<<Toukokuiset 2014>>
Heippa!
Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)
-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.
Kommentit (484)
Voi harmitus kaikille teidän puolesta joille täti tullut(kin) kyläilemään :/ Mutta taisitte kaikki kuitenkin pysyä toukukuisissa, joten jos se kuitenkin olisi vaan se meidän/teidän kuukausi.
Näitä juttuja lueskellessa tulen vain varmemmaksi siitä että vauva stressailu pitäisi lopettaa, mutta mitenköhän tuo olisi mahdollista?!
Varsinkin tuo ovisten tikuttelu kuulostaa hyvin kimurantilta joten sitä en aloita ainakaan hetkeen, enpä muutenkaan ole vielä poppaskonsteja ottanut kokeiluun vaan kuulostellut vain omaa oloa.
Oman olon tutkailu ei ole tehnyt musta tietoisempaa itsestäni. Samanlainen olo päivästä toiseen. Ei poikkeavia limoja, nippailuja, särkyjä.. Vahvasti sellainen olo että tämä kuu ei ole mun kuukausi!
Jansku20: Toivotaan kovasti että plussa sieltä pärähtäisi, vaikka sitten viikolla8! :D
Kp 41/32 pärähti käyntiin, eikä menkoista tietoakaan, kuten ei myöskään plussasta.. Malttamaton kun olen niin äsken tein testin ja negahan se sielt tuli.. :( Jospa koittas nyt olla ostamatta taas uutta testii ennen sunnuntaita. Vois sillo viel testata jos ei menkkoi kuulu ja ens viikol sit verikokeesee.
Nyt kyllä taas pilvilinnat romahti, tuntuu vaa silt et ehkäpä sit pitäs vaan uskoo noit teistei, en oo raskaana.. Mut missä helvetissä ne menkat sit viipyy ? Ja kun oireitakin on ollu.. Tai sit oon vaa kuvitellu ne.. Ääääh ! Epätietoisuus on pahinta !
Pahoitteluni niille kaikille keillä on täti tullu kylään :( mutta samalla tsemppiä uuteen yritykseen ! Uskon, että kyllä me kaikki vielä saadaan omat ihanat nyytit syliin tuhisemaan ! <3
Kuppiilo, sanoppa muuta ! Miten ihmeessä tän ressaamisen sais lopetettuu ? :o ja juu, toivottavast plussa pärähtäis vaikka sit vk8, mut oishan se kiva tietää pikkase aikasemminki :D
Jansku20: Ainakin jos keskustelupalstoihin on uskominen, niin myöhäinen plussa tuntuu olevan todella yleistä, eli älä vaan vielä heitä kirvestä kaivoon!!
Täällä kolmatta päivää lieviä menkkatuntemuksia, mutta vielä ei tätiä kuulu. Vessassa olen rampannut varmaan tuhat kertaa tarkistamassa, että joko olisi alkaneet. Työnteko jäänyt vähän vähälle :D
MiuMou kp 31/29-32 yk6
Ja tein siis hätäpäissäni eilen ja toissapäivänä negatestit, vaikka niitä ei kyllä ikinä saisi tehdä ennen menkkojen odotettua alkamista Toisaalta Clear Blue lupaa kyllä aika hyvät todennäköisyydet edellisillekin päiville...
*~*~*~* TOUKOKUISET 2014 *~*~*~*
Jansku20 41/32 yk2
Miumou 31/29-32 yk6
Black butterfly 30/32 yk5
Namihiiri 29/30-32 yk3
Äiskä82 29/28 yk1
Helmiemo 28/26-29 yk1
Kipe 28/30 yk5
Lintu89 28/30 yk1
Fanu 27/30 yk2
Eviita 26/~30 yk3
Pikku Orvokki 26/28 yk1
Nipa87 24/37(?) yk2
Kristina82 22/25 yk2
Jonsteri 21/~34, yk 1v 7kk
Jesell2 21/? yk2
Marjamiini 20/24 yk1
Piikkitäti 18/32 yk9
Simpukka74 18/29 yk3
Kuppiilo 18/~28 yk1
Celestesebastian 16/~28
Saffelson 16/27 yk2
Emotar 16/28 yk3
Vauvakuumeilija 13/28-30 yk9
Outo-olio 13/27-33 Yk 1v6kk
Sonle 11/29 yk1
Tareneley 11/31 (yk3)
Min3 11/? yk1
Nemi83 10/26-34 yk8
Revontuli 10/26-28 yk2
Misuliini84 9/30
Marjana 9/28-32 yk 3,5v
Johanna81 8/28-31 yk6
Metsätähti88 5/29-38
Sos 4/25-26(30) yk11 (+14kk)
Fiina82 3/24-28 yk4
Doorisday99 3/24-26 yk3(?)
Safia 2/28-30 yk2
MiuMou, kiitos tsemppauksesta ! Tunteet on nyt vaa niin ristiriitaset.. Testi negaa, menkkoi ei kuulu, mut silti on vaan jotenkin sellanen tunne et oisin raskaana.. Sitä tunnetta on vaa todella vaikee selittää. Mut niin ku joku on sanonu, että niin kauan on toivoa jos ja kun menkat alkaa ! Pienen pieni toivon kipinä siis vielä olemassa :)
Toivottavasti sinulle ei tulekkaan sitä tätiä käymään ! Peukut pystyyn ! :)
Se ois ittekki lähettävä iltavuoroon, saa nähä miten taas pystyy keskittymään..
Jansku20 kp 41/32 yk2
Lounastauolla päivittelin joten jos virheitä niin korjaillaan! :)
Äiskä82: Joko olet testaillut?
Tipuin. Eli kp 1/29-32 ja yk7. Eipä muuta kuin uutta yritystä kehiin.
Tsemppiä ihan hurjasti teille muille!!!
MiuMou
Tipuin. Eli kp 1/29-32 ja yk7. Eipä muuta kuin uutta yritystä kehiin.
Tsemppiä ihan hurjasti teille muille!!!
MiuMou
Mä nyt en menis vielä sittenkään vannomaan tippumistani. Googlettelin hieman tätä mun "menkkamaista väriä" ja löysin keskustelupalstoilta samanlaisia kokemuksia eli canesten combi olis aiheuttanut oranssinpunaista väriä (siis se kapseli). Pieni toivonkipinä siis elää yhä, jospa nää "menkat" oliski vaan sitä canestenista johtuvaa väriä kun ei yhtään normimenkkojen oloiset?? Onko teistä jollain kokemusta?
Eipä mulla ole ikinä alkanutkaan alle 30 päivän, niin senkin takia voisin pistää tuon kapselin piikkiin ;)
Töistä tullessa tein vikan digitaalitestin :D nega se oli. Ja nyt kp28/30
Taidan tänään hakea lisää ihan vaan niitä halpoja raskaustestejä :) Ehkä mä nyt tämän kierron voin sekoilla, fiilistellä, toivoa, unelmoida ja testailla niin paljon kun huvittaa :D Mutta jos nyt tosiaan ne menkat alkaa niin seuraavasta kierrosta EN VARMANA TESTAA YHDELLÄKÄÄN TESTILLÄ ENNAKKOON ;)
Jos ne menkat alkaa niin oon kyllä tosi pöyristynyt siitä, miten nyt yhtäkkiä mulle olis tää mokoma hiivasienitulehdus tullut ja monia muita "ei ole ennen ikinä ollut"-oireita...
Pian, ihan pian sen nyt näkee mistä tuo väri oikein johtuu... Mutta kun tosiaan on oranssia (juu ällöö) :D
Lintu89 kp28/30
Heippa kaikille pitkästä aikaa:) Oon ihan tahallanikin pitänyt pientä taukoa, kun kävin täällä ihan koko ajan;)
Pahoittelut, kun en nyt kovin moneen osaa kommentoida...Mutta...
Fiina&muut hännille tipahtaneet: Voi itku, mutta ihan mielettömän kiva, ettei kukaan ole tosiaan tippunut ryhmästä! Toivottavasti plussia tulis oikein ennätyspaljon, vaikka aika hitaasti tuntuu plussaaminen alkavan:)
Jansku20: Kyllä se myöhään plussaaminen on kai tosi yleistä, vaikkei odottaminen hauskaa olekaan. Toivotaan, että sieltä tulee vielä palkinto!
Lintu89: Mulla on canestenista ainakin tullut sellasta kellertävää. Mut voihan se kans olla kiinnitysvuotoo, vai?
Ite oon ihan varma, ettei tästä kierrosta kyllä mitään tapahdu. Ei mitään oireita ja ihan vaan sellainen fiilis, etten todellakaan ole raskaana. Viime kierrossa oli vaikka mitä oireita ja olin ihan varma, et oli menny kesken, ku menkat alko. Tiedä häntä, mut eiköhän ne alkuviikosta viimeistään ala... Vähä masis.
Kristina kp 22/25 yk 2
Hyvää päivää kaikille! Mullakin ollut vähän taukoa, ihmetellyt, että koska ihmeessä se ovis oikein on, tänään kp18 ja testiin ei vieläkään tuu sitä viivaa... Voihan sitä kierto tosin pitkittyäkin, mut nyt on testit loppu. Ollaan kyllä puuhailtu ahkerasti vauvantekorintamalla, ihan varmuuden vuoksi. Nyt taidan kipaista marketiin hakemaan lisää ovistestejä, kaiken järjen mukaan huomenna pitäisi jo olla oviksen aika. Ei kyllä mitään ihmeempiä tuntemuksia, ihan tavallinen olo vaan.
Pahoitteluni kaikille tippuneille. :( Mutta aurinko paistaa risukasaankin ja seuraavaan kiertoon vaan. Älkäähän naiset stressatko liikaa ( minä paraskin puhuja.... ) vaan ottakaan lungisti. Puhaltelen plussatuulia elokuun lopulle!
Kiitokset pahoitteluista :) Ja Tsemppiä kovasti muille..:)!! Täällä jo menkat tekee loppuaan..Eli aikas lyhyet,mut runsaat oli..Mutta tuo lyhyys ei tietenkään haittaa pääsee jo peittoa heiluttaan :) ja tässä kierrossa kyllä pidän huolen et ne heiluu ;) ja varsinki tulevana viikkona :) Toivotaan nyt isoa plussa-aaltoa :)!!!
Fiina82 3/24-28 yk4 Mukavaa loppuviikkoa kaikille :)
Kristina82: No mulla on ihan oranssia?! :O En tiedä mitä voi olla, mutta ainakin joillakin oli ollut netin mukaan canestenista myös oranssia... Odottelen nyt että mitä väriä oikein mahtaa olla....
Mä en ole pitkään aikaa kirjotellut kun olen lukenut kaiken oviksesta ja raskautumisesta mitä vaan netistä olen suomeksi löytänyt.
Oviksen olen nyt pongannut, pari viime kertaa on tullut aika vahvat viivat ja tänään jo vähän haaleempi mutta aika selvä kyllä sekin. Ovislimat oli ti ja ke ja alaselkä ollu kipee just nuo ti ja ke päivät, tänään ei niinkään enää. Eli jonkin sortin ovuloiminen on varmaan ollut tai parhaillaan.
Mies vaan on ihan latteella tuulella ettei hirveesti innosta tää vauva projekti. Onneks se sanoi että haluaa vielä vauvan mutta muka vielä ei ole sen aika (kun työttömyys stressaa). Minä taas en ikäni takia enää odottele, itse 35 ja mies kohta 39v. On meillä onneks nää kaks ihanaa tornaadoa mutta kummasti sitä kaipaa vielä jotain pientä vauvan tuoksua.
Eli siis omaa napaa kun mietin niin peitot on heilunu viimeks kp 16 ja ovis on ollu ehkä kp 20 tai 21 eli se nyt on siinä ja siinä mutta mä nyt asennoidun siihen että tuskin tärppäs, ei taida enää olla tässä iässä niin kestäviä simppoja. Ellei mies sitten jostain syystä innostu tänään ja no joo....
Ikävä lukea putoamisista varsinkin jos on jo niin sellainen olo että vois olla raskaana, yritän sen takia valmiiks jo asennoitua etten voi olla raskaana niin ei putoa sitten korkeelta no mun nyt on helppoakin tässä kierrossa kun raskautuminen on ollut erittäin epätodennäköistä.
Kyllä sitä kumminkin vaistomaisesti suojaa masua eritavalla nyt kun ennen, pelottaa jos lapset jysähtää (siis juoksee syliin) täysillä että siellä kiinnittymiset tai muut irtoaa. Pari päivää sitten ajoin vahingossa sellaseen kuoppaan pyörällä että jysähti oikein kunnolla ja heti ajattelin että apua entä jos... no joo mutta tänään taas palautin itseni maanpinnalle että nyt mennään näin, ollaan luettu oviksesta ja raskautumisesta niin jos ens kierrolla osais ajoittaa puuhastelut lähemmäs ovista ja mieskin olis halukkaampi. Nyt kun on ollut vähän flunssainenkin.
Raskaustestejä toivottavasti en ala tekemään kun vasta elokuun lopussa.
Jesell2 kp 21/ joku pitkä kierto varmaan kun ovis oli vasta äskettäin, ehkä 35????
Nyt kp 26/28 kävin sitten kaupasta ostaa noita halppis testejä ja pitihän se testata
Ihan kuin tikkuun tulisi hyvin hyvin hyvin haalea viiva tai sitten mun silmät alkavat jo näkee mitä haluaa
Oloista: (kuviteltu?) etova olo jatkuu, mutta ei muuta - se on ainut merkki mikä viittaisi raskauteen, mutta muuten kroppa tuntuu kertovan alkavista menkoista. Etenkin toi alaselän juilinta tuntuu viittaavan tuleviin menkkoihin. Mun alaselkä alkaa aina kipuilee vähän ennen menkkoja ja menkkojen aikaa kovimmillaan
elämme siis jännittäviä aikoa. yksi testi jäi kaappiin odottaa, malttaisko viikonloppuun...
Kiitos päivitetystä listasta, mukava seurata ja odottaa milloin tulee plussa uutisia kehiin! Ite yritän varautua menkkoihin niin ei tule niiiiiin kovaa pudotusta. En nyt tuosta minun muka haaleasta viivasta vielä pilvilinnoja ala rakentaa... enpä...
Fiina: Mahtava asenne <3
Lintu: Mut jos muillakin on ollu, johtuu varmaan canestenista!
Jesell: Tiedän tunteen... Mä rakastan huvipuistoja, mut en uskalla mennä. Jos vaikka oonki raskaana :/
Ja tsemppiä Orvokki, pidän peukut pystyssä, että olis plussa! :D
noni, nyt putoaaaaaan.... kp29/30 muuttui kp1/30 ja yk2
Harmittaa, samalla pelottaa tää mahdollinen tuleva kierre (kierrosta kiertoon ja tuntuu ettei koskaan....)
Paljon toivoin plussia teille muille :)
Lintu89 kp1/30 yk2
hmm. nyt tulee jo menkkamaista väriä.. kp28/30 menossa. Taisin tipahtaa pilvilinnoista. Jotenkin oon sen ehkä arvannut loppuviimeksi, koska on vaan sellanen tyhjä olo, ei mitään itkupotkuraivareita.
Laskin jo, että mikäli seuraavasta tärppä, laskettuaika pysyy toukokuulla.
Vähän jo menkkamaista kipuakin, eli kyllä ne nyt alkaa. En osaa nyt oikein muuta kirjoittaa. Meen töihin sulatteleen asiaa.....
Lintu89 kp28/30 ja menkat alkamassa