<<Toukokuiset 2014>>
Heippa!
Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)
-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.
Kommentit (484)
Tervetuloa Mamalove:) Plussatuulia kovasti!
Tässä muistelin ja kaivoin vanhoja keskusteluja auki, että oliko sitä itellä mitään raskausoireita ennen plussaa ja eipä niitä vissiin juuri ollut. :) Tosin nythän onkin asta dpo 7 oletettavasti, että eipä niitä ihmeellisiä kuulu nyt ollakkaan. Mutta sieltä löytyi myös tieto, että sain plussan esikoisesta 19.9.2011, joten taidampa odottaa testaamisen kanssa vuosipäivään ;D Silloin olisi kp 28. Laskin (ei ole mun laksuihin tosin luottamista, huono matikkapää), että silloin on ollut kp 30 ja paria päivää ennen olin saanut negan, joten voipi olla ettei näkyisi silloin, jos siis raskaana edes ollaan. Jokainen raskaushan on erilainen toki, kierrostani en tiedä kun silloinkin olin juuri lopettanut pillerit ja oletin että ehtii tulla monet luomumenkat, mutta eipä kerennyt ensimmäisiäkään. Ois se vaan niin hauska saada samalla päivämäärällä plussa :P
Khalemeon kp 23/28
Myääh, taitaa olla minun peli pelattu tässä kuussa.. Ruskea vähäinen tuhruilu alko tänään, huomenna varmasti hanat aukeaa:( jännitti jo niin kovin mutta aamupissasta tehty nega palautti maan pinnalle, kp33/28-32. Liekö jännäilyn ja siitä seuranneen stressin takia kierto venähtää. On se saattanut joskus olla 34, eli ei tämä mitään uutta. Huoh...
Iltaa vain!
Onnea mimmu21 plussasta! :)
Khalemeon, se olisikin aika mahtista jos toinen plussa pärähtäis samana päivänä kuin ensimmäisessä :) pidän peukkuja!
Tein tänä aamuna testin, kun tosiaan itellä on jännät päivät tässä muutenki menossa. Haamu tuli! En uskalla vielä iloita, mutta pieni onnenkipinä tais syttyä.. Että oliko lääkkeistä jälleen apua :) On se hienoa, että on olemassa tuollaisia lääkkeitä, joilla oikeesti saadaan jotain aikaseksi. Olen aiheesta paljon lukenut ja onneksi monilla samaiset lääkkeet ovat auttaneet :)
Testaan huomenna taas ja ens viikolla kans, jos haamua näkyy edelleen. Voi kun sitä on niin malttamaton... Toivotaan parasta, sillä toinen vauva on niin haluttu ja toivottu :)
-huuliharppu- kp 30/29-?
Ainiin, unohtu vielä laittaa..
Pahoittelut bubobubo, toivottavasti ens kierrosta tärppää, jos tällä kertaa täiti kurvas paikalle :/ pää pystyssä ensi kiertoon, peukutan isosti :)
Kauhee väsy kokoaika, nukuin tännään 2h päikkärit vauvelin kaa yhtäaikaa.. Ja nytkin vois mennä nukkuu, sammun varmaan ku saunalyhty :D
Mitenhän sitä jaksaa työt aloittaa kahden viikon päästä, kun mammalomakin on lusittu.. :) Jänskättää. Hyvät yöt kaikille!
-huuliharppu- kp 30/29-?
Täällä tuli lähtö pikajunalla kesäkuisiin.. :(
Onnea kaikille plussan saaneille! :)
Itse siirryn kesäkuisiin :/
Vieläkö täällä on joku muukin jännäilemässä? Itsellä menossa kp38/27-33 eikä tietoakaan menkoista. Tosin on ollut aikaisemmin hyvin epäsäännöllinen kierto jota on jouduttu vähän korjailemaan. Mies pitää vähän maantasalla hokemalla, et odota nyt rauhassa. No, odotellaan nyt vielä jonkun aikaa, voihan se olla että ihan tää opiskelun aiheuttama stressi myöhästyttää.
Toivon kesäkuisiin siirtyneille sieltä plussatuulia :)
Pahoittelut kaikille kesäkuisiin siirtyneille! :(
Outo-Olio, on täällä ainakin mie:) Oletkos vielä testiä tehnyt vai tuliko nega? Mie ajattelin malttaa sinne torstaihin jolloin ois kp 28 ja luultavasti dpo 13. Näyttää jos näyttää. Mies vain koko ajan masun kimpussa ja hoputtaa tekeen testin ja aina joudun sanomaan että ei se vielä näkyisi... Oireita? Ei oikeita, kuviteltuja kylläkin. Tänään on närästänyt koko hemmetin päivä, tissejä vihlasee, seksiä ei huvita, mahaa nippailee. Eli just semmosia oireita kuin ennen menkkoja viimeksi, joita ei kylläkään tullut päivän tuhruilua enempää. Paitsi, närästystä ei ollut eikä haluttomuutta. Äh, tulis jo torstai!
Khalemeon kp 25/28
En oo vielä testaillu, ku pelkään pettyväni. Tosin, ei odotukset oo ollu kovin korkeella tän kierron suhteen, et sen puoleen luulis ettei pettymys olis suuri. Meillä taas mies tosissaan sitä mieltä, että pitää odottaa vielä, on siinä tosin oikeessa, että onhan mun kierrot heitellykin välillä aika hurjasti, mutten kyllä muista millon olis viimeks ollu lähemmäs 40päivää kierto. Täällä ollu vihlasuja, varsinkin tänään, pientä ällötystä ollu ja flunssanen olo sekä aamulämmöt koholla (tänään 37.4, ei kuitenkaan kuumeinen olo). Tänään kyllä ollut, varsinkin illalla semmonen olo, että kyllä kai se vuoto kohta alkaa, tosin laskureiden mukaan olis viikkoja jo 5+2 tai 5+6, vaihtelee vähän miten laskee, kierron alusta vai mahollisesta oviksesta, että vois vihlonta johtua ihan siitäkin. Plaah, vaikiaa voi olla välillä elämä :D jos vaikka olis jo nyt 1½vuoden jälkeen onnistunu -.-
minäkin vielä täällä! menossa kp24/28. Ovis oli tikuttelun sekä tuntemusten mukaan 7.9., ihan niinkun laskuritkin lupailivat. Ovis hyödynnettiin hyvin, nyt sit vaan odotellaan et pääsis testaamaan.. ei millään malttais!!! ehkä to jo uskaltaisi tehdä testin, katsotaan. Toivotaan nyt plussia kaikille vielä mukana oleville, jotta saataisiin vauvoja myös toukokuun loppupuolelle ;)
Äiskä 82 kp24/28 yk2
Huomenta!
Pidän peukkuja teille Khalemeon, Outo-Olio ja Äiskä + muut jännääjät, toivottavasti plussa pärähtää kaikille!
Tänä aamuna tuli tehtyä itellä raskaustesti, sillä kp 33 menossa ja viikonloppuna tuli testiin haamunpoikasta.. Nyt sitten tuli selkeät kaks viivaa! :) Eli raskaana ollaan ja on ilo huomata, että lääkkeistä oli jälleen apua. :') Nyt vaan toivoa, että kaikki mennee hyvin.
Plussatuulia kaikille! Jännässään odotan teidän muiden tuloksia. :)
-huuliharppu-
Minäkin oon täälä vielä! :)
Aamulla tein negatiivisen testin, joka aika hyvin palautti mut takasin maan pinnalle!
Mut niin kauan on toivoa, ku ei menkkoja näy! Ei tee mieli edes vessas käydä, ku pelkään niin sitä hetkeä jos/kun huomaan että menkat on alkanu...
Kuviteltuja oireitakin on jos jonkinlaisia, mut tissit nyt ainaki on varmuudella himo kipeät, mutta niinhän ne aina on ennen menkkojen alkua! plääh!
A-M kp 26/26-29
Minäkin olen vielä täällä, ihanaa että tekin olette <3
Huuliharpulle onnittelut!
Itse tein tänä aamuna testin, negaa näytti, vaikka kuinka koitin loisteputkilamppujen alla testiä tutkia.. Tänään kp 27/30. Mitäs olette mieltä, pitäisikö nyt olla edes jonkinmoinen haamu näkyvissä, jos olisi plussannut?
Tässä kuussa tulee pudotus korkealta, jos pudotaan. Jostain syystä toiveet olleet tavallistakin korkeammalla.
Tsemppiä jännäilyyn!!!
MiuMou
Tsemppiä jännääjille ja onnea plussanneille.
No kyllähän miekin täällä vielä roikun..kp26/27
Oon metsästelly haamujen haamuja ja saanu negojen negoja.
Vaikka tiedänhän mie, että tosi tyhmää testailla liian aikaiseen niin silti on vaan pitäny tehdä.
Toisaalta on ollu ihan hyvä pudota maanpinnalle ja saada taas ajatuksen pois mahdollisista raskausoireista joita tosin ei edes ole. Yks päivä löysin itteni peilin edestä ihmettelemässä nännien verisuonia ja ajattelin, että nyt mie sekoan lopullisesti ja eilen kuljin pitkin taloa raskaustesti kädessä ja yritin löytää haamua eri valoissa.
Alkaa toivo mennä ja oon ihan varma, että tää vauvaprojekti tulee olemaan pitkä ja kivinen tie.
Onneksi saa lukea edes teidän muidenkin samanlaisista piinaavista hetkistä, että ei tunne itseään ihan idiootiksi! :D naurattaa huomata kuinka samanlaisia ollaan näiden "raskausoireiden" ja haamujen kyttäämisten kanssa!
Välillä tekee mieli heittää se surullisen kuuluisa kirves lujaa kaivoon ja välillä taas tulee se hetki kun miettii että "mitäs jos sittenkin.."
Huuliharpulle oikein paljon onnea plussasta! Anssukka, Fanu ja Miumou, ei se testi välttämättä heti näytä plussaa:) Haamuista en osaa sanoa, olen aina käyttänyt digitaalista. Viime raskaudessa kuitenkin vielä kp 30/28 oli nega ja 32/28 vasta plussa. Oma kierto tosin hukassa koska silloinkaan ei ehtinyt luomumenkkoja tulla, mutta neuvolassa sitten sanottiin että lasketaan sen 28 mukaan ja ultratkin näytti päivälleen sitä:) Clearbluen viikkonäytöllinen siis molemmilla kerroilla.
Edelleenkään ei kummempia oireita täällä, väsyttää lähinnä. Tosin äsken vaihdoin tyttären vaippaa ja meinasin pyörtyä hajusta, kun mies oli vain että no ihan tavallinenhan tuo... Auttaa monesti vaipan vaihdossa kun yksin taaperolta hankalaa, eläväinen muksu kun on :D. Pitääkin alkaa pottaharjoitteluun, meillä vaan on tuommoinen selkänojallinen potta. Ei osaa oikein istua siihen ja istuttamallahan ei suostu olemaan paikoillaan. Vielä kaksi päivää pitäisi malttaa testaamiseen, ja silloinkaan ei välttämättä vielä näytä kun on 28/28, dpo 13 muistaakseni. Eri asia tietysti jos menkat alkaa.:/
Khalemeon kp 26/28
Jospa minäkin nyt tungen itseni tähän keskusteluun. Olen siis 23-vuotias ja samoin miekkonen. Kummatkin vielä opiskelemme, mutta minä valmistun jouluksi ja mies ensi vuonna. Naimisissa olemme olleet rapian vuoden ja yhdessä asuneet reilun kolme vuotta. Ja vauvakuume on molemmilla kova :D
Ensimmäinen yk meillä vasta menoilleen, mutta toki olisi ihanaa jos heti tärppäisi. Ja jos näin käy osuu laskurien mukaan LA 30.5 :) Pientä "oireilua" on ollut, esim vatsan voimakasta nipistelyä, päänsärkyjä, turvottavaa oloa sekä väsymystä. Tokihan nämä voivat olla olemassa muutenkin vaan, mutta toivotaan :)
Nyt meneillään kp 26/21-28, torstaina olis tarkoitus testailla jos siihen mennessä eivät pölähdä ah niin ihanat menkat. Joten nyt jännäillään :)
Future kp 26/21-28 yk1
Voi miten ihana kuulla teistä muistakin! Mä olin jo ihan maani myynyt ku oli hetken niin hiljasta :) vain noi pikaiset ilmoittautumiset kesäkuisiin siirtymisistä! Pahoittelut teille! Perässä tullaan melko varmasti!!
Mä hölmö täällä jo surkuttelin että oon tällänen yksinäinen väliin putooja ku kesäkuisissa ja toukovauvoissa on jo täys tohina päällä ja mä en edes vielä tiedä kumpaan kuulun :D onko teille muille tullu samaa fiilistä?
Mulla nyt kp 28/28-30 ja yk 2. Ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Tai yksi on että rinnat tuntuu "täyteläisemmiltä" :D mutta niin on melkein aina ennen menkkoja.
Hätäpäissäni menin tekemään sunnuntaina yhden testin mikä oli niin puhdas nega ettei tarvinnut edes siristellä haamun takia!
Ääk outo-olio tee jo testi!! miten ihmeessä maltat olla?? :) oon ihan varma että sieltä tulee ilouutisia!
Tervetuloa uusille näin viime metreillä! :)
Uskallankohan jo liittyä tänne ;)
Pillerit ollu pois nyt muutaman kuukauden ja plussaa odotellaan. Ennestään kaksi lasta ja kolmas ois toiveissa. Molemmilla kauhea vauvakuume! <3