Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysraskaus lääkkeeksi sitoutumiskammoon?

Apina
06.08.2020 |

Tein aamulla testin ja plussa tuli! :D

Hämmennyksen- ja yllätyksensekainen ilo on kummunnut tasaista vauhtia päivän mittaan, ja on tehnyt mieli kertoa kaikille, vaikka oon vasta vkolla 3. Ainut epävarma tekijä on se, miten tuleva isä reagoi... Se selviää illalla, kun hän tulee kylään.

Ollaan nimittäin tunnettu vasta kuukausi, eikä mies halunnut pari viikkoa sitten oikein edes jatkaa tapailua, koska "mä en tiedä mitä mä haluun enkä ehkä pysty tähän, vaikka meillä onkin aina tosi ihanaa yhdessä, mutku ahdistaa,
Tää on ihan liikaa mulle ." "Okei, mut siis mehän vaan tapaillaan, et ei tää nyt niin vakavaa oo... Mitä sä haluisit vähentää? Yhdessäoloa? Yhteydenpitoa?" "No ei, tai siis ainahan on tosi kivaa sun kanssa ja sä oot ihana ihminen, mut sit jälkeenpäin pelkään, etten pysty olemaan sun odotuksien arvoinen." "En mä odota sulta mitään. Voin mä olla myös tekstaamatta sulle." "No en mä sitä tarkoita, mut kun sä annat mulle huomiota niin ahdistaa mut sit kun et niin tuntuu hyvältä et oot lähellä ja..." ym. kohtalaisen sekavaa ja abstraktia pahoinvointia, joka ei suoranaisesti liity muhun.

Päätin vaan lähteä siitä sit kun en enää jaksanut kuunnella ja menin muualle tanssimaan (kun oltiin klubilla). Ja sit hän kuitenkin tuli parin tunnin päästä kysymään, että joko lähdetään kotiin, ja tuli siis mun luokse yöksi, vaikka aikaisemmin sanoi ettei tule. Hän oli hyvinkin humalassa tässä vaiheessa ja sanoi että "tiesin heti ku näin sut että tykkään susta!"

Kun päästiin meille ja sänkyyn, multa pääsi hämmentynyt itku ja sanoin, etten ymmärrä missä rajat on nyt kun mitä hän sanoo ja tekee on ristiriidassa. Hän piti mua sylissä ja lohdutti ja pahoitteli, että on sekavassa tunnetilassa. Nukuttiin rauhassa sylikkäin - mutta aamun myötä hämmennys oli tiessään ja taas niin leikkimielistä, kiihkeää ja ihanaa, suorastaan rakkaudellista! Mutta lähtiessään hän sanoi vaan "katellaan", eikä ollut yhteydessä kuin vasta eilen, kun itse ensin tekstasin, että on ikävä.

Voiko yhteinen lapsi ratkaista sitoutumiskammoisen miehen ahdistuksen?

Se selviää illan jaksossa! Pysykää kuulolla...

Yllätysraskaus lääkkeeksi sitoutumiskammoon?

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan megaluokan paskiintumista kolmen ihmisen elämään.

Harmi että yksi heistä on pieni lapsi.

Vierailija
2/2 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyksestä puuttuu aborttivaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan