Toivotteko koskaan, että kumppani olisi välillä poissa, jotta voisi herkutella kunnolla?
Tekisi mieli vain röhnöttää sängyssä kun olen hakenut herkkuja kaupasta ihan vain itselleni juuri niin paljon kun tahdon tai saisi edes syödä juuri niin paljon kun tahtoo kotiruokaa.
En vain kehtaa syödä isoja annoksia, se on taloudellisestikin typerää enkä näe nälkää.
Tekee vain mieli tankata joskus kunnolla ilman huonoa omatuntoa mistään.
Joskus vain toivoisi yhden päivän sinkkuna ilman mitään häiriöö tai toisia miettimättä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me herkuttelemme yhdessä, paitsi suklaata puoliso syö yksinään, koska itse en välitä. Nyt kun mietin, niin en oikein tiedä miten herkuttelen. Ehkä se on pizzan syöminen pari kertaa kuukaudessa tai harvemmin, ja melkein joka päivä, yleensä kerran päivässä, syön korvapuustin tai kakkupalan tai marjapiirakkapala. Mitä nyt olen sattunut leipomaan tai mitä pakastimessa on. Joskus irtokarkkeja, hyvin harvoin. Minun pääasialliset herkut ovat hedelmät ja marjat, ja niitä kuluukin paljon.
Hedelmistä mun herkkua on banaanit. Varsinkin sellaset melko pehmeät. Marjat sopii minustakin moneen mukaan, mutta ihan yksinään en niitä syö pelkästään. Jogurtin kanssa ovat parhaimmillaan.
Harvempi ei taida pitää suklaasta? Joku tuttava sanoi joskus ostavansa tummaa suklaata, että saa syödä yksin.
Kyllä minä joskus syön jotakin suklaata, mutta mikään ykkösherkku se ei ole, eikä sitä ole mikään pakko saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me herkuttelemme yhdessä, paitsi suklaata puoliso syö yksinään, koska itse en välitä. Nyt kun mietin, niin en oikein tiedä miten herkuttelen. Ehkä se on pizzan syöminen pari kertaa kuukaudessa tai harvemmin, ja melkein joka päivä, yleensä kerran päivässä, syön korvapuustin tai kakkupalan tai marjapiirakkapala. Mitä nyt olen sattunut leipomaan tai mitä pakastimessa on. Joskus irtokarkkeja, hyvin harvoin. Minun pääasialliset herkut ovat hedelmät ja marjat, ja niitä kuluukin paljon.
Hedelmistä mun herkkua on banaanit. Varsinkin sellaset melko pehmeät. Marjat sopii minustakin moneen mukaan, mutta ihan yksinään en niitä syö pelkästään. Jogurtin kanssa ovat parhaimmillaan.
Harvempi ei taida pitää suklaasta? Joku tuttava sanoi joskus ostavansa tummaa suklaata, että saa syödä yksin.
Kyllä minä joskus syön jotakin suklaata, mutta mikään ykkösherkku se ei ole, eikä sitä ole mikään pakko saada.
Miten sulle maistuu leipomukset? Tai vaikka taikina?
Ehdotin kerran yhdelle tuttavalle että voitaisiinko herkutella hiukan pidemmän kaavan mukaan. Ei ollut kovin innostunut. Halusi vaan tavata ja juoda päiväkahvit nopeasti.
Tällai sitä herkuttelee yksin, kun ketään ei saa innostumaan seuraksi asti. Niitäkin näyttää kyl olevan. Sitä oikeaa ei vaan löydy.
Mulla on oikeastaan päinvastoin. En syö yksin ollessa juuri mitään ”ylimääräistä”. En ole varmasti koskaan syönyt karkkipussia tai suklaalevyä yksin. Syön aina vaan seurassa herkkuja. En tiedä mistä johtuu, mutta jos ei ole seuraa niin syön vaan tyydyttääkseni nälän, seurassa taas herkuttelun ja maun takia. 15-vuotiaana aloin seurustella ja nyt olen 40-vuotias, lyhyenä sinkkuaikana söin vain perusruokaa.
Mulla oli edellisessä suhteessa ongelmana tuo että halusin pitää överimättöpäiviä toisinaan. Ei ruoanlaittoa, ei mitään terveellistä vaan jättiannokset noutoruokaa, sipsejä, karkkeja ja jäätelöä, joku hyvä leffa tai sarja siihen... Ah! Kumppani ei sellasta ymmärtäny ollenkaan, katsoi ja kommentoi vähän piikittelevästi ja söi itse "oikeaoppisesti" lämmintä kotiruokaa joka päivä. Lopulta aloin pitämään herkkupäiväni yksin. En joka päivä, mutta ei mulle ollut ongelmaa korvata aterioita vaikka yhtenä päivänä viikossa sillä megasipsipussilla ja dipillä... Joillekin ennenkuulumatonta! Jatkossa välttelen "yliterveellisiä" miehiä, en vaan halua elää niin. :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikeastaan päinvastoin. En syö yksin ollessa juuri mitään ”ylimääräistä”. En ole varmasti koskaan syönyt karkkipussia tai suklaalevyä yksin. Syön aina vaan seurassa herkkuja. En tiedä mistä johtuu, mutta jos ei ole seuraa niin syön vaan tyydyttääkseni nälän, seurassa taas herkuttelun ja maun takia. 15-vuotiaana aloin seurustella ja nyt olen 40-vuotias, lyhyenä sinkkuaikana söin vain perusruokaa.
Mä olen joutunut syömään "enemmän" yksinäni. Mutta olisi kiehtova ajatus, jos sen tekemisen voisi yhdistää johonkin muuhun yhdessäoloon. Nautintohan se on.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse herkutteluun omaa aikaa mutta tottakai meillä molemmilla on omaa aikaa. Jos haluan olla päivän "sinkkuna" niin lähden yhdeksi yöksi hotellilomalle tai ehdotan miehelle, että hän lähtisi käymään kavereillaan.
hotellin baariin sinkkuilemaan. ehkä tuo ei ihan kaikkiin parisuhteisiin sovi. ainakaan 90% vanhoillisemmista parisuhteista
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli edellisessä suhteessa ongelmana tuo että halusin pitää överimättöpäiviä toisinaan. Ei ruoanlaittoa, ei mitään terveellistä vaan jättiannokset noutoruokaa, sipsejä, karkkeja ja jäätelöä, joku hyvä leffa tai sarja siihen... Ah! Kumppani ei sellasta ymmärtäny ollenkaan, katsoi ja kommentoi vähän piikittelevästi ja söi itse "oikeaoppisesti" lämmintä kotiruokaa joka päivä. Lopulta aloin pitämään herkkupäiväni yksin. En joka päivä, mutta ei mulle ollut ongelmaa korvata aterioita vaikka yhtenä päivänä viikossa sillä megasipsipussilla ja dipillä... Joillekin ennenkuulumatonta! Jatkossa välttelen "yliterveellisiä" miehiä, en vaan halua elää niin. :D
Mä haluaisin vetää mahani todella täyteen. En vaan kehtaa tehdä sitä toisen silmien edessä. Ainakin luulen että se olis liian outoa kumppanille. Tai sitten en vaan ole löytänyt sitä oikeaa.
Jos ruoka on ongelma ja haittaa elämää Ruoka ja riippuvuus -hanke on avannut maksuttoman kaikille täysi-ikäisille Ähky -verkkopalvelun joka toimii vuoden 2020 loppuun
Lisätietoja https://ruokariippuvuus.us8.list-manage.com/track/click?u=95a03642a560d…
.
Tänäänkin "hetki koitti" kun mies pelasi monta tuntia kuulokkeet päässä. Herkuttelin sitten salassa pussin linssisipsejä, suklaalevyn ja 0,5 l limsan. :) Olen lihava ja hän ei pidä siitä, kun syön herkkuja. Usein sitten tulee vedettyä överit silloin, kun hän ei sitä ole näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin "hetki koitti" kun mies pelasi monta tuntia kuulokkeet päässä. Herkuttelin sitten salassa pussin linssisipsejä, suklaalevyn ja 0,5 l limsan. :) Olen lihava ja hän ei pidä siitä, kun syön herkkuja. Usein sitten tulee vedettyä överit silloin, kun hän ei sitä ole näkemässä.
Mitä ajattelisit, jos olisi kumppani joka myös pitäisi herkuttelusta?
Luin tuolta toisesta ketjusta anopista joka tuo leipomuksia pyytämättä. Olispa aivan ihana tilanne tuollanen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies tietenkään kiellä mutta pelkään arvostelevia katseita tai kommentointia myöhemmin. On kritisoinut painoani useaan kertaan ilkeästi.
-ap
Mieti, haluatko oikeasti jakaa elämän sellaisen ihmisen kanssa, joka heittää ilkeitä kommentteja ulkonäöstäsi. Voisit varmasti löytää jonkun paremman, kiltimmän ihmisen, jonka edessä voisit olla oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis no sehän pitääkin, vetää karkkia joka päivä. Hän voi, koska pysyy hoikkana vaikka söisi miten paljon ja mitä tahansa p**kaa. Mutta minä pulleana en saisi edes viikonloppuna vetää yhtä suklaapatukkaa enempää nameja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö vit. Tu edes hävetä. Kun mittalusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Ei tämä olmi edes taida ymmärtää hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis no sehän pitääkin, vetää karkkia joka päivä. Hän voi, koska pysyy hoikkana vaikka söisi miten paljon ja mitä tahansa p**kaa. Mutta minä pulleana en saisi edes viikonloppuna vetää yhtä suklaapatukkaa enempää nameja.
Aika ikävää tuollanen. Olen joskus miettinyt, että pelottaako pieniä ja hoikkia meidän pulleiden ja painavien ihmisten koko. Vaikkei tahallaan rikota huonekaluja tai muutakaan.
Joskus iltapimeällä on tullu kadulla vastaan kolmen hengen joukko, joka ei ole näyttänyt ystävällismieliseltä. Varmaan koostani johtuen eivät yrittäneet mitään ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muotoilen tämän toisin. Mitä sanoisit jos kumppanille herkuttelu olisi ok?
Mä joudun rajoittamaan omia syömisiäni seurassa enkä tule kylläiseksi niistä tavanomaisista pikkuherkutteluista. Eli olisko mahdollista harrastaa tätä jonkun toisen kanssa joka ei ihan heti kyllästyisi katsomaan kun toinenkin täyttää napaa.
Jengin täällä ei tarvitsisi ahtaa nameja yksin olleessaan, jos kehtaisivat syödä tarpeeksi ruoka-aikana. Jos jatkuvasti pidätte itseänne nälässä, niin tietysti peptidihormonikiertonne menee sekaisin ja ahmitte.
osta nyt sitä possua kun kuitenkin haluat.