Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavan omakohtainen kertomus "pienistä suupaloista"

Vierailija
26.07.2013 |

Herään aamuisin 2 tuntia ennen töihinlähtöä, ja esimerkki aamupalani on yleensä lidilin valmislasagnea vuoallinen tai 7 lihapiirakkaa sulatejuustolla. Töissä kun ihmiset menevät kahvitauolle, olen niin ähky, että en käy. Ruokatunnilla en jää työpaikalle ruokailemaan, vaan käyn suht kaukana grillillä, että kukaan ei näe. Ahmin sielä nopeasti 4 kerroshampurilaista tai kahdet makkaraperunat. Ilapäivällä en taaskaan käy kahvitunnulla. Yleensä myös jotkut "synttärikaakut" ja vastaavat jää syömättä, koska olen niin täynnä jo valmiiksi. Tätä samaa kaavaa toteutan yleensä myös kotona, ja mies ei ymmärrä miksi olen niin lihava.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bmi yli 44, enkä kuuna kullan valkeana pystyisi syömään kerralla tuollaisia määriä, vain pienen murto-osan, mutta silti onnistun pysymään lihavana. Ajatuskin etoo että vetäisi aamulla jotain "oikeaa" ruokaa, minä saan juuri ja juuri jugurtin alas. 7 lihapiirakkaa en pystyisi syömään, vaikka henki olis kyseessä. No, se selittyy sillä että mulla on pieni mahalaukku, koska syön aina oikeaa ruokaa hyvin pieniä annoksia, kaloreita saa helposti kun syö suklaata, ei tarvi vetää kauheita määriä, eikä itseään ähkyyn. Normaali mahalaukku vetää n. 2 litraa, ja sen voi syömällä venyttää kaksinkertaiseksi. Minä taas olen aina ollut niin pieniruokainen että mulla ei mahdu millään kahta litraa, hyvä jos litra. Minä en pysty syömään kerralla esim. kokonaista normaalia kotipitsan pitsaa, ehkä juuri ja juuri, jos en joisi mitään, mutta sehän on mahdotonta kun pitsa on niin suolaista. En kyllä pysty syömään esim. jäätelöäkään puolen litran pakettia kerralla, kerra yritin, ja tuli ihan hirveä olo, inhoan ähkyä yli kaiken, koska kärsin kovasta oksentamispelosta.

Eli, meitä läskejä on oikeasti moneen junaan. Mulle ei lihavuusleikkaus tule mieleenkään, koska mulle se ei auttaisi yhtään mitään, söisin varmasti ne samat suklaat kuin ennenkin, enkä laihtuisi yhtään. Mulle ei ole näläntunne koskaan ollut ongelma, pystyn olemaan syömättä pitkiä aikoja, mutta kun suklaanhimo iskee, sitä on saatava päivittäin. Mulla on selkeä addikti suklaaseen, ap:llä taas on joku ahmimishäiriö. Voi olla että pohjimmiltaan on kyse samasta henkisestä syystä, sitähän ei tiedä, mutta meidän toimintatavat on aivan erilaiset, ja silti molemmat läskejä.

Vierailija
22/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:49"]

Selvä provo

[/quote]

Ap. Kiva jos ajattelet niin, koska en haluaisikkaan että kukaan ajattelis musta noin. Olen pelännyt paljastumista jo 16 vuotta.

[/quote]

Höpöhöpö. Kukaan siis KUKAAN ei pysty syömään 7 lihista tai 4 hampurilaista. Se ei ole fyysisesti mahdollista.

Lihavatkaan ei syö tuollatavoin. Sä vaan yrität pahoittaa lihavien mielen, myös niiden jotka haluaisivat laihtua, mutta eivät pysty.

Moni yli satakiloinen nainen syö yllättävän vähän kun vertaa moneen kevyempään.

[/quote]

Miten niin ei ole fyysisesti mahdollista? Minä hoikka olen kerran tosi nälkäisenä (teininä) syönyt kolme BigMacia putkeen. Joten ei neljä kuulosta mitenkään mahdottomalta. Ei tietysti ranskiksia ja juomia, mutta pelkät hampparit varmasti menisi jollekin alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:49"]

Selvä provo

[/quote]

Ap. Kiva jos ajattelet niin, koska en haluaisikkaan että kukaan ajattelis musta noin. Olen pelännyt paljastumista jo 16 vuotta.

[/quote]

Höpöhöpö. Kukaan siis KUKAAN ei pysty syömään 7 lihista tai 4 hampurilaista. Se ei ole fyysisesti mahdollista.

Lihavatkaan ei syö tuollatavoin. Sä vaan yrität pahoittaa lihavien mielen, myös niiden jotka haluaisivat laihtua, mutta eivät pysty.

Moni yli satakiloinen nainen syö yllättävän vähän kun vertaa moneen kevyempään.

[/quote]

Oikeasti joku hoikka pystyy syömään neljä kerroshampurilaista, ja jopa enemmän, mutta sitten pitää kyllä liikkuakin paljon, ei se kuinka paljon pystyy mahaansa kerralla änkemään kerro mitään lihavuudesta tai hoikkuudesta. Ihmisillä on erikokoiset mahalaukut, se riippuu siitä kuinka paljon kerralla normaalisti syö, jos syö aina ähkyyn asti, mahalaukku venyy, vaikka olisi miten hoikka ihminen.

Vierailija
24/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet rehellinen edes täällä. Ihan perusfysiologian perusteella on selvää että lihavat syövät todella paljon, mutta pettävät itseään ja muita puhumalla jotain ihan muuta. Sinulla on mahdollisuus selvitä tuosta, koska tiedostat mistä on kyse.

[/quote]

Lihavat eivät välttämättä syö todella paljon, määrällisesti, onko se niin vaikea käsittää? Kalorit ratkaisevat, ja se paljonko kuluttaa. Miksi aina pitää yleistää että kaikki läskit syö kauheat määrät ruokaa? Sanokaa edes niin, että läskit syö paljon kaloreita.

Vierailija
25/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tähän laittaa hoikan suupalat, mutta kukaan ei uskoisi.

Vierailija
26/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokailen työpaikalla yleensä ruokasalissa ja siellä ihmettelen, mihin mahaan ne kukkakepit vetää niitä isoja annoksia ruokaa. Siis oikeasti isoja; aina ei kaikille edes yksi lautanen riitä. Toinen ääripäät on pullukat, jotka syö kahvihuoneessa pelkkää rahkaa. Itse olen keskitien kulkija; otan myös jälkiruokaa ja olen lievästi ylipainoinen.

Vierailija
27/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 12:07"]

Mikä olet ammatiltasi?

[/quote]

Ap. Toimistotyöntekijä. Tarkemmin kirjanpitäjä.

Vierailija
28/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 12:34"]

Kerro nyt iltaruokailusikin! Mitä syöt kotona? Vai käytkö taas salaa grillillä? Kai nyt jotakin miehenkin edessä syöt? Kuka teillä laittaa ruokaa, vai syöttekö valmista? Miten selität miehellesi jääkaapissa olevat valtavat määrät lihapiirakoita ja lasagnea, jotka katoavat sieltä aina aamuisin? Kuinka usein käytte kaupassa?

[/quote]

Ap. En kauheesti syö enään mitään kotona, vaikka teen ruuan. Ja aamuruuat piilotan pakastimeen, josta sulatan ne mikrossa. Mies ei sinne pakastimeen ikinä katso :) Käyn kaupassa lähes päivittäin. Mies tekee pitempiä työpäiviä, eli mahdollistuu ruuan hamstraus hänen tietämättään. Lähtee aamulla jo puoli 7 töihin, ja tulee vasta 5 maissa. Itse olen 8-15.30.

Vierailija
29/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 4.kään lihapiirakkaa ole paljon, vaik olis kuikeli. Suhtkoht pieniähän on. Kyllä lihava voi 7 syödä.

Vierailija
30/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin kyllä, että ap olisi provo... :( Surullista luettavaa kerta kaikkiaan, tuohon pitäisi saada apua pikimmiten. Verisuonesi huutavat jo hoosiannaa aivan varmasti. Paljonko sulla on ap ikää? Oletko yrittänyt järkevöittää syömistäsi?

Itsekin olen toki ylipainoinen, mutta nähtävästi ihan tolkullisesti silti, sekä terveellisesti pääasiassa. Ilman muuta ylikaloreita tulee itsellenikin, koska tuskin muutoin olisin ylipainoinen, mutta tuota ap:n mainitsemaa ruokavuorta en voisi kuvitella ahtaavani sisuksiini, saati, että se edes maistuisi. Pääosin ruokasi koostuu rasvasta (huonosta sellaisesta) sek hiilareista. :/ 

Toivon sun pääsevän tuosta kierteestä irti.