Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko mennä pesemään nää meikit pois

Vierailija
07.09.2013 |

Meikkasin tänää, koska kävin kaupungilla. Olen  muuten lopettanut meikkaamisen ja kotona/ulkoilua varten en todellakaan meikkaa. En edes, jos käyn ruokakaupassa. En vaan jaksa enää.

Nyt tuntuu niin inhottavalta jotenkin iho. Minulla siis VAIN mineraalimeikkivoidetta  ohuelti kasvoilla ja kulmissa vähän väriä. Silti tuntuu tosi inhottavalta jotenkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb voide on kevyt, lähinnä sävytetty kosteusvoide. Mineraalimeikkivoiteet on kaukana kevyestä. :)

Vierailija
2/5 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-voidetta kokeilin. Tummui kasvoilla päivän aikana ihan hirveännäköiseksi ja iho oli todella suttuisen näköinen. Tuntui, kuin olisi ollut naamari naamalla. Ei kiitos.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 18:14"]

BB-voidetta kokeilin. Tummui kasvoilla päivän aikana ihan hirveännäköiseksi ja iho oli todella suttuisen näköinen. Tuntui, kuin olisi ollut naamari naamalla. Ei kiitos.

-ap-

[/quote]

Niin jotain Garnieria vai? Ne ei oo mitään oikeita bbvoiteita. Oikea bb ei tunnu kasvoilla. Itse käytän aasilaisia merkkejä.

Vierailija
4/5 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Lumenen CC-voidetta. Tosi kevyttä, mutta tarpeeksi peittävää ja tasoittavaa.

Vierailija
5/5 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kokeilussa juuri Lumenen bb-voide. Lumenen meikkejä muutenkin olen tykännyt käyttää. Nyt siis Lumenen meikkivoide. Se on kyllä hyvä, mutta en vaan tykkää enää jostain syystä meikeistä. Kivempaa olla ilman, mutta en ihan tohtisi täysin meikittömänä kaupungilla olla.

-ap-