Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jatkuvasti valehtelevan miehen kanssa

Vierailija
16.05.2013 |

Joka teoillaan aiheuttaa aina vain mielipahaa. Olisi tosi kiva antaa opetus, maistaa omaa lääkettään. Oon ihan kypsä. 

ja kai tuo valehtelu kertoo miten tässä ihmistä arvostaa, niin ei tekisi jos välittäisi oikeasti, mitä olette mieltä? 

En jaksa kauaa. Valheita valheiden perään. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin valehtelevan miehen ja paljastin yhteiselle työporukalle kaikki valheet mitä on töissäkin suustaan päästänyt. Nyt kaikki tietää valehtelijaksi mikä on mielestäni ihan oikein! Erokin oli oikea ratkaisu, eipä ole ikävä. :D

Vierailija
2/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 23:13"]

Joka teoillaan aiheuttaa aina vain mielipahaa. Olisi tosi kiva antaa opetus, maistaa omaa lääkettään. Oon ihan kypsä. 

ja kai tuo valehtelu kertoo miten tässä ihmistä arvostaa, niin ei tekisi jos välittäisi oikeasti, mitä olette mieltä? 

[/quote]

Mun mies valehtelee tosi paljon, tärkeistä asioista ja turhista asioista. Kertoo tarinoita jotka ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Joskus kun ollaan tästä puhuttu mies on sanonut että ei omasta mielestänsä valehtele, ja kun olen kertonut esimerkin esim. jostain tarinasta mikä ei ole pitänyt paikkaansa on mies todennut "nyt ymmärrän, jos toi on sun mielestä valehtelua niin valehtelen kyllä toooosi paljon. Pitää skarpata" perään vielä sanonut, ettei ole pitänyt sitä valehteluna koska on aina ollut se "haska jätkä" joka kertoo tarinoita ja saa muut nauramaan, ja on ajatellut että tarinat ihan ok. Mutta kun nää tarinat on tyyliin mitä mies teki töissä, mitä suunnittelee tekevänsä viikonloppuna, mitä tapahtui kaupassa, siis ihan mitä tahansa (eikä aina mitenkään hauskoja, vaan tyyliin "näin sun äidin kaupassa"--> ei totta) niin mulle se tarkoittaa vaan sitä, että mitä tahansa mies sanoo, se luultavasti ei ole totta --> mies on valehtelija. Tästä on tapeltu vuosia, mies ei ymmärrä valehtelevansa ja mä en ymmärrä miksi valehtelee ja mikään ei ikinä muutu.

Myös jos mieheltä kysyy jotain - mitä tahansa- voi olla varma että valehtelee vastaukseksi. Jostain syystä kysymyksiin ei ikinä vastaa rehellisesti.

Mä olen todennut, ja todeksi havainnut, että ainakin mun miehen kohdalla se on vaan joku paha tapa, ei liity mitenkään siihen arvostaako ihmistä vai ei, valhetelee tasaisesti kaikille, ja kun tarpeeksi kauan on valehdellut, ei tiedä enää itsekään mik on totta

[/quote] Eikö ole tullut mieleen jättää miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Tiina. Ei siinä muu auta kuin jättää se sika. Se oli mun elämäni paras päätös, ja tulee olemaan myös sinun.

Vierailija
4/10 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän pitäisi tehdä? Oletko tyhmä?

Vierailija
5/10 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asioista hän valehtelee? 

Vierailija
6/10 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 23:13"]

[/quote]

Mun mies valehtelee tosi paljon, tärkeistä asioista ja turhista asioista. Kertoo tarinoita jotka ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Joskus kun ollaan tästä puhuttu mies on sanonut että ei omasta mielestänsä valehtele, ja kun olen kertonut esimerkin esim. jostain tarinasta mikä ei ole pitänyt paikkaansa on mies todennut "nyt ymmärrän, jos toi on sun mielestä valehtelua niin valehtelen kyllä toooosi paljon. Pitää skarpata" perään vielä sanonut, ettei ole pitänyt sitä valehteluna koska on aina ollut se "haska jätkä" joka kertoo tarinoita ja saa muut nauramaan, ja on ajatellut että tarinat ihan ok. Mutta kun nää tarinat on tyyliin mitä mies teki töissä, mitä suunnittelee tekevänsä viikonloppuna, mitä tapahtui kaupassa, siis ihan mitä tahansa (eikä aina mitenkään hauskoja, vaan tyyliin "näin sun äidin kaupassa"--> ei totta) niin mulle se tarkoittaa vaan sitä, että mitä tahansa mies sanoo, se luultavasti ei ole totta --> mies on valehtelija. Tästä on tapeltu vuosia, mies ei ymmärrä valehtelevansa ja mä en ymmärrä miksi valehtelee ja mikään ei ikinä muutu.

Myös jos mieheltä kysyy jotain - mitä tahansa- voi olla varma että valehtelee vastaukseksi. Jostain syystä kysymyksiin ei ikinä vastaa rehellisesti.

Mä olen todennut, ja todeksi havainnut, että ainakin mun miehen kohdalla se on vaan joku paha tapa, ei liity mitenkään siihen arvostaako ihmistä vai ei, valhetelee tasaisesti kaikille, ja kun tarpeeksi kauan on valehdellut, ei tiedä enää itsekään mik on totta

Vierailija
7/10 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras teko oli jättää patologinen valehtelija.

Vierailija
8/10 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sen sian voi jättää ja kokeilla sitten paremmalla onnella vaikka suomi 24 tai kaupungin iskubaaria. 

Suo siellä vetelä täällä - voipi olla lopputulos.

Vierailija
9/10 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vuosia samanlaisen tapauksen kanssa yhdessä. Kun aamulla vielä sängyssä ollessani kysyin, millainen ilma ulkona on, en voinut tietää puhuuko hän totta vai valehteleeko, kun vastasi. Jos sanoi menneensä töihin ratikalla, saattoikin olla mennyt polkupyörällä tai bussilla... siis niin päättömiä valheita, ettei ollut kyse edes siitä että ne olisivat jotenkin hyödyttäneet häntä. Ikävä kyllä sitten vuosien kuluttua paljastui, että valehteli pienten asioiden lisäksi niissä isoissa ja tärkeissäkin, eli hän peitteli valheillaan mm.pettämistä.

Minä olen sitä mieltä, että jos toiseen ei voi luottaa edes pienissä, "mitättömissä" asioissa, niin miten ikinä niissä isoissa asioissa??? Ja jos asia sinua häiritsee, minkä omasta kokemuksestani ymmärrän erittäin hyvin, sinun olisi syytä miettiä, onko suhteella tulevaisuutta.

Vierailija
10/10 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin muuttuu, jos tuollaista on jo kauan ollut, eikä liity johonkin tiettyyn asiaan (pettämiseen tmv.) tai tilanteeseen (jäämässä työttömäksi jne.). Miehet valehtelevat yleensä syystä, toinen nainen kuvioissa, tai työt eivät rullaa kuten ovat kertoneet. Enpä ole muista motiiveista kuullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi