ja siksi miehet saa siellä niin vähän mätsejä
Vain 10 % miehistä on oikeasti vaivan arvoisia
Ja jostain 4-kymppisistä miehistä luku on huomattavasti pienempi. Vapaana on kirjaimellisesti vain kaikissa suhteissaan epäonnistuneita ja sitoutumiskammoisia haaskoja.
Näin 4-kymppisenä sinkkumarkkinoille siirtyvänä naisena olen varautunut siihen, että loppuelämä vietetään yksin, tämäkin ketju sitä käsitystä vahvistaa. Seksiä on kuitenkin tarjolla-onneksi miehet sentään tarjoavat edes sitä-joten otetaan siitä ilo irti ja muuten keskitytään muihin asioihin kuin toimivan parisuhteen etsimiseen elämässä.
Jep... Seksiä tulet saamaan loppuelämäsi todennäköisesti just siltä mieheltä, jolta haluat. Mutta itsekin olen kuopannut haaveet parisuhteesta ja elämänkumppanuudesta sen jälkeen, kun ikää alkoi olla sen verran, että lapsista unelmointi ei ollut enää realistista. Panostan työuraan, harrastuksiin ja ystäviin. Ja jos haluan seksiä nuorelta komealta mieheltä, niin sitä on kyllä tarjolla. En tosin enää halua sitoutua kehenkään, koska se vain pilasi fiiliksiä elämän muilla osa-alueilla, aiheutti riittämättömyyden tunnetta ja huononsi itsetuntoa sekä yleistä tyytyväisyyttä elämään.
Eli ei rakkautta lainkaan... Jotenkin surullista, vaikka kuinka olisit voimaantunut nainen.
Tää ketju on ihan älyttömän ahdistavaa luettavaa. Olen nelikymppinen nainen, pitkä sinkkuvaihe takana ja nyt hiljattain olin kerrankin parisuhteessa hyvältä ja kunnolliselta vaikuttavan miehen kanssa. Miehen puolelta tuli keskustelua ja suunnittelua meidän yhteisestä tulevaisuudesta, ei mitään pilvilinnoja vaan ihan tavallista. Olin onnellinen ja rakastunut ja mies tiesi sen kyllä. Sitten kävi ilmi, että koko ajan mies oli ollut mua kohtaan tunteeton ja pelkästään helpon vakipanon perässä. Samaan aikaan oli pyörittänyt Tinderiä, ok cupidia ja varmaan jotain muuta paremman naisen toivossa. En osaa kuvailla, kuten pahalta tuntuu kun tuo kuvio tuli ilmi. Ja tätä ketjua lukiessa tuntuu, että ei kannata edes haaveilla oikeista suhteista kun kusetus taitaa olla niin yleistä. :(
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on ihan älyttömän ahdistavaa luettavaa. Olen nelikymppinen nainen, pitkä sinkkuvaihe takana ja nyt hiljattain olin kerrankin parisuhteessa hyvältä ja kunnolliselta vaikuttavan miehen kanssa. Miehen puolelta tuli keskustelua ja suunnittelua meidän yhteisestä tulevaisuudesta, ei mitään pilvilinnoja vaan ihan tavallista. Olin onnellinen ja rakastunut ja mies tiesi sen kyllä. Sitten kävi ilmi, että koko ajan mies oli ollut mua kohtaan tunteeton ja pelkästään helpon vakipanon perässä. Samaan aikaan oli pyörittänyt Tinderiä, ok cupidia ja varmaan jotain muuta paremman naisen toivossa. En osaa kuvailla, kuten pahalta tuntuu kun tuo kuvio tuli ilmi. Ja tätä ketjua lukiessa tuntuu, että ei kannata edes haaveilla oikeista suhteista kun kusetus taitaa olla niin yleistä. :(
Olen saman ikäinen ja kokenut viime aikoina samantyyppisen huijatuksi tulemisen. Kyllähän se sattui. Mutta on niitä hyviäkin miehiä olemassa, kaikesta huolimatta. Pitää vain olla varovainen ja olla rakastumatta päätäpahkaa, tutustua hitaasti ja rauhassa ja muistaa säilyttää elämässä riittävästi myös muita kiinnostuksen kohteita.
Jospa ap olikin naisen, eikä miehen kanssa. Mikään muu ei tuollaista tunteiden heilahtelua selitä.
Yritit korjata jotain, joka ei ole rikki.
Mies tekee sen, mitä te naiset teette miehille kun me miehet paljastamme tunteet teitä naisiaaa kohtaan.
Jos naiset vievät palleja, niin miksemme me miehet saa viedä parit munasarjat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole kiinnostunut sinusta vakavammasta mielessä, haluaa joko kevutsuhteen, josta helppo feidata pois tai fwb-suhteen
Jos sinä olet, niin mieti että haluatko jäädä , koska vakavampaa ei ole tarjolla. Olen pahoillani puolestasi. Tsemppiä sinulle ❤️Sanon nyt vähän ilkeästi, mutta ei sinun kannata olla kenenkään puolesta pahoillasi. Tuollaista mukamyötätuntoa ei kaipaa kukaan. Etkö voi tietää todellista laitaa mitenkään. Kunhan ylennät itseäsi.
Osa miehistä harrastaa tietoista pelaamista parisuhdemarkkinoilla. Kun nainen tunnustaa tunteensa voi mies vetää toiseen suuntaan huoletta. Päämäärä on naisen satimeen saanti. Näistä on netti pullollaan neuvoja. Voi siis olla, että mies pelaa saadakseen ap:n. Tai voi olla, että aidosti säikähti. Sen tietää vain se mies, et sinä enkä minä.
Tuolla tavoin pelaamalla ei kyllä naista saa, vaan tekee naisen onnettomaksi. Sairastahan on pelata peliä, jossa toiset kärsii. On aika epätodennäköistä, että nainen jäisi suhteeseen, jossa hänet tehdään onnettomaksi. Tuo mies ei pelaa saadakseen ap:n, vaan kerätäkseen mahdollisesti haaremia itselleen ja ap:tä pidetään varalla, jos parempaa ei sillä hetkellä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus. Halusi leikkiä jotain ja kun tajusi, että on menossa vakavammaksi, käytös muuttui.
Tämä voisi osua naulan kantaan. Ehkä sitten aikansa kuluksi leikki ja säikähti sitten. Ihmetyttää, miksi tunnusti ihastustaan sitten. Ehkä puheli lämpimikseen.
Ap
Mitäpä siihen muuta voi kohtelias ihminen vastata kun sanoit itse ensin tykkääväsi hänestä. Vastasi samoin. Minulle entinen työkaveri sanoi kaupassa että mun kans oli kiva tehdä töitä. Pakkohan siihen oli sanoa että kiitos samoin vaikka mielessä ajattelin ettei ikinä enää tuollaista epäpätevää riippakiveä työkaveriksi.
Tämä! Juurikin näin! Olen miehenä useita kertoja ollut tilanteessa jossa tapailemani nainen sanoo tykkäävänsä minusta tosi paljon. Ei siinä tilanteessa voi vastata että "jaa, no ei mulla oo kovin kummoisia tunteita sua kohtaan". Toihan ois aivan uskomattoman tylyä ja nöyryyttävää toista kohtaan.
Kohteliaisuuttani sanon aina että "niin minäkin susta". Venkoilen sitten tilanteesta ulos muutaman seuraavan viikon aikana pikku hiljaa etääntymällä naisesta, ja laitan lopuksi viestin että ehkä parempi ettei enää tapailla koska en ehkä tunnekaan kipinää tms.
Syitä on kaksi:
- Haluan välillä harrastaa seksiä
- Haluan harjoitella ja ylläpitää sosiaalisia taitojani naisten kanssa.
T. Sama
Ei nuo ole mitään todellisia sosiaalisia taitoja. Haluat vain oppia pelaamaan paremmin. Kärjistetysti sama kuin psykopaatti psykoterapiassa: oppii vain manipuloimaan muita ihmisiä entistäkin paremmin. Olet laskelmoiva hyväksikäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Syitä on kaksi:
- Haluan välillä harrastaa seksiä
- Haluan harjoitella ja ylläpitää sosiaalisia taitojani naisten kanssa.
T. Sama
Ei nuo ole mitään todellisia sosiaalisia taitoja. Haluat vain oppia pelaamaan paremmin. Kärjistetysti sama kuin psykopaatti psykoterapiassa: oppii vain manipuloimaan muita ihmisiä entistäkin paremmin. Olet laskelmoiva hyväksikäyttäjä.
Joku tuolla sanoikin että hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Aika helvetin sairasta jo ihan ajatuksen tasolla ”harjoitella” jotakin hyväksikäyttämällä muita ihmisiä. Kaikkea sitä leipä elättää.
Voin naiskennella sinua kun pähkitte asiaa. Mieskin tulee mustasukkaiseksi ja saatte lopulta toisenne ja minä muutaman nautinnonhetken. Winwinwin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä se on naisten vapaa seksuaalisuus; panomiehet palkitaan, siinä missä oikeasti sitoutumishaluisia miehiä halveksutaan kriteereidensä vuoksi. Osaa naisista käy sääliksi, mutta olen kyllä vähän katkerakin.
Ongelma ei edelleenkään ole vapaa seksuaalisuus, vaan se että nämä miehet esittävät jotain mitä eivät ole, eivätkä tunne. Jos kaikki ympäriinsä paneskelijat ja polyamoriat vaan olisivat avoimia ja keskittyisivät kumppaneihin, jotka haluaa samaa, tätä ongelmaa ei olisi. Miksi pitää esittää parisuhdetta, teeskennellä ja valehdella toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään säikähtänyt vaan pelasi tietoisesti ja käytti hyväkseen. Mulle tehtiin samoin. "Oli etsimässä parisuhdetta, oli näet noin yksinäinen ja kevyt suhde ei missään nimessä kiinnostanut, koska pelkkää seksiä on kuulemma niin helppo saada, ettei sen takia kukaan käyttäisi kuukausia johonkin pelaamiseen, etenkin ei hän"
Ja tästä eteenpäin kohtelen miehiä just niin, että käytän vain hauskanpitoon. Annan viedä itseäni ulos ja viihdyttää, maksaa illalliset ja kaikki muu kiva ajanviettoon, deittailuun liittyvä. Mahdollisimman pitkään. Sit kun aikaa on kulunut niin kauan, että seksiä ei oikein enää millään onnistuisi vältellä, feidan pikkuhilja ja sanon, että sori musta tuntuu, ettei kuitenkaan olekaan täyttää kemiaa sua kohtaan, en olekaan valmiina etenemään ja kiltisti kiitos kaikesta kivasta.
