Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<<Toukokuiset 2014>>

28.07.2013 |

Heippa!

Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)

-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.

Kommentit (484)

401/484 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesävauvaa yrittelemään sitten seuraavaks. :/

Täti tuli. Lievästi sanottuna vituttaa. :'(

Emotar kp1/28(-34 näköjään)

402/484 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttö siirtyy kesäkuisiin... menkat sitten alkoivat, kierto venähtikin 36 päiväksi. Mutta ei se mitään, en pudonnut kovaa enkä korkealta, osasin odottaa tätä. Ovistestit ei näyttäneet selkeästi ovista, mutta tikutellaan taas tässä kuussa... Huoh. Onneksi seuraavat päivät voi taas ottaa rauhallisesti. Kyllä mulle kesävauvakin kelpaa.

Onnea toukokuisille, ja tsemppiä vielä piinailijoille!

Simpukka74 kp1/29-36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
403/484 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Täällä jännättiin kovasti tätä aamua kp29/28-32. Raskaustesti näytti negan aamupissasta:( vieläköhän tässä ois mahiksia vai suosiollako heitän sen p*****een kirveen kaivoon.. Jotenkin sitä jo elätteli toiveita ja tietysti olokin tuntui siltä että masussa jotain kasvaa. Tätiä täälläkin odotellessa. Pettynyt olo!

bubObubO kp29/28-32

404/484 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille tippuneille, yrittäkää pitää päänne kasassa ja älkää antako epätoivon vallata mieltänne :)

Onko meitä jännäilijöitä täällä vielä kuinka monta, kun porukkaa tippuu ja siirtyy plussanneiden puolelle.

Mulla vasta kp18 ja yritän vaan miettii, että ei varmasti ole tärpänny niin en tipu niin korkeelta. Onneks nuo ovistikut loppu. Tikuttelin niillä huvikseni nyt viisi päivää ja kokoajan testit näytti plussaa. En tiedä, tuli semmonen epätoivoinen olo kun se miun ovis oli jo sillon kp6 , et onkohan mulla nyt kaikki ihan sekasin.

Flunssa alkaa hellittää ja olen ihmetellyt kun ei tullut kuumetta ja muutenkaan ei ollu ihan normi räkäflunssa. Yleensä olen heti kuumeessa ja nessuja menee monta paketillista.

En luota enää ollenkaan miun oireiden todellisuuteen ja tuntuu, että jos alan tarkkailla mahani tuntemuksia niin on viiltoo, vääntöö, pistoksia, muljahduksia yms.  kaikki nuo tuntemukset ovat pään sisällä.

Vauvakuume on järkyttävän kova. Mie haluisin jo olla tapetoimassa vauvanhuonetta, virkkaamassa pieniä tossuja ja ihmetellä mahan kasvua.

Huoh, pitikin iskeä tään vauvakuumeen... ;)

405/484 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUBOBUBO -  Ei kannata heittää vielä kirvestä kaivoon :) Joillain on testi näyttänyt plussaa vasta kun kiertopäivät on olleet 20pv yli maksimikiertopäivien kun menkkoja ei ole kuulunut ;) Älä viel hätäile. Tsemppiä!!

FANU - Mutta ovistikut voi näyttää plussaa myös alkaneen raskauden takia ;) Älä hätäile sinäkään. Kaikki selviää aikanaan.. Tiedän, miten turhauttavaa oottaminen ja jännääminen on.. Voispa ajankulua itse säädellä :D Tsemppiä! Tää vauvakuume on kyllä paha kun se iskee ;)

ON: Täällä pitäs menkat alkaa huomenna, kääk! Eli kp29/29 nyt. Laitoin muuten väärin nuo kiertopäivät alkuun tuonne. Kierto siis 29pv koska vuoto tulee aina silloin 30nä päivänä ja sehän on silloin jo kp1. Hupsis :)

Kaiken järjen mukaan niitä menkkoja odottelenkin. Mahassa on menkkavihlaisuja normaaliin tapaan, mutta flunssa iski viikko sitten ja lämpö oli koholla (norm. 35,2) niin nyt se oli viime viikolla 36,9 hetken aikaa ja oli aivan kipeä olo. Ei kuitenkaan kuumetta tullut. :) Todennäköisempänä pidän menkkojen alkua kun raskautta, kun nuo menkkajuilinnat ovat ihan normaalit, eikä peittojenheiluttelukaan sattunut ovispäivälle (bongasin ja ehdottelin, mutta ei...) enkä muista olikos sitä sitten ennen ovista millon viimeks... Mutta muistaakseni kaksi päivää sen jälkeen pupuiltiin. Mies on vieläkin vähän pihtailija.. :/ Plääh. Mikähän mahdollisuus noissa oviksen jälkeisissä päivissä on? :) en muista ollenkaan.

406/484 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotar ja Simpukka74: Samassa veneessä ollaan. Mullakin alkoi menkat tänään joten kesäkuisiin siirryn myös. Toivotaan parempaa onnea tälle kierrolle, meille jokaiselle! :)

Bubobubo: Onhan se mahdollista, että näyttää plussaa vasta myöhemmin. Toivottavasti näin! Tsemppiä piinailuun! :)

Fanu: Kuulostaa niiiiiiin tutulta! Päätin viime kierrossa, etten oireita kyttäile. Mutta niin sitä vaan löysi itsensä useita kertoja päivän aikana mittailemasta lämpöjä, miettimästä maha-oireita ja painelemasta rintojaan. Oonkin miettinyt, että jos tää vauvakuume jatkuu yhtä kovana eikä tärppiä tapahdu vielä pitkään aikaan, niin päähän tässä sekoaa. Mä niin samaistun sun fiiliksiin!

Bellapikkuinen: Onpa kurjaa kun miehesi ei lämmennyt otollisimpaan aikaan petipuuhille :( Oletteko keskustelleet aiheesta, että mikä hänellä on syynä siihen? Voisin kuvitella että on aika turhauttavaa sulle, kun ovulaatio kolkuttelee ovella mutta miestä ei saa innostumaan. Toivottavasti jatkossa mieskin lämpenee enemmän ja saatte ovulaatiot hyödynnettyä! :) Ellet sitten ole raskautunut jo tässä kierrossa, sehän olisi se kaikkein paras vaihtoehto! ;)

Mulla tuli yöllä pikkuisen vuotoa, ja aamulla hanat aukeskin ihan kunnolla. Iso itkuhan siitä tuli, vaikka olinkin osannut varautua pahimpaan kun testasin eilen negan. On tää niin pirun turhauttavaa kyllä! Miehellekin olen pitkin päivää rutissut pahaa mieltä ja v*tutusta. Mulla oli viime kierron aikana heti oviksen jälkeen raju hiivatulehdus, jota hoidin emätinpuikoilla jotka ei vissiin sopinu mulle. Siitä seurasi joku bakteeritulehdus tms, johon käytin lactalia. Se auttoikin vähän, mutta aina seksin jälkeen häppärit turpoaa älyttömästi, tulee pieniä haavaumia ja alapäätä kirvelee. Aion varata gynelle ajan heti kun menkat loppuu. Lueskelinkin netistä, että ph:t ja tulehdukset voi vaikuttaa paljonkin siihen ettei raskaudu. Toivottavasti meillä olis syynä vain se, eikä mitään vakavampaa. Kaksi viimeisintä kiertoa on molemmat olleet tasan 28 päivää, ja se on ainakin hyvä jos nää epäsäännölliset kierrot olis tasaantumaan päin. Nyt yritän pitää mielen mahdollisimman positiivisena. Tilasin tänään jo lisää ovistikkuja ja pari raskaustestiäkin. Nyt siirryn kesäkuisiin, mutta käyn varmaan täälläkin vielä kurkkimassa muitten kuulumisia.

Plussaonnea ja tsemiä lopuille toukokuisille! <3

Nemi83 Kp 1 / 26-34, Yk 9

407/484 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FANU: Minä ainakin oon vielä täällä kp21/28-30! Ihanaa että on vielä joku muukin täällä.

