Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala ei vaan vastaa mulle!

Vierailija
25.07.2013 |

Olen hyvin uskonnollisesta kodista, joka ilta lapsena on luettu iltarukous jne. Isäni tappoi itsensä ollessani 9v.

Rukoilin aikani lapsen uskossa, että isä tulisi takaisin. Menetin uskoni kokonaan joskus ollessani 14-15v. Minut raiskattiin ja hakattiin sairaalakuntoon.

Nyt olen jo lähemmäs 40v. Tarvitsisin Isää elämääni, olen rukoillut jo monta vuotta. Miksi hän ei vastaa minulle? Olenko liian saastunut vai miksi? Miksi? Uskovat vastatkaa, minun voimat loppuvat kohta.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikinä pyydätte, uskokaa se saaneenne, niin se on teille tuleva. 

Vierailija
2/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään jumalaa ei ole olemassakaan. Johtunee varmaan siitä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ainakaan saastunut!

minullakin on todella vaikea elämänvaihe,mies jätti mut 4 lapsen totaaliyh.;si velkasen talon kanssa,eikä ole töitä. mutta jotenkin sitä on vaan jaksettava,ja rukoiltava kahta kauheemmin että tästä selviää jne.

voimia sinulle ja siunausta! älä luovuta!

Vierailija
4/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt itsekin. Joillekin tuntuu, että tups vain yhtäkkiä usko tulee sieluun ja on uudestisyntynyt. Itse olen rukoillut vuosia ja ollut ahdistunut ja pari kertaa yrittänyt tappaa itseni. Kun sanotaan, että kolkuttavalle avataan. Olen monia kertoja miettinyt, että kuinka syvälle pitää mennä.

Nyt tuntuu, että vihdoin on alkanut avautumaan jotain. Ei vielä mitään huikeaa uskoontuloa tai valaistumista tai ahdistuksen ja masennuksen yhtäkkistä poistumista. Mutta edes jotain.

Vierailija
5/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut Jumalan puhua sinulle? Lue Raamattua. 

Vierailija
6/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 19:11"]

Samaa olen ihmetellyt itsekin. Joillekin tuntuu, että tups vain yhtäkkiä usko tulee sieluun ja on uudestisyntynyt. Itse olen rukoillut vuosia ja ollut ahdistunut ja pari kertaa yrittänyt tappaa itseni. Kun sanotaan, että kolkuttavalle avataan. Olen monia kertoja miettinyt, että kuinka syvälle pitää mennä.

Nyt tuntuu, että vihdoin on alkanut avautumaan jotain. Ei vielä mitään huikeaa uskoontuloa tai valaistumista tai ahdistuksen ja masennuksen yhtäkkistä poistumista. Mutta edes jotain.

[/quote]

Niin ja olen ihmetellyt, että mitä ihmeen syntiä olen tehnyt vauvana jo, kun minua on rankaistu jo lapsuudessa pelolla ja ahdistuksella ja alistamisella ja ehkä jopa raiskauksella, mutta siitä onneksi muisti suojelee jo jotain, kun kaikkea en kestäisi.

Miksi toisille tulee mannaa syntymästä saakka ja toisilla elämä on koko ajan taistelemista ja tappelemista eteen päin.

Vierailija
7/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole saastunut. Mä suosittelen sulle turvautumista Jumalaan ja Raamatunlukua. Jeesus on sun esirukoilijasi, ja Jumala kuulee kyllä rukouksesi ja tahtoo antaa sinulle mitä tarvitset, rakkautensa, armonsa ja pelastuksen. Tuo edellinen Raamatun jae on totta. Ja se alkaa "Usko Jumalaan". Auttaiskohan sua myös kirja mitä itse juuri luen, sen nimi on Uskovan rukous (Andrew Murray). Voit myös jättää esirukouspyynnön seurakuntaasi. Minä uskon että voit luottaa täysin Jumalaan, hän kuulee sinun rukouksesi ja auttaa sinua. Siunausta sinulle, rukoilen sinun puolestasi <3

Vierailija
8/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 19:12"]

[/quote]

Niin ja olen ihmetellyt, että mitä ihmeen syntiä olen tehnyt vauvana jo, kun minua on rankaistu jo lapsuudessa pelolla ja ahdistuksella ja alistamisella ja ehkä jopa raiskauksella, mutta siitä onneksi muisti suojelee jo jotain, kun kaikkea en kestäisi.

Miksi toisille tulee mannaa syntymästä saakka ja toisilla elämä on koko ajan taistelemista ja tappelemista eteen päin.

[/quote]

Siksi, koska sinut on aivopesty uskomaan olevasi jotenkin likainen ja syntinen. Uskonnon pitäisi olla iloinen asia eikä ahdistuksen aihe. Ehdottaisin jonkinlaista terapiaa.

Vierailija
9/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 19:15"]

[/quote]

[/quote]

Siksi, koska sinut on aivopesty uskomaan olevasi jotenkin likainen ja syntinen. Uskonnon pitäisi olla iloinen asia eikä ahdistuksen aihe. Ehdottaisin jonkinlaista terapiaa.

[/quote]

Ööö, kuka minut on aivopessyt. Ihmettelen vain, että minkä ihmeen takia esim. minun elämäni on lapsesta saakka ollut hakkaamista ja pelkäämistä ja ahdistusta sen vuoksi. Sen lisäksi siitä selviämiseen on mennyt todella kauan ja elämä on ahdistanut todella paljon. Muutakin pahaa on sattunut.

Olen rukoillut apua ahdistukseeni, mutta ei sitä helpotusta ole tuntunut tulevan

vai meinaatko, että jumala kuuntelee vain iloisia ja onnellisia ihmisiä ja me ahdistuneet saamme jäädä yksin tänne miettimään partakoneenterä kourassa, jaksaako eteen päin

Vierailija
10/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole saastunut. Mä suosittelen sulle turvautumista Jumalaan ja Raamatunlukua. Jeesus on sun esirukoilijasi, ja Jumala kuulee kyllä rukouksesi ja tahtoo antaa sinulle mitä tarvitset, rakkautensa, armonsa ja pelastuksen. Tuo edellinen Raamatun jae on totta. Ja se alkaa "Usko Jumalaan". Auttaiskohan sua myös kirja mitä itse juuri luen, sen nimi on Uskovan rukous (Andrew Murray). Voit myös jättää esirukouspyynnön seurakuntaasi. Minä uskon että voit luottaa täysin Jumalaan, hän kuulee sinun rukouksesi ja auttaa sinua. Siunausta sinulle, rukoilen sinun puolestasi <3

[/quote]

Kiitos

Vierailija
11/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakobin kirje 1:

2 Veljeni, pitäkää pelkkänä ilona niitä monenlaisia koettelemuksia, joihin joudutte

3 Tehän tiedätte, että kun uskonne selviytyy koetuksesta, tämä kasvattaa teissä kestävyyttä

4 Ja kestävyys johtakoon täydelliseen tulokseen, jotta olisitte täydellisiä ja eheitä, ette vajaita miltään kohden

ja

12 Autuas se, joka koettelemuksessa kestää. Sen kestettyään hän on saava voitonseppeleeksi elämän. Jumala on sen luvannut niille, jotka häntä rakastavat.

Vierailija
12/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vastaa aina rukouksiin,vaikka se vastaus ei aina ole sellainen,kuin itse haluamme,mutta saamme vastauksen silti.Psalmi 23 ja Psalmi 91 ja 100,lue ne.Siunausta elämääsi ja kaikkeen siihen.Minä rukoilen myöskin puolestasi.

Vierailija
13/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ahdistukseen auttanut  "Jumalaan minä turvaan" Raamatun jae.

Vierailija
14/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tulee kuulemista, ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta. Se tarkoittaa että jos haluaa saada uskoa, tulee lukea Raamattua, joka on Jumalan elävää ja voimallista sanaa. Tiedän kokemuksesta masennuksen, olin myös masennuslääkityksellä. Kuitenkin, kun koko sydämestäni aloin soveltamaan Raamatusta lukemaani elämääni aloin huomata että se toimii. Luottamus ylöspäin ja luottamus koko sydämestä Sanoihin ja lupauksiin, jotka löydät Raamatusta. Saat huomata, että elämä helpottuu ja rukouksiisi tulee vastauksia. Hebrealaiskirje 11:6 Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät. 

Jumala ei kaipaa meidän suorituksiamme tai pitkiä rukouksiamme. Hän tahtoo totuutta salatuimpaan asti, ja ymmärtää ajatuksemme jo kaukaa. Lapsenomaisella luottamuksella käänny Hänen puoleensa, kiinnostu Hänen sanastaan ja tutki sitä. Uskon, että Hän auttaa ja vastaa sinulle. Älä pelkää, usko ainoastaan. Enään en juuri pode masennusta, koen olevani todella siunattu ja iloitsen elämästäni. Toimin tätänykyä lähetystyössä ulkomailla...luottaen Sanaan, joka on jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni. Tämä on Sanan lupaus ja voi olla totta sinunkin kohdallasi.

Vierailija
15/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Olen ihan otettu kuinka yritätte auttaa minua.

Vierailija
16/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin, että tavallaan voit olla onnellinen koettelemuksista. Rakkaimpiaan Jumala juuri koettelee. Ja juuri vaikeuksien kautta oppii ja sielu jalostuu. Hienoa ettet kuitenkaano le menettänyt kiinnostusta Jumalaan. Varmasti se palkitaan satakertaisesti. Tsemppiä!

Vierailija
17/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 19:32"]

Usko tulee kuulemista, ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta. Se tarkoittaa että jos haluaa saada uskoa, tulee lukea Raamattua, joka on Jumalan elävää ja voimallista sanaa. Tiedän kokemuksesta masennuksen, olin myös masennuslääkityksellä. Kuitenkin, kun koko sydämestäni aloin soveltamaan Raamatusta lukemaani elämääni aloin huomata että se toimii. Luottamus ylöspäin ja luottamus koko sydämestä Sanoihin ja lupauksiin, jotka löydät Raamatusta. Saat huomata, että elämä helpottuu ja rukouksiisi tulee vastauksia. Hebrealaiskirje 11:6 Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät. 

Jumala ei kaipaa meidän suorituksiamme tai pitkiä rukouksiamme. Hän tahtoo totuutta salatuimpaan asti, ja ymmärtää ajatuksemme jo kaukaa. Lapsenomaisella luottamuksella käänny Hänen puoleensa, kiinnostu Hänen sanastaan ja tutki sitä. Uskon, että Hän auttaa ja vastaa sinulle. Älä pelkää, usko ainoastaan. Enään en juuri pode masennusta, koen olevani todella siunattu ja iloitsen elämästäni. Toimin tätänykyä lähetystyössä ulkomailla...luottaen Sanaan, joka on jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni. Tämä on Sanan lupaus ja voi olla totta sinunkin kohdallasi.

[/quote]

Oi kiitos tästä rehellisestä vuodatuksesta! Kiitos!

Vierailija
18/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda jo nuo uskonnolliset löpinät. Mitään hyvää ei koskaan ole uskonnoista koitunut, mistään niistä. Ota lusikka kauniiseen käteen ja muuta elämäsi. Älä anna vastoinkäymisten masentaa. Ei ole olemassa mitään jumalallisia koettelemuksia. Elämässä menee välillä huonommin ja välillä paremmin. Olen pahoillani lapsuuden kokemuksistasi, mutta koita päästä niistä yli ja muuta loppuelämäsi paremmaksi. Kyllä se päivä paistaa vielä risukasaankin.

Vierailija
19/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 19:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ööö, kuka minut on aivopessyt. Ihmettelen vain, että minkä ihmeen takia esim. minun elämäni on lapsesta saakka ollut hakkaamista ja pelkäämistä ja ahdistusta sen vuoksi. Sen lisäksi siitä selviämiseen on mennyt todella kauan ja elämä on ahdistanut todella paljon. Muutakin pahaa on sattunut.

Olen rukoillut apua ahdistukseeni, mutta ei sitä helpotusta ole tuntunut tulevan

vai meinaatko, että jumala kuuntelee vain iloisia ja onnellisia ihmisiä ja me ahdistuneet saamme jäädä yksin tänne miettimään partakoneenterä kourassa, jaksaako eteen päin

[/quote]

En todellakaan tarkoittanut sitä. En ihan tiedä mitä tarkoitat tuolla "sen vuoksi" uskonnon vuoksi tai minkä? Uskonto on siitä metka juttu, että se toimii juuri niinkuin mihin itse uskot. Eli jos uskot että sinua koitellaan ja ettei jumala kuuntele, näin sitten on. Jos taas alat uskoa, että nyt tuli merkki jumalalta, niin se on sitten siinä.

Sinulla on ollut vaikeaa, mutta loppuelämäsi voit vain itse muuttaa.

Vierailija
20/45 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 19:43"]

Unohda jo nuo uskonnolliset löpinät. Mitään hyvää ei koskaan ole uskonnoista koitunut, mistään niistä. Ota lusikka kauniiseen käteen ja muuta elämäsi. Älä anna vastoinkäymisten masentaa. Ei ole olemassa mitään jumalallisia koettelemuksia. Elämässä menee välillä huonommin ja välillä paremmin. Olen pahoillani lapsuuden kokemuksistasi, mutta koita päästä niistä yli ja muuta loppuelämäsi paremmaksi. Kyllä se päivä paistaa vielä risukasaankin.

[/quote]

Ehkä sinulle ei ole koitunut mielestäsi mitään hyvää uskonnoista, mutta aika monille miljoonille on. Ei kannattaisi siis puhua asioista mitä ei tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän