Riittääkö ruuaksi vieraille mökillä
Ruoka klo 13 (savulohta, perunaa, silliä, salaattIa x 2) ja illalla noin klo20 rapuja ja paahtoleipää. Rapuja tulee noin 10 per nuppi
Kommentit (161)
no ei riita. 8 tuntia ruokailujen valilla on liian pitka. iltapaivalla pitaa tarjota jotain. jos vaikka kaffeet ja karjalanpiirakoita tms.
Jos ovat vain päivän niin riittää, aamupala tietty jos ovat yötä
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:07"]
Jos ei syö rapuja? Tai silliä? Ja rapuja ja paahtoleipää, niinkö niitä tosiaan syödään?
[/quote]
no meidän vieraat syövät, ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:08"]
Jos ei syö rapuja? Tai silliä? Ja rapuja ja paahtoleipää, niinkö niitä tosiaan syödään?
[/quote]
[/quote]No onko 10 ravussa syötävää? Meidän vieraille hyvä jos riittäis 10 grillimakkaraa.
no ei riita. 8 tuntia ruokailujen valilla on liian pitka. iltapaivalla pitaa tarjota jotain. jos vaikka kaffeet ja karjalanpiirakoita tms.
[/quote]
ok, siirrän ruuan kahdeksi. einjuodankoskaan päiväkahveja, onko 6 tuntia tosiaan liian pitkä väli? Mulla on arkena aina sellainen väli. Käydään saunassa tossa välissä, ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:08"]
[/quote]
[/quote]No onko 10 ravussa syötävää? Meidän vieraille hyvä jos riittäis 10 grillimakkaraa.
[/quote]
joo, eiköhän ne riitä
Riittää oikein hyvin. Ei kai kukaan koko ajan jaksa syödä. Tulisin mielelläni noilla eväillä syömään ja saunomaan mökillenne.
On kyllä aika ankeaa. Pitkä väli ja sen päissä tarjotaan jotain perunaa ja paahtoleipää...
Rapuja kyllä syödään paahtoleivän kanssa, mutta ois siinä nyt hyvä JOTAIN muutakin olla.
Minä saisin migreenin, samoin migreenin omaavat tuttavani. Muuten voisin olla syömättä pitkään, mutta jo 4,5-5h syömättä, niin varmasti migreeni iskee...
Jokin pieni välipala väliin esim. hedelmää ja leipää tai marjoja ja jogurttia...
Aika ankeeta jos vain rapuja ja paahtoleipää illalla.
Koska lounas on kevyt niin tarjoaisin kyllä pullakaffit vieraille...eihän sitä itse tarvitse juoda ja syödä jos ei ole nälkä.
Tai sitten kiukaalle makkaraa ;) ja pari olutta ja siideriä juomaksi.
Jos ovat pieniä ja vähäruokaisia, niin riittää. Eikö tuolla välillä ole tosiaan mitään muuta, kahvia, välipaloja, jälkiruokia? Aika vähältä vaikuttaa.
Ei mitään oikeaa ruokaa? Vain kalaa ja rapuja?
Mä antaisin vieraille ainakin mahdollisuuden käydä tekemässä voileipää tai ottaa hedelmiä tuossa välissä. Eikös mökille kuulu mansikkakakkukahvit jossain välissä? ;)
Ravut ja paahtoleipä alkuruoka, mielummin jättäisin ravut pois ja panostaisin samalla rahalla kunnon ruokaan.
Me tarjotaan aina rapujen lisäksi jotain muutakin, yleensä kasvisruoka (esim kanttarellit sopii loistavasti sekä vuodenaikaan että rapuihin). Aina on tehnyt kauppansa, siinä rapupöydässä kuitenkin istutaan kauan.
Iltapäivä kaffeet,jotain makeaa ja jotain suolaista.
Liian vähän. Haluan syödä 4 tunnin välein. Minulla on myös migreeni. Mieheni syö myös 4 tunnin välein. Sillä ei ole migreeniä, se tulisi pahantuuliseksi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:37"]
Ei mitään oikeaa ruokaa? Vain kalaa ja rapuja?
[/quote]Herkulliseltahan tuo vaikuttaa. Paljon mieluummin tulisin vierailemaan tälle mökille kuin kalja- ja makkarakulttuurin edustajien mökille.
Itse varmaan pyörtyisin, tuo väli on aivan liian pitkä. Pääruoka on ok, niiden jälkeen kahvit, ja vaikka leipää, karjalanpiirakkaa tms. suolaista. Itselläni ainakin on jo illalla kunnon nälkä, aikaistaisin rapujen syöntiä vaikka tunnilla ja tarjoaisin todellakin jotain muutakin kuin rapuja ja paahtoleipää. En tiedä mikä oikein sopii rapujen kanssa mutta jotain vähän täyttävämpää tuossa olisi hyvä olla mukana!