Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<<Toukokuiset 2014>>

28.07.2013 |

Heippa!

Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)

-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.

Kommentit (484)

461/484 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Future! Safia, tuo on niin tuttu tunne, aina jälkijunassa kaikessa kun ei viitsi kesäkuisiinkaan mennä kun on Se la laskurin mukaan 30.5. Mie maltoin aamulla mielen enkä tehny testiä, en halua pettyä. Tänään kuitenkin muka oireita. En ole saattanut syödä oikein mitään, ilmavaivoja. Ärsyttävintä on kaamea väsymys, en jaksa mennä muksunkaan perässä vaan annan penkoa ja hajottaa... Ja alamahassa on elohiiri, Se taas varmaan on enemmänkin menkkaoire

, en tiedä kun luomumenkoista aikaa.

khalemeon kp 27/28

462/484 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kummasti malttaa odottaa, kun kauan yrittää ja liian paljon pettyy. Tänään oli kyllä niin vahvat oireet, että oli pakko käyä ostamassa testi. Täytyy tehä se tänään illalla, mikäli pystyy pidättämään tarpeeks kauan, tai sitten huomenna aamulla. Nyt on menossa kuitenkin jo kp 40 eli dpo 20, luulis jotain jo näkyvän jos on näkyäkseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
463/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi tehty tänä aamuna ja negahan se oli. Eli odotellaan nyt sitten vielä niitä menkkoja alkavaks, tai ens viikolla uutta testiä kehiin jos ei ala.

Outo-olio kp41/27-33, yk 1v6kk

464/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni negasta Outo-Olio! :((( MIekin testasin nyt aamulla ja sama täällä, ei raskaana- teksti tuli näyttöön piiitkien piinaavien kolmen minuutin kuluttua. Jos menkkoja ei kuulu, testaan vielä la tai su. Jotenkin en osaa silti luovuttaa, koska viimeksi, samoilla kiertopäivllä kävi näin kans, kp 28 nega ja kahe päivän päästä plussa. (Putoan sitten vaan vielä korkeammalta kun menkat alkaa) Mutta ei tullut ainakaan vuosipäiväplussaa:D Ja hei, vasta eka yritys, ei se aina voi tärpätä ekalla:)

Khalemeon kp 28/28, dpo 12

465/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen täällä testaillut. Eilen kp26/28 apteekin testillä, ja kyllä siihen jonkinmoinen haamu piirtyi. Johan ne toiveet sitten nousi korkealle, joten tänään kp 27/28 testasin CB:n digillä, ei raskaana.............. Eli se eilinen haamu oli varmaan vain toiveajattelua. Jotenkin taas mukamas olin niin varma, että tästä kierrosta tärppää. Mutta nämä mun ns. oireet ovatkin sitten varmaan vaan ihan perusflunssaa. No, niin kauan täällä roikun, että täti kurvaa kylään. Mutta jotenkin nyt fiilikset maassa. Ja onhan tässä vasta yk2 menossa, mutta koska aiemmat raskaudet alkaneet aikoinaan niin "helposti", kauhistuttaa ajatus pitkästä yrittämisestä! Eli paljon tsemppiä kaikille oikeasti kauan vauvaa yrittäneille!!!

Äiskä 82 yk2 kp27/28

466/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pööööh, pahoittelut negoista. Se on uskomatonta kuinka korkealle toiveet nousee siinä tilanteessa. 

Mulla alkoi eilen alavatsajuilimiset. Lauantaita odotellessa...

MiuMou 29/30 yk7

467/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negoista ja eipähän täälläkään olla vielä siirrtytty suuntaan eikä toiseen :/

Eilen testasin liuskatestillä viivanpaikan jota ei kyllä ikinä ennen ole tullut näkyviin, haamuksikaan tuota ei voi sanoa kun viiva on ihan valkea. Yleensä negat on kyllä ollu ihan puhtaita negoja eikä niihin ole tullut näkyviin mitään. Testasin samalla merkillä sillon yks päivä ja ei siihen mitään viivanpaikkaa sillon tullu. Pitää ehkä käydä ostamassa joku tavallinen testi.

Oireita ei ole mitään muuta kuin tää flunssainen olo ja väsymys. Menkkaoireista ei tietoakaan. Yleensä mulla illalla tulee se menkkamahakipu ja aamulla alkaa menkat, mutta eipähän nuo vielä tänään alkanut.

Fanu 28/27

468/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeilin sit apteekin testillä, et mitä se näyttää ja negaahan se näytti.

Ei haamun haamua, ei mitään.

Eli odottelen nyt vaan niitä hiton menkkoja ja ärsyttää ihan sikana kun taas alkaa tää sama rumba uudestaan.

Tuskastuttaa miten vaikeeta tää on :( nyt masennun loppupäiväks.

En tajua miten jotkut voi tulla vahingossa raskaaks ja ne jotka toivoo kovasti lasta joutuu käymään tämmösen myllyn läpi.

Hirveetä vuodatusta, mutta vituttaa.

469/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negoista immeisille :/

Pakkohan sitä oli itsekin mennä ja kokeilla apteekin testillä näin kp 28/21-28 kunniaksi, mutta ei, ei edes pientä perhanan haamua :( Ei kai tässä sit muuta kuin menkkoja odottelemaan. Aamusta oli jo vähän sellaisia oloja, että voisi alkaa (joskin itsellä lähes aina öisin), mutta katsellaan nyt...

Jos ei näy la-su mennessä niin varmaan teen sitten toisen... kiukku murr...

Future kp 28/21-28, yk 1.

470/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän ei ole edes tilastollisesti mahdollista, että me kaikki loppukuun testailijat saadaan vaan negaa! Jonkun on nyt onnistuttava plussaamaan :D

471/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mehän ei luovuteta ennen kuin menkat alkaa, vai mitä? ;D

472/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivitystä omaan tilanteeseen, tänäänhän sitten päivällä ilmaantu menkkakivut ja kotiin tullessa oli nähtävissä jo punasta, et eiköhän ne menkat tässä viimestään huomenna ala rytinällä. Positiivisesti ajateltuna, eipähän jää koulu kesken ja pahimmat kivut osuu viikonlopulle. Näillä yrityskierroilla ei kyllä pääse ainakaan pettymään enää, voi tulla vaan iloinen yllätys :D Tsempit lopuille piinailijoille, mä taidan kohta siirtyä kesäkuisiin. Ja kerta ei tullu positiivista tulosta, niin pitäkää peukkuja että saan hyvän arvosanan kenttäjaksosta huomenna :D

Outo-olio

473/484 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta outo-olio mä oon niin pahoillani!

Mutta samalla liityn sun matkaan kohti kesäkuisia!! Äsken alkoi menkat ihan hulahtamalla...

Mua ottaa niin paljon päähän. Taas kaikki alkaa alusta...

Mä oon jo kaksi kertaa tullu vahingossa raskaaksi niin miten voi olla mahdollista että yrittämällä ei onnistu millään?? Ei vaan mee mun jakeluun....

Lopputsempit teille piinailijoille! <3

474/484 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mitä enemmän sitä toivoo ja kuvittelee sen korkeammata vaan putoaa... Mie siirryn kesäkuisiin, menkat alkoi yöllä. :( Lopputsemppiä kaikille!

Khalemeon kp1/29

475/484 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin putoan ja siirryn kesäkuisiin! :( menkat alkoi aamulla!

Lievästi sanottuna v**uttaa..

A-M Kp 1/26-29

476/484 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tää todellakaan tilastollisesti voi olla edes mahdollista, että näin moni tipahti :/ Harmi!

Mie roikun täällä vielä, nyt 29/27 ja pari kertaa oon juossu vessaan, että nyt ne alko. Ei vaan ole vielä alkaneet. Menkkajomotutuksia on alamahassa, mutta äskenkin vessassa hulahti vaan reippaasti kirkasta ja valkosta valkkaria.

Luulis, että samoilta hoodeiltahan ne menkatkin tulee, eli pitäs tulla jo edes jotain tuhrua.

Negoja testanneena odottelen niitä menkkoja nyt viikonlopun yli. Voihan se olla, että kierto alkaa nyt temppuilla kun on ollut niin epäilyttävän säännöllinen pillereiden jälkeen. Alkas ne menkat nyt vaan jos on alkaakseen niin ei tarviis enää piinailla.

Tsemppiä ja uutta matoa koukkuun kesäkuisiin siirtyneille, voi olla, että perässä tullaan.

Saan varmaan käydä aika yksinäistä keskustelua täällä, tuskin moni enää jännää toukokuisissa.

477/484 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vielä täällä roikun... menkkoja odottelen saapuvaksi viimeistään huomenna, eipä nuo testit positiivisiksi muutu, vaikka kuinka tiiraisin :( Yritän kovasti valmistautua uuteen yritykseen, mutta ainahan sitä pientä toivoa pitää yllä, niin kauan kun täti tulla tupsahtaa vierailulle. Jomotusta alavatsalla ollut jo eilisestä saakka... blaah!!

Äiskä 82 yk2 kp28/28

478/484 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan myös!

Mulla jomotellut mahaa kaksi päivää, eilisilta meni itkiessä. Menkkoja ei vielä näkynyt, mutta testit ovat puhtaan negatiivisia. Menkat alkaa varmaankin huomenna, mikäli mennään samanlaista kiertoa kuin kolmessa edellisessä. Kyllähän jollain on ollut raskauden alussa menkkatuntemuksia ja joillaan testit näyttää pitkään negaa, mutta hassuahan se olisi jos kummatkin noin epätodennäköiset tilanteet osuisi samalla kertaa omalle kohdalle :D

Tänään olin mittauttamassa varmuudeksi kilpirauhasarvoni, sehän on tosi yleinen syy, jos lasta ei kuulu. Tällä hetkellä kyllä musta tuntuu, että suurin este lapselle olen minä itse, kun olen välillä ihan hysteerisessä paniikissa tämän asian kanssa. Tiedätte varmaan mistä puhun :)

Voimia kaikille!

MiuMou 30/30 yk 7

479/484 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tänäänhän ne sitten alkoi. Hyppään suoraan heinäkuisiin, seuraava arvio la olisi nimittäin kuun vaihteessa... Tsempit lopuille piinailijoille :)

Outo-olio kp1/27-?, yk 1v7kk

480/484 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myöskin vielä piinaillaan yhdestä negasta huolimatta.

Kp 29/28 menossa. Koko ajan fiilis, että nyt ne alkaa, mutta ei ainakaan vielä. Jos ei su aamuun mennessä ala niin uutta testiä kehiin.

Sormet ristissä, etteivät vain ole myöhässä tän odottelun ja stressin takia...

Future, kp29/28, yk1