Toivotteko koskaan, että kumppani olisi välillä poissa, jotta voisi herkutella kunnolla?
Tekisi mieli vain röhnöttää sängyssä kun olen hakenut herkkuja kaupasta ihan vain itselleni juuri niin paljon kun tahdon tai saisi edes syödä juuri niin paljon kun tahtoo kotiruokaa.
En vain kehtaa syödä isoja annoksia, se on taloudellisestikin typerää enkä näe nälkää.
Tekee vain mieli tankata joskus kunnolla ilman huonoa omatuntoa mistään.
Joskus vain toivoisi yhden päivän sinkkuna ilman mitään häiriöö tai toisia miettimättä.
Kommentit (109)
Mä voin herkutella kun mies on kotona.
Suomessa ei tarvitse kysyä lupaa puolisolta syömiseen. Missä maassa oikein asut?
Jos et voi syödä normaalia ruoka-annosta, kun toinen on kotona, niin ehkä ero parempi. Jos pelkäät syödä jälkiruokaa siten ettei toinen kommentoi, niin silloinkin ero parempi. Ehkä tässä kysytään jotain muuta.
En tarvitse herkutteluun omaa aikaa mutta tottakai meillä molemmilla on omaa aikaa. Jos haluan olla päivän "sinkkuna" niin lähden yhdeksi yöksi hotellilomalle tai ehdotan miehelle, että hän lähtisi käymään kavereillaan.
Ei mies kyllä estä minua mitenkään herkuttelemasta.
Teidän suhde ei ole terve, tai sitten olette todella vastikään tutustuneet jos miehen läsnäolo estää sua löhöilemästä ja herkuttelemasta.
Kuulostaa syömishäiriöiseltä käytökseltä. Haluat syödä yksin salaa, kuten alkoholisti haluaa juoda yksin salaa. Kaikki ei ole ihan kunnossa.
Ei estä mies herkkuttelemasta tai röhnöttämästä.
Itse pidän kyllä siitä, että voi joskus vaan olla yksin, syödä sängyssä pieruverkkarit päällä. Meillä miehellä ja minulla on omiakin menoja niin on molemmilla aikaa olla yksinkin.
Ei mies tietenkään kiellä mutta pelkään arvostelevia katseita tai kommentointia myöhemmin. On kritisoinut painoani useaan kertaan ilkeästi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa syömishäiriöiseltä käytökseltä. Haluat syödä yksin salaa, kuten alkoholisti haluaa juoda yksin salaa. Kaikki ei ole ihan kunnossa.
Tämä alkoi minulla jo lapsena koska olin silloin lihava niin vanhemmat kritisoivat, äiti erityisesti. Tässä suhteessa taidan elää samanlaisten tunteiden kanssa.
-ap
Jos sinua hävettää syömiesi mässyjen määrä niin ettet kehtaa syödä muiden nähden niin epäilen että ahmit todellakin liikaa.
Eikö tuollaisista sessioista tulisi morkkis jälkikäteen muutenkin?
-> Parempi jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua hävettää syömiesi mässyjen määrä niin ettet kehtaa syödä muiden nähden niin epäilen että ahmit todellakin liikaa.
Eikö tuollaisista sessioista tulisi morkkis jälkikäteen muutenkin?
-> Parempi jättää väliin.
Niin no joskus vois syödä kokonaisen pizzan ja suklaata perään illan aikana. Morkkis tulee mutta joskus syöpöttely on parasta omassa rauhassa.
-ap
Näköjään jengi on heti alkanut jotenkin patologisoimaan tätä että AP ei halua mässätä kumppaninsa edessä, ja päättänyt että sen on pakko olla huono suhde, mutta minä ainakin samaistun AP:n fiiliksiin.
Mulla on normaalipainoinen kumppani, itse olen pullukka jolla ei melkein koskaan ole vatsa täysi ja aina haluaisin lisää ruokaa ja herkkuja. Tämän takia ihan varmasti säännöstelen jonkin verran mitä syön kun hän on kotona, ja kyllä, olen helpottunut kun hän lähtee johonkin eikä tarvitse miettiä mitä kukaan muu ajattelee jos syön "liikaa".
Minä ja pappa ollaan oltu yhdessä yli 30 vuotta. Yhteisestä sopimuksesta hankittiin omat asunnot 15 vuotta sitten. Oma tupa, oma lupa -periaatteella. Kummankin huushollissa pitää olla se kahvimuki ihan just omalla paikallaan.
https://i.pinimg.com/originals/e9/7a/ef/e97aef7b96aad9bd53d0fddb69e0e85…
Parhaat ystävät ollaan toisillemme 😊
Itse olen introvertti taiteilijaluonne ja pappa ylisosiaalinen johtajaluonne (Rapu/Oinas).
Kunnon kaappiherkuttelijoita tässä ketjussa.
Tietävät selvästi tapansa haitallisiksi, mutta selkäranka on liian pehmeä lopettamaan.
Ryhdistäytykää!
Vierailija kirjoitti:
Minä ja pappa ollaan oltu yhdessä yli 30 vuotta. Yhteisestä sopimuksesta hankittiin omat asunnot 15 vuotta sitten. Oma tupa, oma lupa -periaatteella. Kummankin huushollissa pitää olla se kahvimuki ihan just omalla paikallaan.
https://i.pinimg.com/originals/e9/7a/ef/e97aef7b96aad9bd53d0fddb69e0e85…
Parhaat ystävät ollaan toisillemme 😊Itse olen introvertti taiteilijaluonne ja pappa ylisosiaalinen johtajaluonne (Rapu/Oinas).
Pappa...
Ei.
Meillä voi kyllä herkutella juuri siten kuin haluaa. Just ostin galiamelonin ja olen syönyt sen melkein kokonaan yksin. Mies osti keksejä eikä niitä kohta enää ole
Päinvastoin tulee herkuteltua kun ollaan yhdessä, mies ostaa kaikkea turhaa kotiin ja minäkin syön kun on heikko luonne. Kun olen yksin voin syödä juuri niin terveellisesti kuin haluan. Nyt jos olisin itsekseni tekisin ehkä maksaa tai lasagnea. Mitään mättöä en kaipaa mutta jäätelö on heikkouteni
Minä olen nyt sinkku mutta suhteessa mietin välillä samaa! Herkuttelimme yhdessä mutta kun herkuttelen YKSIN se ei ole muiden silmille sopivaa 😂 Saatan porsastella niin että kauhistus itsekin. Kumppanin kanssa herkuteltiin mutta en koskaan vetänyt sellaisia totaaliövereitä. Välillä oikein odotin että häipyy ja pääsen käsiksi herkkuihini!!! Ja olen siis hoikka ja urheilen mutta kun herkuttelen kunnolla niin muiden kannattaa peittää silmät!
Jos ei puoliso anna koskaan herkutella ja löhötä niin vaihtoon vaan.