Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla sellaisen miehen kanssa, joka tosissaan uskoo olevansa muita ihmisiä älykkäämpi?

Vierailija
06.08.2020 |

Omasta mielestäni hän on ihan vaan keskiverto, eikä missään nimessä muita älykkäämpi, mutta hän on omasta mielestään keskivertoa älykkäämpi. Minua taas hän pitää vähintään jonain Einsteinina vaikka olen itse omasta mielestäni keskiverto. Ei siis haittaa siinä mielessä, ei yritätä lytätä minua kuvitteelisella älyllään, mutta silti tuntuu ylimieliseltä että hän uskoo olevansa useimpia ihmisiä fiksumpi. Muita vikoja ei ole. Otanko vai jätänkö?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso ja mieti itse. Exäni oli vastaava ja lisäksi jaksoi jauhaa siitä, kuinka miehet ovat aina naisia älykkäämpiä ja kuinka hänkin toki oli minua huimasti älykkäämpi ja kuinka hän on siitä kiitollinen, että saa olla mies ja sääli minua siitä, kun olin syntynyt naiseksi. Hänen mielestään naiset olivat aivan kaikessa miehiä huonompia ja hän siitäkin monesti muistutteli, mikä nyt vain tuntui oahalta ja loukkaavalta. Monet riidat siitä saatiin aikaiseksi ihan turhaan. Mun olisi pitänyt tajuta vain antaa olla ja vähän myötäillä. Tosin sittemmin erosimme.

Ei exäsi kovin älykkäältä vaikuta jos lyttäsi eikä arvostanut sinua. Älykkyyteen kuuluu ihan perus hyvät käytöstavat ja muiden huomioon ottaminen ja arvostaminen ettei kaikki ole samanlaisia. Toisten kunnioittaminen ja arvostus ei maksa yhtään mitään. On älykkäitä ja kirjaälykkäitä ja viisaita ja kirjaviisaita.

Älykkyys on oppia uusia asioita ja ratkaista ongelmia näin tiivistettynä.  Älykkyys on myös yhteydessä ihmisen toimintaan ja toimintakykyyn. Miksi sinulla ei olisi noita asioita hallussa, kun joka päivä pystyt toimimaan ja maksaa esim laskut . Ehkä exäsi ei edes tiedä mitä älykkyys tarkoittaa ja sehän ei ole kovinkaan älykästä.

Vierailija
22/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG thinking kirjoitti:

Vaikka joku olisi "älykkäämpi" niin todellinen älykäs kuuntelee ja katsoo toisten näkemyksiä koska todelliseen älykkyyteen ei kuulu ego tai sitä että haluaa kaiken. Täytyy myös älykkäänä osata pyytää anteeksi "älykkyyttä" jos on oikeasti älykäs.

Minun mielestä tälläiseen kommenttiin tarvitaan älykkyyttä joten näiden kommenttien pohjalta olen älykäs mutta älykkyyteni ei ole yhtä viisasta kuin einsteinin esim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan