Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<<Toukokuiset 2014>>

28.07.2013 |

Heippa!

Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)

-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.

Kommentit (484)

1/484 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että mahdollinen laskettu aika, raskauslaskurin mukaan olis toukokuun alkupäivillä, viimeksi olis ollu maaliskuun lopulla. Siksi huhtikuiset jäi vähän välistä, vaikka sielläkin kävin kirjottelemassa. 

Hyvää sunnuntaita kaikille, ite valmistaudun kummitytön rippijuhliin <3

2/484 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello hello :) Minäpä voisin liittyä tänne :) Mullaki tulis laskettuaika toukokuun puolelle jos nyt tässä kierrossa sattus tärppäämään :) Mut vaikee ees laskee tota laskettua aikaa ku kierto näköjään heittelee...Mutta luulen et jos nyt tärppää niin vauva syntys silti huhtikuun puolella ku esikoinen synty viikol 41 sit ovat syntyneet 40,39 ja 38+4 niin luulen et tämäki syntyisi sitten aikasemmin vaikkeihan sitä aina tiedä :)

Mutta liityn silti tänne toukokuisiin :) Eli olen 31 ja kuudetta tässä haaveilaan :) Tai minä ehkä enempi :) Meillä kolme yhteistä lasta ja molemmilla yhdet lapset aikaisemmista liitoista.. Toinen tyttö ois haaveissa kaveriksi tälle meidän viis- vuotiaalle rinsessalle ku saa kasvaa nyt tuolla poikien keskellä :) Nuorin meillä on 2v ja vanhin poika menee jo yläasteelle :( nyyh..:) 

Mutta ei kai tässä muuta tällä kertaa menkkojen loppumista odotellessa :) ja komppaan Namihiiriä et plussapuhureita tässä kuussa :) Kolmas kerta toden sanoo :D

Fiina82 Kp 3/24-28 yk 3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/484 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, tervetuloa Fiina! Eihän se mukavaa oo, et tipuit, mut kiva saada tänne joku seuraks :) Oot näköjään sinäki ajoissa alottanu lasten teon, oma esikoinen menee myös yläasteelle, ja oon 32 ;) Ja tyttö meiltäkin rivistä puuttuu, mutta poikien hoitaminen käy jo luonnostaan, että eipä väliä kumpi tulis. Kunha tärppäis vaa.

Mulla loppu juuri menkat, ja nyt tärppipäiviä odottelemaan! En oo koskaan ovista tikutellu, nyt kävi mielessä moinen. Onko joku merkki mitä suosittelette? 

namihiiri kp 7/28-30. yk 3.

4/484 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGS! Näin unta, joka nyt pyörii mielessä.. Tulin suihkusta, ja rinnoista alko valuu maitoa. Sitä vaan tuli ja tuli. Aloin ettii raskaustestiä, koska unessa en mielestäni voinu olla raskaana. Noh, en nyt oikeestikaan voi olla. Mut voi että miten todelta se tuntu! Pitäis varmaan hiukan lykätä näitä ajatuksii syrjään ja ajatella jotain muuta. Pian tästä tulee joku stressi, ja sehän ei ole hyvä se. 

Nonniin, pari vapaata edessä, koitan niistä nauttii perheen kanssa!

namihiiri, kp 8...

5/484 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas :) Mäki näin  joku aika sit unta et saatiin poikavauveli :) Kyllä tää projekti tulee väkistenki uniin :) ja enhän ole malttanu pitää suutani kii vaan kertonu jo monille että haaveillaan vielä "iltatähdestä" No tässä yks päivä äitillekki siitä kerroin niin hän sanoi että sitä se mun uneni sitte tiesi..:) oli nähny unta et sain vitoset :D Voi se ois jo ehkä vähä liikaa :) Ku nyt sen yhen ees vielä sais :D Menkat loppunu ja peitto on jo heilunu ja pitäs nyt jaksaa raskaiden työpäivien yms...jälkeenki heilutella :) ettei vaan menis ovis ohi.. Gelee Royalit on mulla kaapissa..En oo muistanu syödä..Ei muka ehdi yhtä nappia nielasta :) 

On ollu nyt pitkä työputki huomenna tulee 8/8 täyteen sit pari vapaata ja ystävän häät lauantaina :) Joten ihan hyvä toisaalta ettei plussa tullu viel ku tekee mieli juhlia..:) 

Mukavia vapaita sulle namihiiri ja yritetään pitää stressi pois tästä..:) Tsemppii meille :)

Fiina82  Kp 5/24-28 yk 3

6/484 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Namihiiri ja Fiina82:)
Liittyisin mieluusti tänne seuraanne! Koko juttu aika uutta mulle juuri naimisiin menneelle, eli ensimmäistä yritellään. Ensimmäiset luomumenkat juuri alkaneet ja tilasin jo satsin ovulaatio- ja raskaustestejä;) Viime kierrolla jo hiukan harjoiteltiin tikuttamista, mutta testejä en kerennyt edestekemään, kun menkat jo alkoi. Positiivista toki, että kierto kohtuu lyhyt. Naurattaa, kun ollaan näin tosissaan heti mukana, vaikka piti aloittaa yritys ihan rauhallisesti:D Ostin jo gelee royaleakin ja miehelle sinkkiä. Onko jotain muita hyviä neuvoja??
Terkuin,
Kristina 82
Kp 2/25 Yk 2

7/484 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Kristina82!! Hiukan on vielä hiljasta tässä ketjussa, eiköhän se tästä vilkastu!

Teillä näyttäis kumpaisellakin olevan mukavan lyhyet kierrot. Mä tässä kalenteria tutkiskelin, ja pitänee korjata mun kierron pituus. Oon vaan jotenki siinä uskossa ollu et max 30pv, yleensä 28. Mutta! Taitaa olla kp 31 tai 32 todenmukasempi. Ehkäpä siks oon missannu oviksen, kuvitellu sen aina olevan aikasemmin mitä se sit onkaan ollu. Nyt vaan peitto heilumaan ahkerammin... 

Sä ootkin Kristina tosissas alkanu :D Mä en oo muutakun huolehtinu, että saan foolihappoa. Se ei kaiketi raskautumiseen sinänsä auta, mut parantaa alkion kasvua ja kehitystä. Hiukan jännittää muutenkin, miehellä ikää jo päälle 40 ja itekkin 13v ikääntyneempi kuin esikoisen saadessani. Kaippa vielä oltais sen verra hedelmällisiä että yks vielä... Ja kaiken kukkuraksi multa on toinen munanjohdin poistettu.

Fiina, nauti nyt häistä, onhan tää kesä kuitenki kivaa aikaa kun voi nauttia kesäjuhlista :) Jospa se rentoutuminen tuo vähän säpinää vällyihinki ;)

Ite rentoudun perjantai-iltaan paraikaa lämpenevällä saunalla ja kaappikylmällä oluella. Sit revin tuon miehen makuukammarin puolelle :D

Niin, joku joskus puhunu että punaviini auttais raskautumiseen, pitäskö lasillinen ottaa ihan sen kunniaks :)

namihiiri, kp 9/30-32 (?)

8/484 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos:)))
Aivan varmasti vilkastuu!
Jäi sanomatta, että olen syönyt myös monivitamiineja, joissa foolihappoa mukana, kun kuulin, että tärkeää saada kaikki vitamiinit ja varsinkin tuo foolihappo. Join punaviiniäkin parina iltana, mutta tuntui vähän hölmöltä joka ilta lipitellä ja sitten jäi. Greippimehua olen juonut enemmän, koska siitä itseasiassa tykkään..!
Mutta Namihiiri, te ainakin tiedätte, että ennen on onnistunut ja eihän sen miehen iän pitäisi samalla tavalla vaikuttaa kuin naisen. Kyllä se plussa sieltä ilmestyy:) Toivon itse vaan, ettei ole jäänyt liian myöhäiseen tuo ensimmäisen yritys. Mutta minkäs sille voi, jos oma rakas löytyy vasta näin kolmekymppisenä!
Yritän nyt myös vähän rauhoittua tämän innostuksen kanssa, ettei mene stressaamisen puolelle... Taitaa luonteeseen vaan kuulua, että sata lasissa tai ei mitään;)
Rentouttavaa saunaa (ja muuta;)) Namihiirelle ja Fiinalle ihania häitä!!
-Kristina

9/484 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Kristiina82 munki puolesta :) 

Mä en oo koskaan ovistestejä tehny enkä oikeen oo mitään muitakaan konsteja kokeillu...niin no lämpöjä oon mittaillu...Hyvinhän tuota on aikasemmin ainaki tärpänny :) Nyt tosiaan ostin gelee royalleja mut en oo ottanu ku muutaman napin... Tekis mieli kyl itekki noit ovistestejä kokeilla,mut ei nyt vielä tässä kierrossa ainakaan. Toivotaan että plussat pärähtää meille kaikille tässä kuussa :) Mukavaa vkonloppua teillekkin :) 

10/484 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Varovaisesti ilmoittaudun toukokuun vauvoja kuumeileviin :) Olen 31-v kahden lapsen äiskä (tyttö 12/08 ja poika 08/10). Kolmosesta aloimme haaveilemaan alkuvuodesta, 22.6. nyppästiin kierukka pois. 25.6. alkoi ensimmäinen vuoto kierukan jälkeen, joten nyt siis kp 9/28. Ainakin toivon, että kierto olisi edelleen tuo, muutamaan vuoteen ei kunnon vuotoja ole kierukan takia tullutkaan :) Totisesti toivon, että raskautuminen kävisi yhtä kivuttomasti kuin aiemminkin, mutta mistäs sen tietää. Esikoinen sai alkunsa heti kun yritys alkoi, kakkonen sen sijaan päätti tulla maailmaan katumuspillereistä huolimatta, ja onneksi niin <3

Ensi viikolla kaiken järjen mukaan olis ne kaikista tärkeimmät päivät, mutta täytyy varmuuden vuoksi harjoitella tässä pitkin matkaa :)

Plussatuulia todellakin toivotaan, tänne ihan jokaiselle!!

11/484 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! 

Mä liityn myös tänne taustoilemaan. Olin vielä torstaina raskaana (rv 6+6) mutta eilen todettiin keskenmeno sairaalassa. Olen 30 ja mies on 32 ja esikoista yritämme. Yritystä takana nyt 1v 7kk.  Tämä on siis kai virallisesti kp 3, koska vuoto alkoi torstaina, mutta ajattelin että en tätä kiertoa laske, koska emme saa vielä uudestaan yrittääkään. Olen täällä taustatsemppailemassa teitä ja kun ensimmäiset normaalit kuukautiset alkaa seuraan kerran, niin lähden siitä laskemaan niitä oikeita kiertopäiviä ja yrittämään lasta uudestaan toden teolla.

12/484 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Ilmoittaudun myös mukaan. Olen 24-vuotias nuori nainen, onnellista avioelämää takana vuosi. Yrityksiä takana 4, nyt yk5 menossa. Jos tässä kierrossa tärppää, la olisi toukokuun alussa. :) Greippimehua ja Multi Tabsin raskausvitamiineja nautitaan, toivotaan parasta ja pelätään pahinta!

- Kipe kp 10/30

13/484 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Kiva, kun porukka alkaa kasvaa:)

Jonsteri: Voi kauhea, olen niin pahoillani! Taustoilin sen verran huhtikuisissa, että olin niin onnellinen plussastasi. Tosi ikävä kuulla... Toivotaan uutta plussaa heti, kun siihen on lupa:) Tsemppiä!

-Kristina

14/484 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Sitä taas tiputtiin ja eiku uuteen yritykseen.. toukovauva olis kyllä huippu, kun laskettuaika sattusi omien synttäreiden tienoolle :) 

Kp 1/32  yk9

15/484 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Tänne ilmoittautuu huhtikuisista tippunut kuumeilija, tänään alkoi menkat. Ekaksi pieni pettymys, mutta ei kuitenkaan suuren suuri. Aloitamme alusta siis. :)

Viime kierrossa käytin ovistikkuja, mutta ilmeisesti juuri se kriittinen päivä sitten jäi väliin, oltiin just tultu reissusta ja olin tosi poikki ja kuukahdin lasten viereen. Niin tarkkaa se vain on! Mutta ei se mitään, mies on itse asiassa haaveillut toukovauvasta, kun on itse toukokuussa syntynyt, ja se oliskin aivan mahtava aika, kun tulee justiinsa kesä eikä tarttea pukea ulos.

Simpukka74 kp1/29 yk 3

16/484 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Namihiirelle ketjun aloittamisesta, ilmoittaudun mukaan!

Huhtikuisten puolella jo kävin "lämmittelemässä", ehkäisy siis jätetty pois heinäkuun alussa ja ekat luomumenkat tässä meneillään. Viime kierto kului lähinnä omaan oloon totutellessa kun kp:t 9-21 oli pakollista taukoa petipuuhista miehen reissun vuoksi. Nyt siis virallinen yk1 ja kp 3/24. Gelee royal on jo ollut parisen viikkoa käytössä, lisäksi hankintaan kunnon vitamiinilisät ja ovistikut. Samoin greippejä tarkoitus ostaa ja tiristellä niistä mehua jahka hanat tästä ensin sulkeutuvat. Lämpötilan mittailun aloitin tänä aamuna.

Aurinkoista viikon alkua kaikille ja jännäilemisiin yhdessä! :)

17/484 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edit: Ensimmäinen meillä siis puolisoni kanssa toiveissa vuosien yhdessäolon jälkeen. Itsellä ikää pian 28.

18/484 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ilmoittaudun myös mukaan ryhmään. 0len 20-vuotias ensimmäisen lapsen kuumeilija. Olen haaveillut omasta lapsesta jo vuosien ajan ja nyt oman lapsen hankkimisesta on tullut realistista. Elän avoliitossa ja olemme olleet kihloissa vuoden ajan. Aikomuksena on mennä tulevaisuudessa naimisiin ja saada useampia lapsia. 

Ilman ehkäisyä on menty nyt jo muutaman kuukauden ajan ja tässä kierrossa on menossa jo 30/28-30 päivä. Menkkoja siis odotellaan mutta samalla toivotaan että ei tulisikaan. 

19/484 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Tuntuu että en oo aikoihin kirjotellu, käyny kyllä nopeesti kurkkaamassa kuulumisia. Täällä on mukavasti jo porukkaa! Tein meistä toukokuumeilijoista listaa. Huomauttakaa jos päivät ei oikein tai joku puuttuu..

namihiiri  13/30-32 yk3

Fiina82  10/24-28 yk3

Kristina82  6/25 yk2

Äiskä82  13/28

Kipe  12/30 yk5

Piikkitäti  2/32 yk9

Simpukka74  2/29 yk3

Marjamiini  4/24 yk1

Vauvakuumeilija  31??/28-30

Jonsteri taustailee mukana

Vauvakuumeilija miltä näyttää, sulla ois suht jännät päivät :)

Mulla ei mitään ihmeellistä. Jotenki nyt jo niin semmonen olo että tuskinpa tärppää. Vaikka ovis on lähellä, ei oo yhtään nyt haluttanu touhuilla. Jotenki vaan niin kovasti väsyny joka ilta. Noooh, voihan se tästä vielä muuttua ilosempaan suuntaan. Ovista meinasin tikutella, mutta en oo senkään asian eteen mitään tehny. Jospa kävis hakee testejä, ois se ihan mielenkiintosta tietää millon se oikeesti tapahtuu.

namihiiri

20/484 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!  Täällä eletään tosiaan jännittäviä aikoja. Mulla nyt kp 31/28-30. Eilisestä asti oon menkkoja odotellu vähän kauhulla mutta ei niitä oo vielä näkynyt. Yleensä mulla on myös hirveät alavatsakivut pari päivää ennen menkkoja ja ekana vuotopäivänä mutta nyt niitäkään ei ole ollut yhtään. Raskausoireitakin on ollut jonkin verran. Oon joutunu käymään pissalla useammin, janottaa kokoajan,nälkä kokoajan, paleltaa välillä, väsyttää kokoajan ja etova olo. Tuntuu ettei mikään maistu ja jotkut hajut saa voimaan pahoin. Tänä aamuna kahvi ei maistunut ja en pystynyt juomaan sitä. Ehkä kuvittelen oireet koska haluan niin kovasti saada vauvan, ehkä en kuvittele. 

Testiä en oo vielä uskaltanut ostaa. Ostan varmaan joskus huomenna tai ylihuomenna jos menkat ei ala. Kuitenkin ne alkaa heti jos nyt menen ostamaan. 

Mietin että jos mulla nyt tulis plussa niin kuuluisin oikeestaan tonne huhtikuisten puolelle sillä mulla olis laskettuaika 15.4... :)

Hyviä plussatuulia kaikille! Toivottavasti kaikilla tärppäis! :)