Kävin lueskelemassa tuolla toukomasuissakin. Ne tuntuu olevan jo niin pitkällä ja ite vasta tällä puolella!! Toivottavasti päästäisiin sun kanssa vielä hyppäämään niiden kelkkaan :)

Mulla on tosi toiveikkaat olot ja pudotus on TODELLA kova jos ens viikolla näkyy punasta!! Mitään sen kummempia oireita ei ole, mutta ei ole ollut edellisissä raskauksissakaan, joten niitä en nyt metsästä. Yritän vain pysyä nahoissani ens viikkoon asti. Tää on tosi vaikeeta oottaa!!!

Mä en kestä kesäkuisiin siirtymistä, vaikka sinne hyviä tyyppejä on jo mennytkin! 

Mulla on vielä sellainen tilanne että en viihdy tämän hetkisessä työssäni yhtään! Se ei yhtään helpota tätä tilannetta jos raskautuminen viivästyy ja äitiysloma viivästyy niin vitutus kasvaa... En siis todellakaan aijo palata kyseiseen paikkaa lomien jälkeen!

Anteeksi valitusvirsi! :/ Voi olla että vielä joudun nuolemaan näppejäni ja nöyränä hypätä kesäkuisiin....

408/484 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin vielä täällä, menkkoja ei näy ei kuulu, pari viimisintä kiertoa ollut 31 päivää ja nyt vaan toivon ettei tämä kierto venähdä, mikäli ei ole onnellista sattumaa tapahtunut. Oletettu ovulaatio oli jo kp 10, eli sillä perusteella pitäisi kyllä olla menkkojen jo alkanut. Testata en vielä viitsi, täytyy sitä miettiä mikäli ei ole viikonloppuun mennessä ilmaantunut menkkoja.

Tsempit muille piinailijoille :)

Outo-olio kp32/27-33

409/484 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanu: "Mulla on vielä sellainen tilanne että en viihdy tämän hetkisessä työssäni yhtään! Se ei yhtään helpota tätä tilannetta jos raskautuminen viivästyy ja äitiysloma viivästyy niin vitutus kasvaa... En siis todellakaan aijo palata kyseiseen paikkaa lomien jälkeen!" Toi on kun suoraan mun näppikseltä :)

ON: Menkkamaista juilintaa aina kun vaihtaa sohvalla asentoa tai muuten on huonosti.. Mutta seisoessa, kävellessä, makoillessa vapaasti ei tunnu missään. Hassua. Iltapäivällä tuntui kun olisi kuume tulossa.. Normilämpö 35,2 noin ja lämmöt oli 36,6.. Nyt viluttaa ja valkovuoto on tosi runsasta ja valkoista. Menkkoja ei oo vielä kuulunu.. Kato vaan niin heti aamulla rysähtää hanat auki.. Iiks. 

410/484 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon täällä vielä! :)) ja vielä nyt kans sen viikon (ylikin!!) joudun jännittää, onko tärpännyt vai ei! Odottavan odottajan aika vasta pitkä onkin! :D

A-M kp 19/26-29

411/484 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki viel tääl..:) Kp22/23-28 menossa..en osaa sanoa oireista et onko ne nyt mihin suuntaan...En oo testannu sen kp 19:ta jälkeen..En oo ehtiny käydä testejä ostaan et ois aamuiksi..Mut oottelen nyt tällä kertaa rauhas niitä menkkoja vaik tuo yks hätä testi tuliki tehtyy :) Vähä mahaa nipistelee et luulen et ne menkat sielt pärähtää..Täytyy tulla tässä lähipäivinä kertoon miten käy..:) Kierto on ollu nyt pari kertaa lyhyt..23 ja 24..et jännää on :) Hyvää yötä :) ja Tsemppiä kaikille :) Plussatuulia kovasti myös pudonneille seuraavaan kiertoon :) <3

412/484 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tipahdin tästä pinosta poies. Menkat alkoivat maanantaina ja nyt kohti kesäkuisia.

413/484 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vielä täällä elättelen toiveita:) menkkamaiset kivut on hiipumaan päin, tissit on ihan normit, vaikka ennen menkkoja kipuilevat. Kaikkeahan sitä mielikin oireita järjestää kun oikein vaan toivoo raskautta. No, odotellaan mitä tuleman pitää:)

bubObubO kp29/28-32

414/484 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nemi83: Unohdin vastata sulle aiemmin... Ollaan keskusteltu aiheesti.. Usein myös tapeltu :P Ei johtunut itsestään siitä, että oli otollinen aika vaan siitä ettei tehnyt mieli. En ymmärrä tuota miestä, koska välillä sen tekee mieli useammin.. välillä kerran kuussa.. välillä en saa koskeakaan... mutta silti HÄN on se, joka pettyy enemmän kun minulla alkaa menkat !? 

Hän ei itsekään osaa sano syytä siihen, miksi ei tee mieli niinkuin normaalia olisi.. (kuulostaako kamalalta?) Itse ainakin oon luullut että miesten tekee mieli useammin... Mutta minä oonkin tämmönen nympho.. Kun on petipuuhia harrasteltu ja vaatteet saatu päälle, niin olisin jo valmis uusintaan :) Mutta eih..

On turhauttavaa, ja siihen meidän edellinenkin vauvantekoprojekti tyssäsi. Kyllästyin vonkaamaan :)

Noh, katsellaan... Menkkakipujuilinnat loppuivat...? Nyt ei mitään oireita :) Mutta ei kyllä tietoa menkoistakaan.. Yleensä alkavat jo aamulla, mutta onhan tässä päivä aikaa... 

415/484 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellapikkuinen: mulla kans sama juttu että menkkaoireet ihan selvät ja tänään sitte ollu mitään oireita, tässä kolmen päivän sisällä pitäs menkat alkaa pisimmän kierron mukaan..Testi sano eilen ainaki negan, ootko uskaltautunu testaamaan? Semmosta hulahyksen tunnetta ollu jo muutaman päivän, eli koko ajan tunne että kohta alkaa.

Pidän kaikille jännäilijöille sormet ristissä, toivotaan vielä plussia<3

bubObubO kp29/28-32

416/484 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUBOBUBO - Menkkaoireet taas palasi.. Ja täälläkin noita hulahduksen tunteita.. :S 

Mutta olis se outoa jos nyt heti ekasta tosissaanyrityskierrosta raskautuisin... Viimeks yritettiin 9kiertoa.. Mutta nyt oon kyllä pitänyt terveydestä huolta, ei paljon stressiä ja syönyt lisäravinteita ja vitskuja :) 

En oo uskaltanut testailla.. :S Jos ei tänään ala niin pyydän miestä tuomaan testin :) Mutta yleensä mulla alkaa menkat heti kun oon tehnyt sen testin :D 

417/484 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vielä ollaan myös :)

Nyt siis kp 25/29-38 ja dpo 11, tänä aamuna testattu nega, höh! Ehkä vielä liian aikaista. Oireista sen verran että rinnat, eritoten nännit ovat melko arat (tapaavat olla ennen tädin tuloa), märkä olo valkovuodosta ja koko ajan sellainen olo että koska näkyy punaista. Oviksen aikaan oli flunssaa, muttei enää. Turvotusta ja pientä juilintaa tuntuu mahassa. Oi toivottavasti olisi tärpännyt! Saatan kyllä itsekin pudota korkealta jos siirto kesäkuisiin käy :/

418/484 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä. Nyt menossa kp 28/28-31. Oviksen ajankohdasta ei oo tietoa. 

Täysin oireeton, väsymystä lukuunottamatta. Tosin väsymys johtuu pitkästä työputkesta, ei mistään muusta. Tai noh, onhan tänään tuikkinut tuolla oik. puolen munasarjan tietämillä, mistä lie johtuu. Yhden negan oon jo toissapäivänä testannu. 

419/484 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli, niinkun odotettavissa oli... Heihei ! :(

420/484 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaa :)

täällä on kuumeisesti viidettä odotettu ja nyt tänä aamuna tuli plussa testiin.. toivotaan että pysyy matkassa :)

kp 44/28-43