<<Toukokuiset 2014>>
Heippa!
Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)
-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.
Kommentit (484)
Heippa kaikille! Huh onpas täällä ollut pulinaa muutaman päivän aikana :D Tervetuloa mukaan Tareneley, Pikku Orvokki, Misuliini84, Kuppiilo, Doorisday99, Sos, Jansku20, Min3, Revontuli sekä "uusvanhat" Marjana, Johanna81 ja Outo-olio!
Fanu: Sun oireethan kuulostaa tosi hyvältä! Oletko jo testaillut tai miten olo on kehittynyt?
Marjana: Tsemppiä sulle tähän kiertoon - ei kyllä voi kun ihailla sun asennetta, olet oikea voimanaisen esikuva! Kiitos myös kun jaoit faktaa tuosta raskausajan liikkumisesta, huojentavaa kuulla että omalla normiliikkumisella ei pitäisi pystyä mitään tuhoamaan.
Johanna81: Onnea teille tulevista häistä! Nää uutiset on aina niin ihania <3
Nemi83: Mites siellä mies jakselee? Toivottavasti on vointi jo parempaan päin.
Namihiiri: Olen tosi pahoillani, ikävä kuulla miehesi fiilikset. Näissä asioissa on välillä tasapainottelua, pitäisi olla oikein tuntosarvet ojossa kun ei pysty toisen ajatuksia lukemaan. Itse olen onnekas että mieheni vauvahaaveet eivät olleet kadonneet siihen mennessä kun oma kuumeiluni vasta heräsi. En tiedä mitä tekisin jos asia ei näin olisi, sillä kun haluan jotain niin todellakin haluan sen mutta samaan aikaan en pystyisi harkitsemaan hyvillä mielin lasta jos mieheni ei olisi täysillä mukana asiassa. Puolisollani on lähipiirissään ollut sellainen tapaus että nainen jätti ehkäisyn mieheltään salaa pois silloin kun heillä meni huonosti (?!), tuli siis raskaaksi ja (puolisoni tulkinnan mukaan) mies jäi suhteeseen vain velvollisuudentunnosta. Tämänkin vuoksi haluan olla ennemmin 101% varma että vauvatoive on molemminpuolinen.
Saffelson: Täälläkään ei kokemusta tiputteluvuodosta mutta eikös se tosiaan kielisi että alkion saattaisi olla vaikea kiinnittyä jos kohdun limakalvo alkaa jo vuotaa pois? Kannattaa ihmeessä tsekata terveydenalan ammattilaiselta jos yhtään mietityttää, saa sitten mielenrauhan itsekin.
Fiina82: Onnittelut upeasta juoksutuloksesta! Ja tosiaan älä vielä heitä kirvestä kaivoon, testeissähän yleensä näkyy jotain vasta kun menkkojen olisi pitänyt jo alkaa, varsinkin noin lyhyemmällä kierrolla. Peukkuja! :)
).( Täällä kp 17/24 pyörähti käyntiin. Yli viikon tikuttelin ahkerasti ovista, parhaimmillaan aamuin illoin ja näkyvimmän viivan sain kp10 maissa mikä oli silti kontrolliviivaa paljon heikompi. :/ Jaan siis Jesell2 turhautumisesi tikutteluun! Itsekin odotin odottamalla ovista mutta vahvaa viivaa en saanut tähän päivään mennessä tikkuun. Nyt alan kallistua siihen että jos ovis ylipäätään tuli, se olisi ollut jo noin kp12. Siinä minulla oli pieni notkahdus lämmöissä jonka jälkeen aamulämpö on pysynyt tasaisesti alkukiertoa korkeammalla, noin 36,6°C tietämillä. Näkyviä limoja en bongannut ja epäilen että greippimehut päinvastoin kuivatti tässä kierrossa :( Nippailuja oli vasemman munasarjan tietämillä kp12 mutta myös sen jälkeen ja mietinkin että jos ovulaatio jo tapahtui niin mikä siellä sen jälkeen sitten nipistelee? :O Vatsassa, kyljissä ja nivusissa/yläreisissä on nippailun lisäksi muutenkin ollut ihmeellisiä tuntemuksia, vähän kuin lihasarkuutta mikä normaalisti olisi treenauksen jälkeen mutta nyt siis urheilua harrastamatta. Jos ei jokapäiväisestä sänkypuuhailusta sitten jo kipety lihaksetkin? o_O
Onkos teillä kierron puolivälin ylittäneillä millaisia oireita muuten? Itselläni kipettyi noin kp12 alkaen rinnat voimakkaasti ja nytkin niitä vihloo ihan istuessa! Samoin vatsallaanmakuu olisi mahdotona ja ylipäätään rintojen painelu laidoilta sattuu. Viime kierrossa minulla oli vain oviksen aikaan + pari päivää ennen menkkoja rinnat herkät ja silloinkin lähinnä nännit "hipaisuarat", ei siis koko rinnat näin monta päivää kipeät. Lisäksi tosiaan noi vatsan oudot tuntemukset jotka voi olla kyllä kuviteltujakin, ihan kuin siellä olisi jotain "elämää". Eilen illalla nukkumaan mennessä oli kuumeinen olo ja silloin olin ihan varma että hedelmöittyminen on tapahtunut. Tänään en tietenkään ole yhtään varma asiasta, päinvastoin... Vähän kuin Lintu89 kirjoitti myös, tuleeko teille muille näitä hetkiä jolloin olette ihan varma että nyt on tärpännyt ja sitten taas tovin kuluttua olo onkin ihan päinvastainen?
Kivaa viikon alkua ja jänniä kiertopäiviä kaikille! :)
Marjamiini kp17/24 (dpo5?) yk1
*~*~*~* TOUKOKUISET 2014 *~*~*~*
Jansku20 38/32 yk2 (?)
Safia 29/28-30 yk1(2)
Namihiiri 26/30-32 yk3
Äiskä82 26/28 yk1
Helmiemo 25/26-29 yk1
Kipe 25/30 yk5
Lintu89 25/30 yk1
Fanu 24/30 yk2
Eviita 23/~30 yk3
Fiina82 23/24-28 yk3
Pikku Orvokki 23/28 yk1
Doorisday99 23/26 yk2(?)
Nipa87 21/37(?) yk2
Kristina82 19/25 yk2
Jonsteri 18/ ~34, yk 1v 7kk
Jesell2 18/? yk2
Marjamiini 17/24 yk1
Piikkitäti 15/32 yk9
Simpukka74 15/29 yk3
Kuppiilo 15/~28 yk1
Celestesebastian 13/~28
Saffelson 13/27 yk2
Emotar 13/28 yk3
Vauvakuumeilija 10/28-30 yk9
Outo-olio 10/? Yk 1v6kk
Sonle 8/29 yk1
Tareneley 8/31 (yk3)
Min3 8/? yk1
Nemi83 7/26-34 yk8
Revontuli 7/26-28 yk2
Misuliini84 6/30
Marjana 6/28-32 yk 3,5v
Johanna81 5/28-31 yk6
Sos 1/25-26(30) yk11 (+14kk)
Huh onpa meitä vino pino jo kun päivitin listan! Etenkin te kp:issä korkeimmalla keikkuvat, paljon peukkuja ja päivityksiä kehiin! :)
Moikka! Täällä kirjoittelee 19v. kihlattu nuori nainen, jolla toiveissa esikoinen. Yritystä ollut huhtikuusta -13, mutta vielä ei ainakaan ole tärpännyt. Nyt pitäisi vielä loppuviikkoon jännätä menkkoja. Vahva tunne että plussa tulee tässä kuussa, on jo muutamia oireita :) Ja laskujen mukaan siis toukovaavi tulisi.
Käykää toki tutustumassa blogiini: http://beginningofanewlifee.blogspot.fi/
- black butterfly, kp 27/32, yk 5
Marjamiini, kyllä yk2 siis menossa, katoin vaa ku tuos on kysymysmerkki perässä :)
Eipä näy taikka kuulu menkoista vieläkään mitään.. Ja testit on negaa.. :( pari päivää sit tein viimeeks testin. Tekis mieli taas testailla, mut kun ei haluais pettyy kerta toisensa perää :(
Pientä nippailua alamahassa ollu 3 päivän ajan, et tuntuis silt ku menkat alkais, mut eipä oo alkannu, väsyttää entist enemmän ja tuntuu et suutun ihan mitättömistä asioista.. En uskalla ajatella et noi ois raskaus oireita, ku sit jos menkat alkaaki ni sit tiputaa taas korkeelta ja kovaa.. Ja kaikken eniten ärsyttää tää epätietoisuus !! Ollakko vai eikö olla ???
Moikka.
vaikka miten päätin, etten tämän kierron aikana ala mitään oireita etsimään (koska sitten taas tädin saapuessa tipahdetaan entistä korkeammalta ja kovaa...), niin ylläripylläri, sitä enemmänhän ne mielessä pyörii. Testiä en kuitenkaan tee, ennenkun huomaan menkkojen olevan oikeasti myöhässä...
Turvotusta ja repäisykipuja on ollu jo tässä viikon mittaan, lähinnä jotain isompia juttuja kannellessa. Rinnat ja nännit arat, mutta ne kipeyty jo muutaman päivän oletetusta oviksesta, joten sitä en oireena nyt edes jaksa pitää... Lisäksi tällä hetkellä arkuus on lähes olematonta.
kp 19-20 kieppeillä alkoi olemaan etovaa oloa, tänään (kp 23) jäi kahvimuki ekaa kertaa puoliksi juomatta ja eväsnuudelitkin piti kesken heittää jo mäkeen. Tänään aamupäivästä sitten pissi haisi ihan oudolta. Nyt kun olen puolipäivää koittanut muistella, missä olen hajuun aikaisemmin törmänny, tajusin sen olevan samaa, kuin joskus muinoin finrexinin juonnin jälkeen :D
muutamia päiviä on alavatsassa tuntunut kuin sormella painaisi parin sentin syvyyteen, välillä oikealla, välillä vasemmalla, kohdat vaihtelee ja kestää muutaman sekuntin. Niin ja sitten ilmavaivat on ilostuttanut tässä jo muutamia päiviä...
Että näin. Mitään ei pitänny bongailla ja nyt niitä täällä jakelen :D. En kuitenkaan usko, ennenkun menkat on myöhässä. Jotenkin vaan oireet tuntuu tässä kierrossa ihan omituisilta, vaikka tiedän jo kokemuksestakin, ettei joka kuukausi ihan samalla kaavalla aina menekään. Toiveet on suuret, mutta kunhan ei tartteisi taas niitä haaveita romuttaa...
- doorisday99 kp 23/26, (yk n.5, joista tämä viimeisin "vähän enemmän tosissaan")
Menossa täällä kp 26/28. Tyhmänä tein tänä aamuna testin, puhdas negahan sieltä tauluun pärähti.. :( Niin odotettavissa, mutta kun niin kovasti asiaa toivoo, ei vaan malta olla testaamatta turhan aikaisin! Oireita ei täällä tällä hetkellä ole. No, alavatsalla jonkinlaisia nipistyksiä, mutta tiedä sit niistä... Täytyy vaan malttaa nyt mieli, ja tehdä testi sit to kun kp mahdollisesti 29/28. Aiemmin olin jotenkin varma, että kyllä on tärpänny, enää en ole ollenkaan varma...
Alkaa olla monella lähellä kierron loppu, nyt vaan toivotaan että ihan jokaiselle plussatuulia suotaisiin!
Äiskä 82 kp26/28 yk1
Huh kun tänne on tullut juttua! Tosi kiva, että on näin paljon kanssasisaria :) Tervetuloa uusille! Päivittäin olen käynyt lueskelemassa juttuja kännykällä, mutta kun sillä ei jaksa näpytellä näin pitkiä viestejä niin nyt vasta pääsin vastailemaan. Kaikkea nyt en muista, että mistä täällä on juteltu, mutta kommentoinpa joihinkin juttuihin.
Muutama oli kirjotellu oviksen tikuttamisesta ja ihan yhtä turhautunut olen minäkin. Siis en tosiaankaan saanut niillä kun haaleen vaaleita viivoja vaikka vatsan nippailut kyllä oletetun oviksen aikaan tunsin ja muutenkin kun kierto on sen verta tasainen, että suunnilleen ne tärppipäivät voi katsoa kalenterista. Lopetin tikuttamisen ehkä 5 päivän jälkeen ja päätin, että kun kuitenkin joka päivä talletellaan, niin mitäpä väliä sillä on, että mikä päivä se ovis sieltä tulee. Katotaan, että jaksaako sitä tikuttelua alottaa uudestaan jos ens kierrolle joutuu. Kukas sitä epäilikään, että runsas vedenjuonti saattais vaikuttaa viivan vahvuuteen kun virtsa on niin laimeeta? Mä nimittäin juon n.3-4 litraa vettä päivässä ja sama tuli mieleen.
Olen myös tässä kierrossa ihmetelly limojen vähäisyyttä, mutta pieni googlettelu vahvisti mun epäilyjä siitä, että toi greippimehun litkiminen kuivattaa. Nenäkin ollut sisältä niin kuiva muutaman viikon, että ihan sattuu. Jätinkin greippimehun pois noin viikko sitten ja nenä on parantunut ja valkovuotokin palannut kuvioihin. Ei siis sopinut mulle.
Sitten siihen raskaudesta kertomiseen.. Ei olla kellekään kerrottu yrityksestä eikä aikeissa ole mitään hiiskua ennen kun plussa testiin saadaan. Ja sittenkin kyllä haluisin kertomista vähän mahdollisuuksien mukaan pitkittää. Tuskin kovin kauaa pystytään pitämään salassa näin isoa juttua ainakaan perheeltä, mutta jos nyt edes pari kk olisi raskautta takana niin tuntuis turvallisemmalta :)
Helpottava tieto, että liikkumista voi harrastaa ihan loppumetreille saakka jos tuntuu hyvältä. Liikun aika paljon ja aihe on mietityttänyt. Tosin luulen, että plussan jälkeen salibandyn pelaaminen jää, kun siinä kuitenkin sen verran kontaktia ja muutenkin loukkaanutmisriski aika iso. Lenkkeilyä ja salillakäyntiä kuitenkin haluan jatkaa mahdollisimman pitkälle. Ja onneksi täällä kotona on pari koiraa joita on pakko lenkittää, niin ei ole vaaraa, että jäisin sohvalle makoilemaan.
Oireita olen kovasti yrittänyt olla bongailematta, kun jotenkin se mahdollinen nega testissä tuntuu paljon pahemmalta kun on ettinyt oireita ja ollut ihan varma että on tärpännyt. Siltikin nippailua on nyt muutaman päivän tuntunut alavatsassa silloin tällöin ja viikonloppuna tuntui menkkakipuakin. Ihan pelästyin, että ei kai tää kierto näin lyhyeksi voi millään jäädä kun koskaan ei ole tuntunut noin selvää menkkakipua muulloin kuin pitää. No se kesti muutaman tunnin ja hävis joten se siitä. Muuten ei ole mitään normaalista poikkeavaa täällä ja vahva tunne siitä, että ei ole kyllä tärpännyt. Epäilen myös, että olikohan ovista tässä kierrossa ollenkaan, mutta nähtäväksi jää.
Huomenna olen menossa gynelle ihan normi tarkastukseen ja mietin, että pitäisköhän pyytää ultraa ihan vaan oman mielentrauhan vuoksi. Olis kiva tietää onko kaikki kunnossa eikä estetitä raskautuimselle näkyvissä. Ja kaippa sieltä näkee, onko ovis ollut? Menen yksityiselle ja vähän kyllä hirvittää, että millanen lasku sieltä sitten tulee, jos ton ultrankin haluan. On tässä onneks yö aikaa miettiä :D
Eviita kp 24/~30 yk 3
voih kun tulis plussatuulia, jännittää ihan kaikkien puolesta :)
Täällä ei oo kyllä mitään uutta eikä ihmeellistä. Tänään olin malttamaton ja yritin metsästää haamuplussaa, yritykseksi jäi. Ei se testi edes ollu semmonen mikä ennen menkkojen poisjääntiä näyttäs mitään, mutta piti vaan silti testata.
OIreita ei ainakaan ole tullut lisää.
Muutaman päivän oon leijaillu ja ajatellu, että jospa nyt ois oikeesti tärpänny.
Tänään oon sit ollu ihan varma, että ei varmasti ole tärpänny.
Oon kattonu sitä apua meille tulee vauva-ohjelmaa ja tänään katsoin sitä kylmä hiki otsalla, silmät pyöreenä. Siinä tuli semmonen olo, että ei apua en varmaan selviis synnytyksestä ja mieheni saisi henkisiä traumoja. Pelkkä sairaalan haju saa miut kalpeaksi ja kaikki tipat ja piikit ja kipu ja voi kamala :/
Mutta sittenpä kun ne sai vauvansa puserrettua ulos niin mie olin jo tippa linssissä, huokaisin helpotuksesta ja vauvakuume palasi :)
Marjana: meillä on aika kunnallisella puolella ja toivon että sieltä nyt saatais jotain selvyyttä johonkin. Ärsyttää vaan että verikokeet osui semmoiseen kiertoon jossa oli ovulaatio ja josta tulikin sitten haamuplussa myös. Saa nähä mitä ne sanoo, vai sanovatko mitään.
Tuon edellisen kierron haamuplussan ansiosta jaksaa nyt taas vähän eteenpäin, koska jotainhan tuolla on sen perusteella tapahtunut, se jää mysteeriksi onko ollut kemiallinen vai hyvin aikanen keskenmeno, mutta jotain sentään. Meillä kun on se tilanne vielä, että miehellä ei ollut kuin 1% normaaleja hyvin liikkuvia siittiöitä, loput oli päästään epänormaaleja. Mutta niitä siittiöitä olikin sitten kuitenkin "normaalia" enemmän :D
Plussatuulia kaikille!
Outo-olio kp 10/27-33 (sain ladattua puhelimeen vihdoin appsin, joka näyttää kiertojen pituudet)
Moikka kaikille!
Tossa hetki sitten menin tänne "lupaamaan" testaavani vasta kun menkkoja ei kuulu :D juupajoo.
Hain apteekista clearbluen pari digitaalitestiä ja sit ihan kaupan halppiksia. Ostin nyt myös canestenia siihen kutinaan. Tein clearbluen nyt kp25/30 = ei raskaana. Voihan nyt! Jotenkin ajattelin et kyylä clearbluella näkyy jo ihan satavarmasti jos oon...
Tänään vedin itteni aivan piippuun salilla vihloi mahaan :O Apua! Ei ole koskaan ennen tuolla tavalla tapahtunut.
Haluisin kysyä mitä varmoja oireita teillä on ollut ja mitä mukaoireita ;) ? Sillai tiivistettynä. Mulla on:
- Parina päivänä nippaillut.. muistaakseni muutama päivä oviksen jälkeen.
- Parina päivänä kuvottanut (mukaoire)
- Päikkäreitä oon nukkunut lähes joka pv. (mukaoire)
- Mahdollinen hiivasienitulehdus (ei ole koskaan ennen ollut)
- Tän päivän vihlonnat alavatsassa kun laitoin itseni tosi koville.
Siinäpä mun oireet ja mukaoireet tiivistettynä.
Nyt siis menossa kp25/30. Ja 3 raskaustestiä jäljellä. Itse itseni tuntien teen varmaan kaikki viimeistään huomenna :D :D
jännääjännääjännäääjännäääääää :)
T: Lintu89 kp25/30
Hei vaan kaikille!
Tipahdinpas minäkin tuolta huhtikuisista, pettynyt tietysti olen, mutta ihmeen helposti siirtymä seuraavaan kiertoon on tapahtunut :) kierto onneksi 29pv!
Olen siis 25v ja mieheni 26v. Esikoinen olisi haaveissa :) Olen kertonut yrityksestämme vain lähimmille ystäville, mutta koen silti, että täältä saatu vertaistuki on yksi tärkeimmistä. Muut ystävistä eivät ole lapsia vielä "hankkimassa" eivätkä näin ollen jaksa puhua loputtomiin vauvajuttuja.
Täällä on ollut mukavasti keskustelua, viime kierrossa pidin hiljaiseloa, mutta nyt voisi taas aktivoitua :) Plussatuulia ja jänniä hetkiä piinaileville!
Metsätähti88 kp 2/29-38
Huomenta!
Täällä on niin kova pulina päällä :) Olen nyt hiukan sivuun jättäytynyt, luen kyllä juttuja välillä. Tais miehelle kramppikuume iskee juu. Mutta jo niin tuttua. Mehän alotimme tän vauvaprojektin jo liki 1,5v sitten. Sama homma, mies päätti ettei haluakaan :( Nyt innostui uudelleen keväällä. Luulen, että oma pääni pyöri liikaa vauvajuttujen ympärillä, mies sitten halus pienen timeoutin :D Nooh, ei se yritys oo mihinkää jääny, jatkuu taas ens kierrossa! Ellei nyt ois kuitenki tärpänny...
Täällä alkaa olee nyt jännät paikat! Kuka plussaa ekana???
Kiitos edelleen listan päivittäjille. Huomenna ehin istuu paremmin taas koneen ääreen, tänään pitkä päivä tulossa töissä. Sitte taas keskityn tähä palstaa ja luen ajatuksella uusimmat kuulumiset :)
-namihiiri- kp onko se nyt 26 vai 27.
Huomenta! Mulla sitte alko menkat :( Aamuyöstä kävin vessassa ja vuoto alko jo sillon..ja menkkakivut päällä :( En meinannnu enää unta saada ja itkuhan sieltä tuli vaikka kuin yrittää kovana olla...Mutta nyt jo parempi mieli :) Kierto on näköjään aikas lyhyt,mutta eihän se haittaa :) Pysyis nyt sit näin..ainaki nyt nää kaks kiertoo ollu lyhyet.. Joten en tipu täältä mihinkään ku jos ens kierros tärppää ja kierto pysyy lyhyenä niin laskettuaika pysyy toukokuun puolella :) Heti oon laskureita tsiikannu :)
Fiina82 Eli nyt Kp1/24-28
Niin ja pysyishän tuo la-aika näköjään pitemmänki kierron mukaan toukokuun puolella :) yk4 pyörähti käyntiin. Yöllä kyl pyöri niin päässä että ei sitä iltatähteä meille varmasti tule.Mutta nyt taas eri ääni kellos :) Tsemppiä kaikille :)
Heippa !
Ei oo tapahtunu suuntaa eikä toisee.. Kp39/32 tänää menos ja äsken heräsin ja tein testin, negaa.. :( eilen tein testin kans, ihan ku ois ollu haaleen haalee haamu, mut voihan se olla et mieli tekee tepposia kun kuitenkin nyt nega. Miten musta voi tuntua niin varmalle et oon raskaana koska menkat näin paljon myöhässä, mut testit on min kans erimieltä..
Luin jostain että toisilla naisilla hcg hormooni nousee hitaammin, ja sen takia ei näy testeissä kun vast myöhemmin. Luin sit semmosii keskustelu palstoi ja jotkut oli plussannu vast vk6, vk8 jnejne. Tai sitte sitä hcg hormoonii ei vaan erity tarpeeks virtsaan nii testi ei sitä tunnista.. Ajattelin testailla taas uuestaa sit parin tai kolmen päivän päästä ellei menkat ala. Tää on vaa niiiiiiin turhauttavaa ! :(
Oireita ei varsinaisesti oo ollu, muuta ku alavatsaa on nippaillu n.4 päivän ajan, et ihan ku menkat alkais, mut eipä oo näkyny, tuntuu et väsyttää entist enemmän ja mielialat heittelee laidast laitaa. Yks päivä oli nännit kosketus arat, mut nyt sekii on hävinny.. Tiedä sit näistäki "oireista"..
Anteeks pitkä ja sekava viesti, toivottavast joku sai jotain selvää :)
Fiina82 tsemppiä tähän kiertoon ja toivottavasti tärppää !
Ja kaikille teille muillekkin kuumeilijoille, tsemppiä ja paljon plussa tuulia ! :)
Täällä mennään kp 28/32 ja koko ajan on varmempi olo että plussa sieltä tulee. Päätä on särkenyt 2 päivää putkeen, naama on alkanut kukkimaan (normaalisti ei juurikaan löydy finnejä), maha on hirmuisen turvoksissa eikä ruoka maistu.
Paljon plussatuulia kaikille !
- black butterfly, kp 28/32, yk 5
Tällä 26/30 menossa ja jännitys tosi kova. Mulla meinas laatta lentää illalla ja muutenki on sellanen olo, että jos en oo raskaana niin ihmettelen.... Mistä mulle muuten olis yhtäkkii voinu tulla kaikenlaista... Tekiskö tänään taas testin ;) eikös se nyt jo vois näkyä :P hävettää oikein tää kuinka malttamaton oon :D
Minäkin liittyisin vielä jännääjien joukkoon! Olen kyllä lukenut useamman kuukauden keskustelujanne jo taustalta :)
Täällä meneillään yk 6 ja kp 29/29-32. Laskeskelin, että vaikka putoaisinkin yk 7:lle, saatan kuulua silti nippanappa siinäkin kierrossa toukokuisiin.Tämän kuukauden osalta odotukset eivät ole (lue: pitäisi olla) korkealla, koska olen joutunut oviksen jälkeisellä viikolla nappailemaan paljon särkylääkkeitä ja kahta antibioottia, luulisi mahdollisten vauvakokelaiden tällaista pelästyvän.
Meillä yritystä nyt puoli vuotta takana. Yritykset menneet kerta kerralta enemmän riitelyksi, kun olen muuttunut asian tiimoilta pirttihirmuksi. Ensi kuussa lupaan ottaa rennommin, mikäli sinne putoan. Siinä yksi syy, miksi kirjoittelen tänne :)
Kertokaahan mielipiteitänne, suositteletteko ovisviikolla peittojen heiluttelua joka päivä vai joka toinen päivä? Tästä kaikkialla erittäin ristiriitaista tietoa. Mieheni ei ole kovinkaan innoissaan suunnitellusta toiminnasta, vaikka vauvaa kovasti haluaakin, ja tämä hänen päivittäinen herätteleminen tositoimiin alkaa käydä kokopäivätyöstä :D
Tsemppiä kaikille seuraaviin viikkoihin, kiva jännätä yhdessä!
kuppiilo, se tuli jälkikäteen itellekki mieleen... Ei vaan oo koskaan ollut hiivatulehdusta niin en tajunnut. Kutittava tunne tais olla sitä.... Toivottavasti olis merkki raskaudesta ;) normaalista poikkeavaa talletustakaan kun ei ollut.... Haen sen canestenin sitten tänään...