Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet mammat

Vierailija
14.07.2006 |

eivät viitsi tehdä ulkonäkönsä eteen mitään? Oletteko tyytyväisiä meikittömään naamaanne ja repsottavaan kuontaloon? Haluaisiko teidän miehenne ehkä joskus katsella vähän laitetumpaa naista?

Minä itse olen ihmetellyt tätä jo jonkin aikaa kun näkee esim. kaupassa mammoja jotka ovat kuin suoraan sängystä nousseita! Mulla itselläkin on lapsi ja silti (vaikka olisi kuinka väsynyt ja kiireinen) yritän pitää huolta ulkonäöstä. Ahdistaa jos ei ehosta tai harjaa hiuksia.

Enkä tee tätä vain mieheni takia.

Marjaana

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin ehostan itseni aina siihen kuntoon että kestää katsella vaikka ei sekään tee minusta mitenkään kaunista, mutta kuhan katseenkestävän. Eikä tässä nyt tarkoiteta sitä että kaikkien olisi pakko meikata, EI, vaan sitä että monet mammat eivät näytä välittävän yhtään koko ulkonäöstään.

Vierailija
22/28 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pakolliseen: lapseen. Yleensä en kyllä sillon lähdekään kauppaan tai mihinkään muuallekaan. Kämppäkin, kuin räjähdys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten kuullut ainakin parin kourallisen verran miesten sanovan, että nainen " au naturel" on kaunis. Tiedä sitten...

Oma ulkonäköni on aika loppupäässä prioriteettilistallani. Hygieniasta toki huolehdin...

Vierailija
24/28 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä ei niin ajattele et tarvis tehdä jotakin vaan luottaa en on vielä niin nuoren hehkee mut nyt kun ikää on 35v niin en voi edes kauppaan mennä ilman meikkiä ja ostan tosi kalliita merkkikuteita, minulle on tärkeetä että näytän hyvältä ja onneksi ystäväni on kampaaja et aina on viimesimmän päälle muodinmukaiset hiuksetkin. Ja kyllä miehenikin minua aina kehuu kuinka hyvännäköinen olen.

Vierailija
25/28 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et naisena mulla ainakin on sellainen tarve korostaa naiseuttani laittamalla itseäni. Mikään ei ole ällöttävämpää kuin nainen joka kulkee tukka limassa ja kauheat vaatteet päällä kaupungilla. Masentavaa!

Marjaana

Vierailija
26/28 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kuitenkin huolta, että vaatteet ja hiukset ovat puhtaat. Jos meikittömyyteni jotakuta ahdistaa, se olkoon hänen henkilökohtainen ongelmansa.

Vierailija
27/28 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi saattaa olla huolia ja surua. Silloin ap. n mainitsemat asiat ovat ihan toisarvoisia.

Ap. suvaitsevaisuutta.

Vierailija
28/28 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä ja sitä paitsi hyvin moni mies arvostaa enempi sitä sisäistä kauneutta naisessa mitä ulkoista kauneutta. Minä taas ihmettelen miksi monet mammat kävelevät ulkona seksikkäissä ja paljastavissa vaatteissa vaikka ovat jo varattuja? Se oman kropan näyttäminen kuuluu vain aviomiehelle, ei muille miehille!!!!!!!