Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<<Toukokuiset 2014>>

28.07.2013 |

Heippa!

Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)

-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.

Kommentit (484)

481/484 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas ja jännäily loppui, siirryn siis tuonne kesäkuisten puolelle.

Tsemppiä vielä lopuille jännittäjille!

Future kp 1/28-30, yk2

482/484 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi menkat neljä päivää myöhässä ja olin jo ihan varma, että tärppi on käynyt. Yleensä menkat alkaa heti kun alkaa menkkakivut, mutta nyt tuota kipuilua oli muutaman päivän ja sitten vasta aukesi hanat.

Tuntuu, että elimistö pillereiden jälkeen alkaa vasta nyt toimia normaalisti koska nyt nää menkat tuntuu semmosilta mitä ne ennen pillereitä oli. Parit edelliset menkat oli tosi niukat ja ilman mitään kipuja.

Toisaalta oli helpottavaa koska moni yö meni pyöriessä ja jännittäessä miten tässä käy. Aamuisin oli kamala olo kun jännitin öisin niin kovasti, kaikki lihakset ihan jumissa ja kamala päänsärky.

En tiedä pitäskö nyt vähä paussia tässä yrityshommassa, oli sen verran stressaava tämä kierto :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
483/484 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Fanu, tosi inhottava juttu :( Tuossa neljässä päivässä ehtii jo innostua!!

Mulla on vähän vastaavanlainen tilanne. Mulla on nyt menossa kp 33/30. Menkkakipuja on ollut viime torstaista lähtien, mutta nyt ne on muuttuneet kummallisiksi. Mulla on poltetta alavatsassa ja "kramppeja emättimessä" (pahoittelut ilmaisusta :/ ) Vessassa ramppaan koko ajan kun luulen, että menkat alkaa, mutta valkkaria vaan pukkaa koko ajan. Nää ei tunnut tavallisilta menkkakivuilta, mutta eipä varmaan kuulu raskauteenkaan. Osaisikohan kukaan fiksumpi neuvoa? Olenko voinut stressata menkkani pois?

Testejä olen tehnyt jo kolme, viimesimmän kp 31 ja selkeä nega tuli. Luulisi että tuolloin olisi pitänyt liuskatestissä vähintään haamu näkyä.

Onkohan täällä ketään enää edes lukemassa näitä ruikutuksia? :D

MiuMou kp 33/30 yk 7

484/484 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin....... ja siirryn suoraan heinäkuisiin! Tsemppiä vielä Miumoulle, toivottavasti edes sinä sen plussan nyt saisit!! :)

Äiskä 82