Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mkä on sinun tyyppi, minkälaisiin ihmisiin ihastut?

Vierailija
08.08.2020 |

Itse ihastun aina "hyviin tyyppeihin", reiluihin, kaikkien kavereihin. Oma mies on tällainen myös.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista saa vain alko ongelmaisen. Niin tälläkin kertaa, en ymmärrä miksi edes yritin. Tutkani ei toimi koska siisti look vei harhaan.

Kyllä baareissa taitaa muitakin käydä kuin alkoholisteja. :D

Eipä juuri.

Nuorissa toki, vanhemmissa ei niinkään.

Minä käyn viittäkymppiä, että omalta kantiltani katsoin. Pitkäaikaisia alkoholisteja löytää baarista jos tässä iässä sinne menee ja sieltä jonkun poimii.  Kuka viisikymppinen muutenkaan viihtyy jossain meluisessa baarissa missä ei kuule mitä toinen sanoo eikä voi keskustella normaalisti? Eri sitten nuorilla kun niillä riittää huutaa HÄ?! toisen korvaan koko illan ja sen jälkeen lähtevät panemaan.

Eli sun mielestä ne ihmiset on alkoholisteja jotka viihtyy erilaisissa ympäristöissä kuin sinä? :D

Hanki kuulolaite.

Vierailija
42/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistinen itsevarmuus. Osaa heittää läppää, etenkin sarkastista ja ”loukkaavaa”, sellaista banter-tyyppistä. Ei jää sanattomaksi kovin helposti ja ottaa keskustelussa kaikki osallistujat huomioon. Tykkää uuden oppimisesta eikä manspleinaa, vaan tajuaa koska nainen on enemmän asiantuntija kuin hän eikä miehisyytensä saa tästä kolausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä kaikille ollut kunnollisuus ja mahtava huumorintaju. Tosin yksi ei ollut kovin kunnollinenkaan. En koskaan jaksa esittää mitään edes suhteen alussa, toki alkutapailuissa nyt katon, että näytän ihmiseltä, käyn suihkussa jne. Mutta sellaisten kanssa viihdyn joiden kanssa koen voivani olla oma itseni, joiden kanssa olo tuntuu luontevalta ja joiden kanssa voi vitsailla ja nähdä arjessa komiikkaa, mutta olla toki vakaviakin jos tarve on.

Vierailija
44/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöihin pikkutyttöihin laidasta laitaan.

Vierailija
45/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookas, ei kuitenkaan läski, mutta en pidä yhtään laihoista miehistä. Tarpeeksi puhelias, mutta ei mikään helppoheikki, joka koko ajan äänessä. Ei mikään älykkö, joka kok ajan bessenrwisserö, itsekään en ole mikään älykkö, joka jaksaa puhua teorioista päivät pitkät, mutta ei sellainenkaan jolle pitää rautalangasta vääntää kaikki. Kätevä käsistään. Jalat maassa. Ei väliä tukan värillä tai pituudella. Hyvät hampaat. Työssäkäyvä. Ei alkoholin kanssa ongelmia. Hah, onpa mulla listat!

Vierailija
46/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen ja itsevarma toistuu täällä monen kommenteissa. Melko kapeaan muottiin pitäisi miehen mahtua, jos haluaa olla monien naisten mieleen.

Vierailija
47/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista saa vain alko ongelmaisen. Niin tälläkin kertaa, en ymmärrä miksi edes yritin. Tutkani ei toimi koska siisti look vei harhaan.

Eipä juuri.

Minä käyn viittäkymppiä, että omalta kantiltani katsoin. Pitkäaikaisia alkoholisteja löytää baarista jos tässä iässä sinne menee ja sieltä jonkun poimii.  Kuka viisikymppinen muutenkaan viihtyy jossain meluisessa baarissa missä ei kuule mitä toinen sanoo eikä voi keskustella normaalisti? Eri sitten nuorilla kun niillä riittää huutaa HÄ?! toisen korvaan koko illan ja sen jälkeen lähtevät panemaan.

Eli sun mielestä ne ihmiset on alkoholisteja jotka viihtyy erilaisissa ympäristöissä kuin sinä? :D

Hanki kuulolaite.

Ei, mutta sinä varmasti olet jokin juoppo huutaja kun noin meni sieluun.

Vierailija
48/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri.

Hanki kuulolaite.

Ei, mutta sinä varmasti olet jokin juoppo huutaja kun noin meni sieluun.

Ei varsinaisesti mennyt sieluun, en ole juoppo. En vain voi sietää ihmisiä jotka kuvittelevat että omat mieltymykset ovat niitä ainoita oikeita, ja ihmiset jotka tykkäävät eri asioista ovat huonoja.

Vastenmielinen ajatusmaailma.

Vierailija
49/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen ja itsevarma toistuu täällä monen kommenteissa. Melko kapeaan muottiin pitäisi miehen mahtua, jos haluaa olla monien naisten mieleen.

Eihän sitä tarvi olla monen naisen mieleen kun sille yhdelle hyvälle mieleinen vaan.

Ei sille oikein voi mitään, jos viehättyy jostakin ihmistyypistä enemmän kuin toisesta.

Vierailija
50/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri.

Jaa. Oletko sä se alkojankkaaja jonka mielestä alkoholismin määritelmä on se että juo alkoholia. :D

En, itsekin juon, mutta en humalaan. Minulla on vain sellainen raja juomisen suhteen, että se ei saisi haitata elämää ja olla yli yleisten suositusten. Olen ollut suhteessa muutaman alkoholistin kanssa ja sitten kun alkoholimäärä menee reippasti yli 300 annoksen kuussa niin en ala enää katsoa sitä.

No ei kai se baarissa käymiseen liity että paljonko juo kerralla tai kuukaudessa. En tiedä tiesitkö, mutta alkoholia voi ostaa myös kotiin tai jossain muualla juotavaksi.

Tiedän, kun olen sitä ryyppäämistä kotonani katsonut. Se baari on vain jäävuoren huippu jonne päästään jos jalat kotoa lähtiessä kantaa.

Vierailija
51/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätyn rouheista hyväntahtoisista "kaikkien kavereista", mutten koskaan päädy niiden kanssa yhteen.

Vierailija
52/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös ujo, kiltti ja hiljainen toistuu. Liet vaan kaikki viestit, lasket ne yhteen ja huomaat kyllä, että naisia on moneen junaan. Esimerkiksi minä en ole koskaan erityisesti viehättynyt supliikkimiehistä. Aktiivinen, sosiaalinen, kontaktia ottava, peloton ja itsevarma ei ole tarpeeksi samalla aaltopituudella kanssani. Yleensä ei myöskään hyväksy eikä ymmärrä muita tapoja elää ja pitää outona kaikkea mitä teen ja sanon. Eikä minua kiinnosta sellainen mies millään tasolla, joka ei halua edes yrittää ymmärtää minun tapaani olla tai elää. Seksuaalista mielenkiintoa on tullut aivan kaikenlaisilta miehiltä, mutta olen löytänyt vain yhden, jonka kanssa homma toimii toiseen suuntaan. Eikä tämä lyhyehkö, hiljainen nörttimieheni takuulla ole kaikkien naisten unelma, mutta minun unelmani on.

Vierailija
53/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätit kyllä sitten osan viesteistä lukematta. Minä kirjoitin rauhallinen ja se pitää sisällään, että mies ei ole mikään suupaltti, vaan enemmän hiljaisempi.

Vierailija
54/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydämisiin rokkareihin, sellaisiin kauniisiin poikiin, yleensä ovat vähän bi-henkisiä mutta enemmän heteroita kuitenkin, kännissä nuorina saattaneet vähän pussailla poikien kesken. Oman tien kulkijoita, ei urakeskeisiä. Taide tärkeämpää kuin tienestit.

Vierailija
55/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, hoikka, vaalea hiljainen nörtti ulkoiselta olemukseltaan. Luonteeltaan kiltti ja empaattinen, lapsenmielisellä/hölmöllä huumorintajulla. Ripauksella paheellisuutta/kovuutta, uskovainen absolutisti tai virheestä liikaa itseensä menevä ei nappaa. Useimmiten amk/yliopistokoulutus vetoaa mutta hetki sitten kävi asiakas raksavaatteissaan ja oli kyllä mielestäni tolkuttoman söötti. 

Olen ollut yli 5v yhdessä lyhyen tumman kiharapään kanssa, jolle on tullut hieman vatsaa. Luonne ja teot ratkaisee :)

Vierailija
56/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinöörimiehet on parhaita. Ne on loogisia ja ymmärtää järkipuhetta ja perusteluja.

Me ymmärtää järkipuhetta ja perusteluja vain liittyen omaan alaansa, mut mitä tulee tunneälyyn ja ihmissuhteisiin niin ei mitään toivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi