Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavan omakohtainen kertomus "pienistä suupaloista"

Vierailija
26.07.2013 |

Herään aamuisin 2 tuntia ennen töihinlähtöä, ja esimerkki aamupalani on yleensä lidilin valmislasagnea vuoallinen tai 7 lihapiirakkaa sulatejuustolla. Töissä kun ihmiset menevät kahvitauolle, olen niin ähky, että en käy. Ruokatunnilla en jää työpaikalle ruokailemaan, vaan käyn suht kaukana grillillä, että kukaan ei näe. Ahmin sielä nopeasti 4 kerroshampurilaista tai kahdet makkaraperunat. Ilapäivällä en taaskaan käy kahvitunnulla. Yleensä myös jotkut "synttärikaakut" ja vastaavat jää syömättä, koska olen niin täynnä jo valmiiksi. Tätä samaa kaavaa toteutan yleensä myös kotona, ja mies ei ymmärrä miksi olen niin lihava.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. ja tällä yrität sanoa, että kaikki lihavat samanlaisia? olisiko sinun aika hakea ammatti apua ongelmiisi?

Vierailija
2/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:49"]

Selvä provo

[/quote]

Ap. Kiva jos ajattelet niin, koska en haluaisikkaan että kukaan ajattelis musta noin. Olen pelännyt paljastumista jo 16 vuotta.

Vierailija
4/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko käydä spykologin juttusilla?

Vierailija
5/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet ammatiltasi?

Vierailija
6/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla riittää rahat?

Vierailija
7/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa Joo...

Vierailija
8/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"4 kerroshampurilaista tai kahdet makkaraperunat..."

Tajuatko miten paljon kaloreita tuossa on??

Vierailija
9/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄK! Minä en koskaan voisi syödä noin. Etkö ole väsynyt kokoajan kun syöt pelkkää moskaa?

Vierailija
10/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä voi olla totta. Tai sitten olet oikea superlihava. Minä olen peruslihava, enkä pystyisi syömään puoliakaan tuosta, mitä väität syöväsi. Enkä tietysti edes haluaisi, kamalaa roskaa.

Vierailija
11/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt iltaruokailusikin! Mitä syöt kotona? Vai käytkö taas salaa grillillä? Kai nyt jotakin miehenkin edessä syöt? Kuka teillä laittaa ruokaa, vai syöttekö valmista? Miten selität miehellesi jääkaapissa olevat valtavat määrät lihapiirakoita ja lasagnea, jotka katoavat sieltä aina aamuisin? Kuinka usein käytte kaupassa?

Vierailija
12/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen 34v. Ja Grilliannokset ei ole musta kauheen suuria. Hampurilaiset on tehty  ihan samanlaisiin valmishappareihin, mitä on kaupan saarioiset. Koen jotenkin niin suurta turhautumista ja häpeää painostani, että vaikka olen yrittänyt, niin pystyn syömään lähinnä vain kun kukaan ei katso, ja silloinkin ahmin.

Vierailija
13/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltto provo. Jos vetää aina samalla kaavalla aamuisin jotain lasagnea tai seitsemän (!) lihapiirakkaa, olisi sula mahdottomuus, että samassa huushollissa asuva mies ei sitä koskaan näkisi tai tajuaisi. Toisekseen ruokatunti, vaikka olisi tunnin mittainenkin, on liian lyhyt aika, jotta ehtisi ajaa johonkin snagarille ja tilaamaan 4 burgeria ja syömään ne ja palaamaan ajoissa töihin. Siis eikö ihmiset yhtään ajattele, kun ne satuilee näitä trolleja? Olisi lukijoiden kannalta kivempi, jos tarina edes suunnilleen olisi mahdollisuuksien rajoissa.

Vierailija
14/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo periaatteessa olisi mahdollista. Meiltä töistä ajaa kymmenessä minsassa toiselle puolelle kaupunkia (pienen kaupungin edut :D). Ei niitä neljää hampparia nyt kauhean kauan joudu odottamaan. Sitten vain autoon hotkaisemaan ne ja takaisin töihin. Ihan simppeliä, valitettavasti.

Vierailija
15/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ap, hakeudu hoitoon jos tämä ei ole provo.

Vierailija
16/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä joku vaan on rehellinen? Teen töitä lihavuusleikkaukseen tulevien potilaiden kanssa. Ruokapäiväkirjan mukaan nämä superlihavat syövät aamiaiseksi lautasen kaurapuuroa, lounaaksi 2 dl makaroonilaatikkoa ja porkkanaraastetta sekä kahvin makeutusaineella, päivälliseksi lautasellisen lihakeittoa ja ruisleivän sekä iltapalaksi omenan. Tuolla ruokavaliolla mun hoikasta varresta lähtisi 10 kg kahdessa kuukaudessa (lihakset myös..), mutta nämä superlihavat onnistuvat lihomaan sen 10 kg per vuosi.. Valhetta kaikki siis, mutta ketä nämä ihmiset pettävät? Eivät ainakaan alan ammattilaisia. Miksi ei voi olla rehellinen siinä vaiheessa, kun leikkaus odottaa?

Vierailija
17/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen superlihava enkä pystyisi syömään noin paljon kerralla.

Minä napostelen. Pari voileipää kaikilla herkuilla ruokien välissä tai paketillinen keksejä. Ei siihen tarvita sen enempää - kunhan muistaa napostella aamupalan ja lounaan , lounaan ja päivällisen, päivällisen ja iltapalan välissä. Mahdollisesti useampiakin kertoja kahden ruokailun välillä. Ruoka-annokset normaaleja.

Vierailija
18/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä painan yli 80 kg, ja ihan oikeasti syön aamulla vain lautasellisen puuroa ja lasin tuoremehua, lounaaksi tavallisen kevyen lounaan töissä, enkä mitään kakkuja enkä pullia, kotona toisen lämpimän ruuan, ja illalla tulee napsittua epäterveellisiä juttuja. Mitkä lihottavat ihan riittävästi. Ei tarvitse syödä jatkuvasti sairaita määriä liikaa, riittää, että syö liikaa, eikä kuluta. Nuorena olin hoikka, kun liikuin paljon, mutta keski-ikäisenä en.

Vierailija
19/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet rehellinen edes täällä. Ihan perusfysiologian perusteella on selvää että lihavat syövät todella paljon, mutta pettävät itseään ja muita puhumalla jotain ihan muuta. Sinulla on mahdollisuus selvitä tuosta, koska tiedostat mistä on kyse.

Vierailija
20/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:49"]

Selvä provo

[/quote]

Ap. Kiva jos ajattelet niin, koska en haluaisikkaan että kukaan ajattelis musta noin. Olen pelännyt paljastumista jo 16 vuotta.

[/quote]

Höpöhöpö. Kukaan siis KUKAAN ei pysty syömään 7 lihista tai 4 hampurilaista. Se ei ole fyysisesti mahdollista.

Lihavatkaan ei syö tuollatavoin. Sä vaan yrität pahoittaa lihavien mielen, myös niiden jotka haluaisivat laihtua, mutta eivät pysty.

Moni yli satakiloinen nainen syö yllättävän vähän kun vertaa moneen kevyempään.