Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<<Toukokuiset 2014>>

28.07.2013 |

Heippa!

Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)

-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.

Kommentit (484)

361/484 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli ihan flunssainen olo ja haamun, ikä olipaikan ja hassun;) iPad!!

362/484 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri Clearbluen raskaustestin väriä vaihtavalla näytteenottopäällä..Olin niin jännittynyt tilantesta ja en vieläkään ole täysin "järjissäni" mutta jos testiin tulisi vaakatasoon - viiva, sekö tarkottaisi että ei ole raskaana?

Itselläni tuli haaleampi vaakatason viiva ja pystysuoraan tummempi viiva :) Olenko siis oikeasti raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/484 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristina82: niin muistelinkin täältä jo lukeneeni, että jollakin olisi ollut samanlaisia oireita. On jotenkin hassu olo, ku on kipeä olo, muttei kuitenkaan oo. Vielä hassumpaa on yrittää tehä näyttösuunnitelmaa, kun pää lyö tyhjää eikä tajua mitään.

Mutta, kuten sanottua katsellaan nyt, ei oo vielä ees menkat myöhässä, ja enkä todellakaan uskalla lähteä testailemaan, sillä todennäköisyys plussaan on kuitenkin aika vähäinen, sillä peitot ei oo juurikaan heilunu koko kierron aikana, tosin ne vähät kerrat kuitenkin osui oviksen tienoille, että mistä sitä sitten tietää..

364/484 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kristina vinkistä, tilasin sieltä raskauskeijulta testejä. Toivottavasti on nopea toimitus. ;)

Bubobubo, mulla oviksen merkit on selkeet, oon ihan märkä nii et rätti housuissa pitää kulkee, miehen mielestä alapää turpoo, ja oon ihan härillään koko ajan. alamahaa nippailee joissain kierrois oikeelta, joissain vasemmalta.

Jokrile, kyllä sinne nlaan kannattaa soittaa melkein heti plussan jälkeen, meilläpäin antavat eka ajan noin viikolle 7. niskaturvotusultra on 12-viikon tietämillä, nii sitä ennen pitäs nlassa käydä.

Kävin muutes torstaina labrassa ottaan r-testin verestä. se oli joku pikatesti, ja tulos oli nega. :( Silti tänäiltana tuli sekä rfsu:n että pregcheckin testeihin haaleen haalee haamu. En osaa vielä iloita, ku saattaahan ne olla viivan paikkojaki. Aamulla uus testi. Jos se selventäis tilannetta... Kävin siis ostaan lähikaupungista erän testejä, ku muuten ois jääny iltatesti tekemättä.

Oishan se ihanaa olla raskaana näinki pian keskenmenon jälkeen. Tää on eka normi kierto km:n jälkeen.

:) Emotar 28/28

365/484 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sen, mä sain sen, MÄ SAIN SEN VIIVAN TESTIIN :' ) mä tärisen ja sinkoilen täällä keittiössä ees taas aamupalaa tehdessä kelaan mielessä että meille tulee sittenkin toukovauva.

No se viiva ole haalea mutta mä selvästi näin sen ja se tuli siinä kun vielä pöntöllä istuin, eli mikään haamu se ei voi olla. ja kp on nyt hmm... 34 eilen oli vielä nega. Nyt voin odotella pari päivää ja sit jos tekis ton viimeisen testin vielä että sais vahvemman viivan. Nyt jos putoon niin putoon korkeelta. En tiiä miten miehelle kertoisin kun sitä vähän jänskättää ettei vielä tartteis tulla kun hänellä on työmurheita mutta mä saan sen kyllä nauttimaan tästä olotilasta, musta tulee varmasti niin ihana ja onnellinen ihminen tästä eteeenpäin :) Mitään oireita ei oikeestaan ole, no sitä nenän tukkoisuutta oli noin viikko sitten ja kurkkukipuilua ym. flunssan oireita mutta ne on nyt hävinnyt. Pahaaoloa on ollu satunnaisesti ihan vähän, nyt on ollu menkkaoireita jotka häviää sitten yhtääkkiä, ihan siis sellasta pientä vaan vielä. Ja siis ne simpat on odotellut aika pitkään sitä munasolua koska peitot heilu kp 16 ja oviksen mittailin/ tunsin siinä kp 21 22 ja (23). Ihanaa samalla kun varaan kuopukselle neuvola ajan niin siellä sitten saan jutella uudesta asiakkaasta <3 T.Jesell2 kp 34/ 33-35 yk 2

Kirjotin ton tekstin taas tohkeissani Vauva vuodelle 2014 palstalle

kun ei siinä aamun hömppä fiiliksissä sitten sen enempää pystyny ajattelemaan mihin se teksti meni, joten kopsasin sen nyt sitten tänne, kuuluhan se tavallaan sinnekkin.

366/484 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneee jesell2! :) 

Ruskee tuhru muuttu niukaksi punaseksi vuodoksi eli kesäkuulle hyppään! Lauantaina teen vielä varmistus testin, kun clomifenit alotan niin sen kanssa ei saa olla epäilystäkää että olisi raskaana (on aika oudot nää "menkat"). Ennää pari kiertoa ja sit pääsee tarkempii  tutkimuksiin, jos ei ennen sitä tärppää... kp2/(30)32

367/484 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jesell2 ja muut plussanneet :) <3 Täälä ei mitään ihmeellistä..No oireita on taas sinne ja tänne..:) Oiski nyt plussasta johtuvia..:) En oo varma et oliko ovis tossa kp10..No peitot onneksi heilu sit kp11 ja nytki on heilunu jos ovis onki nyt myöhemmin..Kp16 nyt menos..Menkkaista kipua välillä ja muka huonovointisuutta..yms..Kuitenki taas mielessä on ettei se kuitenkaan oo tärpänny..No sen näkee tässä viikon päästä.. ja luulen että ei malttia ole ja testaus alkaa kohta..:) Tsemppiä meille kaikille :) sekä pudonneille kesäkuuhun!! Luulen että perässä tullaan!!

368/484 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulkaas toivon todella että toi flunssailu ja lämpö ois oireilua raskaudesta, iltaa kohden kun kurkkuun alko ksokea ja tuntuu pienet lämmöt ;) Eilen jo vähän tätä veikkailin, kun 1km kävelyn jälkeen sydän hakkas tuhatta ja sataa eikä meinanu jaksaa mennä eteenpäin ollenkaan (normaalisti päivän lenkki on 5-15km).

Vatsanipsut ja paineet on hävinny, jäljellä vaan sellanen aivastus/nauru tuntemus.. Rinnat on arat ollu jo viitisen päivää. Mutta juu, ei toiveita vielä liian korkeelle. Viikon ku jaksas jännäillä :/

Ihanaa kun plussia tulla tupsahtelee noin tiheeseen :) Muutenkin mahtavan positiivista porukkaa, mukava lueskella!

Misuliini kp 22/30 yk1

369/484 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääääh! Mä oon nyt kolmena päivänä saanu haamun tai roskishaamun heti testiajan jälkeen lähes kaikkiin testeihin mitä oon tehny. Oon tehny davidia, pregcheckii, rfsu:ta ja eilen predictorin. Vieläkään viiva ei vahvistunu. :( Menkat myöhässä, lämmöt ei oo laskenu, hiukset rasvoittuu ennätysvauhtia ja hikoilen kuin possu. Tissejä juilii aina välillä, alamahakipuja toisinaan. Oiskohan tää sit kohdunulkoinen tai pelkkä kiinnittymisyritys... :/ 

Huomenna testaan Clearbluella, sit vois pitää testaustauon ja ootella mitä tuleman pitää. Oishan se mahtavaa ku sais sen selkeen plussan ja ressi loppus ku seinään. ;)

Sori omanapainen purkaus. Tsemppiä muillekki piinailijoille! <3 <3 Ja suuret onnittelut uusille plussanneille! <3 <3

Emotar 30/28

370/484 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ovistuntemuksistaan vastanneille! Kovin on samanlaisia oireita itsellään ollut, mutta kun on jääny vähemmälle tuo omien tuntemusten kirjaaminen niin ei siis havaintoa millon on ovis ollu.

Ihanasti täällä plussat vaan lisääntyy päivä päivältä, ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!<3

Ja rutistukset kaikille uusille kierroksille menijöille sekä jännäilijöille <3 itellä siis kp 24/28-31, ja kovasti jännittää mitähän tuo ensi viikko tuo tullessaan:)

Millon plussaneet on löytäny jo "raskaustuntemuksia" itsestään? Itellä kun on aaltomaista pahaa olo/ällötystä, sekä päätä särkee ja alaselkää. Menkkamaisia tuntemuksia vatsassa, mutta ei joka päivä, välillä ihan viiltävää kipua. Mutta nuohan voi olla siis kktistenkin tuomia oloja.

Mukavaa päivää ihan jokaiselle!

371/484 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!! Valtavat onnittelut jokaiselle plussanneelle!! :) Ihana lukea noita iloisia uutisia! Täällä on kyllä ihan mielettömän positiivinen ilmapiiri! 

Olen koko ajan lukenut ja jännittänyt täällä mukana. 

Ja pahoittelut kesäkuisiin siirtyneille!! 

En varsinaisesti osaa vastata mihinkään tiettyyn asiaan. Tai ei nyt ainakaan tule mitään mieleen. Oma napa on ollut niin hiljainen tässä ovista odotellessa. 

Ovistuntemuksista tais olla juttua... Ikinä ennen en ole tuntenut niitä yhtään. Ainut tunnistettavissa oleva merkki on ollut limat. MUTTA nyt ihan muutama tunti sitten alkoi yks kaks aika tuntuvat kivut alavatsalla ja kohdunsuulla (tai jossain siellä sisällä)? limat on ollut lisääntymään päin nyt n 2-3 päivää. Laskurin mukaan hedelmällisin päivä olis tänään. Onkohan se nyt siis oikeesti tapahtumassa just nyt?!?! 

Talletukset on tehty eilen illalla viimeeks. Tänään en kyllä jaksa yhtään! Jos huomenna illalla taas niin onkohan riittävästi?

Meillä on vähän latistunut tunnelmat sängyssä, kun tuntuu niin suorittamiselta jo. Mut onneks osataan nauraa asialle :D

Mites teillä muilla?

Aika sekavan sepustuksen sain aikaiseksi näin väsyneenä.. Nyt siis nukkumaan!

372/484 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viiva ei ole myöskään vahvistunut keskiviikosta. Miten EMOTAR sulle kävi, teitkö testiä tänään? tuliko yhtään vahvempaa? Mä en olis enää halunnu ostaa testiä mutta pakko varmaan vielä ostaa ennen kun neuvolaan alkaa soittamaan. Selvä viiva siinä on mutta se ei ole kun ehkä  hitusen vahvempi kun edellinen. Oireetkin tuntuu olevan hävinneet, ei ne mitään suuria ollu aijemminkaan mutta kumminkin jotain pientä.

No ei auta kun odotella.

Hyvää viikonloppua kaikille.

373/484 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesell, toivotaan että siun plussa vahvistuu. <3 Mä en tehny tänä aamuna testiä. Voip olla että illalla testaan ku pääsen ostaan apteekista kunnon testin. Tai sit jätän testaamisen huomisaamuks.

Menkoista ei merkkiäkään. Mahallaan nukkuminen sattui tisseihin. Eilen lämmöt nousi entisestään, ollu siis oviksen jälk noin 36.7 ja nyt pari pv 37.1. En kyllä tiiä onko tuolla mitään merkitystä itse asiaan..

Emotar 31/28

374/484 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Menkat tuli ja meni, niiden jälkeen täällä käynyt tasaisesti lueskelemassa muiden kuulumisia, mitään kerrottavaa ei ole itsellä ollut..

Hirmuisesti onnea kaikille plussan raskaustestiin saaneille :) Tsemppiä kaikille meille muille, jotka vielä niitä omia plussiamme odottelemme ;)

Nyt menossa kp 14/28. Vaikka kuinka vannotin etten ala ovistestejä tekemään, tilasin ne kuitenkin :D en ole aiemmin niitä tehnyt, joten ihan jo mielenkiinnostakin halusin testauksen aloittaa. Vielä ei ole vahvoja ovisviivoja liuskoihin saatu, eikä kyllä mitään ovistuntemuksiakaan ole ollut. Laskureiden mukaan huomenna olisi suurella todennäköisyydellä ovispvä, mutta katsotaan... Päätin kuitenkin, että jos tästä kierrosta ei tärppää, palaan näihin ovistesteihin taas myöhemmin, jos tarvis vaatii... Peittoa on heiluteltu tiheästi, jotta taaskaan ei siitä pitäisi olla kiinni :D

Mukavaa viikonloppua kaikille, minulla se kuluu töiden (ja siinä välissä peittojen heilutuksen :D ) merkeissä!

Äiskä 82 kp14/28 yk2

375/484 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

montakos plussannutta nyt meillä ryhmässä on? Mä luovutin ja tilasin keskiviikkona ovis testejä sekä raskaustestejä. Tänään ne sitte saapuivat postilaatikkoon ja tietty oli pakko heti testata..ette arvaa haalee plussa davidin raakaustestiin..oon ihan shokissa. nyt dpo14 ja 3h pissasta siis haalea plussa.teen aamulla vielä uuden testin ja katon onko viiva vahvempi kun tän päivän. En tiiä miten päin tässä olis,voiko oikeesti tärpätä ekasta yrityskerrasta nuvaringin jälkeen???? Nyt ois kp 26.

376/484 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kp15 ja hirvee flunssa.

Bongasin oviksen sillon kp7, molemmat viivat oli yhtä vahvoja ja seuraavana päivänä testi näytti enää hailakkaa viivaa.

No mulle on varmaan tullu joku pakkomielle liottaa tikkuja virtsassa :) joten tänään ihan huvikseni kokeilin mitä ovistesti näyttää nyt ja testissä oli taas yhtä vahvat viivat. Ovis oli limojen perusteell ihan varmasti sillon kp7 hujakoilla.

Nyt oon sitten kuumeisesti lukenu ihmisten kokemuksia siitä miten ovistestit näyttää alkaneen raskauden ovisplussana ja toivon kovasti, että nuo testit tai miun kroppa ei nyt sekoilis omiaan. Mitään vahvoja tuntemuksia en oo vielä keksiny tällä kierrolla, paitsi pari päivää sitten pukannut flunssa ja paisuneet tissit.

Onko muut tikutelleet huvikseen tai onko jo raskauden plussanneet kokeilleet miltä ovistesti näyttää raskautuneena?

377/484 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vähän omaa asiaa.. Aamulla menin töihin ja kaikki kaikinpuolin ihan ok, yhtäkkiä alko etoa aivan mahdottomasti ja pian siitä juoksin jo vessaan ja yökkäsin. Ja sen jälkeen söin äkkiä aamupalaa ja olo helpotti, sen jälkeen ei koko päivänä mitään.. Siis mitä ihmettä?! Oonko nyt sairastumassa mahatautiin vai voiko raskausoireet mukamas alkaa jo näin varhain, kp 24/28-31. Siis jos olis raskaana.. Olen kyllä alottanu alkuviikosta uudet multivitamiinitabletit, mutta voiko ne pistää yökkäyttään. Huh, epätietosuutta..

Ehkä sitä toivoo vaan niin kovasti olevansa raskaana että tekee itelleen aamupahoinvoinnitkin:(

378/484 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä muille kuuluu? Kuinka plussanneet voi ja miten jännäillijöillä on hermot pitäneet?:)

379/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia kaikille!

Kiva lukea täältä näitä plussausuutisia, niitä onkin tullut aika paljon! Itellä nyt kp34/29 eikä menkkoja ole kuulunut. Ei mitään erityisiä oireita, mies kyllä sanoi, että nyt oot raskaana, kun mun iho on kuulemma "pinkeä".... :) Testailen maanantaina vasta, mulla ei ole yhtään testiä varastossa, kun olen hassannut kaikki tässä viikolla. Mutta mä alan itsekin kallistua siihen suuntaan, että taidan sittenkin olla raskaaana, vaikka ovistestien kanssa kaikki meni mäkeen, en saanut hymynaamaa niistä digitaalisista lainkaan enkä myöskään liuskatesteistä sitä toista viivaa. Tosi outoa, sillä testasin kyllä ihan ovispäivinä. En sitten tiedä, mistä se johtuu, mutta kyllä me sitä vauvaa tehtiin ihan aktiivisesti, joten kaiken järjen mukaan sinne on talletuksia tullut.

Onnittelut vielä plussanneille!! Ja tsemppiä kaikille piinailijoille. Mukavaa kaunista viikonloppua!

380/484 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta täältäkin kaikille!!

Nyt kp 19/23-28..Tein jo testiä aamulla ku viime kierto oli ton 23 niin ajattelin et jos sen mukaan menee niin pitäs ees pieni haamu näkyä...mutta nega tuli..Aikaisemmissa raskauksissa mulla on näyttäny posiitiivista jo muutamia päiviä ennen ku menkat pitäs alkaa joten varma olen et ne menkat ens viikol alkaa :( ja menkkamaista kipuaki on ilmassa.. Jos ne menkat sieltä nyt päättää tulla niin jään vaan taustaileen..enkä kyl laske mitään millon ovis vois olla..Tai ainaki näin yritän tehdä..Puuhaillaan millon puuhaillaan ja tulee jos on tullakseen..Mulla alkaaki kaikki jumpan vedot ens viikolla joten kiirettä pitää..Ehkä sit keskittyyki vaan niihin ja tää vauvakuume jäis nyt vähä taustalle..Jos se sit tärppäiski paremmin :) Käyn nyt viel tääl kuitenki ilmottamassa miten täs kierros nyt kuitenki loppujen lopuks käy..:) Nyt vaan niin nega fiilis..

Mutta plussatuulia kovasti muille :)