Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mkä on sinun tyyppi, minkälaisiin ihmisiin ihastut?

Vierailija
08.08.2020 |

Itse ihastun aina "hyviin tyyppeihin", reiluihin, kaikkien kavereihin. Oma mies on tällainen myös.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkastinen, hauska, "helppo luonne", puhuu monia kieliä, nokkela, viisas, sivistää minua, tykkää käydä keskusteluja yhteiskunnallisista asioista ja kirjoista kanssani, tykkää käydä museossa, pitää matkustamisesta, soittaa jotain soitinta, maalaa/piirtää, vegaani. Ulkonäöllisesti vaaleat hiekan väriset kiharat hiukset, vaaleansiniset silmät, ylväs nenä ja mielellään melko pitkä (=viikinkiluukki) .

Vierailija
22/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun 170-180 cm pitkiin, kaljuihin, parrakkaisiin ja fyysisesti vahvoihin miehiin. Pieni vatsakkuuskaan ei haittaa. Ovat myös miehisissä ammateissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, jolla on järkeä päässä, lämpöä sydämessä ja kädessä pysyy niin vasara kuin kauhakin.

Yksi tällainen tänne!

Vierailija
24/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheliaisiin, kaikkien kaveri -tyyppiin, sellaisiin jotka saavat mut nauramaan, alle 185 pituisiin, rentoihin, sellaisiin jotka tykkäävät luoda, tehdä, suunnitella, inspiroitua kaikesta mahdollisesta ja jotka innostuvat mun hulluista ideoista.

Vierailija
25/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan pitkiin, kirveellä veistetyn näköisiin tummiin ja rauhallisiin, luotettaviin miehiin, joilla on lyhytsanainen huumori. Sellainen on aviomieskin.

Vierailija
26/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörimiehet on parhaita. Ne on loogisia ja ymmärtää järkipuhetta ja perusteluja.

Vierailija
27/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiin, jotka pelastavat kissoja puista.

Vierailija
28/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun aina joko omaan mielikuvaan miehestä, tai sitten siihen miten mies katsoo minua.

Vierailija
29/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vähintään 185cm, harteikas, koulutettu, huumorintajuinen ja käskytettävä ja tottelevainen mies.

Vierailija
30/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun kiltteihin, positiivisiin, urheilullisiin, vähän ujoihin miehiin. Hymyrypyt silmäpielissä on hurmaavaa..

Vierailija
31/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni tragedia on ihastua pieniin, siroihin, alkoholisoituneisiin, seksuaalisesti holtittomiin, pienirintaisiin naisiin, tummahuiksisiin.

Monet mahtavat kyydit olen elämäni aikana mainitunlaisilta kottaraisilta saanut, mutta joidenkin kuukausien yhdessäolon jälkeen paluu arkeen on ollut tuskallinen ja eroaminen vain ajan kysymys.

Ajattelin yrittää korjata tilannetta muuttamalla strategiaa.

Nyt vaimona keh opositiivinen, sivukaljulla varustettu absolutisti fe makko, jonka suurimpana intohimona on siivoaminen.

Vit uttaa.

Vierailija
32/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun äärimmäisen harvoin, viimeksi ehkä viisi vuotta sitten. Tykkään tyypistä (päätyy kaveriksi) tai haluan seksuaalisesti (päätyy sänkyyn) mutta tunteet olen kai suojannut niin hyvin että  kunnon ihastumista saa odottaa näköjään. Jos ihastun niin mies on toki komea, sporttinen, vahvan näköinen, supliikki, pilke silmäkulmassa, huumorintajuinen, sosiaalinen, huomaavainen. Usein näistä miehistä on kiinnostunut puoli kylää joten kyllähän tässä onneaan odotella saa.. Ex oli kyllä juuri tälläinen (2.0 versio), se meni tosin jo jännän puolelle joten syystäkin ex. Yritän löytää kilttiä versiota näillä ominaisuuksilla mutta kumma kun ei löydy vapailta markkinoilta..

Vierailija
33/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni tragedia on ihastua pieniin, siroihin, alkoholisoituneisiin, seksuaalisesti holtittomiin, pienirintaisiin naisiin, tummahuiksisiin.

Monet mahtavat kyydit olen elämäni aikana mainitunlaisilta kottaraisilta saanut, mutta joidenkin kuukausien yhdessäolon jälkeen paluu arkeen on ollut tuskallinen ja eroaminen vain ajan kysymys.

Ajattelin yrittää korjata tilannetta muuttamalla strategiaa.

Nyt vaimona keh opositiivinen, sivukaljulla varustettu absolutisti fe makko, jonka suurimpana intohimona on siivoaminen.

Vit uttaa.

Ah tiesin että muistelet mua vieläkin.. 

Vierailija
34/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämellisiin, syvällisiin, vähän nörtteihin, tummiin

Vierailija
35/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävisi nopea oppija. Älykäs ja komea tietysti pitäisi olla.

Katson aina auton. En merkkiä, vaan sen, kuinka on siivottu ja pesty.

Vierailija
36/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista saa vain alko ongelmaisen. Niin tälläkin kertaa, en ymmärrä miksi edes yritin. Tutkani ei toimi koska siisti look vei harhaan.

Kyllä baareissa taitaa muitakin käydä kuin alkoholisteja. :D

Eipä juuri.

Nuorissa toki, vanhemmissa ei niinkään.

Minä käyn viittäkymppiä, että omalta kantiltani katsoin. Pitkäaikaisia alkoholisteja löytää baarista jos tässä iässä sinne menee ja sieltä jonkun poimii.  Kuka viisikymppinen muutenkaan viihtyy jossain meluisessa baarissa missä ei kuule mitä toinen sanoo eikä voi keskustella normaalisti? Eri sitten nuorilla kun niillä riittää huutaa HÄ?! toisen korvaan koko illan ja sen jälkeen lähtevät panemaan.

Vierailija
37/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä on nähtävissä tiettyjä piirteitä joilla miehet on hiippailleet sydämeeni. Näistä ylivoimaisin on luonteva suhtautuminen eläimiin ja taito käsitellä niitä. Oikeastaan jokaista ihastustani ja seurustelukumppaniani on yhdistänyt se, että he ovat pitäneet eläimistä.

Aviomieheni vieraillessa ensimmäistä kertaa luonani taisi koko homman sinetöidä se miten hän jutusteli kissalleni ja istui lattialla leikittämässä sitä (vaikka väitti ettei ole tottunut kissoihin eikä osaa käsitellä niitä). Yhdellä eksällä oli itsellään koira, uskon että siinäkin se oli yksi syy miksi hurahdin häneen niin voimakkaasti. Jotenkin miehen kyky kohdata eläimiä viestii empatiasta, lempeydestä ja kyvystä ottaa vastuuta. Nämä piirteet myös jokaisessa näissä miehissä pitivät paikkansa, eli kyse ei ollut pelkästä ensivaikutelmasta.

Vierailija
38/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista saa vain alko ongelmaisen. Niin tälläkin kertaa, en ymmärrä miksi edes yritin. Tutkani ei toimi koska siisti look vei harhaan.

Eipä juuri.

Jaa. Oletko sä se alkojankkaaja jonka mielestä alkoholismin määritelmä on se että juo alkoholia. :D

En, itsekin juon, mutta en humalaan. Minulla on vain sellainen raja juomisen suhteen, että se ei saisi haitata elämää ja olla yli yleisten suositusten. Olen ollut suhteessa muutaman alkoholistin kanssa ja sitten kun alkoholimäärä menee reippasti yli 300 annoksen kuussa niin en ala enää katsoa sitä.

Vierailija
39/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat ja huumorintaju. Sillä pääsee jo pitkälle, että saa minut nauramaan. :)

Vierailija
40/56 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri.

Jaa. Oletko sä se alkojankkaaja jonka mielestä alkoholismin määritelmä on se että juo alkoholia. :D

En, itsekin juon, mutta en humalaan. Minulla on vain sellainen raja juomisen suhteen, että se ei saisi haitata elämää ja olla yli yleisten suositusten. Olen ollut suhteessa muutaman alkoholistin kanssa ja sitten kun alkoholimäärä menee reippasti yli 300 annoksen kuussa niin en ala enää katsoa sitä.

No ei kai se baarissa käymiseen liity että paljonko juo kerralla tai kuukaudessa. En tiedä tiesitkö, mutta alkoholia voi ostaa myös kotiin tai jossain muualla juotavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän