Voisitko olla värjäämättä harmaantuvia hiuksiasi?
Itsellä hiukset on harmaantuneet jo varmaan 8 vuotta. Siitä huolimatta mulla ei ole hiuksissa väriä. Tämä tuntuu olevan kuitenkin täysin käsittämätöntä mitä nyt ainaki työelämäikäisiä ihmisiä katsoo.
Voisitko sinä olla värjäämättä harmaantuvia hiuksiasi?
Kommentit (28)
En nyt ainakaan vielä. Katson, että näin alle viisikymppisenä (47-vuotiaana) olen vielä liian nuori olemaan kokoaikaharmaa.
Ensimmäisen harmaan hiukseni löysin kolme viikkoa ennen 28-vuotissyntymäpäivääni. Eli on noita väripurkkeja tullut melkein kahdessakymmenessä vuodessa ostetuksi aika monta, ja kampaajallakin värjäystä varten käytyä. :(
kyllä, olen värjännyt hiuksiani viimeksi yli vuosi sitten, kyllästyin ainaiseen värjäämiseen.Minulla on paksu ja lyhyt tukka ja tuttavat ovat kehuneet hiusteni väriä ja osa on luullut tätä värjätyksi, olen tyytyväinen enkä enää ryhdy tuohon kierteesen. Ikää on yli 55
Voisin, ja olenkin. Minulla on punaruskeat hiukset, joten ne harmaatkin näkyy. En tiedä miksi ne pitäisi piilottaa, jos eivät minua itseäni haittaa.
Riippuu vähän miten harmaantuminen etenee ja miltä se näyttää. Hiukseni ovat alkaneet harmaantua, ja ikää on siis tällä hetkellä 25v. Toistaiseksi nuo harmaat "raidat" maastoutuvat tukkaan niin hyvin, etten vielä ole harkinnut värjäystä.
Joo. Olen 35, enkä värjäisi vaikka hiukset alkaisivat ahrmaantua huomenna. Minusta monella (myös naisella!) harmaat hiukset näyttävät hienoilta :)
Joo, voin olla värjäämättä, olen 43v minulla on 5 alle 10vuotiasta lasta, nuorin on 11kk. Minulla on puolipitkät keskiruskeat hiukset, otsatukan leikkautin kun ensimmäiset harmaat hiukset ilmaantuivat, tämä hiukan häivyttää harmaita suortuvia, eivät ainakaan osu omiin silmiin ensimmäisenä peiliin katsoessa.
Minä ihailen harmaahiuksisia ihmisiä, neuvolan terkka jäi eläkkeelle pari vuotta sitten, hänellä on kauniit harmaat puolipitkät hiukset.
Voin olla, ja olen, häiritsee joitain ystäviä, ja lapset ei tykkää, mutta en jaksa enää sitä värjäysrumbaa, ja mun mielestä nää on ihan ok
En todellakaan. Karsean näköistä.
En ennen eläkeikää. Alallani ei arvosteta kokemusta.
10, Minä olen elämän aikana oppinut, että monet seikat ulkonäössä ja monessa muussakin asiassa näyttävät häiritsevän enemmän toisia ihmisiä kuin itseä. 9
En. Pahimpia pelkoja on, että puhkeaisi hiusväriallergia, jolloin olisi pakko olla värjäämättä. Mä en vain halua vielä näyttää mummolta, kun en mummo ole.
En voisi. Olen 33 ja muuten tummissa hiuksissani on värjäämättä jo puolet ihan valkoisia hiuksia. Naamasta näytän ihan ikäiseltäni joten en halua vanhentaa itseäni pitämällä hopeanharmaata tukkaa vielä.
Olin alle 20v kun tuli ekat harmaat. Silloin värjäsin tiuhaan muutenkin, ei johtunut harmaista.
Nyt olen 30v, en ole kolmeen vuoteen värjännyt.
Mieheni mielestä on niin nättii kun minulla on muuten tummat hiukset, ja sitten siinä on seassa hopeaa...
En ole värjännyt vaikka harmaat alkavat jo näkymään. Enkä aio värjätäkään. Väriaineet on sellaista myrkkyä että ja muutenkin allergisena en uskalla alkaa riskeeraamaan.
Värjään ihan taatusti niin kauan kun peilistä näen kuontaloa katsoa, liikun kodin ulkopuolella ja värjättävää karvaa päästä kasvaa.
Voisin, ja olenkin. En halua tunkea luontoon enkä päähäni superherkistäjiä ja muita myrkkyjä.
Aion opetella hyväksymään ikääntymiseni.
En koskaan, värjäilen nytkin vähän väliä. Pelkään ajatustakin harmaantuneista hiuksista, tummentuneista hampaista ja luomista. Harmailla hiuksilla vanhenisi heti ainakin 20 vuotta.
No pakosti olen kun päänahassa on alati auki oleva psori. Lykkää siihen nyt niitä myrkkyjä, ei kiitos!