Jatka lausetta: En ole koskaan...
...nuollut naiselle orgasmia.
Tarkoitus siis kertoa jotain seksiin liittyvää, kun kerran seksi-palstalla ollaan.
Kommentit (23)
...lauennut suuseksissä,... päässyt katsomaan kun joku muu nai vaimoani, ...päässyt liukkaille (paitsi omille), ...nuollut spermaista pillua, ...ollut swinger bileissä, ...nainut muiden nähden. Kaikia näitä edellä mainittuja asioita tekisi mieleni kokeilla tai kokea.
Saanut orgasmia miehen kanssa tai nähden.
No on montakin asiaa, joita 'en ole koskaan' — tarkoititko ehkä asioita, joita olisin halunnut, mutten ole koskaan?
En ole koskaan... harrastanut ryhmäseksiä (siis enempää kuin kaksi ihmistä kerralla, yksityiskohdilla ei ole juurikaan väliä).
Harrastanut ryhmäseksiä. Ei kiinnostakaan.
Pokannut ketään baarista tai harrastanut yhden yön juttuja.
Siis yritystä on aikanaan ollut, mutta ei flaksia.
Saanut suikkaria loppuun asti tai edes vähää aikaa kunnolla, eikä ole syytä odottaa että koskaan saisinkaan. En siitä katkera kuitenkaan ole, toteamus vain että niin tämä elämä taitaa mennä.
....koskaan kertonut kaverilleni, että fantasiassani hän nai vaimoani. Vaimolle kyllä olen kertonut 😜
Härski Hartikainen kirjoitti:
....koskaan kertonut kaverilleni, että fantasiassani hän nai vaimoani. Vaimolle kyllä olen kertonut 😜
Entäs oletko kertonut kaverillesi, että fantasia 2:ssa nait hänen vaimoaan? Nimittäin jos kertoisit kaikille osapuolille nämä juttusi, niin tiedä vaikka pääsisitte kaikki neljä samaan sänkyyn tekemään jotain kivaa...
Vierailija kirjoitti:
Härski Hartikainen kirjoitti:
Entäs oletko kertonut kaverillesi, että fantasia 2:ssa nait hänen vaimoaan? Nimittäin jos kertoisit kaikille osapuolille nämä juttusi, niin tiedä vaikka pääsisitte kaikki neljä samaan sänkyyn tekemään jotain kivaa...
En koska:
A) Ensin pitäisi kertoa fantasia 1. Ja sitäkään ei kannata kertoa kiusoillaan, ellei vaimo halua asiaa.
B) Se ei ole fantasia 2. Toki kaverini tyttöystävä on nuorempi, erittäin vetävän näköinen ja mukava, mutta jo oman suhteeni alkuaikoina tuli selväksi, että melan uittaminen vieraassa vedessä saastuttaa melan lähestulkoon ydinjätteeseen verrattavaksi, eikä siihen kotona sen jälkeen kosketa pitkällä tikullakaan.
C) Saan kotona erittäin tyydyttävää seksiä ja riittävästi, se riittää minulle
- - - kiihoittunut viivapimpeistä.
-saanut suuseksiä
-lauennut yhdynnässä
Haluaisiko joku auttaa minua? ;)
N<50
..saanut suuseksiä
..pettänyt
..vastaanottanut rintojen nuolemista/imuttelua/näykkimistä
Iskenyt ketään baarista yhden yön juttua varten.
...pettänyt vaimoani (tai yleensäkään kumppaniani, mutta erityisesti vaimoani).
Vierailija kirjoitti:
Voisin auttaa;)
Oikeasti? Kerro lisää?
N
...pettänyt
...ollut naisen kanssa
...ollut kimppakivaa
...harrastanut seksiä rahasta
...lauennut omin avuin
Olishan noita..
...harrastanut kimppaa, mutta kiinnostaisi.