Sen ei tarvi olla niin, että miehet käyttää meidät surutta hyväksi ja alentaa. Teen just samoin ja vielä paljon pahemmin. Ja varmasti lähes jokainen mies on elämänsä aikana käyttänyt jotain tyttöä tai naista näin hyväksi ja naureskellut, mun ei tarvise edes harkita kovin paljon, kenen tuon kohdistan. Laskekoot karmaksi.
Uskon että jos olet keskimääräistä paremman näköinen nainen, niin pystyt halutessasi näin toimimaan.
Mutta ainakaan itse miehenä en siis tavisnaisille tarjoa kuin sen kahvikupin tai siiderin kun treffeillä ollaan, ei kävisi mielessäkään alkaa sen kummemmin illallisia tai muita tarjoamaan. Koko ajatus on ihan älytön, saan tavisnaisen treffeille koska vaan haluan ilman että panostan rahallisesti mitään.
Toki jos treffikumppani on selkeästi paremman näköinen kuin mitä normaalisti pystyn saamaan, niin olen kyllä valmis alkamaan lompakkoa avaamaan ihan eri tavalla.
Siihen muutaman kuukauden "metsästykseen" kuuluvat ne ravintolaillalliset ja muu kiva yhteinen ajanvietto. Se tapahtuu lopulta luonnollisesti, uskon että kukaan ei käy vain kahveilla ja olueilla kun deittailee pidempaan.
T. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä se on naisten vapaa seksuaalisuus; panomiehet palkitaan, siinä missä oikeasti sitoutumishaluisia miehiä halveksutaan kriteereidensä vuoksi. Osaa naisista käy sääliksi, mutta olen kyllä vähän katkerakin.
Ongelma ei edelleenkään ole vapaa seksuaalisuus, vaan se että nämä miehet esittävät jotain mitä eivät ole, eivätkä tunne. Jos kaikki ympäriinsä paneskelijat ja polyamoriat vaan olisivat avoimia ja keskittyisivät kumppaneihin, jotka haluaa samaa, tätä ongelmaa ei olisi. Miksi pitää esittää parisuhdetta, teeskennellä ja valehdella toiselle?
Naisten vapaamilinen seksikäyttäytyminen on se, mikä tuhoaa miesten sitoutumishalut ja luo tarpeen teeskentelylle, koska naiset edelleen haluavat parisuhteen.
Klassinen peluri.
Tsemppiä ap, ansaitset parempaa<3
Kiinnostava ikuisuusaihe.
Tekisi hyvää, jos useammat ihmiset oikeasti miettisivät menneitä parisuhteitaan ja omaa osuuttaan niiden ongelmissa. Ja kävisivät terapiassa, jos vaikuttaisi siltä, että samat ongelmat toistuvat kerta toisensa jälkeen. Tutustuisivat itseensä. Ja yrittäisivät opetella ymmärtämään myös muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten vapaamilinen seksikäyttäytyminen on se, mikä tuhoaa miesten sitoutumishalut ja luo tarpeen teeskentelylle, koska naiset edelleen haluavat parisuhteen.
Niin, miehissä ei tietenkään voi olla mitään epäkunnioitettavaa? :D
Itse olen tosin nainen joka ei ole ikinä ollut parisuhteessa enkä aio ikinä ollakaan, vaikka vientiä olisi varmaan enemmän kuin monella muulla.
Ei vain kiinnosta enkä usko rakkauteen, miehet on yhä edelleen täysin biologiansa armoilla ja minäkin muuttuisin viimeistään hedelmällisen iän ohitettuani miehen silmissä vaihdettavaksi tavaraksi eli ei kiitos.
Todellista vapautta on tosiaan se vapaa seksi ja kaikinpuolin vapaa elämä, itseäni jotenkin käy vähän jopa sääliksi naiset joille parisuhde ja miehen rakkaus on tärkeää. Näen sellaisen jotenkin heikkona.
Itse kunnioitan lähinnä todella konservatiivisia uskovaisia miehiä jotka ovat koko elämänsä saman naisen kanssa, tai sitten sellaisia jotka ovat reilusti sinkkuja eivätkä kuseta ketään.
Tavallisia länsimaalaismiehiä kohtaan ei ole sellaista kunnioitusta, jota parisuhde vaatisi.
Sivusta
Tavallaan sellaisia lakeja on ollut olemassa, mutta ne ovat myös velvoittaneet miestä – menemään naimisiin.
eri