Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kadun vauvani nimeä :(

Vierailija
25.07.2013 |

päädyttiin antamaan nimi, jota ristiäisten jäleen kaduin heti. en järin pidä tuosta nimestä.. meneekö tunne ohi ja nimestä tulee neutraali vai ärsyttääkö tämä vielä vuoden parin päästä.. en koskaan ennen ollut ajatelutkaan tuota nimeä, mutta jotenkin siihen sitten viime tingassa päädyttiin :( ennen ristiäisiä tapahtui kaikenlaista, ja olin myös sairastunut synnytyksen jälkeiseen masennuksseen enkä keskittynyt nimenvalintaan niin kuin olisi pitänyt. ei kyllä olisi pitänyt jättää päätöksentekoa siihen kun vauva syntyi ja olisi myös auttanut tietää lapsen sukupuoli. toiselle oli montakin selvää vaihtoehtoa, toiselle meillä oli aivan erilaiset suosikit miehen kanssa. eihän tässä kai mikään auta kuin yrittää unohtaa koko asia ja keksiä vaikka mieluisa lempinimi. kun vauvan nimeä kysytään, tekisi mieli sanoa joku muu :(

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mennyt ohi.. Mutta minkäs teet, en kehdannut vaihtaa nimeä, ja nyt lapsi jo 8-vuotias. Nimi ei koskaan tuntunut "oikealta", vaikka kyllähän siihen on tottunut. Asiaa ei auta se että lapsi itse valittaa nimestään ja pitää sitä nolona. En tietenkään koskaan ole lapselleni tuntojani paljastanut, mutta olen sanonut että vaihtakoon nimensä sitten isompana, jos vielä haluaa.

Vierailija
42/42 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm tein äsken aloituksen : ahistaa nimiasia. Joten meillä ristiäisistä jo aikaa, 4kk.. ja vielääkin päivittäin nimeä pohdin...etunimi on ihan ok, mutta sekin harmitti aluksi. ja se etten antanut mummoni nimeä toiseksi nimeksi... Etunimikin välillä särähtää, tuntuu että on ihan väärä nimi tytölle...mutta en kyllä oikeastaan osaisi kuvitella muuta nime..ainak un kuulen jonkun lapsen nimen, mietin olisiko se ollut kuitenkin hyvä nimi meidän tytölle...  Toisaalta tytöllä on nimi, jota olen aina halunnut lapselleni, ihan penskasta asti. Nyt vaan heti ristiäisten jälkeen tuli tunne että väärä nimi tytöllä... Mutta kai se olisi näin olisi nimi mikä hyvänsä, puljaisin varmasti myös muita nimiä näin mielessäni!! Et ole ainoa joka näitä asioita vatvoo..:) -riina-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme