Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<<Toukokuiset 2014>>

28.07.2013 |

Heippa!

Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)

-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.

Kommentit (484)

421/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tää on tosi kummallista... Eilen siis luulin että täti tuli... Mutta se olikin vaa vaaleanpunaista valkovuotoa.. Ja ihan pieni viiru.. sen jälkeen ei mitään... Menkkajuiliminen loppui.. eikä oo tullu takas... mutta nyt tulee tosi vähän v.pun vuotoa eikä koske mihinkään.. niinkun yleensä menkkojen aikaan.. illalla tuntu lantion seudul siltä ku kupla olis puhjennut.. hassua..  nännit alkoi illalla hiukan aroiks.. ja n. puol tuntia sitte tuliaivan kaamee pahoinvointiaalto... melkein piti käydä oksulla.. :D Huippaakin melkoisesti... tekeeköhän lieli mulle tepposet?? :))

422/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tää on tosi kummallista... Eilen siis luulin että täti tuli... Mutta se olikin vaa vaaleanpunaista valkovuotoa.. Ja ihan pieni viiru.. sen jälkeen ei mitään... Menkkajuiliminen loppui.. eikä oo tullu takas... mutta nyt tulee tosi vähän v.pun vuotoa eikä koske mihinkään.. niinkun yleensä menkkojen aikaan.. illalla tuntu lantion seudul siltä ku kupla olis puhjennut.. hassua..  nännit alkoi illalla hiukan aroiks.. ja n. puol tuntia sitte tuliaivan kaamee pahoinvointiaalto... melkein piti käydä oksulla.. :D Huippaakin melkoisesti... tekeeköhän lieli mulle tepposet?? :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
423/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei kaikille :) Nyt kp24/23-28 yk 4 ja menkkamaista juilintaa on aika kovasti..Mut silti meinasin aamulla käydä testin ostaan et tekisin aamupissasta,mutta en pystyny piättään..:) Kävin nyt sit äsken ostaan kuitenki kaupasta testin ja apteekista yhen ja ajattelin et onpa sit seuraavaan kiertoon ku nää kivut välil vahvistuu..Ja malttamattomana testasin äskettäin..kaupan testillä..vaikkei ihan aamupissa nyt ollukkaan..Ja sieltähän pärähti ihan kunnon plussa :)) Jeeee!!!:D Pitää viel aamul tehä toi apteekin testi :) Voi kun kaikki menisi nyt hyvin ja pikkunen pysyis matkassa jumpan vedoista huolimatta..<3

En ois uskonnu millään et nyt tärppäs :) Ihan fiiliksissä <3 Plussatuulia nyt muillekki kovasti :) <3

424/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiina82 ihanaa!!!!!! Olen täällä vielä taustaillut, oikein paljon onnea sinulle ja leppoisaa raskausaikaa :) Käykäähän plussanneet täyttelemässä tänne http://www.vauva.fi/keskustelu/3848307/ketju/petipuuhat_ovis_ja_tulos_ketju jos piditte kirjaa talletteluista. Plussatuulia muille ja pudonneet kovasti tervetuloa tuonne kesäkuisiin :)

425/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Fina82 plussasta!!<3 Tuohan on jo ihailtavan pitkälle jännätty ennen testiä:) voimia ja tsemppiä tulevaan!

Bellapikkuinen, miten sinun testin kävi?:) nuo sinun viodothan kuulostaa jopa kiinnittymisvuodolta jos ei kerran sen enempää ala tiputtelemaan.

Itellä taas pettymys nostaa päätä, kp30/28-32 ja testi näytti puhtaan negan kun ihan äsken tein. Sen verran on menkkatuntemuksia että taidan rueta odottelemaan niitä saapuvaksi. Kyllähän sitä jo luulis testin näyttävän plussaa jos on näyttääkseen?!?

Vielä lopuille jännäilijöille toivotaan plussia <3  

426/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussanneille, toivottavasti myös me jännäilijät päästäs vielä teidän plussanneiden joukkoon :)

Täällä menossa kp21/27 ja jos tämä kierto on yhtä lyhyt kuin viime kierto niin jänniä aikoja eletään.

Mulla on ollu tää flunssa nyt viikon :/ ei oo ollu kuumetta, mutta tukkonen olo jatkuu. Välillä on ollu pieniä nippailuja mahassa ja nivusia juilinu, mutta siis tosi tosi vähän. Yks päivä oli kummallinen alaselkä/kylkikipukohtaus mutta tuskin liittyy mihinkään, johtunee liiallisesta sohvalla makaamisesta. Väsymyksestäkään en tiedä onko tää normaalia vai onko vaan flunssa vieny voimat, ei jaksas tehdä mitään ja nukun kellon ympäri..mut toisaalta oon kauheen kova nukkumaan muutenkin.

Yleensä tosi kovat seksihalut on nyt tipotiessään. On vähän semmonen olo, että oviksen aikaan sain sitä mitä halusin ja loppukierron ajan  tehtävänäni on vaalia mahassa muhivaa vauvatehdasta. Tosi outo tunne kun ei tee yhtään mieli ja toisaalta mieskin on ollu niin kamalan väsyny, että eihän se jaksa iltaisin kun vaan rojahtaa sänkyyn. Tuntuu kuin kroppa toimis kuin kiimaisella kanilla. Ensin ollaan kamalan kiihkeinä pupuilemassa, mutta sitten kun talletukset on tehty niin kroppa alkaa vaan odotella tulosta. Yleensä mulla tekee mieli vaikka mikä olis.

Aika oireetonta siis, mutta silti pieni toivonkipinä elää. Varmaan tilaan huomenna hirveen kasan raskaustestejä ja odottelen rauhassa, että ne tipahtaa postilaatikkoon ja alan sitten vasta testailemaan.

427/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä myöhäistoukoilijoita täällä useampikin :)

Paljon onnea Fiinalle plussasta! <3 Fanu, tuo halut on/off-juttu kuulostaa niin tutulle mulleki, mutta vain tässä kierrossa. Meinaan, me harrastetaan seksiä joka päivä yleensä, jos jää välistä se otetaan kiinni jonain muuna päivänä:D Ihan outoa semmoinen minulle, eksän kanssa oli ennen eroa viimeisestä peittojen heiluttelusta jotain 9 kk... Mutta asiaan, nyt tänään ja eilen en ole halunnut yhtään, en siis yhtään. Mies yritti taas aamulla ja hyvä etten pois työntänyt. Ovulaatio taisi olla lauantaina, jos oikein bongasin. Saas nähdä tekeekö mieli vain tepposet, esikoinen sai alkunsa ekasta kerrasta:)

Khalemeon kp 21/28 yk1

428/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmuisesti teille plussanneille! :) oon niin happy teidän puolesta!

Tänään tipahti omat raskaustestini postilaatikkoon, ja nyt malttamattomana odotan että saisi alkaa testailemaan!

Peukkuja meille myöhäistoukoilijoile!! :)

A-M kp 21/26-29

429/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin myöhäinen toukokuulainen <3 Suuren suurella sydämellä toivon, että tämä pikkuinen pysyisi matkassa. Edellinen ei pysynyt :`( 

Tällä viikolla plussasin ja olen niin onnellinen ja toiveikas <3

Toivottavasti te, jotka kuumeisesti odotatte testin tekemistä.. tulisitte yllättymään! Kertokaahan sitten (:

430/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut plussanneille :)

Tänään tuli täti kylään,lievästi pettyny olo!! Noh,tilasin tähän kiertoon ovistikut ja   foolihappoa,ehkä vielä gelee royalia käyn hakemassa ;) Ei muuta kun uutta yritystä,olihan meillä vasta eka yritys kuukausi,mut kun on hätähousu niin...

Sonle kp1/28-35 yk2

431/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli mun testistä.. en oo testannut :) Näyttää siltä että menkat on... ilman menkkakipuja!? Ja lämpöö oli normaalia enemmän.. heikotusta/pahaa oloa.. huimausta.. Mutta johtunee jostain muusta :) En usko että mtn kiinnittymisvuotoa kun on jo hiukan tummempaa ja enemmän.. ja liulin koinnittymisvuodonkin tulevan yleensä n. dpo8 tienoilla? :) 

Mutta minäpäs tästä siirryn kesäkuisiin sitten.. tuun takasin jos tilanne muuttuu :)) vilkuilen välillä teidän tilanteita ;) tsemppiä! :))

432/484 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp34, eikä tietoakaan menkoista... Nyt on ollu pientä pahoinvointia ilmassa ja mahan nippailua, lisäks oon ollu itkuherkkä tapaus. Odottelua vielä toistaiseks, en halua pettyä niinku viime kierrossa. Pessimisti ei pety, huomaa omasta suhtautumisesta että kun kauan yritetty, niin ei jaksa ees uskoo enää onnistumisiin... Toivottavasti muilla onnistuis pikkasen nopeemmin :)

Tsemppejä lopuille piinailijoille, onnea plussanneille ja pahoittelut seuraavaan kiertoon siirtyneille.

433/484 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Täällä ilmoittautuu yksi 32-v. toista lasta yrittävä. Eilen sitten tein testin ja näyttikin plussaa :) Kyllä jo olostakin sen arvasin, aina öisin kääntyillessä alkoi pieni pahoinvointi vaivaamaan ja menkatkin noin viikon myöhässä. Hyvä näin. Kolmas kuukausi jolloin yritettiin ihan tosissaan ovulaatiotestin ja omien laskujen ja tietty greippimehun avulla ja nyt onnasi. Netin raskauslaskurin mukaan la olisi 20.5 joten hulina toukokuu tulee olemaan. Esikoinen kun syntyi 10pv. ja täyttää nyt ensi vuonna 2 vuotta.

Nyt vaan jännittyneenä odottelemaan ja toivomaan, että pahoivointi ei olisi ihan niin huimaa kuin viime raskaudessa.

Tsemppiä kaikille plussanneille ja  vielä odottelijoille!

434/484 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki ja paljon onnea plussanneille! :) Ihanaa!

Ajattelin, jos voin liittyä joukkoonne kuumeilemaan.. Tosin vähän näin myöhäsessä vaiheessa.

Tietoa minusta:

Olen 24-vuotias nainen ja yritämme kihlattuni kanssa toista lasta. Esikoisemme täyttää pian 10 kk. Haluamme lapset pienellä ikäerolla :)

Esikoista yrittäessä meillä meni yli vuosi, että saatiin raskaus alulle. Pääsin hoitoihin ja sitä kautta sain avukseni lääkkeet Terolutin, Clomifenin ja Lugesteronin. Minulla oli aiemmin todella epäsäännöllinen kierto, on hieman edelleen, mutta parantunut suht normaaliksi synnytyksen jälkeen. Lääkkeiden avulla raskauduin ja nyt sängyssä tuhisee mahtava pieni poika. Minulla on pcos ja ovulaatiota ei tapahdu "itsestään".

Tässä kierrossa olen jälleen käyttänyt Clomifenia ja Lugesteronia, toivon hartaasti, että niistä olisi jälleen meille apua raskautumiseen, sillä toinen lapsi tekisi meistä kokonaisen perheen. :)

Minulla on jännät päivät tässä jo menossa, sillä nyt on kp 29-(29-33) (ei tarkkaa tietoa kierron pituudesta). Oireita ei juurikaan ole, vähän nippailuja alavatsassa, kunpa täti ei kurvailis kylään, mutta näin mahdollisesti tulee käymään. Mutta pää pystyssä! :)

Tsempit kaikille jännääjille, pidän teille kaikille peukkuja että jokainen meistä saisi sen nyytin kainaloon toukokuussa ;) tai edes myöhemmässä vaiheessa, kesäkuiset ovat nimittäin hyviä ;) t. kesäkuinen vuosimallia -89

Ajattelin, josko sitä huomenna jo mahdollisesti testailisi. Huih.

Ihanaa syksyä!

-huuliharppu-

435/484 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katchy, onnea plussasta ja voi, kuinka samanlainen elämäntilanne sinulla onkaan :D Minunkin esikoinen täyttää ensi toukokuun 11. 2 vuotta:) Oltaiskohan oltu samalla palstalla viimeksikin, mulla nikki vaihtunut kun en muistanut vanhaa, saattoi olla Bulma. Esikoisen laskettu oli toki vähän myöhemmin, 27.5 ja laskurin mukaan tällä toivottavasti mukana keikkuvalla olisi 30.5.2013. Mutta ei tässä mitään oireita ole, flunssaa yrittää pukata joten huimaukset ja semmoset menköön sen piikkiin. Mutta ei silti malttaisi millään, että pääsee testaamaan, viikko pitäs muka malttaa. Viimeksi tein 2 päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa oli nega digitaalisella. Jotenkin olin niin varma, että tärppäsi enkä masentunut vaan ajattelin, että no se ei vain näy vielä. Kahden päivän päästä tulikin plussa:) Nyt ei ole yhtään sellainen olo.  

Huuliharppu, tulehan heti kertomaan kun olet testin tehnyt!:)

Khalemeon kp 22/28

436/484 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khalemeon täällä kans kp22/28 ja en millään malttas odottaa testailua.

Tein eilen itseni kanssa lupauksen, että odottelen ihan rauhassa ensi viikkoon..no mut kun tekis mieli jo testata!

Lähinnä itteeni mietityttää se kun ovis oli jo ihan alkukierrossa ja nyt mulla on jo dpo16. Saattaa olla, että testaan sen negan ja saan hetkellisen mielenrauhan ja testaan sitten ensi viikolla uudestaan.

Yhtenä päivänä oli just kaverin kanssa puhetta kun hänellä oli ovis kanssa heti menkkojen jälkeen niin hänellä alkoi näyttämään haamuja melko aikaiseen ja siitä ne viivat oli vaan vahvistuneet ja hänellä oli myös flunssa kun oli tärpännyt.

En tiiä, hulluks tässä tulee :)

437/484 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkanpa vielä..

Äh, nythän mulla on kp22/27 jos kierto pysyy samassa kuin viime kierto.

438/484 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kaikki... täällä yksi levoton.

kp 38/31 menossa eikä vielä plussaa, tänään sain tosin aikaiseksi jo puolihaamun. 

päällä kova flunssa ja kaikenmaailman oireita kuten esim menkkakipua, itkuisuutta, pahoinvointia, mielialahommia, ja hajut ottavan nenään jne. 

minulla ennestään yksi lapsi joka näkyi testeissä vasta kun menkat olivat yli viikon myöhässä, joten toivo elää tämänkin kanssa vielä. 

Tsemppiä kaikille kanssasisarille! :)

439/484 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikille!! :) Eikös tänään oo tunnetusti huonon onnen päivä, kun on perjantai ja 13?! :D Mulle on kyllä ollut kaikkea muuta ku huonoo onnee.. Tein aamulla testin ja tuli kaksi vahvaa viivaa!! :3 Ihmettelinki tuossa, ku oli peräti 3 pv menkat myöhässä ja yleensä eivät oo heittäneet päivääkään.. Rinnat on aivan törkeen kipeet, väsyttää kokoajan ja kauhee närästys joka päivä. Oon sit nörttäilly netissä melkein koko päivän ja löysin tämmösen palstan täältä ja päätin sit rekisteröityy ja kirjotella. Raskauslaskurin mukaan ois rv: 4+5 ja la ois 18.5.14. Mut eipä noikaan niin kiveenhakattuja tietoja ole. :) Tää olis eka raskaus ja toivottavasti kestää loppuun asti ilman mitään komplikaatioita! Plussatuulia kaikille ja onnee kaikille plussanneille! :3 <3

440/484 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khalemeon me oltiin muuten samassa ryhmässä 2012 :) muistan sut Bulma-nimimerkillä. Kiva kohdata taas samoissa merkeissä. Meillä Roni-poika täyttää 2 vuotta 10.5. 

Mäkin tein viime viikon perjantaina ekan testin huvikseen ja malttamattomana kun olo oli jo vähän outo. Se näytti kuitenkin vielä miinusta. Eli näköjään se hormonitaso nousee kunnolla vasta sen jälkeen kun menkkojen pitäisi alkaa.

Nyt alkaa olla jo kunnon raskausoireet. Rinnat todella kipeät ja vatsaa nipistelee koko ajan. Onneks paha olo ei vielä jyllää.