Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla sellaisen miehen kanssa, joka tosissaan uskoo olevansa muita ihmisiä älykkäämpi?

Vierailija
06.08.2020 |

Omasta mielestäni hän on ihan vaan keskiverto, eikä missään nimessä muita älykkäämpi, mutta hän on omasta mielestään keskivertoa älykkäämpi. Minua taas hän pitää vähintään jonain Einsteinina vaikka olen itse omasta mielestäni keskiverto. Ei siis haittaa siinä mielessä, ei yritätä lytätä minua kuvitteelisella älyllään, mutta silti tuntuu ylimieliseltä että hän uskoo olevansa useimpia ihmisiä fiksumpi. Muita vikoja ei ole. Otanko vai jätänkö?

Kommentit (22)

Vierailija
2/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä pitäminen älykkäänä on hyvä ominaisuus. Vihaan niitä "en ole älykäs, joten en voi tehdä asiaa x"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ja mieti itse. Exäni oli vastaava ja lisäksi jaksoi jauhaa siitä, kuinka miehet ovat aina naisia älykkäämpiä ja kuinka hänkin toki oli minua huimasti älykkäämpi ja kuinka hän on siitä kiitollinen, että saa olla mies ja sääli minua siitä, kun olin syntynyt naiseksi. Hänen mielestään naiset olivat aivan kaikessa miehiä huonompia ja hän siitäkin monesti muistutteli, mikä nyt vain tuntui oahalta ja loukkaavalta. Monet riidat siitä saatiin aikaiseksi ihan turhaan. Mun olisi pitänyt tajuta vain antaa olla ja vähän myötäillä. Tosin sittemmin erosimme.

Vierailija
4/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://fi.m.wikip…

Tämä linkki on mielenkiintoinen ja se tuntuu koskettava minua ja ap tuntuu kirjoittavan minusta.

Mm. George Bush on moniälykkö. Hän osaa nähdä molemmilla silmillä ulospäin yhtäaikaa ja keskittyä 2 eri kohteeseen eri aivolohkoilla.

George Bush olisi voinut heittää baseball pallon baseball ottelun alussa niin lujaa että pitcher olisi kaatunut tai pallo olisi mennyt räpylän läpi mutta hän ei näytä voimiaan.

Vierailija
5/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 98% ihmisistä pidä itseään keskivertoa älykkäämpänä, ihan normaalia siis :)

Vierailija
6/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^pahalta siis

Sorry typosta.

Vierailija
7/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Siksi pitää sinuakin Einsteininä nyt (mutta ei kauan) sillä eihän hän nyt voi itseään huonomman kanssa olla. Viimeistään puolen vuoden päästä on saanut tarpeekseen siitä että et olekkaan virheetön etkä niin häikäisevän älykäskään kun hän itselleen nyt uskottelee, ja saat kuulla muutaman kerran päivässä olevasi helvetin tyhmä luuska jota saa hävetä joka paikassa.

Kokemusta on. En suosittele.

Vierailija
8/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eronneena naisena siis sanon, että moisista lapsellisista höpötyksistä ei kannata välittää. Teot puhuvat ihmisillä puolestaan, eivät suuret luulot tai puheet. Jos olisin itse tajunnut sietää epämukavuutta paremmin, olisin edelleenkin naimisissa. Nyt olen sitten eronnut nainen ja yksin lopun ikäni. :/

Vierailija
9/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu. Ex ja minä ollaan molemmat todella fiksuja, ja keskusteltu siitä erilaisista näkökulmista. Jos älykkyyttään tuo jatkuvasti esiin, niin en jaksaisi kuunnella.

Vierailija
10/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivertaisuusvinouma

Vierailija
11/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku olisi "älykkäämpi" niin todellinen älykäs kuuntelee ja katsoo toisten näkemyksiä koska todelliseen älykkyyteen ei kuulu ego tai sitä että haluaa kaiken. Täytyy myös älykkäänä osata pyytää anteeksi "älykkyyttä" jos on oikeasti älykäs.

Vierailija
12/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Raskaita ihmisiä, eikä kovin fiksujakaan.

Vierailija
14/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä jotakin erityistä syytä ajatella itsestään (tai sinusta) niin? Saavutuksia, kykyjä, virallisissa testeissä todettu korkea ÄO?

Vierailija
15/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvostaa sinua ja muita ihmisinä, eikä tuo koko ajan älykkyyttään esille, niin en pitäisi pahana yhtään.

Jos pitää itseään älykkäänä, se kertoo usein hyvästä itsetunnosta. Mieluummin sellainen mies, kuin sellainen joka haukkuu itseään koko ajan.

Mutta nämä on makuasioita, ja minun ihailemani miehet ovat usein muiden mielestä itseään täynnä olevia kukkoja.

Vierailija
16/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ylimielinen sika.

Vierailija
17/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä käymään Mensan testissä, siinähän se selviää.

Vai onko hänellä joku koulutus joka jo itsessään vahvistaa että hän on keskivertoa älykkäämpi, esim DI?

Vierailija
18/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG thinking kirjoitti:

Vaikka joku olisi "älykkäämpi" niin todellinen älykäs kuuntelee ja katsoo toisten näkemyksiä koska todelliseen älykkyyteen ei kuulu ego tai sitä että haluaa kaiken. Täytyy myös älykkäänä osata pyytää anteeksi "älykkyyttä" jos on oikeasti älykäs.

Puhut luonteenpiirteistä. Älykkäämpi ei ole sen parempi ja ylevämpi olento kuin normi älykkyyden omaava. Ja todellakin rasittaa pyydellä anteeksi omaa älyään kun ei ne taviksetkaan pyydä anteeksi sitä että ovat tyhmiä.

Vierailija
19/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti älykkäiden ei tarvi kehuskella, joten älä jää paskakasaa haistelemaan.

Vierailija
20/22 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos arvostaa sinua ja muita ihmisinä, eikä tuo koko ajan älykkyyttään esille, niin en pitäisi pahana yhtään.

Jos pitää itseään älykkäänä, se kertoo usein hyvästä itsetunnosta. Mieluummin sellainen mies, kuin sellainen joka haukkuu itseään koko ajan.

Mutta nämä on makuasioita, ja minun ihailemani miehet ovat usein muiden mielestä itseään täynnä olevia kukkoja.

Usein se kertoo myös juuri tuosta mainitusta ylivertaisuusvinoumasta ja epärealistisesta omakuvasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi