Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella saa olla saleja vain naisille??

M16
08.08.2020 |

Tuo kuulostaa aika seksistiseltä omaan korvaani. Voivatko he muka oikeasti käännyttää miehen jos tulee kysymään jäsenyyttä. Vielä tuo 24/7 fitness on aika epäreilu koska heillä on erikseen naisten puoli mutta ei miehille omaa puolta.

Kommentit (506)

Vierailija
101/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Elixialla naisten pukkariin pääsee vain avainkortilla, lukituslaite ovella.

Miesten pukkariin se kun vetää kahvasta ja lampsii sisään..

Miksi miesten pukkariin saa tulla kuka vaan, mutta naisten vastaavaan vain naiset?

Erinomainen kysymys. Turvallisuusongelma miehille. Mutta ilmeisesti sali on säästösyistä skipannut tuon miesten pukkareista.

Jännä että näitä asioita ei pohdita enempää. Ymmärrän naisten oven lukituksen, mutta vaikea ymmärtää miksi miesten ovea ei ole lukittu.

Juuri näin.

Mielestäni tämä asettaa miehet eriarvoiseen asemaan.

Ikään kuin mies olisi aina se joka naista ahdistelee ja mies on immuuni kaikelle ahdistelulle.

Vaikka olenkin 100% purehetero ja ylivoimainen alfffauros, niin en diggaa siitä kun naiset loikkii miesten vessoihin, pukkareihin yms tiloihin...

Naisten wc-tiloja on naurettavan vähän, siksi osa naisista tulee miesten wc-tiloihin esimerkiksi esitysten väliajoilla. Ei tietenkään ole oikein, vaan törkeä suunnitteluvirhe. Naisten wc-tiloja pitäisi olla paljon enemmän, koska wc-käynti kestää naisilla kauemmin. 

Pidän suotavana sitä, että kaikki ymmärtävät käyttää wc-tiloja, jottei kadunkulmissa, puistoissa ja tunneleissa haisisi niin kuvottavalta. 

Eli samalla logiikalla on ok miehelle tulla naisten vessaan tai pukkariin, jos oma puoli on tukossa.

Kiitos selvennyksestä.

Miesten logiikalla tosiaan kun nainen kirjoittaa ettei ole ok, vänkäystä vain jatketaan että mielestäsi on ok. Eri.

Vierailija
102/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitkä ne uhat on naisille sekasaleilla? Suomessa? 

Suosittelen, että luet vastauksia. Uudelleen, jos luit ne jo kerran. 

Olinko ainoa, joka lopetti kommentoinin, kun tietämätön jankuttaja tuli julistamaan mielipiteitään? 

Ei muu tietämättömyys vielä mitään, mutta eniten inhoan välilyöntejä ennen huuto- tai kysymysmerkkejä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni, älä kanna huolta siitä. Katsos kun naisten saleilla käy vain osa naisista, ja he ovat omaa treenirauhaansa arvostavia (joita pidät käsittämättömän estoisina ja seksistisinä). Kaikkia et edes haluaisi salakatsella 😘

Osa naisista käy edelleen sekasaleilla, se tyydyttää seksistisettömät tarpeesi.

Kysy toki, oletan että he ovat tottuneet ilmiöön, koska haluavat olla noin seksistisiä 😁 (sulla on termit vähän sekaisin, pahoittelen jos se on jotain kognitiivista)

Eihän tässä sitä kysytty, vaan, että onko asiakaskunnan valikointi ok ? 

Jos se on ok sukupuolen perusteella, niin miksei sitten jonkun muunkin perusteella? 

Ei lihavia tähän yökerhoon esimerkiksi ?

Zincc

Et oo tainnut koskaan käydä tutustumassa yöelämään? Nimenomaan yökerhojen ovilla tehdään raakaa karsintaa asiakkaista. On aina tehty. Alkuillasta voi vielä ylipainoinen ja vaatimattoman näköinen päästä sisälle mutta kun kunnon bileet alkaa ja tilan kapasiteetti tulee vastaan sisään pääsee vain tietyillä avuilla. Paksu lomakko, julkkis, antelias pukeutuminen tai vetävä ulkonäkö (sukupuoleen katsomatta) takaavat avoiet ovet, pottunokkanen tavis jää kadulle palelemaan.

Mielnekiintoinen tuo läskifobia vai meneekö jo fetissiksi? Onko joku lihava lyyli ahdistellut sua joskus ja jäi traumoja? Vai jättikö läski tyttöyhstävä sut 20 vuotta sitten ja kannat ikuisuuksiin asti kaunaa?

Vierailija
104/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Mikä tää juttu on, kun kovin moni keskustelija olettaa, että naisten salin on perustanut nainen?

"perustakaa te miehet oma sali..."

Yllättävän monen naisten salin vetovastuussa on MIES.

Hähää..

Minä olen käynyt kahdella naisten kuntosalilla ja kummankin niistä on perustanut nainen.

Vierailija
105/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustakaahan miehet ihan itse se pelkkä miesten sali. Sitä ei ole missään kielletty, sen vuoksi myös naisten salit ovat täysin laillisia. Naisten salien perusteluna on turvallisuuden tunne - jotkut naiset eivät tunne oloaan mukavaksi sekasaleilla, joissa miehet saattavat tuijottaa tai tulla juttelemaan epätoivotulla tavalla.

Kukaan ei kehtaa ottaa sitä riskiä, koska sitten woke feministit älähtäisi ja siitä salista olisi juttuja iltapäivälehdissä cancel-kulttuuri mielessä.

Massiivinen riski, johon wokecancellaajat tarttuvat heti. Ei ole OK että mies perustaa naisia syrjivän yrityksen.

Se että jauhaa täällä että tehkää se ei ota todellisuutta huomioon. Todellisuudessa tuollainen sali johtaisi katastrofiin.

Vierailija
106/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin mielelläni naisten salille, koska suosikkini Motivus meni konkurssiin koronakevään aikana. 

Käyn naisten salilla, koska minulla on syöpähoitojen jälkeen tuskallisen hyvä hajuaisti. Naiset peseytyvät.

Mitä salia suosittelette Helsingissä?

No miksi miehillä ei saa olla omaa salia jossa saa jokainen haista niin paljon ku lystää?

Tuo fitness24/7 on kyl aika miesvihaista, että siellä on yhteinen tila ja naisille vielä oma tila ja molemmat maksaa saman verran jäsenyydestä. Eli naisille on tuplasti laitteita, miehet joutuvat jonottamaan laitteille että pääsevät tekemään.

Naiset eivät näe tässä vääryyttä, mutta vääryys olisi se, jos miehille olisi varattu 2x enemmän laitteita joista naiset pääsisi käyttämään vain puolia

Kaksinaismoralismia parhaimmillaan.

Vierailija
107/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin mielelläni naisten salille, koska suosikkini Motivus meni konkurssiin koronakevään aikana. 

Käyn naisten salilla, koska minulla on syöpähoitojen jälkeen tuskallisen hyvä hajuaisti. Naiset peseytyvät.

Mitä salia suosittelette Helsingissä?

Millaisia miehiä sinä tunnet? Nauran tälle miesvihaajalle 

Miesvihaaja?

Ei, vaan hön ei kestä sitä testosteronin ja hien yhdistelmää. Jos olet oikeasti ollut semmosella salilla, niin ymmärrät. Se on oikeesti hirvee haju.

Vierailija
108/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on naisten salit. Miehet ärsyttää salilla koska:

-Hirveä huohotus ja ördäys ja huuto kun nostetaan liian suuria sarjapainoja

-Ei pestä kamoja ja kauhea hien haju tämä oikeastaan on kaikista pahin koska muut jutut voi edes yrittää ignoorata

-Tuntuu siltä että silmät porautuvat prseeseeni kiinni vaikka ei ole edes mikään mahtava pyrstö, inhottaa olla siellä miesten arvioitavana

Vierailija
109/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin naisten kuntosalilla monen vuoden ajan. Ei siellä mitään instakissoja juurikaan näkynyt, suurin osa oli keski-ikäisiä naisia. Itse olen pyöreä ja kävin siellä kuntoutusmielessä eli tavoitteenani ei ollut laihdutus tai lihasten kasvattaminen. En usko, että lihaksia lähes ammattimaisesti kasvattava mies olisi niissä laitteissa viihtynyt. Sekasaleilla en oikein viihdy, siellä tulee sellainen olo, että en kuulu joukkoon.  Sen lisäksi naiset eivät ole minua jääneet tuijottamaan salilla, miehet ovat, ja se tuntuu hyvin epämukavalta. En myöskään halua kuulla yhtään asiatonta kommenttia ulkonäöstäni, miesten suusta ne tähänkin asti ovat tulleet. Julkisella paikalla en liiku samanlaisissa vaatteissa mitä salilla.

Eihän naiset toisia naisia tuijotakaan vaan miehiä. Valoja päälle nyt!

Vierailija
110/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustakaahan miehet ihan itse se pelkkä miesten sali. Sitä ei ole missään kielletty, sen vuoksi myös naisten salit ovat täysin laillisia. Naisten salien perusteluna on turvallisuuden tunne - jotkut naiset eivät tunne oloaan mukavaksi sekasaleilla, joissa miehet saattavat tuijottaa tai tulla juttelemaan epätoivotulla tavalla.

Kukaan ei kehtaa ottaa sitä riskiä, koska sitten woke feministit älähtäisi ja siitä salista olisi juttuja iltapäivälehdissä cancel-kulttuuri mielessä.

Massiivinen riski, johon wokecancellaajat tarttuvat heti. Ei ole OK että mies perustaa naisia syrjivän yrityksen.

Se että jauhaa täällä että tehkää se ei ota todellisuutta huomioon. Todellisuudessa tuollainen sali johtaisi katastrofiin.

Öö Vallilassahan on miesten sali 😀😀😀😀. Miten meni noin niinku omast mielest?

Vierailija
111/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaa, kun nykyisin on nestemäiset sukupuolet. Voit olla tietyissä tilanteissa halutessasi nainen, tai mies.

Fluid genders, kiitos öyhöjen. Identifoidu naiseksi ja voit mennä naisten puolelle vaikka sinulla olisi parta ja rintakarvat. Tätä feministit ovat ajaneet ja hyvesignaloineet ja nyt se pitää vain hyväksyä.

Kylläpä tätä hyvesignaloineet feministit nyt katuvat. Hyvesignalointi gone wrong.

Olen transnainen, jolla parta ja rintakarvat. Anna yksikin syy miksi minun ei pitäisi päästä naisten puolelle pukukopeissa ja wc-tiloissa.

Vierailija
112/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen feministi ja aivan varmasti kirjoittaisin yrittäjää puolustavan kommentin lehteen. En tosin tiedä, mikä wokecancellaaja on, ihan uusi termi.

Yrittäjät saavat nytkin valita asiakkaitaan, kunhan se ei ole syrjivää. Sen kun laittaa tilat ja välineet asiakaskunnan mukaan, asiakkaat voivat äänestää jaloillaan.

Vierailija
113/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen sali on jo ja siitä aiheutunut "kohu" oli sitä luokkaa ettet edes tiedä sen olemassaolosta. Ja sitten väitetään että naiset on se hysteerinen sukupuoli.

Vierailija
114/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin naisten kuntosalilla monen vuoden ajan. Ei siellä mitään instakissoja juurikaan näkynyt, suurin osa oli keski-ikäisiä naisia. Itse olen pyöreä ja kävin siellä kuntoutusmielessä eli tavoitteenani ei ollut laihdutus tai lihasten kasvattaminen. En usko, että lihaksia lähes ammattimaisesti kasvattava mies olisi niissä laitteissa viihtynyt. Sekasaleilla en oikein viihdy, siellä tulee sellainen olo, että en kuulu joukkoon.  Sen lisäksi naiset eivät ole minua jääneet tuijottamaan salilla, miehet ovat, ja se tuntuu hyvin epämukavalta. En myöskään halua kuulla yhtään asiatonta kommenttia ulkonäöstäni, miesten suusta ne tähänkin asti ovat tulleet. Julkisella paikalla en liiku samanlaisissa vaatteissa mitä salilla.

Eihän naiset toisia naisia tuijotakaan vaan miehiä. Valoja päälle nyt!

Tykkääkö miehet, että naiset tuijottavat heitä? Tykkäätkö sinä, että joku tuijottaa sinua koko ajan teetpä salilla jotain tai ei?

Vierailija
115/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä löytö

Tehkää työnne, siskot. Someen viestiä. Peruutetaan se.

Vierailija
116/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaa, kun nykyisin on nestemäiset sukupuolet. Voit olla tietyissä tilanteissa halutessasi nainen, tai mies.

Fluid genders, kiitos öyhöjen. Identifoidu naiseksi ja voit mennä naisten puolelle vaikka sinulla olisi parta ja rintakarvat. Tätä feministit ovat ajaneet ja hyvesignaloineet ja nyt se pitää vain hyväksyä.

Kylläpä tätä hyvesignaloineet feministit nyt katuvat. Hyvesignalointi gone wrong.

Olen transnainen, jolla parta ja rintakarvat. Anna yksikin syy miksi minun ei pitäisi päästä naisten puolelle pukukopeissa ja wc-tiloissa.

Et ole transnainen vaan syrjäytynyt reppana. Oikealla transnaisella ei ole partaa ja rintakarvoja.

Vierailija
117/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä löytö

Hyvä miesasiamies, paljastut aina kun käytät sanaa siskot. Ja minä naisena en ainakaan peruuta vaan kannustan. Hyvä että miehillekin on omia saleja.

Vierailija
118/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä löytö

Ei, me kannustetaan miehiä perustamaan lisää miesten kuntosaleja.

Vierailija
119/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sillä perusteella että miehet haisee niin pahalle että se on jo turvallisuus riski että siihen paska hajuun voi pyörtyä.

Vierailija
120/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo sillä perusteella että miehet haisee niin pahalle että se on jo turvallisuus riski että siihen paska hajuun voi pyörtyä.

Salillako pitäisi tuoksua kukkasille?

Treenaat väärin jos et haise salilla hielle....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi