Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<<Toukokuiset 2014>>

28.07.2013 |

Heippa!

Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)

-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.

Kommentit (484)

381/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanu, täällä toinen pakkomielinen. ;) voi sitä jännityksen tunnetta, kun liottaa tikkua virtsassa, ja kyttää lähes henkeään pidätellen, että tuleeko sitä toista viivaa...

Tässä kierrossa onki tullu testattua toosi monta kertaa. Yhtään puhdasta negaa en oo saanu, aina niissä on näkyny "jotain". Myöskää selkeää plussaa ei oo tullu ja nyt alanki olla jo epätoivoinen. Eilisiltaista testiä vieläki hämmästelen. Se oli Predictor Early. Siihen tuli heti testiviivan paikalle selkeä, leveä puhtaanvalkoinen viiva. (?!) Sen näki ihan tihrustelematta. No, kun katsoin testiä noin 15-30min kuluttua, se viiva oli ohentunut, mutta muuttunut punaiseksi. :o Onko kellään kokemusta vastaavasta? Ei siis ollu semmone perinteinen valkoinen viivan paikka, vaan ihan selvä viiva.

Tänään, kun menkat on 4pv myöhässä, testasin ensimmäistä kertaa puhtaan negan. (Pregcheck). Nyt kyllä jätän testaamisen tauolle. Onneks ens viikko on töitä, niin on muuta ajateltavaa. Eiköhän ne menkat sieltä ilmesty, jos kerta nyt ei oo plussan aika. :/

Plussatuulia Simpukalle ja Fiinalle! <3 Ja tietty kaikille niitä tarvitseville! :)

Kertokaa mulle miten saan pidettyä itseni kurissa, etten testailis joka päivä, ja vieläpä monta kertaa päivässä? :o

Emotar 32/28

382/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Taustailen kun siirryin tuonne kesäkuisiin jo :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
383/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! :)

liityn kans mukaan jännäilemään! Oon 24v vauvakuumeinen nainen ja esikoista yritetään samanikäisen miehen kanssa! :) nyt on ensimmäinen yrityskerta takanapäin, et nyt sit vaan odotellaan ja jännitellään! :) 

on ollut mukava lukea teidän juttuja, kuulostaa niin tutulta tuo vauvakuumeilu!

Plussatuulia nyt kaikille! :)

A-M, kp 16/26-29

384/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään (kp34/28-29) uuden testin ja heti siihen ilmestyi 2 tummaa viivaa :) !  Mulla on vähän epätodellinen olo kun mitään raskausoireitakaan ei (vielä) ole, mut kai nekin ehtii tulla. :) sairastuin flunssaan pari päivää sitten..mut en osaa sanoa et onko se raskausoire koska mieheni on myös ollut flunssassa. Välillä tunnen  pientä kutinaa vatsassa, tuntuu siltä kuin joku ottaisi papatestin. Fanu ; eikö sinullakin oli samanlaiset tuntemukset.. toivottavasti sun tuntemukset olisi myös raskautumiseen liittyvää. Mulla ne tuntemukset alkoi noin 8 päivää oviksesta. Muutama teistä on kirjoittanut et viva ei vahvistu.. Mullakin kävi kerran niin et sain haalean viivan joka ei vahvistunut ja sit alkoikin menkat viikon myöhässä. Se oli iso pettymys mulle mut samalla se antoi mulle toivoa siitä että voin tulla raskaaksi. Toivottavasti teillä viiva kuitenkin vahvistuu.

Haluaisin vielä kiittää teitä kaikkia siitä että olette jakaneet oman tarinanne ja kokemuksenne. On ollut erittäin mielenkiintoista lukea. Kiitos teille kaikille!

385/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Bubobubo: Mulla oli viime kierrossa samaa, aamupahoinvointia oli useena aamuna ja tunsin kaikki mahdolliset oireet. En tiedä sainko ne tahdonvoimalla aikaseksi, vai tuliko sit km kun menkat alko 4pv etuajassa ja kestikin tavallista pidempään.

Emotar: Toivon niin että se plussa sieltä sulle pärähtäis kunnolla! Mulla helpottanu testailun tuskaa ainoostaan se, ettei testejä yksinkertaisesti ole kotona, ja nyt olen niin kipeenä etten kehtaa kauppaan lähteä vaikka mieli tekis :P Eli ei siihen taida olla keinoja...

ON: Flunssa jatkuu, pää täynnä räkää, lämmöt ei kyllä ole 37,6 ylemmäks noussu. Kahtena aamuna oksuillu, en kuitenkaan mitenkään rajusti. Pessimistisesti yritän ajatella et johtuu vaan limasta kurkussa. Tosiaan tekis mieli lähtee testiostoksille, mut ei kehtaa tän näkösenä poistua kotonta, eikä uskalla ottaa riskiä et pökrää tuonne kylille :D Nyt ois menossa kp 25 eli kai se joissain testeissä vois jo näkyä?!

Onnea plussanneille, toivottavasti perässä tullaan!

Tsemiä kanssapiinailijoille ja kesäkuisiin siirtyneille <3

Misuliini

386/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin tekis mieli joka aamu testata et joko vahvistuu, mut nyt mulla ei onneks ole testejä niin en voi testata. Enkä ole päässy ostamaan kun anoppi on roikkunut mukana niin en halua et se vielä tietää. Enkä viitti enää tilata netistä, mutta kai sitä kaks testiä pitää ostaa sitten kerralla. Vähän pelottaa jos tää on kohdunulkoinen kun alamahassa on välillä sellanen jännä tunne, tänään taas bussissa kun se auto tärisi niin alkoi alamasussa se tunne, ei se mikään paha ole eikä se oikeestaan satu mutta kun miettii että mitä se voi olla niin henkisesti sattuu :(

Pahoinvointi on ajottaista ja yleensä tulee sen jälkeen kun olen syönyt.

Neuvolasta muuten yritin varata tytölle 6v tarkastusta ja tein sitä netin kautta niin ihan yllätyin kuinka varattua siellä on ja sain ajan vasta lokakuulle (no oli siinä muutama aika aijemmin mutta ei sopinut mun aikatauluun), että tarvii tässä nyt sitten varmaan soitella sinne uudestaan masukin takia että saadaan aikaisempi aika kun se np ultrakin olis sitten jo vissiin lokakuun lopussa. En saanut netin kautta tilattua itselle neuvola aikaa, ehdotti mulle vaan psykiatrisia palveluita vaikka yritin äitiysneuvolaa hmm.... mitähän ne on musta sinne tietoihin aijemmin kirjoittanut :)

Tekis mieli hypätä tonne odotus puolelle jo mutta en uskalla ennen kun viiva vähän vahvistuu.

Jesell2 kp 37/ 34 yk2

387/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi ku on tullut paljon plussia, onnea teille :)

Täällä on tuskailtu näyttösuunnitelman kanssa, eikä oo paljon kerennyt omia oloja miettimään. Luultavasti putoan kesäkuisiin, sillä tänään on tullut menkkatuntemuksia. Toisaalta ei haittaisi, sillä saisin käytyä opiskelut loppuun ilman mitään sähellyksiä ja tässä on jo totuttu odottamaan. Ehkä sitten hyvää kannattaa odottaa kauan. Mies haki tänään ison kuusen tyvipalkin ja aikoo siitä tehdä itse kehdon tulevalle pienokaiselle.

Tsempit vielä piinailijoille ja toivotaan parasta :)

388/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Paljon onnea kaikille uusille plussanneille! <3 Voin vaan kuvitella kuinka onnellisia ootte. Sitä fiilistä odotellessa. Onnellista raskausaikaa ja toivotaan että kaikki menis hyvin. Voimia ja plussatuulia myös jännittäjille! :)

Mä putoaaaaan! :( tänään alkoi menkat ja oireet on kamalat! Maha niin kipeä ja etova olo ja kauhee väsymys.. Oon ollu melkeen 50h tällä viikolla töissäki niin voi johtua siitäki.. Nyt siirryn tonne kesäkuisiin mutta käyn täällä lukemassa teidän juttuja vielä :)

389/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane34, joo oli mulla kanssa sitä tuntemusta, että otettas papatestiä. Onnea plussasta :)

On tää kyllä semmonen terapiapalsta, että ilman tätä tulis hulluks. Mukavaa jännätä yhdessä.

Mulla se ovistesti vaan jatkaa plussaa ja testiviiva on räikeen punainen.

Pitää testailla nuo jäljellä olevat testit loppuun ja ihmetellä pysyykö se oikeesti päivästä toiseen plussana. Oon kolunnu kaikki kirjoitukset siitä miten nuo ovistestit ovat näyttäneet raskauden.

Tissit on levahtanu, ei oo mitenkään kovat vaan ne on tulleet semmosiks imettäjän tisseiks ja verisuonet niissä on ihan pinnassa.

Flunssa on, mutta ei ollenkaan sellainen olo, että tulis kuumetta.

390/484 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krääääk. En malttanu olla testaamatta, ja rfsu antoi jonku epämääräsen haamun, mutta en enää tiiä mihin uskoa. Menkkoja ei näy, oireitakaa ei oo. Lämpöjä en oo voinu mitata, kun ollaan reissussa. Hulluksihan tässä tulee. Mietin et jos kävis yksityisellä määrittään hcg:n. Mut ens viikolla en kyl ehdi aamuisin labraan, joten ehkä tää asia ratkeaa viikon kuluessa muutenki. Toivottavasti. Ois niiiin ihanaa jo siirtyä plussanneisiin. Loppus testien ostot ja tää ressaaminen, vois keskittyä ihan normi asioihin. Anteeks tää itseni toistaminen, mutku johonki pitää purkaa ajatuksiaan...

Testaappa Misuliini, jos kerta aamupahoinvointiaki on ollu. Tsemii! <3 ja kiitos plussatoivotuksista! :)

Harmitus pudonneiden puolesta. :( Onnea uuteen kiertoon. <3

Voi olla että kohta tuun perässä.

Emotar 33/28

391/484 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game over :( Voin siis vaihtaa luvut kp 1/25-26. Noh, jos jotain positiivista kierron pituuden lyhentymisessä, niin ei oo niin pitkä piinailuaika.

Toivottavasti teillä muilla käy paremmin :) Minä siirryn kesäkuisiin ja totellakii hommaan nyt ne ovistestit, kun tuo kierto teki tepposet.

Misuliini

392/484 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mukaan liittyy 27v kahden lapsen äiti joka siis kovasti miehensä kanssa toivoo kolmatta lasta. Nyt siis oikeastaan eka kierto menossa jolla metsästetty ovista :) Miehen siunaus asiaan saatu ja vauvakuume vallannut molemmat.

Onnea plussanneille :)

Ihan toukokuun viimeiselle päivälle mennään jos näin ekasta kierrosta tärppää.

Nyt siis kp 18/28-30

393/484 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan pikkuhiljaa uskaltaa siirtyä tonne raskaus ja synnytys puolelle. Tein tänään taas iltapäiväpisusta aika vahvan viivan jo, kyllä sitä varmaan uskaltaa jo liputtaa. Vielä on kaks testiä jäljellä joten jos huomen aamulla vielä testais ja sit tiistaina :) niin eiköhän se ole siinä, uskon jo että olen raskaana ainakin jollain tapaa, loppu jää siis vaan odottelun varaan, toivotaan että pieni on kumminkin tukevasti matkassa loppuun asti.

Tulkaa pian muutkin perässä, tää on kyl niin mahtava olotila :' )

T.Jesell2 kp kp38/34 yk 2

394/484 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä just mietin, että uskaltaisiko sitä jo testata, kun on kp30/31, mut pelottaa, et tulee taas pettymys.. Ei oo kunnon oireita suuntaan tai toiseen, niin on tosi epätietoinen olo..

395/484 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei näin sunnuntai-iltaan!

Sellasta tulin kysäseen että onko joku käyny raskaana ollessaan papa-kokeessa?Minulla nimittäin olisi tiistaina papa, mutta en tiedä perunko sen, jos tässä nyt olisi raskauduttu. Ja muutenkin tyhmään aikaan olis papa kun sitten ke pitäs alkaa menkat. Aamulla tein testin mutta negaa näytti kp26/29-31.

Kanssasisaret, mitä teen? :)

396/484 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubobubo

Toivotaan, että plussaat. Sinuna en menis papaan, kyllä sinne kerkee. Kuitenkaan kun ei tiedä vaikka siellä joku olis jo matkassa mukana :)

397/484 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussan saaneille! :) Alkaa monella oleen piinapäivätkin vissiin käsillä, paljon plussatuulia:)

Bubobubo, lääkäri halusi välttämättä ottaa papa-kokeen minulta raskaana ollessa, kun edellisestä oli jo aikaa. No, tulos oli sitten luokka 2, ja kun vähän säikähdin että no mitä nyt, niin vastaus oli vain että nää, raskaana ollessa niitä muutoksia voi helposti tulla ilman että ne on yhtään mitään. Eli mikähän järki siinä sitten oli... :D Käskettiin käydä synnytyksen jälkeen, sitten lääkäri sanoi, että ei kun tule sitten kun menkat on taas alkaneet. No, ne ei alkaneet ennenkuin reilun vuojen jälkeen imetyksestä johtuen, joten jäi vähän niinkuin käymättä, hyi minua. Mutta jo menkkojen vuoksi siirtäisin kyllä sen papan, ei ne edes voi ottaa sitä jos menkat sattuu olemaan. 

Itsellä taisi olla ovis eilen, on ollut monta päivää niin saamarin kipeä vatsa, taapero vielä pomppinut päällä:D Maitoa tulee vieläkin enemmän. Siis lopetin imetyksen ja neljään kk ei yhtään mitään, tipan tippaa. Sitten alkoi tulemaan tuossa kk sitten taas ja kun menkatkin jäi pois niin vähän ihmetytti tosiaan että raskaanako ollaan. Mutta kuulemma aika yleistä. 

Khalemeon kp 16/28. 

398/484 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei :)

Täällä kuumeilee 21v. naikkonen ja esikoista yritetään 26v. miekkosen kanssa :)  Yhessä 5v, saman katon alla 4,5v ja kihloissa 3v. Häitä suunnitellaan joskus lähitulevaisuuessa :) Kirjoittelin ennen nimimerkillä -Bella- , mutta en muistanut entisiä tunnuksia ja sähköpostikin oli työpaikanvaihdon takia muuttunut. Mutta täällä taas, jos joku tunnistaa ;)

Puolitoista vuotta sitten heitettiin pillerit nurkkaan ja yritettiin tosissaan tämän vuoden tammikuuhun asti. Kaksi todella aikaista keskenmenoa tuli, jonka jälkeen pistettiin homma jäihin ja keskityttiin omien elämäntapojen parantamiseen. Tammikuussa aloitettiin "fitness-elämä" ja itse laihduin n. 15kg. Ei olla käytetty sen kummempaa ehkäisyä kuin keskeytetty yhdyntä, ja sekin on välillä unohtunut. Ollaan oltu varomattomia ja oltu tjottailu-mielellä liikenteessä. Kuitenkin sitä on aina molemmat pettynyt kun menkat aina alkaakin, niin päätettiin, että mitäs tässä enää varomaa kun kummallakin on sellainen olo, että jotain tästä yhteiselosta vielä puuttuu :)

Ja me ollaan sitä mieltä (ei olla siis lääkärissä käyty tai mtn) että miehellä tais olla testosteronitasot vähän alhaiset tuolloin, koska tuolloin ja sen jälkeenkään ei juuri petipuuhat innostanut, sekä aina väsytti ja v*tutti. Nyt kun ollaan eletty "fitness-elämää" ja mukaan on tullut suurena osana terveellinen ruokavalio, liikunta ja ravintolisät (mm. omaa testosteronitasoja nostattavia luontaistuotteita jne) niin kaikki nuo osa-alueet on parantuneet huomattavasti ;) Onko muilla ollut tällaisia kokemuksia?

ON: Nyt menossa kp27/30 yk1 ja tosi säännöllinen kierto ollut nyt. Muutamia kertoja stressaantuneena on jäänyt yhdet tai kahdet menkat pois ja kierto on ollut jotain 60-90 mutta niitä ei oo ollu nyt vuoteen. Viimeks just tuolloin vuosi sitten. 

Ja JANE 34: Kun sanoit että "Mullakin kävi kerran niin et sain haalean viivan joka ei vahvistunut ja sit alkoikin menkat viikon myöhässä. Se oli iso pettymys mulle mut samalla se antoi mulle toivoa siitä että voin tulla raskaaksi. Toivottavasti teillä viiva kuitenkin vahvistuu." Mulla kävi kahdesti just noin :/ Tiedän miltä susta tuntuu.

399/484 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mä putosin kans kesäkuisiin... Nyt menossa kp4/~34. Edellinen kierto oli sit lopulta 36 päivää. Tavallaan oon ihan postitiivisesti yllättynyt, että toi mun eka kierto keskenmenon jälkeen oli noinkin "normaali". Mittasin ovulaation tikulla olevan n.14 päivää ennen menkkojen alkamista ja kierto ei venähtänyt ton pidemmäksi. Nyt olevat menkatkin tuntuu normaaleilta. Yrittämiset osui juuri oikeaan aikaan, mutta aina ei tärppää. Uudelle kierrokselle menen toiveikkaana. Onnea vielä täällä roikkuville ja tsemppiä! :)

400/484 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki uudet ja vanhat!

Plussanneille lämpimät onnittelut! <3

Ja tipahtaneille parempaa onnea kesäkuisiin! :)

Olen käynyt täällä muutaman kerran lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta en ole jaksanut kirjoitella. On ollut niin toivoton ja turhautunut olo :( Jotenkin ajattelen niin, ettei varmaan voida saada vauvaa, ainakaan luonnollisin menetelmin, kun olisi mun pitänyt jo tähän mennessä tulla raskaaksi. Tiedostan kyllä, ettei se ihan noin mene, mutta siltä vaan tuntuu. Ja ne pettymykset pettymysten perään alkaa ottaa niin koville, etten enää uskalla olla positiivisin mielin ja elätellä toiveita. Kuukaudesta toiseen.

Menkkojen pitäisi alkaa tässä alkuviikosta, ja tänään tein aamulla negatestin. Eli eiköhän se ollut siinä. Mieleni yrittää huijata minua, että entä jos teinkin testin liian aikaisin jne, mutta oikeasti pitää nyt vaan yrittää valmistautua siihen että menkat sieltä tulee parin päivän sisään. Mitä korkeammat toiveet, sen korkeampi pudotus todellisuuteen :'(

Muhun ihan sattuu niiden puolesta, jotka yrittävät tosi pitkään, ja/tai joutuvat lapsettomuushoitoihin. Voin niin hyvin samaistua siihen tuskaan, vaikka meillä onkin "vasta" yk 8 menossa. Tuntuu, että tämäkin aika on ollut kiduttavan pitkä. Anteeksi negatiivinen vuodatus, nyt alkaa vaan toivo hiipua :'( Tottakai löydän itseni vähän väliä kyttäämästä oireita tai elättelemästä toiveita, mutta yritän olla tekemättä niin kun tuntuu että se on vain itsensä huijaamista.

Plussatuulia kaikille samassa veneessä oleville! Yritetään jaksaa! <3

Epätoivoinen Nemi83, Kp 28 / 26-34, Yk 8