Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ottaisitko puolisoksesi ylipainoisen miehen?

Vierailija
06.08.2020 |

Kuinka paljon miehen läskit häiritsee?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa saa olla (lihasta) mutta läskiä ei.

Vierailija
22/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tämmöiset aloitukset on vähän turhia. Ei ylipainoisuus varmaan ole piirre, jonka takia kukaan ottaisi jonkun puolisoksi, ellei nimeomaan etsi ylipainoisia miehiä ja omaa asiaan jotain fetissiä. Lisäksi ylipaino ei kerro kenestäkään mitään. Ylipainoa voi olla kaikkea kilon ja 500 +kilon väliltä. Jos kyseessä on muuten sellainen henkilö josta välittää, ei kiloilla varmaan ole niin väliä tiettyyn rajaan saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sytytä vaikka olisi miten mukava mies. Kropan pitää olla kunnossa, pään lisäksi. 

Vierailija
24/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää tämmöiset aloitukset on vähän turhia. Ei ylipainoisuus varmaan ole piirre, jonka takia kukaan ottaisi jonkun puolisoksi, ellei nimeomaan etsi ylipainoisia miehiä ja omaa asiaan jotain fetissiä. Lisäksi ylipaino ei kerro kenestäkään mitään. Ylipainoa voi olla kaikkea kilon ja 500 +kilon väliltä. Jos kyseessä on muuten sellainen henkilö josta välittää, ei kiloilla varmaan ole niin väliä tiettyyn rajaan saakka.

Tarkoitetaan niin paljon ylipainoa että sen näkee paljaalla silmällä, vaatteet päällä. 

Ei se persoonallisuus tilannetta pelasta, valitettavasti. 

Vierailija
25/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna nuorempana kun olin itse hoikka, en olisi ikinä ottanut. Nykyään kun itsellä on ylipainoa, se on miehessä jopa toivottavaa, jollain tavalla koen että olemme "tasavertaisia" silloin. Seurustelin jonkin aikaa urheilullisen lihaksikkaan mutta läskittömän miehen kanssa, ja vaikka mun ylipaino ei selkeästi häntä haitannut, mua itseä haittasi. Toisen pullukan kanssa ei haittaa.

Vierailija
26/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna nuorempana kun olin itse hoikka, en olisi ikinä ottanut. Nykyään kun itsellä on ylipainoa, se on miehessä jopa toivottavaa, jollain tavalla koen että olemme "tasavertaisia" silloin. Seurustelin jonkin aikaa urheilullisen lihaksikkaan mutta läskittömän miehen kanssa, ja vaikka mun ylipaino ei selkeästi häntä haitannut, mua itseä haittasi. Toisen pullukan kanssa ei haittaa.

Kyllä se haittaa silti vaikka siitä ei puhuta. Oma ylipaino on aina paljon "pyhempää" kuin toisen.

Vierailija
27/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön puolesta olen aika höveli, muut asiat painavat vaa’assa enemmän. Mutta olen kuitenkin yhdyntäkeskeinen, joten aivan lievää runsaampi ylipaino ei käy, ei myöskään liikkumaton elämäntapa, jossa kaikki siirtymiset pitää suunnitella siten, että kävelyä on mahdollisimman vähän.

Itse olen tietysti varsin terveellisissä mitoissa, en vaadi mielestäni kohtuuttomia.

Vierailija
28/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, ikä, pakeneva hiusraja, vanhan ukon haju, erektio-ongelmat. 

Tarvitseeko sanoa enempää?

Vierailija
29/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lihoisin jos joku toisi herkkuja kotiin.

Vierailija
30/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino, ikä, pakeneva hiusraja, vanhan ukon haju, erektio-ongelmat. 

Tarvitseeko sanoa enempää?

Jos ei noista syty niin silloin ämmä on mt-ongelmainen sekakäyttäjä. 

Vierailija
31/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiritsee, otin normaalipainoisen miehen puolisokseni, on nykyisin ylipainoinen eikä pahemmin viehätä.

Vierailija
32/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miljoonia tahkoavasta, urheiluhullusta exästäni ja nyt 2v eron jälkeen olen löytänyt maailman ihanimma miehen, jolla on jonkin verran mahaa. Takaisin en vaihtaisi, ihminen on kokonaisuus, ei mikään yksittäinen juttu. Jos on kusipää, ei siinä timmi kroppa paljoa auta

Vierailija
33/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi lihavaa. En mene sänkyyn rumien kanssa ja läski on rumaa.

Vierailija
34/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiihotu läskeistä joten en

Vierailija
35/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse yhtään. Itseasiassa pidän hieman ylipainoisista miehistä. Jos ylipainoa on hyvin paljon, niin saattaahan se joitain haasteita tuoda, mutta jos on mukava persoona, niin katsoisin kyseistä seikkaa läpi sormien. Ottaisin vatsakkaan miehen mieluummin kuin jonkin bodarin.

Vierailija
36/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on elämäntapa ja se ei sovi hoikan elämäntapojen kanssa yhteen. Se ei ole vain ulkonäkökysymys, vaan tarkoittaa miehellä myös alentunutta hedelmällisyyttä, rasvaisen ja epäterveellisen ruoan syöntiä, ruokaan meneviä rahallisia summia ja erilaisia harrastuksia hoikan kanssa. Läski mies tulee kalliiksi, ei pysty liikkumaan kuin autolla, syö monia satoja euroja kuussa, ei pysty tyydyttävään seksiin, ei pysty välttämättä saamaan lapsia ilman hoitoja, koska edtrogeenitasot ovat korkeat, kuolee nuorempana jne.

Vierailija
37/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ja olen ottanutkin. Kaksi miesystävistäni on ollut ylipainoisia. Ensimmäisen kanssa seurustellessani olin itse normaalipainoinen, jälkimmäisen kanssa lihoin itsekin. Riippuu siitä, kuinka paljon ylipainoa on ja miten sen kantaa. Hyvin pukeutuva, kasvoiltaan komea hieman ylipainoinen mies on miellyttävämpi kuin tyylitön ja ei-niin-komea normaalipainoinen mies.

Ylipainoon liitetään usein laiskuus, ja myönnän aiemmin ajatelleeni itsekin näin. Sittemmin olen tarkistanut kantani. Olen siis itse hyvin aktiivinen ja harrastan liikuntaa monipuolisesti, syönkin terveellisesti, mutta niin vain sitä voi kuitenkin lihoa, jos annoskoot ovat liian suuria. Toivoisin siis, että kumppanini harrastaisi liikuntaa ja ainakin pyrkisi syömään terveellisesti.

Vierailija
38/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko, eli en tietenkään ota.

Vierailija
39/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin! In fact sellainen roteva mahakas mies onkin mun fantasiamies. 😋 Itsellä vähän ylipainoa. Tosin hieman mietityttäisi meidän molempien terveysriskit ja toivoisin että kumppaniakin kiinnostaisi kuitenkin terveet elintavat.

Vierailija
40/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi jos on aikalailla siinä ylipainon alarajalla, niin ei silloin mielestäni kovin pläski vielä ole. Riippuu tietenkin ruumiinrakenteesta miltä paino näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä