Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<<Toukokuiset 2014>>

28.07.2013 |

Heippa!

Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)

-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.

Kommentit (484)

161/484 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miumou, meillä ovisviikolla (jos mulla ees ovista tulee?!) peittojen heiluttelua suunnilleen joka toinen päivä tai kahden päivän välein. Sun tarinas kuulostaa liiankin tutulta! Meillä miestä on haasteellista ja jopa välillä työlästä saada innostumaan juuri niinä päivinä kun pitäisi innostua. Kuulemma juuri se suunnitelmallisuus ja aikataulutus "ahdistaa". Itsehän olisin valmis ovisviikolla joka päivä!

Nyt odotellaan vaan aikaa lapsettomuuspolille, en vaan malttaisi millään odottaa ... :(

Sos kp 2/25-26(30) yk11 (+14kk)

162/484 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIks nyt kauheaa omanapailua heti alkuun. Olen jatkanut ovistikuttelua ja kp10 jälkeen melkein olemattomiin heikenneen viivan jälkeen sain eilen voimistuvan ja tänä iltana kontrolliviivaa vahvemman testiviivan! :O Nyt siis kp18/24 ja luulin että dpo6 (jos ovis oli kp12 eikä aiemmin, max siis dpo8) koska myös aamulämmöt tukisi tätä. Tietenkin olen ehtinyt lukea kaikki keskustelut miten ovistestit voisi näyttää raskautta ennen r-testiä... Tai sitten tää on vaan "oikea"/toinen ovis ja tästä kierrosta tulossa pidempi kun toi 24pv? Oireita tietenkin olen kehitellyt jo, jo parin päivän ajan olen ollut tosi tietoinen vatsasta, nippailee ja lihakset (?) on tosi kipeät niin että pieni nauraminenkin sattuu. Kädet on myös puutuneet ja sormien nivelet tuntuu välillä tosi voimattomilta. Ja tänä aamuna oli mukamas metallin makua suussa! Huh, mielenkiinnolla odottelen kierron kehittymistä.. Ja vahva ovisviiva siis hyödynnetään kyllä, ei voi jättää käyttämättä mistään hinnasta ;)

Lintu89: Oletko sä kokeillut ovistesteillä tikuttelua? Noita keskusteluja kolunneena ilmeisesti o-testi voisi olla herkempi näyttämään varhaisraskautta, vaikka tietenkään noin ei ollut kaikilla. Peukkuja! :)

Fiina82: Pahoittelut tädistä :( Mutta JEE että pysyt täällä toukokuisissa, jotain iloa lyhyistä kierroista! Itsekin laskin jo että jos seuraavalle kierrokselle mennään niin hyvän lykyn itsekin vielä kiikkuisin toukokuisissa :)

Miumou/Sos: Meillä puuhailtu viime viikolla käytännössä joka päivä.. Johtui tosin vapaista mutta aktiivisesti ollaan molemmat osallistuttu tähän vauvaprojektiin tähän mennessä. :) Tuntuu kyllä itsekin että välillä tulee liian tarkkaan möläyteltyä miehelle ovisviivoista, kun se mikä itselle on ihan täydellinen syy petipuuhille voi toiselle olla aikamoinen turnoff :/ Ja nimenomaan se, jos töiden ja muiden menojen takia joutuu tällaista aikatauluttamaan tyyliin "kävisikö kahdeksan maissa tänä iltana". Mut uskon että kaikkia harmittais jos tilaisuus menis ohi oman viitsimättömyyden takia, näitä kirjoituksia lukiessa kun on todella huomannut että pelkällä tuurilla ei välttämättä pitkälle pötkitä.

Tsemppiä kaikille! :)

Marjamiini kp 18/24 dpo 6-8?? yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/484 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIks nyt kauheaa omanapailua heti alkuun. Olen jatkanut ovistikuttelua ja kp10 jälkeen melkein olemattomiin heikenneen viivan jälkeen sain eilen voimistuvan ja tänä iltana kontrolliviivaa vahvemman testiviivan! :O Nyt siis kp18/24 ja luulin että dpo6 (jos ovis oli kp12 eikä aiemmin, max siis dpo8) koska myös aamulämmöt tukisi tätä. Tietenkin olen ehtinyt lukea kaikki keskustelut miten ovistestit voisi näyttää raskautta ennen r-testiä... Tai sitten tää on vaan "oikea"/toinen ovis ja tästä kierrosta tulossa pidempi kun toi 24pv? Oireita tietenkin olen kehitellyt jo, jo parin päivän ajan olen ollut tosi tietoinen vatsasta, nippailee ja lihakset (?) on tosi kipeät niin että pieni nauraminenkin sattuu. Kädet on myös puutuneet ja sormien nivelet tuntuu välillä tosi voimattomilta. Ja tänä aamuna oli mukamas metallin makua suussa! Huh, mielenkiinnolla odottelen kierron kehittymistä.. Ja vahva ovisviiva siis hyödynnetään kyllä, ei voi jättää käyttämättä mistään hinnasta ;)

Lintu89: Oletko sä kokeillut ovistesteillä tikuttelua? Noita keskusteluja kolunneena ilmeisesti o-testi voisi olla herkempi näyttämään varhaisraskautta, vaikka tietenkään noin ei ollut kaikilla. Peukkuja! :)

Fiina82: Pahoittelut tädistä :( Mutta JEE että pysyt täällä toukokuisissa, jotain iloa lyhyistä kierroista! Itsekin laskin jo että jos seuraavalle kierrokselle mennään niin hyvän lykyn itsekin vielä kiikkuisin toukokuisissa :)

Miumou/Sos: Meillä puuhailtu viime viikolla käytännössä joka päivä.. Johtui tosin vapaista mutta aktiivisesti ollaan molemmat osallistuttu tähän vauvaprojektiin tähän mennessä. :) Tuntuu kyllä itsekin että välillä tulee liian tarkkaan möläyteltyä miehelle ovisviivoista, kun se mikä itselle on ihan täydellinen syy petipuuhille voi toiselle olla aikamoinen turnoff :/ Ja nimenomaan se, jos töiden ja muiden menojen takia joutuu tällaista aikatauluttamaan tyyliin "kävisikö kahdeksan maissa tänä iltana". Mut uskon että kaikkia harmittais jos tilaisuus menis ohi oman viitsimättömyyden takia, näitä kirjoituksia lukiessa kun on todella huomannut että pelkällä tuurilla ei välttämättä pitkälle pötkitä.

Tsemppiä kaikille! :)

Marjamiini kp 18/24 dpo 6-8?? yk1

164/484 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, onnistuin lähettämään ton viestini näköjään kahdesti. Sorry! Ja jos mikään ylläpito näitä seuraa niin saa poistaa ton toisen. Illanjatkoja! :)

165/484 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana lueskella muiden tarinoita plussa haaveista

Menin ostamaan testin - ajattelin että testaan ennen viikonloppua niin kuin olin suunnitellut. Virhe, olisihan se pitänyt arvata että testi kummittelee kaapissa. Tein sen tänä aamuna ja puhdas nega :( Yksi jäi ja katsotaan miten pitkää maltan odottaa kunnes sen käytän...

Oireet viittaavat enemmänkin tuleviin menkkoihin kuin raskauteen. Mulla on ollut etovaa oloa, mutta sitä kuvittelin jo viime yrityksellä ja silloin menkat tulivat. En siis luota omiin oloihin ellen ala konkreettisesti oksentaa. Viime raskaudessa kahvi alkoi etomaan heti alku vaiheessa ja siirryin teehen. Jos sellainen oire tulee, niin sitten uskon plussaa tulevan :) Tällä hetkellä himoitsen aamuisin kahvia...

FIINA82 -  Edellisten menkkojen alettua minulta pääsi itku ja tiedän että tulee itku tälläkin kertaa. Todennäköisesti vielä suurempi. Pettymys on kova. Toivotaan silti toukovauvaa :) - molemmille ;)

166/484 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjamiini mulla on sama juttu! Tai siis en oo tikuttanu ovista koko aikaa kun alko ärsyttämään ne haaleen vaaleet viivat, mutta eilen sitten jostain syystä ajattelin, et käytänpä yhden tikun kun niitä kaapissa on ja kappas, sieltä tuli tosi tumma viiva. Ei oo aiemmin kertaakaan tullu niin tummaa! Nyt oon ihan huuli pyöreenä et mikäs juttu tää on ja oletettavasti olis siis dpo 9 mikäli se ovis oli silloin kun piti. Jos ovis onkin vasta nyt niin sit mennään tosi kummallisella kierrolla. Nyt sitten jännitellään viikonloppuun et tuleeko ne menkat ajallaan vai ei.

Ja mäkin lukenu kaikki maholliset ovistesti raskaustestinä keskustelut mut en kyllä millään anna itelleni lupaa uskoa, että tässä olis siitä kyse. Pessimisti ei pety..jne :D 

Miumou & sos täällä peittoa on kyllä heiluteltu oviksen aikaan joka päivä ja muutenkin ahkerasti. Kyllähän se vähän vie molemmilta intoa kun alkaa tuntua velvollisuudelta, mutta kunnialla suoritetaan hommat ettei ainakaan yrityksen puutteesta jäis kiinni. Kyllä tässä tosin yksi ilta oli (ehkä 8 pupuilu päivä putkeen) kun en saanu miestä kovista yrityksistä huolimatta innostumaan niin et olis tallettelu onnistunut, että kyllä kait tää aikataulutus aika turnoff saattaa miehellekin olla. 

Fiina82 pahoittelut tädistä :/ sulla onneks mukavan lyhyt kierto niin pääsee äkkiä uudestaan yrittämään. Mentiin samoilla kp:llä mut mulla vielä n. 5 piinapäivää jäljellä. Toivotaan, että ei uudelle kierrolle enää jouduta eikä tarvii perustaa kesäkuisten ryhmää :)

167/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta :)

Mirjamiini, en ole ovistikkuja käyttänyt. Ei ole kyllä ostettunakaan, saa nähdä lähdenkö hakemaan ;)

Eilen tein kaupan halppiksen, negaahan se näytti.

Tänään kp 27/30 ja testejä jäljellä 2 :D yks halppis ja se clearbluen digital...

Tänään en tee yhtään mitään testiä! Huomenna voin tehdä halppiksen ja jos menkkoja ei kuulu vkl ni teen digitaalitestin (lue: Teen varmaan kaikki testit ennen viikonloppua).

Mulla on jotenkin ollut nyt vaan nää pari viikkoo sellanen olo että jos en oo raskaana, niin ihmettelen. Miten voi mahakin olla näin turvoksissa vaikka oon hiilarit jättänyt vähälle? Miten nää tulehdukset vois alkaa yhtäkkiä? Ja miten ihmeessä nippailut ja kuvotus on selitettävissä? Kauheeta jos ihmismieli pystyy kehittelemään niin aitoja oireita, että tosissaan luulee... Siinä kyllä sitten putoaa niin kovaa... :(

Tää yk1 on mun osalta mennyt pilvilinnoissa. Voin vaan kuvitella, miten raksasta yrittäminen on teille, jotka ootte yrittänyt tosi kauan eli vaikka yli puoli vuotta (mun mielestä puoli vuottakin olis tooooosi pitkä aika, vaikkei oikeesti ilmeisesti ole). Mulle nää pari viikkoa on ollut tooosi pitkät ! Saati sitten jos puhutaan kuukausista tai vuosista. Niin, halusin vain sanoa että nostan teille kauan yrittäneet hattua, ootte vahvoja!

Onneks on palaveriä tänään töiden jälkeen, joten ei liiaksi ehdi ajattelemaan :P

Ihanaa aurinkoista alkusyksyn päivää teille kaikille :) 

Lintu89 kp27/30

168/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset onnitteluista ja tsempeistä :) Huh, 3 yötä h-hetkeen ja meinaa jännittää aikalailla. Onneksi homma alkaa olemaan hallussa vaikka häät järjestettiinkin näin nopealla aikataululla. 

Ajattelin että jos ei tästä kierrosta tärppää, niin soittelen sitten sinne tk:hon. Enkä jaksa uskoa onnistumiseen ilman pientä apua. Mutta miehen kanssa sovittiin että en stressaa tästä kierrosta (niinpä niin), eikä mittailla ja testailla mitään. Ans kattoo kuinka onnistuu kun ovis alkaa läheneen. 

169/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille! :)

Täällä ollaan mies saatu kuntoon vihdoin ja viimein. Aika monta lääkäri-reissua se vaatikin ja tuntikausien sairaalassa istumista, mutta nyt alkaa ukko olla kunnossa. Antibiootteja syö vielä kuurin loppuun.

Mulla on menossa nyt kp 9 / 26-34 ja mietin, koskahan alkaisin ovista tikuttaa. Näistä kierroista kun ei koskaan tiedä :( Viime kierrossa aloitin tikuttelun kp 11 ja hyvä tuuri kävi kun sattui olemaan 28 päivän kierto - aloitin tikuttelun siis aivan sattumalta juuri oikeana päivänä! Mutta kun tämän kierron pituudesta en voi yhtään tietää. Ehkä aloitan taas kp 11. Mulla kun on semmoinen kutina, että tästä kierrosta saattais tulla pikkasen pidempi (30 vrk tai pari päivää ylikin). Mutta tämä on siis ihan vain mun omaa tuntumaa, tiedä sitten miten oikeasti menee. Hienoa olis kun tuo kierto nyt säännöllistyis, niin ei tarttis aina arpoa koska kandee alkaa ovista tikutteleen. Tai kaiken paras olis, kun raskautuisin nyt tässä kierrossa eikä tarttis hetkeen miettiä koko menkkoja ;)

Tässä nyt lyhyesti kuulumiset. Otan teidän toisten kirjoituksiin kantaa ja kirjoittelen lisää myöhemmin.

Mukavaa päivää itse kullekin! <3

Nemi83 Kp 9 / 26-34, Yk 8

170/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt kp26/30, piinaavan pitkiä päiviä.

Moneen päivään ei ole ollut mitään tavanomaisesta poikkeavaa, mutta eilen illalla oli kuviteltuja raskausoireita vol100. Illalla olin nenä kiinni kaikessa, saunan jälkeen ihmettelin miten voi olla niin kamalan vahvan hajuinen vartalonpesuaine. Ennen sama pesuaine on ollut ihan normaalin tuoksuinen, mutta eilen tuntui, että ihoni olisi voideltu jollain raikastimella. Vaatekaappi ja vessan käsipyyhe haisi ihan oksennukselle.

No sitten alkoi ihan järkyttävän kova sydämentykytys, makasin vaan sohvalla ja tuntui, että sydän pullahtaa ulos. Kamala hiki otsalla makasin ja kuvotti, mutta sen jälkeen tuli kylmä.

Tässä kierrossa olen ollut vaivojen valittaja, nälkä, väsyttää, kuvottaa, mahaan koskee, sydäri, pissittää, ummettaa..mitä se onkaan sitten kun oon raskaana :)

Mieheni oli jo eilen huolissaan siitä kun olen alkanut katsomaan telkkarista hirveetä hömppää, neulomaan sukkia ja keräämään marjoja.

Kysyi eilen, että mitä mulle oikein on tapahtumassa. Itsekin olen huomannut, että elämäntapani muistuttaa kovasti meidän äitin elämää. Mutta mieheni hymy oli kyllä niin ihana kun se sanoi, että onko siusta tulossa meijän äiti.

Ihmettelin viime kierrossa, kun mulla ei ollut mitään menkkakipuja. Yleensä olen aina tuntenut jo päiviä ennen, että menkat on alkamassa. Viimeks ne vaan alkoi ja ne kesti vain 2päivää. Olin varma, että ne oli jotkut valemenkat, mutta kai ne sitten ihan normaalit oli kun testit näytti negaa.

Sitä ennen oli ihan järkyttävä finniongelma. Otsa oli täynnä pikkufinnejä, mutta ne hävis kun menkat tuli ja tässä kierrossa ei ole ollut enää finnin finniä.

Onko teillä jotka olette edenneet kierrossa jo samoille nurkille mitään tuntemuksia?

171/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan kuulostaa Fanu todella hyviltä oireilta :) Pidetään peukkuja, viimeiset päivät on kyllä aina niin järkkyjä.

Tänään erehdyin tekemään testin ja puhdasta negaa näytti. Itku tuli ja nyt on aamupäivän ollu menkkaoireita.

Varasin ensi viikolle gyne-ajan, kun jostain syystä on vaan sellainen olo, että joku on vialla. Tiedän, että on älytöntä, mutta tuntuu, että miksi onnistuisi ensi kerralla kun ei nytkään onnistanut. Ja kohta alkaa tilastotkin puhua vastaan. Mutta tiedän, että tämä on turhaa. 

Miumou kp30/29-32 yk 6

172/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas, mieli myllertää niin että pakko kirjoitella tänne. Bongasin eilenillalla siis sen vahvan ovisviivan ekaa kertaa elämässäni josta puolisollekin innoissani hölötin. Noh, en tiedä onnistuinko luomaan omalla innostuksellani sellaiset paineet miehelle että tallettelu ei onnistunut illalla eikä tänä aamunakaan. :( Ja tästä kaikesta seurasi se että pillahdin ITKUUN! Ja töissä uudelleen! Ja tätä kirjoittaessanikin nieleskelen itkua. Siis oikeesti, samaan aikaan melkein nauran miten voin itkeä tällaista asiaa ja siltikin itkettää. Kyllä taitaa hormonit heittää kunnolla tai sitten mustakin alkaa jo kehkeytyä se jonkun aiemmin mainitsema pirttihirmu joka vaatii onnistunutta talletusta mieheltä nimenomaan silloin kun viivat on testissä kohdillaan. :'( Eli Pikku Orvokki ja Fiina82 ilmoittaudun joukkoonne, kauhulla odotan menkkojen alkamista ja sitä mikä itkunpurkaus siitä sitten seuraa... Ja niin kuin Lintu89 sanoi, en tiedä miten tulen jaksamaan jos yk1 jo on tällaista!

Fanu kun kysyi oireista niin tosiaan olen ihan hukassa kun luulin että tosiaan ovikseni oli kp12 kun tunsin vasemmassa munasarjassa nippailua ja siitä lähtien se puoli olikin kipeä ja vatsaa nippaili ja nivuset ja vatsa-/kylkilihakset sekä rinnat olleet arat muutenkin. No eilen alkoi kuitenkin nippailla myös oikealla mistä ajattelin että ehkäpä kiinnittymiskipua (haha, eikös toivova keksikin itselleen sopivan selityksen kaikkeen) niin että tuo talletuksen yritys tuntui aika epämukavalta oikealle puolelle. Myöhään illalla koko alavatsassa sitten tuntui ihmeellisiä kylmiä ja kuumia aaltoiluja. Tänään vasemman munasarjan tietämillä juilii edelleen minkä olen selittänyt keltarauhasen toiminnalla, mutta oikea puoli on ihan hiljainen. Eli tässä pohdiskelen menikö ovis illalla oikealla puolella ja mitä tuolla vasemmalla puolella tapahtuu kun polttelevat tunteet jatkuvat edelleen. Rinnat ovat olleet kipeät jo viikon verran.

Eviita, kirjoittelehan kuulumisia kun meillä on melkein sama tilanne sitten! Ehkä itsekin ovuloin kahdesti kuussa tai ensimmäinen oli jotenkin puolitiehen jäänyt, tiedä häntä. Luulisin, että eilinen testiviiva merkkasi ainakin "oikeaa ovista" kun limojakin tuli ja lämpötila oli tänä aamuna 0,2 astetta aiempaa alempi.

Aurinkoista päivää teille toivottelee Marjamiini kp19/24 dpo7-9 & dpo0? yk1

Vierailija
173/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Täti saapui pari päivää oletettua aikaisemmin, joten se niistä oireiden kyttäilyistä...

Parempaa onnea vain kanssasisarille! 
Doorisday kp2/24-26

174/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa mitään tohon mun aikasempaa päivityksee mittää...? :( 

175/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jansku20, viittasit varmaan tohon sun pitkään kp:een ja negatestiin? Varmaan mahdollista että istukkahormoni lähtisi nousuun hitaammin. Löysin Vau.fi-sivulta seuraavaa:

Kaikki raskaustestit mittaavat hCG-hormonin (istukkahormonin) määrää elimistössäsi. Tätä hormonia on elimistössäsi vain silloin, kun olet raskaana. Elimistösi alkaa tuottaa sitä sen jälkeen, kun hedelmöitynyt munasolu on kiinnittynyt kohdunseinämään. hCG-hormonin määrä on suurimmillaan 9-11 raskausviikoilla, ja vähä vähältä se vähenee raskauden edetessä kohti laskettua aikaa. Nyrkkisääntö on, että istukkahormonin määrä tuplaantuu joka toinen päivä alkuraskauden ajan.

Itse menisin varmaan tsekkaamaan josko selvyyttä tulisi verikokeilla, jos r-testit eivät ala näyttää mitään eikä menkkojakaan kuulu? Tsemppiä! :)

176/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp27/30 ja menin tekeen nyt illalla halppistestin.. Hiton nega!!!! Olikohan tää nyt sit jo tässä.. Kai kolme päivää ennen nyt ees joku haamu olis????? :/ harmittaa. Oon niin vauhko vouhottaja tän raskautumisen kans et mulle olis sopinu sata kertaa paremmin ns. Vahinko..... En kestä itteeni :D

Lintu 89 27/30

177/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjamiini, kiitos vastauksestasi ! Uskaltaiskohan nyt vielä pitää toivoa yllä jos olisikin tärpännyt :) ajattelin jos tekisin vielä perjantaina testin, ja jos ei menkkoja kuulu eikä plussaa tuu tikkuun, niin ens viikolla vois sitte kysellä terkkulasta josko ne vois ottaa multa sen verikokeen.

Toivotaan että nyt ois kyse just tuosta hcg:n hitaasta noususta eikä vaan todella pitkittyneestä kierrosta :) 

Ja tsemppiä teillekkin ! Ymmärrän, että on vaikea olla stressaamasta siitä että onko oikee hetki heilutella peittoo ja onko ovistikussa kaks yhtä tummaa viivaa vai ei jne. Miekii oon tikuttanu ovista ja ai että niitä tuloksia oli ärsyttävä tulkita ! Koita olla ottamatta liikaa hössötystä ja stressaamista mukaan, sekin kun kuulemma vaikuttaa joka asiaan, stressi siis. :/ 

178/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Kirjotan pikakuulumiset kahvitauolta töissä. Kauheen kiire 10h työpäivä ja ei ole juuri ehtinyt vauvaa ajatella.. Meillä ovia lähenee. Tänään muistaakseni 11kp. Aloitin ovistestit eilen ja toistaiseksi ei ole ollut ovista. Pitäskin olla vasta to-pe omien laskujen mukaan. Ahkerasti ollaan koitettu heilutella peittoa joka päivä. Luin jotain juttua että pitäs harrastaa seksiä parin päivän välein jotta siittiöt olis parhaimmillaan mutta silti harrastatetaan päivittäin kun kumpikin tahtoo. Geleetä ja vitamiineja ollaan syöty joka päivä tässä kierrossa. Ootan niin että tässä kierrossa tulisi jo viimein se plussa.  

ihanaa kun tänne on tullut näin paljon uutta porukkaa :) tervetuloa kaikille uusille! <3 jännittää kauheesti teidän kaikkien puolesta ja ootan täällä joka päivä kuinka alatte kertomaan ihania plussa-uutisia joskus:)

179/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Mä putoaaaan!!! Tosin en kauas, listan hännille vaan. Seuraava la jäis nippanappa toukokuun puolelle.

Tänään siis kp 1/28-30 ja tämä kierto oli nyt sitten tuo 30 päivää. Ei auta kun uuteen nousuun ja yk2 käyntiin...

Jansku mä soittelisin varmaan kohta puolin jo sinne tk:hon, jotta pääsiskö verikokeeseen. Olen kuullut kanssa, että joillain näkyy plussa tosi myöhään testeissä. Toivottavasti sä kuulut niihin :) 

Ei yhtää plussaa vielä!? Mä odottelen myös kovasti sitä kuka ensimmäisenä ilmoittautuu ilouutisten kera!

En taida alottaa tuota oviksen tikuttelua ollenkaan. Niin paljon stressiä tuntuu aiheuttavan. Sen verran osaan arvata, että mä stressaisin siitä myös ja saisin varmasti aikaa jonkun megariidan kotona :D Joten meidän sotasuunnitelma on peittojen heilutus joka toinen päivä koko kierron ajan :D 

Jos tästä ei tärppää, niin voisin noita Geleeitä koittaa, mutta mennään tämä vielä ihan Multivita Mamalla.

Ihanaa, että meitä on näin iso porukka täällä! :) 

Lämpimästi tervetuloa uusille myös minulta!!

180/484 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safia, niimpä, toivottavasti kuuluisin siihen porukkaan jolla näkyis vaan testissä myöhemmin. Tuo yks testi polttelee tuos pöydällä, tekis niin mieli tehdä se, mut pettyä taas sais ku negaa näyttäis.. On tää kyllä kumma juttu, niin turhauttavaa ja ärsyttävää ku pähkäilee et ollakko vai eikö olla ?? 

Juu, ajattelin että jos ei ny täs loppu viikosta menkkoi rupee kuulumaa ja testit näyttää edellee negaa, nii soitan terkkulaa ja vaatimalla vaadin verikokeen ! Kyllä minä ainakin haluan tietää hyvissä ajoin oonko raskaana vai en enkä vast sit vk8-12 ! 

Ja tsemppiä yk2:lle Safia, toivottavasti tärppää ! :)